Skútry Rieju 50 - zkušenosti, rady atd...

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Skútry Rieju 50 - zkušenosti, rady atd...

Příspěvekod pavelcent » 31 srp 2008, 13:41

Má někdo zkušennosti s touto značkou skůtrů? Vzhled je paráda, cena taky ujde, je to nový, se zárukou a servis v místě bydliště. Je lepší připlatit za 125? Bude to tak velký rozdíl? Kolega si ho teď naslepo koupil tu 50 tak budu sledovat jaký to je. Použití skůtru je hlavně na město a nejbližší okolí na denní ježdění do práce. Preferuju pokud možno větší kola,spotřebu, spolehlivost ( v rámci možností ) a ucházející pohodlí. Nebudu na tom blbnout je mi asi víc než většině uživatelům tady na fóru (30+) takže nějaký oblbování holek je za mnou. Jde mi o spolehlivý dopravní prostředek do práce a města a taky o trochu požitku z jízdy. Maximální cenu co jsem ochoten investovat je 35 tisíc. Díval jsem se taky na ojetiny jenže nikdy jsem motorku neměl jsem absolutní nováček a to co by se mi zamlouvalo a odpovídalo ceně je buď děsně staré a nebo zase drahé. Poradíte mi?
Uživatelský avatar
pavelcent

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 55
Registrován: 31 srp 2008, 13:20
Skútr / moto: Piaggio X10 125 ABS,ASR
Tuning / úpravy: Výfuk Akrapovič,variátor Polini,orig.kufr

Příspěvekod TheWitch » 31 srp 2008, 14:49

[quote=pavelcent]...Nebudu na tom blbnout je mi asi víc než většině uživatelům tady na fóru (30+) takže nějaký oblbování holek je za mnou.... [/quote]