Maxon Ardour 50 2T

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Maxon Ardour 50 2T

Příspěvekod TUNER » 22 dub 2012, 22:09

axicka:

http://www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/

Najdeš tady všechno,jen chtít hledat.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Maxon Ardour 50,2T

Příspěvekod kess_a » 15 čer 2012, 09:05

Zdravím,
jak jsem jen tak v rychlosti četla o "chcípání" skůtru - mám ten samý problém - mám Maxona Ardour 2T. Ujedu cca 2km a stojím :( radili mi taky jet bez víčka nádrže a nepomohlo to tak si ho včera odvezli, tak uvidíme co s tím provedou. Docela mě zarazily s otázkou, jestli jsem tankovala jen benzín nebo i s olejem? Olej dolévám do nádržky to stačí ne? Nebo ho musím lít i přímo do benzínu? Moc prosím o radu :roll:
Děkuju :)
kess_a

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 15 čer 2012, 08:53
Skútr / moto: skútr Maxon Ardour 50

Re: Maxon Ardour 50,2T

Příspěvekod TUNER » 15 čer 2012, 11:10

Ne olej přimíchávat do benzinu nemusíš. Pokud ti budou tvrdit opak,nedej se. Když koupíš skútr s oddělenym mazánim,musí bejt nastavenej tak aby se nikam nic přimíchávat nemuselo.
Samozřejmě pokud chce člověk udělat něco navíc,tak třeba při zajíždění po výbrusu tam může trochu kápnout,tim se nic nepokazí.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Maxon Ardour 50,2T

Příspěvekod BOĎA » 17 čer 2012, 11:16

pro kess Ahoj,podle mě to víčko nebude,Budeš mít někde dirku v hadičce,nebo někde skřiplou.Víčko od nádrže můžeš vyzkoušet,ale pokud ti to bude dělat i dál tak je problém s přívodem benzinu-hadička nebo karburator.Pokud ti to přes starter nebude chtít nastartovat jak ti to zdechne po těch 2 km a musíš to nakopávat nohou,tak je to na 100% přívod benzínu.
BOĎA

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 07 led 2012, 12:37
Bydliště: Sedliště Ve Slezku
Skútr / moto: Maxon Ardour 50 2T

Re: Maxon Ardour 50,2T

Příspěvekod Vratas » 17 čer 2012, 12:11

Taky bych koukal po přívodu benzínu, protože ty čínské skútry na to nějak trpí. Taky jsem to u Maxona tenkrát řešil, já měl ale problém s hladinou benzínu v komoře karburátoru. A servisáci jedinný co udělaj je, že vyndaj šoupátko a posunou jehlu až nahoru a pak řeknou "teď to pojede" :mrgreen:
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

Re: Maxon Ardour 50,2T co to vede do variátoru ?

Příspěvekod dralan » 17 čer 2012, 20:35

Než to budu rozebírat, co to vede do tělěsa variátoru ze spodu za kabel ?

18.6. edit:
Tak už je to tady, skútr ráno vždy o něco déle startoval, včera jsem mu musel pomoct nakopávačkou,
pak jsem v pohodě ujel 20 km tam, po 3 hodinách 20km zpět, a dnes ráno nejde nastartovat. Takže mne asi odpoledne čeká tlačba 4 km do servisu - najeto 190 km! Poznámka - při posledním pokusu o nastartování kdy byl skútr dokopce při uklízení do garáže jednou nastartoval, ale po 20 vteřinách opět zhasnul a už nešel. Tak mám po náladě. :evil:
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 říj 2013, 19:44, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
dralan

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 16
Registrován: 03 čer 2012, 20:39
Bydliště: okr. Šumperk
Skútr / moto: Maxon Ardour
Tuning / úpravy: Restrikce odpojená, zaslepené EGR

Re: Maxon Ardour 50,2T

Příspěvekod Dom999 » 18 čer 2012, 12:12

A co s tim delaly? Jinak po tom kabelu kdyz pujdes az po konekto kterej rozpojis tak ti to pojede rychlejc je to restrikce.
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Maxon Ardour 50,2T

Příspěvekod BOĎA » 18 čer 2012, 12:38

Chci se zeptat,nevíte někdo co by mohlo byt za problém s přepínačem na směrovky?Přijdu nasednu,nastartuji a pořád se mi stává,že musím víc jak 20* bud na levou nebo pravou stranu přepnout vypínač aby se směrovky rozešli.někdy to jen 1* lupne a nic.někdy se to rozejde hned.ale v křižovatce je to dost nepříjemné.V dešti jsem se skutrem nejel a připadá mi,že po pár měsících by vypínač neměl tak rychle odejít.nevíte co to muže najednou tak blbnout? :( v zaruce to je,ale nechci hned jet to reklamovat.nebo čekat až na garančku.díky všem za tip. :oops:
BOĎA

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 07 led 2012, 12:37
Bydliště: Sedliště Ve Slezku
Skútr / moto: Maxon Ardour 50 2T

Re: Maxon Ardour 50,2T

Příspěvekod MartinJahoda » 18 čer 2012, 12:56

To je jednoduché jestli je to v záruce tak jim to tam pošli stejně se v tom nemůžeš sám povrtat a byl by to pro tebe zbytečnej čas i finance :wink:
Motorro Speedjet 50 2T
úpravy: variátor Malossi Multivar, halogonová žárovka do patice BA20D - modrá
MartinJahoda

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 07 úno 2012, 21:06
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Motorro Speedjet 50
Tuning / úpravy: Malossi Multivar

Re: Maxon Ardour 50,2T

Příspěvekod pjirasek » 18 čer 2012, 13:24

kess_a píše:Zdravím,
...... Ujedu cca 2km a stojím :( radili mi taky jet bez víčka nádrže a nepomohlo to .........

Měl jsem něco podobného. Celý problém byl v tom, že vedení palivové hadičky nevedlo "po spádu", ale tvořilo prohnutí směrem nahoru, které se občas zavzdušnilo (takový vzduchový sifon) a benzin blbě protékal z nádrže do karburátoru. Pomohlo vyrovnání tak, aby celé vedení z nádrže ke karburátoru bylo po spádu.
něco pro GPS navigace - http://www.poi.cz, moje přibližovadlo http://www.jirasek-cz.eu/kingway/index.html
Uživatelský avatar
pjirasek

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 81
Registrován: 08 dub 2010, 11:47
Bydliště: Praha Suchdol
Skútr / moto: Kingway Eurostar 2T
Tuning / úpravy: Multivar+válečky Dr.Pulley, 70ccm kit, úprava airboxu, 0,75mm tryska, LED žárovky a pár dalších drobností

Re: Maxon Ardour 50,2T

Příspěvekod Hanka82 » 22 čer 2012, 20:04

Ahojky skútříkoví zlatíška :wink: ,jak se máte??
Dlouho jsem tady nebyla -nějak nebyl časík,ani tolik času nebylo,abych projížděla Maxíka.Ale co jsem na něm jela,vždycky maximální spokojenost,jede nádherně,nikde mě zatím nenechal -no pořád z něj mám velikou radost.Spotřebu mám okolo 2,5-3 litříků -nevím,jestli si motor ještě "sedne" ,a spotřeba se zmenší,ale když ne,tak mi to nevadí :D .
Ale co jsem se chtěla zeptat -bude mě za chvilku čekat třetí garanční prohlídka.Myslíte,že je nutný,abych na ní šla ??? Protože olej bych zvládla vyměnit sama,koukala jsem na brzdový destičky,ty jsou úplně super,a jinak je Maxík pořád jak nový,všechno krásně funguje.Akorát co bych chtěla,tak hledám nějaký jiný klakson,aby Maxík při troubení neměl zvuk,jak babeta :D :D :D .Takže to bych chtěla nějak teď přes léto vyřešit.Jinak jak říkám,maximální spokojenost,Maxík je můj mazlík :) :D
Zlatíška mějte se moc moc hezky,všem šťastný KM,jezděte opatrně,a moc děkujůůů za info ohledně té garanční prohlídky :)
Zatim PA PA PA,Hanka :)
Uživatelský avatar
Hanka82

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 90
Registrován: 27 srp 2011, 20:40
Bydliště: Rokycany u Plzně

Re: Maxon Ardour 50,2T

Příspěvekod BOĎA » 22 čer 2012, 23:11

pro: pjirasek
Zdravim.Kolego.Všiml jsem si,že jste i ve foru na navigacich.Zdravim Vás.A děkuji Vám i za jednu odpověď za navi-kde jsme se i nepochopili.Ale výsledek byl super.Přeji hezký den a víkend.B.
BOĎA

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 07 led 2012, 12:37
Bydliště: Sedliště Ve Slezku
Skútr / moto: Maxon Ardour 50 2T

tankování

Příspěvekod petotek1 » 26 čer 2012, 08:12

Zdravím všechny,koupil jsem si maxon ardour 50ccm 4T a mam problém s tankováním.Příjde mi to, jako by tam soudruzi z číny zapomněli nejakou odvzdušňovací zátku nebo co.Po dvou deci benzinu mam hladinu až u víčka a musim to různě naklánět abych to dostal do nádrže...neměl někdo z vás podobný problém?
petotek1

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 20 čer 2012, 21:42
Skútr / moto: Maxon Ardour 50ccm,4T

Re: Maxon Ardour 50,2T - nenastartuje

Příspěvekod dralan » 26 čer 2012, 11:12

dralan píše:Tak už je to tady, skútr ráno vždy o něco déle startoval, včera jsem mu musel pomoct nakopávačkou,
pak jsem v pohodě ujel 20 km tam, po 3 hodinách 20km zpět, a dnes ráno nejde nastartovat. Takže mne asi odpoledne čeká tlačba 4 km do servisu - najeto 190 km! Poznámka - při posledním pokusu o nastartování kdy byl skútr dokopce při uklízení do garáže jednou nastartoval, ale po 20 vteřinách opět zhasnul a už nešel. Tak mám po náladě. :evil:

Odpovím si sám, možná to někomu pomůže, podle návodu ze zdejšího fóra ale pro Maxon Matador jsem pošteloval karburátor,
(bohatost na cca 1 a čtvrt otáčky a povytáhnul volnoběh) nastartoval a dojel do Kelly s žádostí o kontrolu, že studený špatně startuje a že mám podezření na vadný sytič.

Mechanik údajně nezjistil závadu a mám startovat s plynem - v uživatelské příručce je to prý špatně napsáno :roll:
Co si o tom myslíte ? Každé ráno to trápím a startuju s plynem tak na třetí až pátý pokus - to asi není pravé ořechové.. ?
dralan

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 16
Registrován: 03 čer 2012, 20:39
Bydliště: okr. Šumperk
Skútr / moto: Maxon Ardour
Tuning / úpravy: Restrikce odpojená, zaslepené EGR

Re: Maxon Ardour 50,2T

Příspěvekod Vratas » 26 čer 2012, 13:22

Když to chytá s plynem, tak to tak dělej. Taky jsem to tenkrát startoval s plynem. I Gileru Runner co jsem měl bylo třeba startovat někdy s plynem.

U těhlech stroječků to prostě asi nevychytáš, pokaždý to startuje jinak, záleží na počasí, teplotě atd.

Hanka82 píše:Ahojky skútříkoví zlatíška :wink: ,jak se máte??
Dlouho jsem tady nebyla -nějak nebyl časík,ani tolik času nebylo,abych projížděla Maxíka.Ale co jsem na něm jela,vždycky maximální spokojenost,jede nádherně,nikde mě zatím nenechal -no pořád z něj mám velikou radost.Spotřebu mám okolo 2,5-3 litříků -nevím,jestli si motor ještě "sedne" ,a spotřeba se zmenší,ale když ne,tak mi to nevadí :D .
Ale co jsem se chtěla zeptat -bude mě za chvilku čekat třetí garanční prohlídka.Myslíte,že je nutný,abych na ní šla ??? Protože olej bych zvládla vyměnit sama,koukala jsem na brzdový destičky,ty jsou úplně super,a jinak je Maxík pořád jak nový,všechno krásně funguje.Akorát co bych chtěla,tak hledám nějaký jiný klakson,aby Maxík při troubení neměl zvuk,jak babeta :D :D :D .Takže to bych chtěla nějak teď přes léto vyřešit.Jinak jak říkám,maximální spokojenost,Maxík je můj mazlík :) :D
Zlatíška mějte se moc moc hezky,všem šťastný KM,jezděte opatrně,a moc děkujůůů za info ohledně té garanční prohlídky :)
Zatim PA PA PA,Hanka :)

Záleží na tom, jestli si chceš platit to razítko nebo ne. Já už bych na třetí v tvém případě nechodil, nemá to podle mě cenu u takovýho stroje dělat garančky a zbytečně to platit. Stejně až to budeš prodávat tak to nebude hrát takovou roli - to ti spíš ten skútr zůstane jako věrný pes.

Radši si za ušetřený penízky za prohlídkul kup benzín a udělej si výlet. 8)
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron