Odstoupení od smlouvy a vrácení skútra

Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.

Re: Odstoupení od smlouvy a vrácení skútra

Příspěvekod Mr.Voza » 06 zář 2013, 21:22

Hele, asi kdyby jsi se s nima nějakej čas soudil, tak bys asi měl nějakou šanci na to aby ti vrátili plnou částku podle tý 6ti měsíční lhůty, jak psal Homat ve druhym odstavci svýho příspěvku. Ale za právníky dáš pravděpodobne víc, než ty 4500, který z nich možná vysoudíš... a navíc tě to bude stát hafo času a nervů s nejistým výsledkem...

Takže i když je to blbý, já radím tohle: buď rád, že tě "stáhli" jenom o 4500, nech to bejt a ber to jako draze zaplacenou zkušenost... a kup si něco značkovýho, klidně jetýho, jestli nemáš na novej, nebo tolik nechceš investovat... vím, že je to blbý už jenom kvůli tomu pocitu bejt takhle podvedenej/napálenej, ale podle mě je to ta nejschůdnější varianta, jestli nechceš přijít o další čas, nervy a peníze...

Ještě jen tak ze zvědavosti, můžeš napsat kolik ten skůtr stál novej? Jestli těch 4500 je třeba 1/10 z původní ceny, nebo třeba 1/3 z původní ceny?
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Odstoupení od smlouvy a vrácení skútra

Příspěvekod vozbrouk » 20 zář 2013, 21:18

Ahoj, tak jsme zase tady a mám svůj životní příběh s odtajněním.
Zakoupil jsme tento benuínový skútr z této stránky: http://www.levnealarmy.cz/eshop/skutry/ ... aliza.html

Benzínový skútr GS RICK 125 ccm - modrá metalíza

za 32.265,00 Kč. No ale užil jsem si s ním !!!!

Na první vyjížďce na benzínce jsem už tlačil ( praskla pojistka ) Tak dejme tomu.
Ale protože to mělo nesmyslně dálkový start + alarm, tak to bylo nějaké pošahané.
Motorka po otočení klíčků a vysunutí klíče nešla vypnout, pořád jela.
Dále občas když byla na stojánku sama startovala.
Benzín musela žrát jak pominutá.
6 litrová nádrž byla za 100 km pryč... a to v návodu je 2,5 litrů na 100 km.

Po týdenním užívaní jsem se odhodlal motorku vrátit. Jenže zminovaná firma začla dělat naschvál.
Po nahlášení mi napsali, že motorku musím do druhého dne přivést ( 250 km) jinak si budou účtovat 500 kč na den půjčovné. Nebo mi nabídli smluvního dopravce, ale stálo by mě to 4 000 Kč.
Navíc mi řekli, že ji musím na úřadě odhlásit, bez toho nejezdit. takže mě čekalo ten den odhlásit a ještě shánět autodopravu.

Po odvezení autodopravou na místo, jsme zjistili, že motorka se při jízdě sama nastartovala a byla žhavá jak pěťák.

Další podstatná věc !!! Nevrátili mi celou částku, ale o 4 500 Kč méně. Pomohl by jen soud, nic jiného !!!
Napsali mi, že strhávají 700 Kč za mytí a 3800 za uvedení do stavu nového. Přitom byla úplně nová a nepoškozená, asi si potřebovali, něco napočítat.

Takže nekupovat !!!!!!!
Dříve skutr Čína ( YIYING 125) = Hrůza děs, pak skutr Honda Vision a ted Honda SH 300
vozbrouk

25+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 42
Registrován: 16 srp 2013, 21:22
Skútr / moto: Honda SH 300

Re: Odstoupení od smlouvy a vrácení skútra

Příspěvekod PBM2 » 20 zář 2013, 21:50

Ahoj. Stejný příběh, jako v tomto vlákně, kde se objevují stejné starosti s vrácením a další komplikace s tím. Jinak pod značkou Motorro prodává Impexta typ Maxx 125 - http://www.skutry-levne.cz/skutry-motor ... rvena.html nebo http://www.hanysmoto.cz/products/motorro-maxx-125/#! a vyjde na nějakých 28.000,- Kč. Takže tě celkem i natáhli při samotné koupi. Sice "jen" cca o 4.000,- , ale dohromady je to už pomalu 9. Kolega z práce má ono Motorro a po letní sezóně je zatím hodně spokojený. Asi je to kus od kusu a taky kdo to ve skutečnosti vyrábí. Třeba byl ten tvůj vyrobený jinou firmou a bohužel i v jiné kvalitě. Nebudu řešit čína-značka, sám čínu mám a zatím zaklepu, dobrý. Snad příště, ať už koupíš cokoliv, budeš mít lepší ruku. A jen tak ze zvědavosti... Proč jsi kupoval až tak daleko od bydliště? To nebylo něco blíž? Není to rýpnutí, jen jsem zvědavý, co tě k tomu mohlo vést, protože 32 tisíc není zas tak málo a 250 km tam a zpátky je celkem darda na čas i peníze.
Naposledy upravil PBM2 dne 20 zář 2013, 21:53, celkově upraveno 2
Čínská kráska bere "Kolik potřebuje" :-)

Fotogalerie / Profil na motorkáři.cz / Čínská kráska
Uživatelský avatar
PBM2

750+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 891
Registrován: 16 dub 2011, 11:53
Bydliště: Severní Morava, FM
Skútr / moto: Motorro Sonny 50 2T
Tuning / úpravy: Ano, jsou.

Re: Odstoupení od smlouvy a vrácení skútra

Příspěvekod kolsa » 20 zář 2013, 21:51

no co napsat? Snad jen že jsi další poučený "uživatel". Za ty peníze se dá sehnat kvalitní "ojetý" skutr, přidáš pár korun a máš nový. V pohádce O statečném kováři to říkal dobře a trefně: " A nedají si říct, a nedají". :)
Nikdy se nehádej s blbcem - klesneš tím na jeho úroveň a tam tě on porazí, protože v tom má větší zkušenost.
Uživatelský avatar
kolsa

100+
 
Reputace: -9
Příspěvky: 200
Registrován: 02 dub 2012, 12:37
Bydliště: Ledce u MB
Skútr / moto: FJS 600
Tuning / úpravy: ne

Re: Odstoupení od smlouvy a vrácení skútra

Příspěvekod LukyGS » 20 zář 2013, 23:09

Vidím že se tady pěkně škatulkují čínské stroje......škoda že tak neškatulkujete i třeba BMW. Jedna nejich řada aut měla tak kvalitní benzínové motory že se sypaly už v 60tis. km ale bohužel to nebyly čínská auta tak se o tom zase až tak moc nemluvilo. Můj kamarád má čínu Yuki a za celou dobu co ji má tak na ni nešáhl a jen pravidelně olej atd. má najeto už 25tis.km a chválí si ji.
Ono je to kus od kusu u všeho, můžeš koupit Mercedes a zrovna ten tvůj se bude sypat a tvůj kamarád může koupit třeba Favorita a bude bez poruch. Já měl meďáka a můžu ti říct že jsem ho do roku dával pryč bo se jebalo vše krom motoru a to byly jiný částky a na Mercedes nenadávám obecně.
Většinou průpovídky typu měl sis koupit jetou značku mají lidé kteří tak tak sami našetřili na nějakou značkovou ojetinu a pak dávají rady těm co si čínu koupili třeba k vůli ceně bo víc neměli a raději chtěli nový stroj se zárukou než jetou značku. Každej kdo zastává názor o jeté značce by měl taky pochopit že u jetého stroje nikdy není jistota jak kdo s tím jezdil a jestli se tam něco nevysype, jsou tam daleko větší předpoklady že bude stroj potřebovat údržbu viz třeba ložiska atd.

Jinak k zakladateli vlákna. Buď "rád" ži ti strhli jen 4000kč, kdyby chtěli tak ti to vezmou normálně na reklamaci a nic by jsi s tím nenadělal. Ono to vrácení zboží se právě vztahuje na nepoužité zboží v původním obalu. Nejsem žádný prodejce ale taky bych si něco naúčtoval, pravda je to že jsi na skůtru jezdil a na tacho už není stav 0- 2km což bývá u nových strojů max. co mají na tacho. Byla od nich sviňárna že ti dali lhůtu do druhého dne.....to svědčí o tom že nejsou seriózní a schválně ti házeli klacky pod nohy protože na nic takového nemají nárok(účtovat za den jako zápůjčku 500kč).
K soudu bych s tím ani nechodil, kdysi jsem měl tu čest a musel využít služeb právníka. Stálo mě to 8tis. a sám právník mi řekl že jestli to dojde k soudu tak tam je výsledek vždy nejistý a může to dopadnout i tak že budu platit svého právníka +soudní výlohy +právníka protistraně, fakt je to čistě na soudci a i když jsi v právu tak nemáš jistotu že to vyhraješ(mimochodem konzultace a dopis mě stálo 4000kč, tak "málo" jen díky tomu a teď budu citovat právníka: Vidím že jste muž z ulice tak to bude jen za 4500kč. To jsem tam přišel v riflích a košili a nechtěl bych vidět kdybych tam přišel v saku....to bych se z ceny posral ještě víc, naštěstí k soudu nedošlo a protistrana uznala že to bylo neoprávněně, pokud to k soudu nedojde tak nemáš nárok na náhradu za svého právníka po protistraně.). Má rada je, vykašli se na ty peníze, sice chápu že tě to sere ale tato varianta pro tebe může být levnější jak kdyby se to dostalo k soudu.
Uživatelský avatar
LukyGS

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 129
Registrován: 09 zář 2013, 23:50
Bydliště: Olomoucko
Skútr / moto: Skútr Maxon Ardour 125 / BMW R1200GS

Re: Odstoupení od smlouvy a vrácení skútra

Příspěvekod Hasmann » 20 zář 2013, 23:24

Problém je, že ta značka má dlako větší pravděpodobnost spolehlivosti a výdrže než ta čína a to řádově. Stačilo by spočítat na danou kubaturu průběh nákladů řekněme na 100tisíc km a zjistíš, že jsi finančně jinde.
A nový stroj se zárukou, že budu jezdit několikrát za sezónu do servisu, protože to upadlo, to povolilo, tam to či ono to je opravdu sen každého uživatele. A ano když koupíš jetý stroj, tak musíš počítat s pravděpodobnosti, že má něco nalítáno,ale taky na druhou stranu má nalítáno tak akorát, aby se chyby z výroby dávno projevily. Teď nemluvím o olítaných střepech co mají v reálu tolik km, že jsou na konci své životnosti. Ale zase, když půjde na lámání chleba, ten střep koupíš ještě levněji než tu novou čínu a můžeš mu udělat generálku za desítku a budeš vědět, že máš defacto nový stroj, který ti nalítá desítky tisím km a za stejné či nižší peníze než ta čína a servis tě nebude zajímat, protože ho nebudeš potřebovat. Apropo ceny servisu na menší moto je směšná a o ceně ND ani nemluvím ve srovnání s autem...
Jezdím jak sleze sníh a dokud zase nenapadne další, takže potřebuju stroj, který bude fungovat a dojedu do práce či zábavou, ne že budu mít auto nastartované v pohotovosti, protože je nějaké počasí a té číně se nechce jet. Je to stroj pro spolehlivost a pro radost, na starosti jsou tu děti, ženy, tchýně a jiná zvířátka... :lol:
Uživatelský avatar
Hasmann

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 510
Registrován: 16 srp 2009, 16:35
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Aprilia SR 50 S, Piaggio X evo 125
Tuning / úpravy: 70cm kit Polini

Re: Odstoupení od smlouvy a vrácení skútra

Příspěvekod LukyGS » 20 zář 2013, 23:31

kolsa píše:no co napsat? Snad jen že jsi další poučený "uživatel". Za ty peníze se dá sehnat kvalitní "ojetý" skutr, přidáš pár korun a máš nový. V pohádce O statečném kováři to říkal dobře a trefně: " A nedají si říct, a nedají". :)

A co je u tebe značkový stroj? Aprilie? Najdi si na netu forum s apriliema, najdeš tam třeba u Pegasa 650 tolik závad a neduhů že ti z toho bude blbě viz třeba volnoběžka(sranda skoro za desítku a sralo se to na všech pegasech) nebo se tavily koncovky u relé, jediný co na tom jednobuchu bylo jak štakš spolehlivý byl motor mimo volnoběžku, holt rotax je rotaxdál třeba elektrika u Caponordu, to je kapitola sama o sobě a jsou na ni dost dobrý vtipy na všech moto foorech a zvlášť u modelu Caponord. Tam se vyloženě říkalo že jestli chceš více opravovat než jezdit tak si kup Itala....náhradní díly za měsíc až tři atd.
U každé značky se něco co se vyloženě jebe najde ale to je prostě v pořádku, protože to není čína! Měli by jste si ale uvědomit že to není o tom že se která značka může posrat, to se děje bez rozdílů u všech značek....důležité je jak se k tomu staví která značka na záruční opravy. Znám i případ kdy si pán musel koupit do BMW sám novej motor.
U číny přijedeš a ještě jsem neslyšel že by servis v rámci záruky něco neopravil a i to se v 99% jednalo určitě o banální opravu jako přechlastanej karbec, skříplá palivová nebo odvzdušňovací hadička atd. O vysypaném motoru nebo spojce jsem u číny ani tady a ani jinde ještě nečet: Možná je to ironie aly ty motory jsou ok. a serou se sem tam prkotiny okolo. Extrém je ten samovolný start. to někdo odflákl zapojení elektroniky a nebo to byl vadnej kus té elektroniky.
Spotřebu nemá cenu zmiňovat, tu uvádějí všechny značky které to měření provádí za nejoptimálnějšíf povětrnostních podmínek a většinou na uzavřeném polygonu. U skoro žádné značky a zvlášť Toyoto tím byla známá, ta spotřeba nesedí a každý výrobce ji uvádí menší protože spotřeba bývá často ten faktor který rozhodne o koupi nebo nekoupi vozu. Další věc je že u motorek je prostě spotřeba počítána snad na podprůměrného evropana jak výškou tak váhou.

Doplnění. Tak ještě jednou ti řeknu perličku ju. Mám BMW R1200GS, a zrovna u mého modelu odchází palivové čerpadlo za 30tis. který zacvakáš ty až zdechne, v lepším případě zdechne jen takové relé které stojí 5tis. ale znehybní ti motorku taky. Další věc která na tomto modelu odchází je posilovač k duální brzdám který je spojen dohromady s jednotkou abs a ten celý modulátor stojí bohužel 60tis. a díky jeho ceně tak lidé kterým se pokazí buď koupí jetý nebo se jej pokusí obejít ale díky tomu přijdou o ABS. Jako prkotinka se pak jeví anténka EWS která odchází u GS modelů všech R1200GS mimo vodníka a ta stojí jen 700kč ale také znehybní motorku. Sebou když někam dál jedu vozím toto EWS a regulátor palivového čerpadla sebou a pokaždé když jsem třeba 1500km od domova tak se modlím abych tyto díly nepotřeboval. O výměně ložisek v hrušce(rozvodovka) ani nemluvím, komplet repas z origo dílů vyjde okolo 14tis a můžeš ho dělat třeba už po 40tis.km nebo třeba ve 100tis.km ale dělat ho prostě budeš a ty ložiska většinou nedají dopředu vědět že končí a většinou to klukům odešlo třeba v Maroku nebo Albánii a to je pak papačka to opravovat. Ale nikoho jsem nikdy neslyšel říkat jo koupil sis BMW tak co by jsi chtěl. Pravdou je že je to GSo nejspolehlivější motorka ale bez diagnostiky si na tom ani neseřídíš volnoběh!
Jinak i nový model BMW r1200GS LC už měl pár svolávaček protože se třeba povolovaly šrouby na brejlích, ESA taky byla na garci měněná a ještě dvě jakési svolávačky byly...jo povoloval se šroub brzdového třmenu až poškodil brzdový kotouč a skoro upadl brzdič na zadní brzdě a to se bavíme o motorce za 460tis. v té lepší výbavě. Málem jsem si ji koupil a dnes jsem rád že mě manželka s otcem zadržela ať dva roky počkám než se vychytaj mouchy. Tady je aspoň vidět že se s mouchama a jejich vychytáváním u značek počítá už tak nějak automaticky ale ČÍNA na to samé nemá nárok že?
Už se těším až budu mít na bestii najeto aspoň 50tis.km, to pak tady některým spadne brada.
Naposledy upravil LukyGS dne 21 zář 2013, 02:44, celkově upraveno 2
Uživatelský avatar
LukyGS

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 129
Registrován: 09 zář 2013, 23:50
Bydliště: Olomoucko
Skútr / moto: Skútr Maxon Ardour 125 / BMW R1200GS

Re: Odstoupení od smlouvy a vrácení skútra

Příspěvekod kolsa » 20 zář 2013, 23:48

tak já nevím. tyhle stránky jsou Skutrforum, což znamená forum o skutrech a ty tady vytahuješ klasickou motorku. To si děláš srandu.
Podívej se kolik lidí tady nadává na standrdní skutry. nikdo a všichni na čínu. Co vlastně od číny chceš? Kvalitu? jdi ty....o to jim určitě nejde. To je jako srovnávat párky kilo za 50 a kilo za 100. V kterých bude maso a v kterých ne? Nemám zkušenosti s čínou, ale když čtu všechno možný o nich tak bych si to určitě nekoupil i kdyby za to chtěli "pouhých" 10000,- peněz.

sice nerozumím řeči tvého kmene, které mluví v prvních dvou větách, ale dle google translator srovnáváš skutry s čínou na 100.000 km? no comment :D
P.P.S. koupí čínského skutra, který má najet 100.000km bez větších závad za nákupní cenu :D :D
Nikdy se nehádej s blbcem - klesneš tím na jeho úroveň a tam tě on porazí, protože v tom má větší zkušenost.
Uživatelský avatar
kolsa

100+
 
Reputace: -9
Příspěvky: 200
Registrován: 02 dub 2012, 12:37
Bydliště: Ledce u MB
Skútr / moto: FJS 600
Tuning / úpravy: ne

Re: Odstoupení od smlouvy a vrácení skútra

Příspěvekod LukyGS » 21 zář 2013, 00:24

Pokud ti něco není jasné tak mi napiš a v rámci možností se ti to pokusím vysvětlit když nerozumíš česky.
A proč by se proboha nemohla srovnávat velká motorka na spolehlivost na skůtr fóru? Protože by byla zahanbena zrovna tvá značka stroje? To srovnání jsem sem dal protože mám já osobně takové zkušenosti a aby bylo vidět že né jen čína se se*e. Musíš mít trošku větší nadhled :)
A ještě mi napiš pár důvodů proč by čína nemohla najezdit s patřičným servisem jako značkový stroj těch 100000km?
A ty nespokojenosti na tu čínu jsem tady četl snad 4x že už by ji někdo nekoupil jinak panuje obecná spokojenost. Ono je to také o tom že si někdo koupí jak už jsem psal stroj za 26tis. novou čínu a 90% lidí tak nějak počítá i s tím že budou muset třeba i něco zainvestovat později do servisu když si koupili něco o 40000důvodů českých levnějšího než značka a těch zbylých 10% prostě myslelo že za ty peníze dostanou novou věc která se nemá nárok pos*at a ti sem pak rozhořčeně píšou. Samo že nedostanou takovou kvalitu jako u značky ale je tady těch 40000důvodů proč si koupit novou čínu se zárukou a navíc jsem nikde nečet že někomu klekl motor na číně a to samé spojka a jiné díly. Se*e se jen pár prkotin. Jinak je tady vždy na dotaz někoho s čínou na nějakou věc nebo tuning dost častá opověď KOUPIL SIS ČÍNU TAK CO BY JSI CHTĚL , nebo KONEČNĚ TI TO POJEDE JAKO ZNAČKOVÁ ATD. Tohle se mi nelíbí a je to pěkně povrchní a pokrytecké a to né k vůli tomu že já jsem si koupil čínu (u mě je to jiné...já ji chtěl i když jsem si mohl koupit skůtr od prémiové značky). Já když přijdu do obchodu a prodavač na mě povýšeně kouká na čem jsem přijel tak mu řeknu že mi chudí na ty jejich "značkový" stroje nemáme a pak mu nadiktuju nákup třeba za trojku a to jsem udělal třikrát tento týden a dnes se prodavač usmíval a málem se mohl pos*at aby mi vyhověl a i když měli po zavíračce asi půl hodiny tak se mnou skysl a dokonce mi vyměnil řemen který jsem koupil i s válečky a bez keců. Já si z toho že mám čínu umím udělat srandu ale tady to lidi myslej dost vážně a kolikrát mi to připadne jako v uvozovkách co sem lezeš s čínou.

Doplnění. Zrovna dnes nám klučina ukazoval na fotce v servisu jak dopadla Gilera 125 s válcem tuším 200ccm....krásná díra v bloku motoru zůstala a skůtr byl zralej na generálku
Uživatelský avatar
LukyGS

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 129
Registrován: 09 zář 2013, 23:50
Bydliště: Olomoucko
Skútr / moto: Skútr Maxon Ardour 125 / BMW R1200GS

Re: Odstoupení od smlouvy a vrácení skútra

Příspěvekod mickielli15 » 21 zář 2013, 00:49

Je to furt dokola chlapi. Myslím, že obecně u skútrů platí, že jsou značky, které jsou spolehlivé (Piaggio, Yamaha, Honda atd.) a taky podle toho stojí nějaký peníz. Každej stroj může mít výrobní vadu. Ale pokud někdo vyrobí něco za 30000Kč a někdo za 70000Kč, tak tam asi musí být rozdíl v kvalitě, která se samozřejmě váže na tu cenu. A pokud je něco kvalitní, tak to déle vydrží. Pokud to déle vydrží, bude to sloužit i jako ojeté. A ojeté se to bude blížit ceně nového levného. A pořád to bude mít - i jako ojeté - lepší kvalitu a zpracování, na což se zase váže spolehlivost.

Já jsem vybíral pečlivě (a velkej dík patří tomuto fóru a jeho členům) a mám spolehlivej stroj, do kterého leju jen olej a kupuju spotřebák, jako filtry, řemen a vše, co podléhá pravidelné údržbě. Od minulého května cca 19000km a jezdím jak drak. Takže se mi vyplatilo shánět informace. Neříkám, že Čína nemůže fungovat, ale při představě, že bych ji nemohl věřit, že mě doveze do práce, nehledě na výkon a zpracování, jsem radši volil cestu, kterou jsem popsal.

Nedá se nic dělat, fakta jsou fakta. Stačí číst toto fórum. To, že někomu slouží Čína, mu z celého srdce přeju a myslím to vážně. Jde nám všem o radost z jízdy. A právě i proto, když se mě někdo zeptá, říkám mu taky - kup novou značku. Pokud nechceš dát tolik peněz, kup ojetou značku a dej jí servis.

LukyGS - u Tebe jsem už pochopil, proč sis koupil Čínu, máš ji jako hračku, kterou budeš týrat tuningem :wink: , už z podstaty ji vylepšit a hrát si...já toto dovedu pochopit a myslím, že se u toho dá docela vyblbnout, ale zase pochop, že třeba Piaggio prostě umí víc, než Kentoya, Keeway... a taky proto ty stroje slouží celému světu i za mnoho let... jde o to, že z takového důvodu jako Ty tu lidi Čínu moc nekupujou, proto píšu pro ně výše uvedené, protože Tebe štve, že se tu do Číny všichni strefují, přitom je Ti vlastně skoro jedno, jestli Ti odejde... což ostatním třeba jedno není a ještě je láká dvouletá záruka.

Představ si, jak by pro Tebe bylo teď složité a těžké (při tom, do jaké role obhajovače jsi se sám dostal) napsat sem, že se Ti to vysypalo (přátelské popíchnutí).

Já sem píšu o Číně vždycky s takovým divným pocitem, že se někoho dotknu. Přeju všem, komu funguje - protože pak z toho má člověk radost. Ale nedoporučuju jí, protože mám toto fórum už hodně dobře pročtené... snad se na mě kolegové s Čínou nezlobí, protože znovu říkám, snad nám jde všem o radost kolem variátoru. :wink:
SH 300i najeto 70000km
Uživatelský avatar
mickielli15

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 571
Registrován: 05 dub 2012, 01:33
Bydliště: pár km od Brna na sever :-)
Skútr / moto: Honda SH 300i 2011
Tuning / úpravy: Nechci do toho Hondě fušovat :-))

Re: Odstoupení od smlouvy a vrácení skútra

Příspěvekod LukyGS » 21 zář 2013, 02:29

Já nikde neřekl že značka nejede líp nebo není kvalitnější. Samo že je, taky jsem si na loď vybíral motor 115HP a nakonec jsem koupil Mercury 115EFI i když byl nejdražší ze stopatnáctek ale na vodě je prů*er když ti to zdechne....odtlačit se to nedá.
Nemám problém přiznat chybu a ani říct že se mi to třeba pos*alo....dám vědět až k tomu dojde ale tak 30000km se závadou nepočítám :) Když už jsme u toho přiznání tak mě třeba dnes překvapilo a to nemile že skůtr začal s tím 160ccm válcem taky papat a to cca 4,2-4,5L na 100km což je dost ale i před tím bral nějakých 3,8L.Bude to asi tím, že mám 198cm a vážím 115kg takže maxík dostává naprdel. Taky jsem čekal, že s novým válcem to poletí hned 120 ale jede to teď na rovince max 110 což mě zklamalo ale zase je to krásně silné odspodu a ručička letí až k 90tce krásně plynule. Ještě mám objednaný převod +31% a prodavač pro mě objednal celou sadu těch převodů ať si vyberu sám až přijdou. Tak teď váhám mezi +31% a +35%, aby to se mnou zase pak jelo pěkně do kopce stejně jako teď.
A k obhajobám..... mám takovou blbou vlastnost že se dycky bloknu v případech jako je čína/značka a někdy i slepě budu bránit "slabšího"
Pochopil jsi správně že to mám na hraní protože mě to baví ale to neznamená že bych bezmyšlenkovitě házel peníze z okna. Asi tak 3dny si říkám proč si koupit a nekoupit laďák a škrt ve mně do dneška vyhrával......během hoďky na projížďce jsem se ukecal že se na něj aspoň zajedu podívat. Dojel jsem do obchodu a najednou se bavím s prodavačem že ho chci koupit i když jsem za výfuk na motorku nikdy nedal víc jak 6 tisíc a tady po mě chtěli 7500 za fuk na skůtříka. Zatl jsem zuby a říkám že mi ho ale hned namontují načež mě prodavač zklamal slovy bohužel ho teď nemáme a nevím kdy bude. Tak až se ukecám ke koupi tak mi řeknou že není :)
Nic to ale nemění na tom že chci na Bestii procestovat Polsko až k Baltu a taky Lotyšsko a Rumunsko jsou v plánu. Skůtříka už mám skoro vykuněnýho tak jak chci takže už to bude jen o počasí. Ale celkem mě Bestie vlezla pod kůži, že jsem na velkou motorku dlouho nesedl a asi ani nesednu. Na bestii je zábava a to hlavně při jízdě po městě :)
Uživatelský avatar
LukyGS

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 129
Registrován: 09 zář 2013, 23:50
Bydliště: Olomoucko
Skútr / moto: Skútr Maxon Ardour 125 / BMW R1200GS

Re: Odstoupení od smlouvy a vrácení skútra

Příspěvekod FunTom » 26 zář 2013, 21:45

Hezky naivní věta "tak 30000km se závadou nepočítám"... :lol:
Mene tekel
Uživatelský avatar
FunTom

750+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 775
Registrován: 13 črc 2008, 19:33
Bydliště: Praha 9
Skútr / moto: Piaggio X9 500 i.e. (PRODÁNO)
Tuning / úpravy: xenon+stroba na oslňování, siréna na plašení zvěře, cestovní plexi a válečky Dr. Pulley

Re: Odstoupení od smlouvy a vrácení skútra

Příspěvekod sigi » 26 zář 2013, 23:03

LukyGS, jestli ti mohu něco poradit a že už jsem na skutrech něco najel,jezdi na ty číně zatím u nás a pořádně ji vsyzkoušej nebot až ti klekne,což ti nepřeji někde na baltu....tak nevim nevim....Nechci ti ji hanět,toho už tu bylo dost a dost,ale opravdu,jet za hranice na čínským skutru byť vytuněným....to je odvaha....Za ty penize co do toho dáváš by si já koupil klid a pohodu....jako jsem to udělal....ale jinak ti držím palce chlape..... :mrgreen:
Nejnovější výlety na skútru,videa,tipy na výlet,fotky,najdete na http://www.scootergang.cz

Obrázek
Uživatelský avatar
sigi

1500+
 
Reputace: 101
Příspěvky: 1862
Registrován: 29 zář 2012, 22:14
Bydliště: Poděbrady
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT
Tuning / úpravy: FOTOALBUM: http://nmaikl.rajce.idnes.cz/

Re: Odstoupení od smlouvy a vrácení skútra

Příspěvekod LukyGS » 27 zář 2013, 01:11

FunTom píše:Hezky naivní věta "tak 30000km se závadou nepočítám"... :lol:

Né naivní....bylo to myšleno jako nadsázka :) Když se něco p....... tak je tady servis a díly jsou za pár grošů :)

Sigi, když mi klekne někde na Baltu tak ji hodím do vlaku nebo ji tam s klidem nechám a sednu na vlak domů. S velkou motorkou by to bylo horší, nechat bych ji tam nenechal bo stála 15x víc jak Bestie, to už bych byl ochotný pokud by nebyl po ruce servis, zavolat jednomu ze zaměstnanců ať si udělá výlet a dojede pro mě i s vlekem :)
Jinak ještě, tím že jsem do ní nasypal dost peněz tak ji mám už skoro značkovou..... Naraku :) Ještě jsem po servisu chtěl ať mi přes zimu až nebudu jezdit když bude sníh, komplet Bestii rozeberou a vymění všechny ložiska včetně ložisek v motoru plus dají kliku od Naraku. Jak to složí tak to bude mít s původním motorem společný jen kártry :)
Ale stejně to nejdříve testnu Polskem, naštěstí tam mám pár kamarádů tak by to problém nebyl kdyby se něco p........ ale jak už jsem psal....nepočítám se závadou tak 30000km :)
K dnešku mám najeto teprve 800km za těch 14 dní co ji mám ale zítra jak ji vyzvednu ze servisu(montují mi tam sekundární převod +31% se sportovním výfukem a asi i spojku Naraku tak do úterka tam budu mít doufám 1500km abych mohl jet na servis +garanci a pak mohl motor pořádně potrápit bo bude zajetej
Uživatelský avatar
LukyGS

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 129
Registrován: 09 zář 2013, 23:50
Bydliště: Olomoucko
Skútr / moto: Skútr Maxon Ardour 125 / BMW R1200GS

Re: Odstoupení od smlouvy a vrácení skútra

Příspěvekod TUNER » 27 zář 2013, 06:55

I když nezůstane v motoru nic původního,tu špatnou koncepci nevýkoného motoru nezměníš a i po vytunění to bude výkonem srovnatelný max. s kvalitní seriovou 125kou.. ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o skútrech

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků