Jaký čínský skůtr do 25 tisíc?

Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů

Jaký čínský skůtr do 25 tisíc?

Příspěvekod jakub » 20 kvě 2011, 09:46

Ahoj, nevím jestli to tu už někde padlo, ale zeptám se. Jaký z čínských skůtrů do 25 tis. 50 -125 ccm by jste volili?? Nejvís se mi asi zamlouvá kentoya sharky a nebo skůtry od keeway. Potom jsem narazil i na motowell. Jelikož ve skůtřikách jsem laik, tak se tám. Děkuji za vaše odpovědi. pozdravem Jakub
jakub

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 20 kvě 2011, 09:41

Re: Jaký čínský skůtr?

Příspěvekod Jakub59 » 20 kvě 2011, 10:08

Ahoj, já sem si koupil Keeway RY6, mám jí novou a zatím najeto neco kolem 400km ale zatím super. Pár známých má Keeway už delší dobu a žádný problém. Výhodou je dostupnost náhradních dílů pro vylepšení apod.
Uživatelský avatar
Jakub59

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 49
Registrován: 14 kvě 2011, 18:47
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Honda Deauville 650

Re: Jaký čínský skůtr?

Příspěvekod satanachist » 20 kvě 2011, 10:19

Mám Sharky 50, najeto téměř 6000 km, kromě prasklého plastu u nádrže, výměny ventilku, žárovky a pružiny hlavního stojanu bez problémů. Jezdím dle způsobu jízdy v průměru za 2,8 l/100 km. Nemám žádné úpravy, netrápím ho, jezdím max. 60 km/h a jen dolévám benzín a olej a základní údržba. Takže zatím ohromná spokojenost a po novém roce, až bude schváleno řízení s béčkem i na 125 ccm se vůbec bebudu bát jít do číny. Vypadá to na Loncin 125 TH. :wink:
Mohu vozit 80 lidí za zády, ale na velkou motorku si mohu maximálně tak sednout.....
Uživatelský avatar
satanachist

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1057
Registrován: 21 dub 2010, 03:15
Bydliště: Bojkovice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: plexi Givi, brašny, zásuvka, teploměr, hodinky

Re: Jaký čínský skůtr?

Příspěvekod TUNER » 20 kvě 2011, 11:35

Bůh s tebou...Amen
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek