Proč máme rádi čínské skútry

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod Vratas » 24 srp 2014, 18:49

Tak to je potom moc dobře, že Ostrava nevyrábí skútry a motorky 8)
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod janon » 24 srp 2014, 19:00

PEO: Bavime se o vyliscich ne o stitcich, jen pro poradek. :wink:

-- 24. 8. 2014 19:08 --

kocur píše:...Prostě si rádi hrají a nechtějí nechat zahálet ruce ani hlavu....


Konecne si uhodil hrebicek na hlavicku. Tohle presne ja nechci delat a radsi chci jezdit, uzivat si jizdu na jednostopem vozidle a pro ty je znacka. Pro ty ostatni je cina. Ja hlavu a ruce nenechavam zahalet v praci. Na moto chci prave temto castem odlehcit a odpocinout si od kazdodenniho stresu a shonu.

Jinak Pionyra sem ladil a stejne sem pak nejezdil... bohuzel :roll:

Citereh: Je uplne jedno kde je moto vyrobene, at je vyrobene klidne na marsu, ale musi byt funkcni a spolehlive.
Naposledy upravil janon dne 25 srp 2014, 12:41, celkově upraveno 1
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod kai » 24 srp 2014, 19:53

Tak to máš smolíka, já taky ladil ale jezdil a jezdím
kai

25+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 32
Registrován: 17 srp 2010, 19:41
Skútr / moto: Loncin TH125

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod Mr.Voza » 24 srp 2014, 20:33

Chtěl jsem taky přispět do týhle diskuze, ale teď jsem si uvědomil, že se tohle téma jmenuje "Proč máme rádi čínské skútry" a já je po svejch špatnejch zkušenostech rád nemám - takže nic psát nebudu :lol:
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod kai » 24 srp 2014, 20:45

Ďekujem, máš zde mnoho dalších možností.
kai

25+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 32
Registrován: 17 srp 2010, 19:41
Skútr / moto: Loncin TH125

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod cantor68 » 25 srp 2014, 09:22

Tak to je počteníčko, kdybych byl nováček tak si jistě koupím... :D
Jen tak dále.
Uživatelský avatar
cantor68

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 90
Registrován: 15 črc 2012, 09:29
Bydliště: Senica
Skútr / moto: YAMAHA MT-07 Moto Cage

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod Luca_69 » 25 srp 2014, 09:29

Já mám rád čínské skútry, protože:

1. Umožní klukům kteří ještě žebrají peníze na rodičích aby si koupili první stroj, nebo dostanou skútr k narozeninám či jiným výročím.
2. Trénují je, v pravdě základních manuálních zručnostech.
3. Naučí je bleskovým reakcím na aktuální situaci pri jízdě
4. Vytáhnou kluky od počítačů.
5. a nakonec je vlastně učí i znalosti o materiálech a různých způsobech zpracování plastů a kovů.

Takže za mne nemám problém s čínskými skútry.
Jen upozorňuji že kvalita v pojízdnosti se liší kus od kusu, a ten kdo chce jen jezdit nemusí mít štěstí na kus.
Naposledy upravil Luca_69 dne 25 srp 2014, 09:39, celkově upraveno 1
Obrázek
Honda Deuaville 700V (2008)
Průměrná spotřeba je zatím 5,1 l/100 km
Uživatelský avatar
Luca_69

1500+
 
Reputace: 149
Příspěvky: 2145
Registrován: 02 zář 2007, 01:02
Bydliště: Dolní Počernice (Praha)
Skútr / moto: Honda Deauville (2008)
Tuning / úpravy: jezdím

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod Winterwolf » 25 srp 2014, 09:36

Luca69 ,
až na bod 1. jsi to vystihl přesně. Tak to bylo u mě.
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod foky » 25 srp 2014, 09:58

Musim říct, že si naopak srovnal velmi vhodně. Chválim!
Fakt, že 300ccm čínský motor má 14kW a kvalitní motor s polovičním obsahem 150ccm má 11kW totiž mluví naprosto za vše.
Snad to mnoho budoucích majitelů trkne.

Díky za tvůj příspěvek.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod Vratas » 25 srp 2014, 10:20

Tak jsme se zase dostali k závodění koukám. Tak mu napráská, ale ten japonský stroj přežije minimálně tři čínské. A to jsem myslel, je to hlavní, spolehlivost, trvanlivost, kvalita.
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod foky » 25 srp 2014, 10:27

Ty ale kocure žiješ v tý růžový představě, že ten Linhai má doopravdy ten papírovej výkon :mrgreen:
U takovýho sprintu 134Kg SH150i 11kW vs. 150Kg LH300 14kW bych rád někdy byl.
Myslím, že bychom se všichni opravdu pobavili.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod satanachist » 25 srp 2014, 10:38

Měl jsem Kentoyi Sharky 50, kterou jsem vlastně kupoval synovi, ale ježdění jej nechytlo, tak jsem si ji nechal. Najel 8000 km a jediné dvě "poruchy" prasklá pružina hlavního stojanu a zteřelý ventilek. Nedotahoval jsem žádné šroubky, dělal jen zíkladní údržbu, na zimu zaparkoval do šopy a po zimě 10x prošlápl a jel jak "kuna" :-) Jasně, plasty nebyly tak kvalitní, ale sloužil věrně a třeba i s denním nájezdem 180 km. Kdyby neschválili řízení 125 ccm s béčkem a tak jej mám dodnes. Mj. slouží bez problémů stále klukovi, kterému jsem ji prodal. Já jsem šel do Hondy díky tomu, že jsem měl něco uspořeno. Jinak bych se nebál jít opět do číny.
Mohu vozit 80 lidí za zády, ale na velkou motorku si mohu maximálně tak sednout.....
Uživatelský avatar
satanachist

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1057
Registrován: 21 dub 2010, 03:15
Bydliště: Bojkovice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: plexi Givi, brašny, zásuvka, teploměr, hodinky

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod foky » 25 srp 2014, 10:39

kocur píše:Milý foky


Jo já už chápu o co tu jde, haha omlouvám se, že mi to nedošlo hned :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Zajísté vymyslíš 18 dalších scestných srovnání kde čína ve vlhkym snu pokaždé zvítězí.
Takže jo, máš pravdu, Čina je nej a Hondu rozpráší na hadry.

Rád bych se tě zeptal na jednu OT otázečku, jenom pro info, zda se mi potvrdí moje teorie.
Můžu se drze zeptat odkaď pocházíš?
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod wictor » 25 srp 2014, 10:56

Poslední dobou se do dění zde na fóru zapojuji spíše sporadicky, leč nedá mi to abych zde nezareagoval. Myslím, že vcelku pěkně to shrnul Luca69 s jehož názorem se ztotožňuji.

Porovnávat Hondu SH 150 s TGB 300 opravdu nelze. Jablka i Hrušky taky nelze počítat dohromady. V první řadě budeme-li přesní je TGB tchajwanec. V řadě druhé má zcela jiný obsah, ale skoro totožný výkon což o něčem svědčí no a v neposlední řadě je to stále zmiňovaná cena. Ano cena u značkových skútrů je vysoká a rozhodně netvrdím, že by nemohla být nižší .... mohla, ale proč zlevňovat něco co je kvalitní a má rekordní prodeje po celém světě? SHáček se totiž prodalo přes 1,5 milionu kusů. Žádný rozumný obchodník to neudělá a věř nebo ne Honda není jedničkou na trhu jen tak pro nic za nic ona je totiž opravdu dobrý obchodník.

Osobně bych si čínský skútr nekoupil. Někomu ale stačí a tak do něho jde. Je mi jedno jestli někdo sedlá Doctora, Sym, CPI, Yuki, Hondu nebo třeba Suzuki. Rád se pozdravím a pokecám s každým skútrařem, motorkářem a rozhodně ho neposuzuju podle značky, na které jezdí. Můj soused například sedlá skútr Capirelli 125 a nemůže si ho vynachválit. Nalítáno má už přes 15000 km a to s jednou malou závadou. Můj další soused vlastní MP Korado a nadává kudy chudí. Obecně se má, ale za to a není to jen dohad jedné paní od vedle, že čínské skútry jsou díky méně kvalitnímu zpracování poruchovější. Pokud je někdo jako já technický antitalent a nechce se ve skútru hrabat a řešit to či ono asi si něco připlatí a sáhne po značce, u které je dá se říct jistota kvality a rychlého dodání ND. I mezi čínskými skútry, ale záleží na značce a tak srovnávat Keeway s Adamsem taky nejde.

Zkrátka a obře pokud Vás čína baví a jste s ní spokojení, tak jen dobře. Na druhou stranu se ale nesmíte divit pokud nováčka dychtícího po novém skútru spousta členů zdejšího fóra od nákupu odrazuje. Spousta z nich má vlastní zkušenosti a tak ví o čem mluví. Do těch s vlastní zkušeností se mimochodem počítám i já.
Uživatelský avatar
wictor

Moderátor
 
Reputace: 43
Příspěvky: 3782
Registrován: 16 črc 2009, 21:00
Bydliště: Praha
Skútr / moto: HONDA SW-T 400

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod tatík » 25 srp 2014, 11:05

ale to je přeci pro nás spotřebitele dobrá zpráva,že se tady konečně objevují kvalitní,spolehlivé,pohodlné,výkonné čínské skůtry s nízkou spotřebou,velmi příznivou cenou a odborným servisním zázemím.Až se začnou prodávat,bude to zřejmě konec tradičních značek
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1450
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: Honda Forza 300/2019 najeto 10473 km
Tuning / úpravy: originální stav

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků