Ahoj.
Založil jsem toto téma, abysme zde zjistitli, jak jsou na to vlastně skůtry čínské výroby. Spousta lidí hází výrobky z číny, thaywanu atd. do jednoho pytle s tím, že je to shit (a sami na takovém skutru v životě neseděli - ale "jedna paní povídala"). Na druhopu stranu v prodejně prodavač vychválí stroj natolik, že člověk odchází s myšlenkou, proč je značkový Italský nebo Japonský skůtr víc než 2x tak drahý, když ten z číny je lepší???  
Proto bych rád poprosil majitele čínských skůtrů, aby sem napsali svoje vlastní zkušenosti, jaký model mají, kolik km už najeli, jaké je potkaly závady (prosím popravdě), jak jsou spokojeni atd. 
Odpůrci čínských skůtrů nepiště sem prosím své výkřiky o kvalitě, zpracování atd. Jde mi o seriozní téma, kde budou přispívat především majitelé motocyklů z číny, nebo lidé, kteří mají s těmito skůtry vlastní zkušenosti.  Předem moc díky.
Edit: upravil jsem nazev tematu, snad to nekteri pochopi(Rady)
			
		

















 Do cca 5000km nebyly znatelný žádný závady.Potom se objevila trhlina ve vejfuku.Začal jsem to řešit s prodejcem přímo ve Veliké Vsi.Jednou mi vejfuk vyměnily u nich podruhé u mně doma.To už se vědělo že se jedná o konstrukční vadu a já si vymohl smluvně nárok na inovovaný typ výfuku.Káždopádně to dodavately trvalo téměř rok než jsem ho z nich dostal.Mezitím jsem dostudoval IWT a po konzultacích s našim EWT jsem s písemným svolením ředitele Kentoya přistoupil k opravám "svépomocí". Výsledek byl většinou přijatelnej co se po stránce svařečské týče.Bohužel konstrukční vada a teplotní roztažnost kovů pracují na všech moto stejně a tady byl kámen úrazu.Po výměně mám pokoj a znovu zdravé nervy.Další vady které jsem za životnost scoota zaznamenal:2x prasklá přední žárovka tlumeného světla,2x prasklá žárovka zadních bliken.Ve 12000km jsem za jízdy ulomil na dálnici cestou ze servisu ten aušusovej přepínač na blinkry a pak s palcem na něm ujel asi 7km k benzínce kde sem ho provizorně opravil izolepou.Dnes tam mám svépomocí upravenej přepínáč z roku 1970 made in CCCP (Moskvič) a funguje jedna báseň. Cca v 6500km se m cestou z práce přetrhnul řemen (asi ten úžasně obrovskej výkon
 Do cca 5000km nebyly znatelný žádný závady.Potom se objevila trhlina ve vejfuku.Začal jsem to řešit s prodejcem přímo ve Veliké Vsi.Jednou mi vejfuk vyměnily u nich podruhé u mně doma.To už se vědělo že se jedná o konstrukční vadu a já si vymohl smluvně nárok na inovovaný typ výfuku.Káždopádně to dodavately trvalo téměř rok než jsem ho z nich dostal.Mezitím jsem dostudoval IWT a po konzultacích s našim EWT jsem s písemným svolením ředitele Kentoya přistoupil k opravám "svépomocí". Výsledek byl většinou přijatelnej co se po stránce svařečské týče.Bohužel konstrukční vada a teplotní roztažnost kovů pracují na všech moto stejně a tady byl kámen úrazu.Po výměně mám pokoj a znovu zdravé nervy.Další vady které jsem za životnost scoota zaznamenal:2x prasklá přední žárovka tlumeného světla,2x prasklá žárovka zadních bliken.Ve 12000km jsem za jízdy ulomil na dálnici cestou ze servisu ten aušusovej přepínač na blinkry a pak s palcem na něm ujel asi 7km k benzínce kde sem ho provizorně opravil izolepou.Dnes tam mám svépomocí upravenej přepínáč z roku 1970 made in CCCP (Moskvič) a funguje jedna báseň. Cca v 6500km se m cestou z práce přetrhnul řemen (asi ten úžasně obrovskej výkon  
   
   Na stojánku je gumovej špalík a ten se časem vydře a ztratí. A to je pak ran
  Na stojánku je gumovej špalík a ten se časem vydře a ztratí. A to je pak ran   jak to o sebe mlátí. No a já to ještě nevychytal
  jak to o sebe mlátí. No a já to ještě nevychytal  Ale já na to přijdu...
  Ale já na to přijdu...  
   :-p
 :-p












