Malaguti Phantom MAX 250

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod TUNER » 01 bře 2012, 06:51

Tak já už to včera taky nevydržel....tady bylo 15°C a tak jsem se rozhodl že pojedu trochu obrousit nové kotouče aby si to sedlo.........je to dobrý,ještě na tom umim jezdit :)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod fpc » 01 bře 2012, 11:05

TUNER: vyráběl sis vlastní kotouče? já už mám namontovanej multivar a zítra to konečně odzkouším :) ještě mě letos čeká řemen, protikus varia a právě zadní kotouč, pak už snad budu chvilku bez investic..
Ex: CPI tuned, G.Runner 2OO
Malaguti Phantom Max 250
fpc

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 47
Registrován: 25 čer 2011, 09:20
Bydliště: Olomouc/Brno
Skútr / moto: Malaguti Phantom Max 250

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod TUNER » 01 bře 2012, 12:56

Jj,vyráběl :) Foto jsem dával sem : viewtopic.php?f=15&t=3898&hilit=prou%C5%BEky&start=150

Já plánuju vyzkoušet toho Costu nejlépe v provozu i na brzdě a pak se uvidí co tam zůstane....zkusit ještě Multivar na brzdě na jednom stroji a porovnat 3 druhy,to by byl luxus ))) Škoda že jsi z Brna a do Praheee to máš štreku.Já tam pojedu snad během 14 dnů,buďto se závodnim a nebo s MAXem.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod matesimo » 01 bře 2012, 21:51

za kolik ten řemen prodáš?
matesimo

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 03 pro 2011, 22:05
Bydliště: Havířov
Skútr / moto: Malaguti Madison 250 RS Black Rider 2004
Tuning / úpravy: Serie, motor Piagio

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod fpc » 01 bře 2012, 23:13

8Steve: To se ptá někdo jinej, asi bych si měl nahrát nějakej avatar :))
matesimo: 1200

TUNER: jestli brzdí stejně jak vypadají tak je to bomba , líbí se mi to..

Já to teď protáhl poprvé s tím Multivarem a rozjezdy a zrychlení super, maximálka asi stejná a zdá se mi, že mi o trochu klesly maximální otáčky, ale nejsem si jistej, mám za to, že mi to se seriovym varcem točilo v pohodě přes 9000ot. a teď sem se dostal max. na 9100 a to byl motor už na konci sil.
Ex: CPI tuned, G.Runner 2OO
Malaguti Phantom Max 250
fpc

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 47
Registrován: 25 čer 2011, 09:20
Bydliště: Olomouc/Brno
Skútr / moto: Malaguti Phantom Max 250

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod TUNER » 02 bře 2012, 07:27

fpc - brzdí to stejně jako origo. Koukal jsem na předek a je tam jednoduchej mezikus na třmen,kterej by šel jednoduše vyrobit,tak časem možná zkusim dopředu nějakej větší kousek kolem 250 mm.... :wink:

25.3. edit:
Klucka v kolika vám zabírá spojka ? Přijde mi že mi zabírá docela brzo a v nesprávnejch otáčkách. Zkusil bych tvrdší pružinky....ale napřed zkusim ten druhej variátor ;-)

Mě by to nevadilo,kdyby to mělo plynulej zátah už od volnoběhu....ale při záběru snad v necelejch 2800 otáčkách a přidání plnýho to nevystřelí podle mejch představ.....se f tom budu muset snad začít vrtat jak v 70ce )))))
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 črc 2013, 13:14, celkově upraveno 3
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod Radek007 » 05 dub 2012, 17:06

Zdravim :) mam digitálni tachometr na phantom max ale je v mílích nevítak je ho přepnout do kilometrů?? děkuju za rady

A jak dlouho má bejt ta baterka odpojená stačí přes noc ??
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 črc 2013, 13:15, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Radek007

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 05 dub 2012, 17:00
Skútr / moto: Malaguti Phantom F12 125 max

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod TUNER » 12 dub 2012, 07:57

Tak na mě začla blikat po 3000 km kontrola oleje,tak to vypadá,že olej neubejvá a je stále mezi ryskama...paráda :)

Ale pořád v sobě mam červa,ohledně toho typu oleje,jakej tam správně lejt........je to bermudskej trojuhelník )))

Protože mam v příručce psáno něco jinýho,než se do těch motorů odjakživa leje 5W-40....tak čemu by jsi věřil......Je to klasickej motor Piaggio,tak nevim proč v manuálu mam jiné hodnoty než stejnej motor v jiném skútru. :?:

No,pak ale nechápu jak se může dostat do manuálu 10W-40 a nebo 15W-50 - kdo to vymyslel,nebo proč ....a na motoru,kde bejvá klasika u nalévacího hrdla vyraženo 5W-40,tam nic neni....takže by to směřovalo taky k těm hustějšim.......Nj,ale to holt asi my nevyřešíme.....prostě záhada. :roll:

19.4. edit:
Tak jsem včera namontoval J.Costu a najel prvních pár km. Počáteční pocity jsou takové,že je skůtr na rozjezdy mnohem živější. Je to způsobeno tím že se motor nerozjíždí hned od volnoběžných otáček,ale mnohem živěji vyletí otáčky nahoru.
Odjezdy z křižovatek rozhodně živější.
Další změna - mnohem méně to za jízdy brzdí motorem,když se pustí plyn. Takže na jízdu z kopce bez plynu to bude lepší.
Na normálnim variátoru se od rozjezdu pomalu zvyšujou otáčky až k nějakým maximálním 10 000 při maximální rychlosti........ J.Costa při plnym plynu od startu vyletí někam k 7000-7500 který si drží celkem do vysoké rychlosti,takže při nějakých 100-110 to točí méně.
Přijde mi že v nižších rychlostech to točí víc a při vyších rychlostech méně.
Zatím se s tim sžívam a až se s tim naučim trochu jezdit,provedu test pomocí GPSky na svém oblíbeném kopci,kde jsem testoval a ladil 70ku a poté stejným způsobem změřím seriový variátor. Nejlépe vše zdokumentuji kamerou GoPro,ať jsou vidět hodnoty rychlosti a otáček motoru. ;-)
costa.JPG

21.4. edit:
Dnešní měření maximálky z mírného kopce - porovnání GPS vs. digi tacho SIGMA. Ještě to šoupnu o milimetr a bude to uplně přesné.
Maximální rychlost na origo tachometru byla rovných 150 při 9500 otáčkách,což je o 500 otáček méně než při stejné rychlosti se seriovým variátorem - to točilo rovných 10 000 otáček. Až nebude takový vítr,zkusím větší kopec jestli by to dosáhlo na těch 10 000 s J.Costou a jaká by případně byla rychlost. ;-)

EDIT : po prvních 200 km s Costou,spotřeba 4,1l/100 km.....což mě překvapilo,čekal jsem spíš kolem 4,5 podle toho jak jsem to nešetřil. Uvidíme další měření.

EDIT 2 : Tak to vypadá že spotřeba zůstala stejná...další 2 tankování 3,62 a 3,26. ;-)
MAX.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 črc 2013, 13:23, celkově upraveno 4
Důvod: Sloučeny příspěvky pod sebou
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod diezzzel » 03 kvě 2012, 21:16

Zdravím,pořídil jsem Phantoma 200 max a sháním nějakej šikovný kufr,aby se tam vešla helma,protože pod sedlo se prostě vejde jen kokos(y),byl bych vděčný za nějaký odkaz nebo radu kde koupit. díky
Malaguti phantom max 200
Uživatelský avatar
diezzzel

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 11 črc 2008, 20:51
Bydliště: Třeboň
Skútr / moto: malaguti phantom max 200

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod TUNER » 03 kvě 2012, 22:13

Jj,přesně....to jsem po přechodu z Leoše viděl jako jediné mínus......
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod diezzzel » 04 kvě 2012, 19:45

Kolik najedete na nádrž na phantomu 200 než začne svítit hladový oko?
Malaguti phantom max 200
Uživatelský avatar
diezzzel

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 11 črc 2008, 20:51
Bydliště: Třeboň
Skútr / moto: malaguti phantom max 200

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod TUNER » 04 kvě 2012, 19:52

Tady jsi v tématu o 250 ccm,ale spotřeby jsou hooodně podobný,ne li stejný. Podle toho jak jezdíš a tachometrového číselníku cca 150-200 km než se roužne oko. Ve skutečnosti ale i počítadlo kilometrů ukazuje dost nepřesně a na 100 skutečných kilometrech ukáže cca něco kolem 106 km .... :/ Tim pádem i spotřeba vyjde o malinko víc než ve skutečnosti dopočítáš z údajú dle km a natankování...... ((
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod diezzzel » 04 kvě 2012, 19:56

vím v jakým jsem tématu,ale jen na 200 sem téma nenašel,nebo jsem špatně hledal...s tím tachometrem je to stejně zajímavý,hlavně jak proměřuje :shock:
Malaguti phantom max 200
Uživatelský avatar
diezzzel

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 11 črc 2008, 20:51
Bydliště: Třeboň
Skútr / moto: malaguti phantom max 200

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod fpc » 06 kvě 2012, 20:24

ta 200 by měla žrát 3,5-4L/100km podle stylu jízdy

jinak já dneš přišel ke skútru a všimnu si, že držím jen půlku klíče, druhá je v zapalování. Vůbec nechápu jak se to mohlo stát, necítil jsem žádnej odpor. To asi sám doma nevytáhnu, co?
Ex: CPI tuned, G.Runner 2OO
Malaguti Phantom Max 250
fpc

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 47
Registrován: 25 čer 2011, 09:20
Bydliště: Olomouc/Brno
Skútr / moto: Malaguti Phantom Max 250

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod TUNER » 07 kvě 2012, 08:12

Jj,3,5-4...což je stejné jak u 250. ;-)

Hmmm,to asi nevytáhneš...zkusit nějakej drátek a vyšťourat to a nebo vyndat spínačku a nějak to z toho "vyklepat".... Rezervní klíček máš ?

Jinak poznatky ohledně měření......:(

Počítadlo kilometrů ukazuje stejně nepřesně jako tachometr. Při 200 km na počítadle je ujeta skutečná vzdálenost jen 188,4 km. Takže při najetých 20 000 km máte ve skutečnosti jen necelejch 19 tisíc km ))))
Takže přesná spotřeba podle celkových km počítat nelze,vchází to ještě tak 1-2 decky připočítat ke spotřebě co si vedu podle celkových km.......
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků