Maxon Ardour 125

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod trohlick » 12 črc 2016, 07:53

Nehazim všechny servisy do jednoho pytle , ale já na ně měl fakt kliku v prvním jsem čekal na skútr 14dni , vyměnili mi olej a světlo ale stříkající benzín z hrdla nevyřešili, šrouby nedotáhli.... Druhý servis tam mi jenom nacpal vazelínu na čepy brzdy a na vše odpověď to je normální, to se dělá až v xxx km atd..a taky nic nedotáhli.....a do dalšího už se mi prostě nechtělo ... Jsem zámečník , tak mám slušně vybavenou dílnu a ty díly jsou za hubičku a dostupný. Tak mi to ve finále moc nevadí se v tom hrabat. Ale nemít dílnu a nářadí tak už je to z domu[FACE WITH TEARS OF JOY]

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
trohlick

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 48
Registrován: 13 úno 2016, 23:42

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod paho » 15 črc 2016, 06:48

KapoCZ píše:Ucpany karbec nebo trysky?

Tak karbec cely vyčištěný vč. trysek a pořád to samé... :-(
Nastartuju stačí trochu přidat plyn a zadusí se to...

-- 15. 7. 2016 05:50 --

Winterwolf píše:Sytič?

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Jak fuguje ten sytič? Dá se nějak ověřit správná funkčnost??? Při vyjmutí je to jen malá jehla. Předpokládám, že se pouze zasouvá a vysouvá...

-- 15. 7. 2016 06:14 --

Jinak nevíte někdo v jaké poloze má být zatočená tato jehla? Mám ji poměrně dosti povolenou a skůtr chytá i za studena bez plynu. Pokud ji přitáhnu, nastartuju jedině s plynem a dělá mi to, že pokud potom přidám plyn, tak se to zadusí...
Včera jsem jin opravdu hodně povoilil a zatím vše OK... Předpokládám, že je to na seřízení směsi benál-vzduch.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
paho

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 30 led 2012, 19:59

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod koftun » 15 črc 2016, 07:34

sytič funguje tak: nad tou jehlou je topná patronka, do který vede elektrika. jakmile zapneš zapalování,začne se ohřívat, tím se díly roztáhnou a jehla se víc vysune. Vysunutá zavře kanál sycení. Když není elektrika, zůstává sytič otevřenej, stejně jako když vydechne ta topná patronka.

ten šroub na karbu je na bohatost volnoběhu. já to mám povolený o jeden a půl otáčky od maximálního zašroubování - ale tohle se může motor od motoru lišit a je potřeba to nastavit na ohřátým motoru (ve chvíli, kdy už sytič zavře, předpokládá se rozumně čistej vzduchovej filtr). zkoušíš pootáčet po čtvrtotáčkách a hledáš při jakým nastavení se bude motor nejlíp sbírat do otáček po přidání plynu.
Uživatelský avatar
koftun

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 100
Registrován: 21 úno 2011, 18:42
Skútr / moto: Yama Vity - prodáno, Yukáč City - totální stavba
Tuning / úpravy: City - komplet tunning...

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod paho » 15 črc 2016, 08:03

OK, díky moc za odpověď. Vidím to tedy na nový sitič. Skůtr má 5 let a necelých 15 000 km.
paho

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 30 led 2012, 19:59

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod Karlos 1 » 15 črc 2016, 20:31

Tak jsem se rozhodl přece jen vyměnit brzdovku u zadní brzdy, kterou převážně brzdím. To znamenalo odvrtat šrouby na nádržce brzdovky na řídítkách, protože původní byly po 2 letech a 15 tis. km totálně nepovolitelné. Jsou tam šroubky M 4, takže vzít na to o něco větší vrták, já na to vzal 5,5 mm. Takhle to vypadalo po odvrtání hlav a sundání víčka s gumovým labyrintem, následně odsátím staré brzdovky, která vypadala jak odporná stříbrošedá neprůhledná kapalina.
100_4630.jpg

Na zbytky šroubků jsem kápl brzdovku a nechal celé dopoledne působit. Pak jsem vzal sikovky s ostrými zoubky na čelistech a kupodivu šroubky už si daly říct a šly vyšroubovat ze závitů bez poškození.
100_4632.jpg

Dále jsem do nádržky nalil novou brzdovku a za postupného mačkání páčky brzdy a povolování a utahování odvzdušňovacího šroubu vzadu na pakně a doplňování nádržky ( byly to asi 3 nádržky nové kapaliny ) jsem obměnil celou náplň, až jsem v odvzdušňovací hadičce viděl čirou novou brzdovku. Bacha, při této manipulaci se musí nádržka vždy po doplnění alespoň přiklopit víčkem, jinak vám při zmáčknutí páčky brzdy vystříkne čůrek brzdovky na přístrojovku
100_4635.jpg
]
Pak už zbývá jen vzít nové šroubky o délce závitu cca 1 cm a po namazání závitu vazelínou, abych to příště bez problémů povolil, přišroubovat opět víčko nádržky s gumovým labyrintem. Já dal šroubky s klasickou drážkou, nějak je mám radši než ty křížové, lépe se povolují.
Mimochodem , také jsem si potvrdil, co jsem tušil už předtím. Totiž to, že ten vodoznak na boku nádržky je úplně nanic, po odčerpání kapaliny při prázdné nádržce pořád ukazoval plnou hladinu. Na vině je ta planžeta se třemi dírkami, která vlastně brání odtečení kapaliny z okénka. Teprve po odsátí staré kapaliny růžkem hadru na pinzetě to konečně ukazovalo prázdnou nádržku.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Karlos 1

250+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 283
Registrován: 11 zář 2014, 09:22
Skútr / moto: Maxon Ardour 125

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod lokomaz » 19 črc 2016, 17:22

Tak jsem dneska taky změřil tachometr a tak hrozné to zase není. Zdá se mě to stejné jako u auta. Pří 50km je skutečná 45, při 60km je skutečná 55, při 70km je skutečná 63 a při 80km je skutečná 73 km podle GPS. Horší je že to víc nejede jak 80km po rovině a to mám najeto 1000km. bojím se, že se rychlost už nezvedne. Na Matadoru psali ,že když to nejede víc jak 80km tak je potřeba vyměnit CDI, že to originál je zavřený, máte s tím někdo zkušenost?
lokomaz

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 10 bře 2012, 14:37
Skútr / moto: Piaggio XEvo 400, Maxon Ardour 125

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod trohlick » 19 črc 2016, 18:02

Ahoj já měnil cdi za Naraku ,pač mi to škubalo ve vysokých otáčkách nakonec byla závada jinde, ale k tý cdi je to stejný jako s originálem- takže nekupovat. Mám teď najeto cca 3500km ,po ventilech , seřízeným karburátoru a novým řemenu mi jezdí rovina v bezvětří 85- 90 podle tachometru

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
trohlick

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 48
Registrován: 13 úno 2016, 23:42

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod TUNER » 20 črc 2016, 07:56

Kolik by jsi chtěl aby to jezdilo ? S těma pár hříbatama je to běžná rychlost těchto skútrů ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod trohlick » 20 črc 2016, 09:14

Tak něco okolo Mach 1÷2 :-)

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
trohlick

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 48
Registrován: 13 úno 2016, 23:42

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod Bostav » 20 črc 2016, 10:22

Mě to podle tachometru jede 120km/h :mrgreen:
Od roku 1989 - Jawa Mustang ,pak spousta, ale opravdu spousta skůtrů 50ccm,70ccm a 125ccm.
Nedávná minulost: Honda PCX 2014, Yamaha N-Max 2017
Obrázek
Uživatelský avatar
Bostav

1000+
 
Reputace: 208
Příspěvky: 1163
Registrován: 26 úno 2016, 14:47
Bydliště: U Mladé Boleslavi
Skútr / moto: Honda Forza 125ccm 2018
Tuning / úpravy: Okouzlující muž za řidítky.

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod paho » 21 črc 2016, 07:14

Zdravím,

na Maxonu 125ccm jsem vyměnil řemen variátoru, dal jsem rovnou i kontrastní pružinu Naraku+1500 a válečky 13 gramů.
Při rozjezdu mi ale padnou z ničeho nic otáčky a akcelerace nic moc. Spíš nic jak moc...
Nevíte někdo co s tím? Nejsou ty válečky moč těžké? Vážím 88 kg.

Díky za rady.
paho

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 30 led 2012, 19:59

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod koftun » 21 črc 2016, 09:21

jj, dal bych lehčí.
Mimochodem, bílou Naraku jsem dával na City a žádnej citelnej efekt to nemělo :-/ asi že původní byla v dobrý kondici.
Uživatelský avatar
koftun

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 100
Registrován: 21 úno 2011, 18:42
Skútr / moto: Yama Vity - prodáno, Yukáč City - totální stavba
Tuning / úpravy: City - komplet tunning...

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod paho » 21 črc 2016, 09:23

jj ta pružina neměla žádný hypersuper efekt ani u mě. Jakou hmotnost tedy zvolit???
paho

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 30 led 2012, 19:59

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod lokomaz » 21 črc 2016, 09:30

Tak jsem si změřil spotřebu a vychází to na 3.8l na 100km. Ale fakt je ten že jsem jel skoro pořád na plno. Trochu mě ale těší že ani jiný stroje na tom nejsou lépe, třeba u Malaguti Max 250 píšou spotřebu přes 4 litry. To já u Piaggio 400 jsem měl spotřebu jen 3 litry a to jezdilo 155.
lokomaz

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 10 bře 2012, 14:37
Skútr / moto: Piaggio XEvo 400, Maxon Ardour 125

Re: Maxon Ardour 125

Příspěvekod crhy » 21 črc 2016, 09:39

To je sice hezký, akorát ten "Jardour" ti jede max. osumdesátkou narozdíl od ostatních.
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků