Kentoya Extra 50 4T

Ukažte všem svou hračku!
Pravidla fóra
Téma v této rubice může založit každý, kdo vlastní nějak (více či méně) upravený skútr. Nezáleží jestli motorově nebo opticky. Důležité je, aby se skútr nějak odlišoval od ostatních.

Založené téma musí obsahovat alespoň základní popis vašeho skútru a provedených úprav a minimálně jednu fotografii.

Autoři témat, která nebudou vyhovovat pravidlům, budou upozorněni přes PM, a po určitém čase bez jeho úpravy/doplnění bude téma smazáno!

Re: Kentoya EXTRA 50 4T

Příspěvekod wolf78 » 27 srp 2009, 09:26

BTjacker - jak jsem psal již dříve ,skútříka mám jen tak pro pobavení ,mím hlavní prostředkem je auto :wink: A jestli mám dát např 5000kč do skútříka tak dám ,je to lepší jako kdybych to měl propít v hospodě :wink: A ta 90 co tam budou/již dávají je experiment a bude zajímavé co to se skútříkem udělá. :wink: A ohledně papírů, v mém věku už bych snad mohl mít i řidičák na raketoplán :wink: :lol:
KYMCO Xciting 500i AFI - PRODÁNO
Obrázek
Uživatelský avatar
wolf78

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 51
Registrován: 02 srp 2009, 00:58
Bydliště: Milovice
Skútr / moto: Kymco Xciting 500i AFI - PRODÁNO

Re: Kentoya EXTRA 50 4T

Příspěvekod generic » 27 srp 2009, 09:30

Ihned mi potom informuj, zajímá mě to :wink: jo a jinak jak píšeš - těch 1,8kW tvuj motor má, jenže na zadnim kole je 1,35kW - to sebral variátor těch 450W :D mrcha, vid? :mrgreen:
New speedy 80ccm
Uživatelský avatar
generic

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 190
Registrován: 18 říj 2008, 19:57
Bydliště: Jarov, kousek od Plzně
Skútr / moto: YUKI NewSpeedy80 4T
Tuning / úpravy: Malossi multivar, větší tryska Naraku, svíčka NGK CR7HSA, řemen Malossi X-kevlar, válec Naraku 80ccm... to vše asi 4kW

Re: Kentoya EXTRA 50 4T

Příspěvekod Vitas » 01 zář 2009, 01:30

ohka píše::D No, jo, mládí nevybouřené........ :D Však hoši na vše časem přijdete sami.


To vis Ohka, kazdy nema to stesti, aby mu cinska 4T jela v serii 80 po rovince. :wink:
Uživatelský avatar
Vitas

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 21 kvě 2009, 20:38
Skútr / moto: ItalJet Formula 50

Re: Kentoya EXTRA 50 4T

Příspěvekod wolf78 » 02 zář 2009, 19:30

Tak a mám skútříka doma s překopaným válcem na 90 ccm. Jede to úplně super . Z dřívější rychlosti 45 km/h po rovince je naráz 72km/h (reálných dle GPS) a zátah úplně bombastický . A ohledně kopců ,tam kde jsem normálně jezdil cca 38km/h nyní jezdím cca 57km/h a to je ještě motor ve fázi záběhu :wink: Výměna obsahovala ,válec 90ccm , vačka , hlava , větší tryska a otevřený molitan. filtr. V sadě s válcem byl ještě kit na překopání převodovky ,který ještě nechám namontovat . :wink: .
KYMCO Xciting 500i AFI - PRODÁNO
Obrázek
Uživatelský avatar
wolf78

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 51
Registrován: 02 srp 2009, 00:58
Bydliště: Milovice
Skútr / moto: Kymco Xciting 500i AFI - PRODÁNO

Re: Kentoya EXTRA 50 4T

Příspěvekod jarafari » 03 zář 2009, 21:36

No tak gratuluju a přeju ať to šlape a něco vydrží :wink: ..... průběžně informuj jak jseš spokojený 8)
Uživatelský avatar
jarafari

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 949
Registrován: 17 led 2009, 16:04
Bydliště: Praha 4

Re: Kentoya EXTRA 50 4T

Příspěvekod wolf78 » 04 zář 2009, 07:33

Jojo informace poskytnu . Před úpravou jsem byl na brzdě a po úpravách a zajetí motoru se chystám znovu. Uvidí se ,kolik ta úprava přidala koníků :wink: Na příští rok chystám novej variátor a větší karburátor a možná novej laděnej výfuk (ale to se ještě uvidí) a to bude vše co se tam bude dávat .
KYMCO Xciting 500i AFI - PRODÁNO
Obrázek
Uživatelský avatar
wolf78

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 51
Registrován: 02 srp 2009, 00:58
Bydliště: Milovice
Skútr / moto: Kymco Xciting 500i AFI - PRODÁNO

Re: Kentoya EXTRA 50 4T

Příspěvekod KYBLOS » 04 zář 2009, 07:43

wolfik: jen bych se zeptal, páč sem někde viděl ňáký videa z brzdy, myslím, že to bylo z Práglu ze Scooter-tuningu, nebo to tak nějak aspoň vypadalo a když to testovali, majitel testovanýho scoota na scootu neseděl, spíš byl opřenej do řidítek, aby byla na zadním kole co nejmenší váha a tak scoot byl bez zátěže, kterou normálně na silnici má, samo + povětrnostní podmínky. To potom výsledek testu musí být lepší, ovšem matoucí, než kdyby na tom seděl. Tys na tom seděl, nebo stál na nohou? Já když byl na testu s Atlantisem, tak sem na scootu seděl, páč přeci nebudu lhát sám sobě :roll: Neber to zle, jen mě to zajímá, páč to musí být slušný rozdíl ve výsledku na scootu sedět, nebo stát na nohou a jen přidávat plyn. :wink:
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Kentoya EXTRA 50 4T

Příspěvekod wolf78 » 04 zář 2009, 10:06

Když jsem byl na brzdě ve Scooter-tuning-u ,tak přišel nějakej klučina ,SEDL si na skútra a celou dobu co měřil tak na tom seděl . Ještě před tím měřil tlak v pneu . Myslím si ,že měření proběhlo v pořádku. A hodnoty 1,35kW na kole ,při udávaném výkonu 1,8kW motoru by tomu odpovídalo (ale stejně to byla bída) ,uvidíme co ukáže nové měření,po zajetí motoru :wink:
KYMCO Xciting 500i AFI - PRODÁNO
Obrázek
Uživatelský avatar
wolf78

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 51
Registrován: 02 srp 2009, 00:58
Bydliště: Milovice
Skútr / moto: Kymco Xciting 500i AFI - PRODÁNO

Re: Kentoya EXTRA 50 4T

Příspěvekod generic » 04 zář 2009, 15:43

Kyblosi myslíš že to je rozdíl?? já bych řekl že ne, to jestli na tom sedíš má význam když jedeš a brání tě v pohybu zemská přitažlivost a jiný odporový síly ale na motorové brzdě se kolo točí tak jako tak když na tom sedíš i nesedíš stejně, protože nejedeš, možná jenom že malinko mačkáš pneumatiku tak by tam mohl bejt rozdíl tak 0,1kW a to si myslím že je všechno... Ale nevim.. jenom spekuluju
New speedy 80ccm
Uživatelský avatar
generic

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 190
Registrován: 18 říj 2008, 19:57
Bydliště: Jarov, kousek od Plzně
Skútr / moto: YUKI NewSpeedy80 4T
Tuning / úpravy: Malossi multivar, větší tryska Naraku, svíčka NGK CR7HSA, řemen Malossi X-kevlar, válec Naraku 80ccm... to vše asi 4kW

Re: Kentoya EXTRA 50 4T

Příspěvekod KYBLOS » 04 zář 2009, 15:48

Taky nechci nic uzavírat, já si to jenom myslim, to není vědět ne? :) Proto sem říkal, že by mě to zajímalo, ne že to tak fakt je, ale myslel sem hlavně to zvýšené tření zmáčknutou pneumatikou atd... no a když se někdo spíš zapře směrem dopředu do řidítek s tím, že na tom ani nesedí, tak právě tohle tření může ovlivnit na totálně minimální tření. Zkoušet to tam nepojedu, jen je to moje doměnka :wink:
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Kentoya EXTRA 50 4T

Příspěvekod Vitas » 05 zář 2009, 13:09

90 ccm? Ty vado, zachvilku budou v cinskejch 4T 50 snad 125 valce. Bohuzel horsi je, ze to s 90 ccm jede jako muj shnilej vrak s kostickama misto valecku, deravym vejfukem a bez tesneni.
Uživatelský avatar
Vitas

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 21 kvě 2009, 20:38
Skútr / moto: ItalJet Formula 50

Re: Kentoya EXTRA 50 4T

Příspěvekod wolf78 » 05 zář 2009, 15:23

Vitas píše: Bohuzel horsi je, ze to s 90 ccm jede jako......

To možná jo ,ale za minimálně poloviční pořizovací ceny skútru :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: A jak se říká obsah ničím nenahradíš :wink:
KYMCO Xciting 500i AFI - PRODÁNO
Obrázek
Uživatelský avatar
wolf78

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 51
Registrován: 02 srp 2009, 00:58
Bydliště: Milovice
Skútr / moto: Kymco Xciting 500i AFI - PRODÁNO

Re: Kentoya EXTRA 50 4T

Příspěvekod Vitas » 05 zář 2009, 19:06

Tak za a) jak vidis, tak nahradis, protoze ja mam 50 ccm a 75 jezdim. :wink: A za b) sice cina stoji 30 000, ale 15 000 das do tuningu, aby to tech 70 jelo. A navic jeste musis doufat, ze ti neulitne kufr, nebo nevyfoukne pneumatika. Viz. jarafari: koupil od Kyblose Atlantis, a najednou ta Cina tak ruzova neni. Sice jedes 70, ale brzdis jak autobus a navic mas pod prdeli vibrator... A to se vyplati. To si radsi koupim neco normalniho za 55 000 a mam po starostech.
Uživatelský avatar
Vitas

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 21 kvě 2009, 20:38
Skútr / moto: ItalJet Formula 50

Re: Kentoya EXTRA 50 4T

Příspěvekod wolf78 » 05 zář 2009, 19:58

Vitas píše:Tak za a) jak vidis, tak nahradis, protoze ja mam 50 ccm a 75 jezdim. :wink: A za b) sice cina stoji 30 000, ale 15 000 das do tuningu, aby to tech 70 jelo ......To si radsi koupim neco normalniho za 55 000 a mam po starostech.

Tak za - a) je vidět ,že nevíš o čem píšeš :wink: a proč se používají vyšší objemy , objem není o rychlosti ,ale o zátahu :wink:
za b) je vidět ,že nemáš ucelenou představu co ,co stojí :wink: když to vemu z vlastní zkušenosti s tuningem ,tak cena mé přestavby je 3300 kč (sada 90 kitu -obsahuje válec ,vačka ,hlava ,sadu převodů do převodovky ) 550kč za molitan. filtr + cena za práci cca 1800kč ,takže suma sumárum cca 6000kč :wink: a to vše originál sada ,kterou montují přímo v Kentoyi a hlavně se neruší dvouletá ZÁRUKA na skútra :wink: A jak počítám tak počítám 15000kč to vše nestojí :wink: A pokud budu počítat nákup nového skútru tak 26000kč (cena po slevě ) + 6000kč za 90 kit tak mě vše stálo 32000kč :wink: :wink: a to se vyplatí :wink: A už vidím jak za takovou cenu co jsem já dal, pořídíš svého skútra a ještě ho necháš překopat :lol: :lol: :lol: :lol:
A za 55000 kč bych si určitě nekupoval skútra o obsahu 50 respektivě 70ccm to mě připadá trošku ujetý :roll: :roll: :roll: a ještě ,když to jede ,tak to vydává zvuk jako ,když jede křovinořez na kolečkách :lol: :lol: :lol:
KYMCO Xciting 500i AFI - PRODÁNO
Obrázek
Uživatelský avatar
wolf78

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 51
Registrován: 02 srp 2009, 00:58
Bydliště: Milovice
Skútr / moto: Kymco Xciting 500i AFI - PRODÁNO

Re: Kentoya EXTRA 50 4T

Příspěvekod Vitas » 05 zář 2009, 20:14

Dobre, s tou cenou jsem to prehnal, ok, ale jak je videt ze mame na skutr rozdilne naroky. Me bohate stacilo svezeni na Yuki Matrix 2T. Nedejboze kdyby to bylo 4T. To by chtelo pridelat nad podlahu jeste slapky, kdyby se blizil kopec. Ja navic vubec nejsem zastancem 70 ccm (nedejboze 90) kdyz mam v papirech 50.
Ja koupil za skutr za 15 000. 8 000,- jsem zatim vrazil do vejfuku, variatoru, filtru, desticek, CDI. Cili 23 000,-. Jezdim 80 po rovince, bez vejfuku+varce 70. Jedinej rozidl, ze nemam zaruku.
Klidne si kup 4T Piaggio, to uz se davno prodava. (Vespa)

Takze abych to shrnul. Ty si za skutr dal 32 000,-. Jezdis 70, mas zaruku ALE mas bordel v papirech (coz je pro me - ktery neprekousnu. Ale chapu ze nekdo v tom umi chodit. :wink: ). Pak jsou tam nevyhody materialu, jizdnich vlastnosti atp. Zkratka je to Kentoya.
Ja dal za skutr 15 000 + 8 000. Jezdim 80, nemam zaruku, mam "krovinorez". A u toho zatahu... To by chtelo vyzkouset, protoze myslim ze 2T 50 a 4T 90 (Cina) vyjde tak nastejno, ne-li hur pro Cinu. Nebo si najdi tema "akcelerace 0-50", zmer ja taky zmerim a je to. :) Jenze tohle jsou vsechno veci, ktery jsou na foru 100x.

Samozrejme chapu lidi, kteri od skutru mnoho nechteji, jezdi s nim na nakup, tak jim 50 km/h staci. kdyz se o skutr staraji, tak i Cina bude urcite supr sluzebnik. Ale ja si radsi koupim ojetou znacku a nemusim se bat, ze ztratim nakopavacku, ze me praskne podlaha, nebo ze se me vyfoukne kolo, jak psal jarafari. Ale koupit si Cinu 4T a narvat do toho 90 ccm to fakt nechapu. Chapu uzivatele generic, kdyz mu je 15 let, chce z toho dostat rozumny svezeni, ale rodice mu nic jinyho nekoupej.
Uživatelský avatar
Vitas

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 21 kvě 2009, 20:38
Skútr / moto: ItalJet Formula 50

PředchozíDalší

Zpět na Showroom

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron