od Aki.Lee » 17 zář 2025, 13:05
Zdravím, pánové a dámové,
najeto 45t., postupně ztráta výkonu i maximálky a při cestě do práce škub, prásk, ratatata.
V 26 měněny origo válečky, vodítka a talířek vyleštěný.
A teď, prosím, viz fota:
1. Předpokládám vyměnit všechno? Má cenu nějak restaurovat spoj. sadu jako záložní třeba?
2. Pokud jsem správně prošel shopy, tak k mání jsou už jen sady tun.firem, např. Malossi Multivar 2000, Malossi Maxi Delta Clutch, origo už nic?
Dá se dát do takového variátoru origo sada válečků? Z diskuzí ty jiné gramáže prý vydrží daleko míň km nebo to prostě nechat jak je při koupi?
3. Můžu vnitřek varboxu umýt Arvou/tech.benzínem/něčím? předpokládám opatrně a nenápadně kolem těch ložisek, ty se dají nějak domazat nebo
jen očistit a nechat být?
4. Má se při osazení vůbec něco mazat? V diskuzích jsem nic nenašel a v těch zahraničních se dohadují.
Děkuji velmi za pomoc.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.