Proč jste si koupili MP3/Fuoco nebo jinou tříkolku

Diskuze o čemkoli.

Re: Proč jste si koupili MP3/Fuoco nebo jinou tříkolku

Příspěvekod sigi » 11 říj 2014, 10:11

Nejnovější výlety na skútru,videa,tipy na výlet,fotky,najdete na http://www.scootergang.cz

Obrázek
Uživatelský avatar
sigi

1500+
 
Reputace: 101
Příspěvky: 1862
Registrován: 29 zář 2012, 22:14
Bydliště: Poděbrady
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT
Tuning / úpravy: FOTOALBUM: http://nmaikl.rajce.idnes.cz/

Re: Proč jste si koupili MP3/Fuoco nebo jinou tříkolku

Příspěvekod forester » 11 říj 2014, 11:25

Pekný test od Sršňa ale jedna vec ma zaujala a to je maximálna rýchlosť.Nie že by som bol zastánca velkých rýchlostí skôr naopak ale na 500cm3 by som očakával kapánek vyžšiu.Spotreba je v pohode na tú váhu a 3 kolesá a ako sa uvádza v teste aj úložný priestor nadštandart.Dobrá volba pre B-čkarov.
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 651
Příspěvky: 5469
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Proč jste si koupili MP3/Fuoco nebo jinou tříkolku

Příspěvekod duky5 » 11 říj 2014, 13:21

Ten skúter je ťažší ako klasická 500vka, má väčší valivý odpor. Variátor aj motor ostanú rovnaké...čo z toho vzíde? No predsa vyššia spotreba a nižšia maximálka.
Honda ADV350 Obrázek

Gilera Nexus 500 Obrázek, dlhodoby priemer za cca 77 000 km
Uživatelský avatar
duky5

1000+
 
Reputace: 106
Příspěvky: 1195
Registrován: 27 kvě 2011, 17:33
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda adv350

Re: Proč jste si koupili MP3/Fuoco nebo jinou tříkolku

Příspěvekod Lubik » 11 říj 2014, 14:31

Me se mp3 moc libi, presto jsem radeji investoval do papiru a koupil si "obycejny" skutr.
rad se za mp3 ohlidnu, je to proste neco jineho....
Lubik
 

Re: Proč jste si koupili MP3/Fuoco nebo jinou tříkolku

Příspěvekod mepa » 11 říj 2014, 15:31

Duky5:
nevím kde jsi nabyl tyto informace. Pokud ti je málo maxmálka 160 a 100%tně nižší spotřeba jak u obyč. 500stovky, tak nevím, co k tomu ještě dodat.
Já se osobně dálnicím vyhýbám, a mimo obce jezdím 90 a v obcích 50 dle GPS. Jezdím na kochačku, s nikým nezávodím. A za svojí spotřebou si stojím. Tankuji výhradně u Schella Nitro+. Tento benzín neobsahuje etanol a nezasírá motor.

A víš že je, třeba Burák 650ka ještě o 100 kg těžší než MP 3 ?
Uživatelský avatar
mepa

250+
 
Reputace: 37
Příspěvky: 458
Registrován: 25 bře 2013, 14:02
Bydliště: Dub nad Mor.,Ol
Skútr / moto: Yamaha X max 125i / 2013 //Piaggio MP3 500ie sport
Tuning / úpravy: reflexní pásky na kolech,deflektor,el.zásuvka

Re: Proč jste si koupili MP3/Fuoco nebo jinou tříkolku

Příspěvekod duky5 » 11 říj 2014, 18:14

Kde píšem že mi to je málo? Iba som reagoval na forestera, že prečo má mp3 nižšiu maximálku a vyššiu spotrebu oproti "klasickej" 500vke.

Je to dané konštrukciou a váhou, rozdiel neoklameš.

Btw na výlete sa viem dostať na 3.6 pri normálnej jazde :)
Honda ADV350 Obrázek

Gilera Nexus 500 Obrázek, dlhodoby priemer za cca 77 000 km
Uživatelský avatar
duky5

1000+
 
Reputace: 106
Příspěvky: 1195
Registrován: 27 kvě 2011, 17:33
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda adv350

Re: Proč jste si koupili MP3/Fuoco nebo jinou tříkolku

Příspěvekod forester » 11 říj 2014, 19:13

Neviem mepa ale niekde sa stala chybička,ty tvrdíš že máš maximálku 160 ale MP3 Piaggo 500 ma maximálku 145 podla údajov výrobcu.Takže buď niesi dôsledný a nemáš naštudované svoj stroj alebo máš iný rýchlejší :D

duky5 sa vyzná je určite technicky zdatný nakolko správne uvádza že MP3 musí mať vátšiu spotrebu od klasickej 500-ky.Váhou sa lineárne zvätší spotreba plus na to ďalšie koleso ktoré má za následok vätší valivý odpor hlavne v dojazde a aerodynamický odpor.To sú zákonitosti fyziky ktoré nikto neoklame aj keby ako chcel.500ka je obsah ktorý si niečo vypýta na naplnenie válcov a silne pochybujem že taliansky konštruktéri niečo prevratné vymysleli napr. ako Honda ktorá každý rok inovuje svoje motory a ide z dobou čo u talianov je iba zbožné prianie.

MP3.png
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil forester dne 11 říj 2014, 19:41, celkově upraveno 1
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 651
Příspěvky: 5469
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Proč jste si koupili MP3/Fuoco nebo jinou tříkolku

Příspěvekod duky5 » 11 říj 2014, 19:34

Možno tých 160 mu to ide, ale tachometrových, čo môže byť 145 real.

Mne ide tiež nexus 180 tacho, no real podľa gps bol 164 dole kopcom :)
Honda ADV350 Obrázek

Gilera Nexus 500 Obrázek, dlhodoby priemer za cca 77 000 km
Uživatelský avatar
duky5

1000+
 
Reputace: 106
Příspěvky: 1195
Registrován: 27 kvě 2011, 17:33
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda adv350

Re: Proč jste si koupili MP3/Fuoco nebo jinou tříkolku

Příspěvekod dreamer » 11 říj 2014, 20:01

forester píše:pochybujem že taliansky konštruktéri niečo prevratné vymysleli napr. ako Honda ktorá každý rok inovuje svoje motory a ide z dobou čo u talianov je iba zbožné prianie.

Naco vylepsovat nieco co je uz dokonale? :D Ale vazne, inovacia nemusi vzdy znamenat pokrok. V com je napr. taka Forza 300 prevratna? Alebo PCX? Predpisany servis kazdych 4000 km vratane kontroly ventilov... hm. Apropos, aj Piaggio nedavno inovovalo svoje 125/150 motory a myslim, ze su na rovnakej technickej urovni ako porovnatelne japonce. Ale k teme, pokial viem tak MP3 500 ma motor Master, rovnaky aky maju aj ine 500-vky z koncernu Piaggio. Nizsia spotreba moze byt, ale nie pri rovnakom jazdnom style. Niekto za plyn taha viac, niekto menej.
Naposledy upravil dreamer dne 11 říj 2014, 20:07, celkově upraveno 1
Honda NC750D Integra
Obrázek
Aprilia SR MAX 300
Obrázek
ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207
Uživatelský avatar
dreamer

250+
 
Reputace: 55
Příspěvky: 356
Registrován: 29 dub 2014, 20:13
Skútr / moto: Honda NC750D Integra, Aprilia SR MAX 300

Re: Proč jste si koupili MP3/Fuoco nebo jinou tříkolku

Příspěvekod saimon1 » 11 říj 2014, 20:05

Já tahám akorát a má stále 3,3 l/100km. :wink: V čem tedy dělám chybu?
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Proč jste si koupili MP3/Fuoco nebo jinou tříkolku

Příspěvekod dreamer » 11 říj 2014, 20:10

A ako merias spotrebu? Lebo ak sa bavime o udaji z palubneho pocitaca, tak potom v tom moze spocivat rozdiel v udavanych spotrebach, pretoze napr. moj PC je dost optimisticky, ako v udavani rychlosti, tak aj spotreby, ci dojazdu. Je to sice iny stroj, ale tiez z koncernu a nepredpokladam, ze to bude o moc ine u MP3. Potom zalezi aj na tom ci jazdis viac dlhe trasy, alebo mesto atd. Ako vravim spotreba je velmi individualna zalezitost. Ja som mal na litrovom Varadere spotrebu malo nad 5 litrov a tiez mi nikto neveril. Ale jazdil som len dlhe trate a len malokedy som vyuzil potencial 100 koni.
Naposledy upravil dreamer dne 11 říj 2014, 20:20, celkově upraveno 1
Honda NC750D Integra
Obrázek
Aprilia SR MAX 300
Obrázek
ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207
Uživatelský avatar
dreamer

250+
 
Reputace: 55
Příspěvky: 356
Registrován: 29 dub 2014, 20:13
Skútr / moto: Honda NC750D Integra, Aprilia SR MAX 300

Re: Proč jste si koupili MP3/Fuoco nebo jinou tříkolku

Příspěvekod sigi » 11 říj 2014, 20:16

"forester" ja bych na tvém místě nehodnotil něco,na čem jsi nikdy nejel...jako inovace a pod....za další ani bych nehodnotil rychlost...zajed si někam k prodejci,svez se na tom,ale pořádně a potom budeš vědět o čem to je....ja už tahnu ted po roce a pár měsících 40.000km..kolik jsi toho najel ty??? Moje MP3 500 porád jezdí žádný problém,žadná oprava...prostě nic....co chceš inovovat??? jaké zbožné přání mají italové??? Já a myslím i ostatní kdo jezdí na MP3 jsou maximálně spokojeni....a myslím že jen málokdo řeší nějaké problémy.Pokud skutru dáš pravidelné servis.kontroly tak ti to skutr vratí v bezporuchovosti.
Tak to jen k tvé poznámce.....Mě se kolikrát libí jak hodnotíte stroj,na kterém jste nikdy neseděli....víte absolutní prd jak to jezdí...ale všichni jste kolikrát doslova mistři v názorech....
Nejnovější výlety na skútru,videa,tipy na výlet,fotky,najdete na http://www.scootergang.cz

Obrázek
Uživatelský avatar
sigi

1500+
 
Reputace: 101
Příspěvky: 1862
Registrován: 29 zář 2012, 22:14
Bydliště: Poděbrady
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT
Tuning / úpravy: FOTOALBUM: http://nmaikl.rajce.idnes.cz/

Re: Proč jste si koupili MP3/Fuoco nebo jinou tříkolku

Příspěvekod saimon1 » 11 říj 2014, 20:18

No natankuji při určitých km a pak znovu a a zase znovu a spočítám to. Počítat umím, tak nevím, proč to někdo bere z nějakých tabulek a né z reálu.
Když si někdo myslí, že mu nějaká 500-ka žere více, tak je to stylem jízdy a to brzda-plyn ale to už je jeho věc.
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Proč jste si koupili MP3/Fuoco nebo jinou tříkolku

Příspěvekod forester » 11 říj 2014, 20:20

V niečom sa dá s tebou súhlasiť ale pozor!PCX je prevratný skúter a to je patrené z lámania rekordov v predajnosti a potom konštrukciou motora a elektronických vymožeností ako Štart-Stop systém, ktorý bol ako prvý sériové použitý práve na tomto skútri. Jeho spotreba na 125cm3 zatiaľ nebola prekonaná. Motor sa menil každý rok síce iba v detailoch ale je vidieť že sa na ňom pracuje. Myslím že Honda ako jediná dáva najväčšie financie do vývoja a inovácii motoriek ako takých a o tom svedčia aj rekordy v predajnosti.
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 651
Příspěvky: 5469
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Proč jste si koupili MP3/Fuoco nebo jinou tříkolku

Příspěvekod saimon1 » 11 říj 2014, 20:23

forester - No to nemyslíš vážně srovnávat PCX 125 a MP3 500 ? Si děláš srandu :)
Výkon a spotřeba 125 a 500? si to spočítej v reálu a pak piš! :lol: Jo a velikost a váhu.!
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron