Výběr čínského skútru - obecné téma

Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

Příspěvekod duky5 » 20 dub 2020, 23:31

convoy píše:Naše slavná socialistická plánovaná ekonomika dokázala dostat Jawu na takovou úroveň, co se spolehlivosti výrobku (stále se vyrábí a prodává 350tka) a finanční síly podniku týká, že od revoluce v roce 89, stále dokáže odolávát mnoha různým způsobům likvidace světoznámé značky.

Komunisti sa zasekli na dvojtaktnom modeli jawa 350 a za celých 30 rokov sa nikam neposunuli. Keby nepadli, jazdíme na tých sračkách dodnes.

Likvidáciu majú na svedomí komunisti a po 89 zase len vedenie podniku, ktoré zaspalo v socializme a bez dotácií zo štátu by dávno zavreli. Jawu nikto nelikviduje zvonku, ona sa likviduje sama.

Po 89 je jediný schopný model oživená 350 z Indie....
Honda ADV350 Obrázek

Gilera Nexus 500 Obrázek, dlhodoby priemer za cca 77 000 km
Uživatelský avatar
duky5

1000+
 
Reputace: 108
Příspěvky: 1231
Registrován: 27 kvě 2011, 17:33
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda adv350

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

Příspěvekod srnka1010 » 21 dub 2020, 06:45

Komunisti sa zasekli,to máš pravdu ale nie konštruktéri.Keď v ČZte vyrobili prvý pretekársky štvorvalec do V,tak japonci čumeli jak vrany,že to nieje možné.Jawa mala tiež spústu takýchto strojov.Keď násilne spojili ČZ a JAWU do jednej výroby a dvojtakty putovali hlavne do Ruska a u nás sa začalo pozerať na motorky ako na vozidlo pre chudobých tak veškerý vývoj veľmi dobrých strojov bol takto stopnutý,lebo o tom rozhodoval ako straník vyučený holič a pod.O takéto stroje bol vo svete záujem,ale to súdruhovia nemali záujem najmä,keď konštruktéri neboli zažratí straníci.Po 89 sme tiež všetci kupovali staré autá zo západu a na motorky si vtedy sotva niekto zmyslel.Takáto medzera na trhu položí akúkoľvek značku na svete.Mali sme špičkové stroje,len sme ich nemohli robiť.A kam vlastne zmizli všetci tí straníci po 89tom?
A ešte som zabudol,keď 1946tom Honda montoval prebytočné motory pre generátory do bicyklov, u nás už existoval vyrobený stroj Hurikán,ktorý bol štvortakt a boli v ňom použité prvky,ktoré v tej dobe poukazovali na to,čo sa ešte len bude používať v budúcnosti.
Uživatelský avatar
srnka1010

750+
 
Reputace: 163
Příspěvky: 860
Registrován: 18 čer 2016, 20:37
Bydliště: Voderady
Skútr / moto: Benelli TRK 502 X

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

Příspěvekod duky5 » 21 dub 2020, 09:42

Jawa bola vo svojej dobe špička, zabili ju komunisti, veď to v tvojom príspevku sám píšeš, len inými slovami.

srnka1010 píše:Po 89 sme tiež všetci kupovali staré autá zo západu a na motorky si vtedy sotva niekto zmyslel.Takáto medzera na trhu položí akúkoľvek značku na svete.

Toto je dobrý nezmysel. Chceš tvrdiť že sa prestali kupovať motorky? Na koľko rokov? Nezmysel.
Motorky sa samozrejme kupovali, nikto na ne nezabudol, len nikto nechcel Jawu, ale "hondu", tak sa vozili z vonku ako autá...
Honda ADV350 Obrázek

Gilera Nexus 500 Obrázek, dlhodoby priemer za cca 77 000 km
Uživatelský avatar
duky5

1000+
 
Reputace: 108
Příspěvky: 1231
Registrován: 27 kvě 2011, 17:33
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda adv350

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

Příspěvekod liťas » 21 dub 2020, 09:53

Zdravím chlapi,
nezlobte se, ale tohle téma je už ohrané. Prostě kdo koupí čínu musí počítat s investicemi do oprav a td. Není to konfortní svezení. Sám nyní činu mám, ojetou, za novou bych peníze nedal. Pokud máš více love, čínu nekupuj. To je vše. Pokud chceš jezdit okolo komína a na ryby, tak ti stačí, jinak nebrat.
Čus chlapi :lol:
liťas

100+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 128
Registrován: 19 bře 2011, 23:17
Bydliště: Doma
Skútr / moto: Sym Joy Ride 125
Tuning / úpravy: ne

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

Příspěvekod JardaB » 23 dub 2020, 16:45

Poučné a výživné video o Maxon Ardour po 1100km --- skoro jak slepičí polévka -

https://www.facebook.com/scootland/vide ... 940216366/

--- mně se chce blinkat, to je hnus velebnosti
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1734
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

Příspěvekod icask2 » 23 dub 2020, 19:39

No a co cakat od skutra ktory stoji cca 1000 € a uz som ho videl predavat v akcii cez 700€. Divim sa, ze sa daju v takej cene len plasty vylisovat.

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku
icask2

500+
 
Reputace: 62
Příspěvky: 605
Registrován: 14 črc 2018, 09:39
Skútr / moto: Maxsym400; Kymco Downtown 125 abs

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

Příspěvekod icask2 » 23 dub 2020, 19:40

No a co cakat od skutra ktory stoji cca 1000 € a uz som ho videl predavat v akcii cez 700€. Divim sa, ze sa daju v takej cene len plasty vylisovat.

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku
icask2

500+
 
Reputace: 62
Příspěvky: 605
Registrován: 14 črc 2018, 09:39
Skútr / moto: Maxsym400; Kymco Downtown 125 abs

Re: Výběr čínského skútru - obecné téma

Příspěvekod Konys » 04 kvě 2020, 00:41

Krizik1, nehádám se.
Vždyť to píšu, mohla to být výrobní vada. Mám taky ještě Číňana od novoty a zbavovat se ho zatím nechci protože stále dobře slouží i když soudruzi udělali chybu a udělali náhon k olej.čerpadlu z plastu, který praskl a kousl se motor. Ale oprava není nějak drahá a jezdí se do práce spokojeně dál. Delší výlety už jezdíme na Madisonovi je rychlejší,pohodlnější, prostornější,ale číňana neodsuzuju. S ženou jsme na něm spokojeně najezdili ve dvou přes 20000km .
Konys

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 107
Registrován: 21 bře 2018, 15:49
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: MALAGUTI Madison 150ccm. Honda FJS 400

PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým JardaB v 04 kvě 2020, 21:45.
Důvod: nesmysl

Předchozí

Zpět na Rady před nákupem skútru

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron