02 kvě 2007, 20:45
02 kvě 2007, 21:01
02 kvě 2007, 21:06
 
			
		02 kvě 2007, 21:28
02 kvě 2007, 21:40
02 kvě 2007, 22:00
 
 
   
   vtip
  vtip
			
		02 kvě 2007, 22:04
 
  
  
  
  :p
 :p
			
		02 kvě 2007, 22:42
 
 
 myslim ze pokud ti to ted jede tak tipuju 70 tak potom bych to videl na 90
 myslim ze pokud ti to ted jede tak tipuju 70 tak potom bych to videl na 90
			
		03 kvě 2007, 06:42
03 kvě 2007, 21:02
04 kvě 2007, 06:37
 No a to nejspíš nebyla jediná firma - Derbi - páč motory co teď oba máme - Piaggio, použilo více firem. Např. Gilera atd... No motor Piaggio se už tunit musí, páč ten opravdu nemá v originálním stavu takovou sílu, jako měl motor od firmy Derbi. To jenom prodejci kecali, když uváděli u novejch Atlantisů - výkon 6,8k při nějakejch otáčkách. U motoru Derbi psali totiž 6,5k a tak udělali reklamu na ještě silnější motor, než byl ten Derbi a přitom to byla lež. Jo a eště něco, myslim že mi to někdo řikal, ale já s tim zkušenost nemám, že prej motory Derbi sou sice hodně výkoný, ale nemaj prej takovou životnost jako motory Piaggio. Já to potvrdit nemůžu, páč když sem měl Atlantis s motorem Derbi, měl sem moc pěknou nehodu při najetejch 5000km, když sem jel na garanční prohlídku. Scoot na šrot a já taky, takže nemůžu porovnávat životnost jejich motorů. S vejfukem ti moc neporadim, to spíš kucí na ST fóru, páč ty s nima maj větší zkušenosti než já. Já prostě koupil laďák a nevěděl sem vůbec, že jeden je výkonější, než jinej apod. Určitě mi to přidalo jak na výkonu, tak na maximálce, ale věřim, že sou firmy na vejfuky s ještě lepšíma výsledkama, než má firma Top Performances, ale nevyznám se v nich a stačí mi to co mám. No a k tomu AC, LC. Máš pravdu, je to vzduchem chlazený AC - Air cooled a vodou chlazený LC - Liquid cooled. No tak snad sem aspoň v něčem poradil a bejt tebou, zajímal bych se o to jak se dostat k varci, spojce apod., páč jak si popsal toho tipa cos tam dával k němu teď scoota, tak ten ti tam maximálně namontuje zpětný zrcátka, ale bacha aby se ti kvůli nim nezadřel scoot  B)
 No a to nejspíš nebyla jediná firma - Derbi - páč motory co teď oba máme - Piaggio, použilo více firem. Např. Gilera atd... No motor Piaggio se už tunit musí, páč ten opravdu nemá v originálním stavu takovou sílu, jako měl motor od firmy Derbi. To jenom prodejci kecali, když uváděli u novejch Atlantisů - výkon 6,8k při nějakejch otáčkách. U motoru Derbi psali totiž 6,5k a tak udělali reklamu na ještě silnější motor, než byl ten Derbi a přitom to byla lež. Jo a eště něco, myslim že mi to někdo řikal, ale já s tim zkušenost nemám, že prej motory Derbi sou sice hodně výkoný, ale nemaj prej takovou životnost jako motory Piaggio. Já to potvrdit nemůžu, páč když sem měl Atlantis s motorem Derbi, měl sem moc pěknou nehodu při najetejch 5000km, když sem jel na garanční prohlídku. Scoot na šrot a já taky, takže nemůžu porovnávat životnost jejich motorů. S vejfukem ti moc neporadim, to spíš kucí na ST fóru, páč ty s nima maj větší zkušenosti než já. Já prostě koupil laďák a nevěděl sem vůbec, že jeden je výkonější, než jinej apod. Určitě mi to přidalo jak na výkonu, tak na maximálce, ale věřim, že sou firmy na vejfuky s ještě lepšíma výsledkama, než má firma Top Performances, ale nevyznám se v nich a stačí mi to co mám. No a k tomu AC, LC. Máš pravdu, je to vzduchem chlazený AC - Air cooled a vodou chlazený LC - Liquid cooled. No tak snad sem aspoň v něčem poradil a bejt tebou, zajímal bych se o to jak se dostat k varci, spojce apod., páč jak si popsal toho tipa cos tam dával k němu teď scoota, tak ten ti tam maximálně namontuje zpětný zrcátka, ale bacha aby se ti kvůli nim nezadřel scoot  B)  
			
				04 kvě 2007, 17:41
04 kvě 2007, 17:44
 
			
		05 kvě 2007, 10:27
05 kvě 2007, 13:13