Čínské skútry - el. startér VS nakopávačka

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Čínské skútry - el. startér VS nakopávačka

Příspěvekod Radlo » 20 říj 2012, 12:05

Dobry den.Muze mi nekdo vysvetlit rozdil startu za pouziti el.starteru a nozniho nakopavani??Jde o to ze pri stani venku kdyz je rano 5 stupnu u me 125 ciny to elektricky skoro nenatocim(toci pekne) ale kdyz jen brnknu jednou,dvakrat nakopavacku tak to chytne hned.vysvetli nekdo??Dik
Uživatelský avatar
Radlo

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 09 říj 2012, 11:59
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Motorro Maxx 125 cerny

Re: Čínské skútry - el. startér VS nakopávačka

Příspěvekod Vratas » 20 říj 2012, 12:12

Napadá mě jen to, že ta páka může mít větší sílu otočení klikou než převod ve startéru a tim se lépe a rychleji načerpá benzin atd., je to ale jen moje domněnka. Možná je to problém u těchto čínských strojků, že to tam netočí jak má. U mojí dřívější Gilery Runner 50ccm to bylo úplně šumák.

PS: Nechť někdo mou případnou mýlku ihned opraví :D
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

Re: Čínské skútry - el. startér VS nakopávačka

Příspěvekod scooterjarda » 24 říj 2012, 19:02

Možná ten startér bere tolik, že nezbude na pořádnou jiskru.Baterce je "zima" a nakopávačka žádnou nepotřebuje, veškerá energie jde tedy do cívky,jen teorie :lol:
Uživatelský avatar
scooterjarda

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 24
Registrován: 23 říj 2012, 08:11
Bydliště: PRAHA

Re: Čínské skútry - el. startér VS nakopávačka

Příspěvekod _Tom_ » 28 říj 2012, 16:12

mám zkušenost s čínského skútru. nevím jak to měl konstrukčně řešené, ale původní baterka měla v chladnu problémy, i po výměně za tu samou a novou zlepšení nic moc. po testu s větší baterií s větším zkratovým proudem to chytalo mnohem lépe.

těžko říct, jestli byla baterie při vývoji "kopírování" nějak poddimenzované nebo mechanicky špatně řešený převod až na motor.
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda


Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků