Malaguti Phantom MAX 250

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod TUNER » 12 srp 2011, 22:03

Věděl jsem že digitální tachometry na Malagutkách ukazujou o dost víc než je skutečná rychlost.......ale o tolik ?? Sakra na to by měli snad bejt nějaký normy a ne takhle oklamávat uživatele ))))
Takže dnešní maximálka dle tachometru 146 km/h bylo ve skutečnosti podle GPSky jen 124 km/h - toho bylo dosaženo při 9700 otáčkách ))) No Těch 150 by to bez protivětru asi dalo,takže ono to pojede tak těch 126-7...... (výrobce uvádí maximálku 125 km/h,takže nekecá) Teď přemejšlim o montáži Sigmy abych věděl kolik přesně jedu a ne to odpočítával z displaye kterej o tolik kecá....No ještě to někdy porovnam o kolik to ukazuje cca po 10 km/h jestli se to úměrně stoupající rychlosti zvyšuje a nebo zda to hodně kecá už od začátku ....

To je mi jasný že to nebude jezdit o 20 víc,jen píšu naměřený skutečnosti ;-) Jen Aprilka proměřovala max o 15 km/h...víc jak 120 jsem z ní nikdy nedostal - (tacho to bylo 135) Teď aspoň Malagutka srovnala maximálku s upravenou F15 co jsem měl před tim ))))
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 črc 2013, 12:56, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod fpc » 12 srp 2011, 23:16

já mám variátor před smrtí, válečky po smrti a víc jak tacho 140 nedám ani náhodou takže to sem těžkej pomalík :D
nezkoušeli ste experimentovat se žárovkama do předních světel? V noci to je bída...
Ex: CPI tuned, G.Runner 2OO
Malaguti Phantom Max 250
fpc

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 47
Registrován: 25 čer 2011, 09:20
Bydliště: Olomouc/Brno
Skútr / moto: Malaguti Phantom Max 250

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod fyluta » 13 srp 2011, 01:50

nejvíc se mě líbej inzeráti tech dovozcu z Italie...
125ccm... maximální rychlost pres 125km/h .. a 100km/h to nevidelo ani z kopce... (mysleno GPS)
Obrázek Obrázek
Chorvatsko na skůtru 2011 - 1880km
Uživatelský avatar
fyluta

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 283
Registrován: 18 bře 2010, 08:37
Bydliště: Královéhradecký kraj
Skútr / moto: Yamaha Versity 300 r.v.2005
Tuning / úpravy: http://www.skutrforum.cz/viewtopic.php? ... 40#p137565

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod TUNER » 13 srp 2011, 08:21

Taky jsem měl na F15 digi tachometr s přesnou rychlostí a o to víc si pořád uvědmuju jak skvěle jezdila a že při porovnání s tim že to jelo stejně jako 250ka mam úsměv na tváři )) Na závodnim mam taky digi tachometr. Vyházel jsem origo budíky a místo toho si vyrobil záslepku z nerezu na kterou jsem ho připevnil. A nakonec ho mam i ve Škodovce kde taky chci znát skutečný hodnoty. Mam teda jednu Sigmu BC1400 kterou teď přendavam mezi závodnim a škodovkou díky možnosti nastavení obvodu pro 2 kola ))
Kde ho máš uchycenej na Phantomu ? Rozhodně nemínim nikde nic vrtat nebo poškozovat,tak by mi nějaká inspirace pomohla s umístěnim. ;-) Taky bych rád věděl kolik skutečně jezdim,jsem na to už pár let zvyklej :) Po nastavení obvodu kola ještě vše porovnávam s GPSkou a případně dolaďuju aby to ukazovalo echt přesně,ale tim obvodem se člověk skoro vždycky trefí s max odchylkou 1-2 km/h.

fpc : Nezkoušel,ale asi začnu. V týdnu jsem jel poprvý do práce a tlumený jsou opravdu špatný. Dálkovky ok,ale nechci na ně jezdit a oslňovat ostatní. Leda je sklopit a jezdit pořád na ně a nebo je propojit aby svítily stále obě,jestli by to dobíjení utáhlo.

fyluta : jj,všichni uvádějí tacho hodnoty a když to čtu,tak to taky beru s rezervou. ;-)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod fpc » 23 srp 2011, 00:53

tak jsem zase nepojízdnej, stejnej problém jako minule...problém asi nebude jen v zasr. karbci..při plným plynu se dusí, střílí z výfuku a pak chcípne...jestli ráno nastartuju tak to půjde konečně do pořádnýho servisu a snad už se konečně všechno vychytá....jen ten multivar asi bude muset počkat na jaro :/
Ex: CPI tuned, G.Runner 2OO
Malaguti Phantom Max 250
fpc

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 47
Registrován: 25 čer 2011, 09:20
Bydliště: Olomouc/Brno
Skútr / moto: Malaguti Phantom Max 250

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod TUNER » 01 zář 2011, 21:13

Tak už víš kde byl problem ? Co rozvody nebo řídící jednotka ?

Já teď zkoušel jezdit tak nějak na pohodu..cca do 90 km/h - dle tachometru a do 6000 otáček,což je cca tak do 80 dle GPS. Zajímalo mě za kolik by se dalo jezdit tímto stylem. Bylo to sice utrpení a párkrát jsem samozřejmě maximální hodnoty přelezl,ale snaha byla opravdu velká a výsledek se dle mého dostavil. ;-)
Po ujetí 199,6 km jsem natankoval 6,5 litru,takže cca 3,25 litru na 100 km,což na karburátorovou 250ku neni špatný. Myslim že stejnou rychlostí by mohla jezdit i seriová vyladěná 50ka ve dvoutaktu se stejnou spotřebou,ale již bez výkonové rezervy na předjetí či jízdu ve dvou.....))))) Myslim že minimum při šnečí jízdě a opravdu příkladnym pudu sebezáchovy,kterou já bohužel nemam,by se dalo jet něco kolem těch 3 litrů.....ale to už je economy rallye a to už jsem si rovnou mohl koupit PCXko a pokořovat hranici 2 litrů )))))
No nic,jsem spokojenej se spotřebou a tim jak to jede,na těch 11 km do práce a 11 zpátky je to ideální stroj. Když se za něj tahá jezdí kolem 4 - normální jízda kolem 3,5 a to je cca to co jsem si představoval ;-) Po asi 1200 najetých km,mám průměr 3,81l/100km :)

2.9. edit:
Nj,asi to udělali jen kvůli emisím a euro 3 aby mohli vyrábět/prodávat v klidu dál ;-)
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 črc 2013, 12:58, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod fpc » 04 zář 2011, 22:07

Skútr mi pak nakonec ještě chytil, ale jakoby se dusil a chcípal když sem jel na plnej a před týdnem zase chcípl nadobro. V servisu se k tomu ještě nedostali, ale prý možná benzínový čerpadlo.

6.9. edit:
tak nakonec vada v elektrice. fajfka byla už nějaká vadná + pár káblů bylo K.O, takže to prostě jen neházelo občas jiskru. snad už to teď bude v pohodě.
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 črc 2013, 12:58, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Ex: CPI tuned, G.Runner 2OO
Malaguti Phantom Max 250
fpc

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 47
Registrován: 25 čer 2011, 09:20
Bydliště: Olomouc/Brno
Skútr / moto: Malaguti Phantom Max 250

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod TUNER » 02 říj 2011, 16:27

1.-2.10.2011 jsem si udělal na Phantomu výlet na moravu a najeto skoro 600 km...i taková dálka se celkem v klidu dá,až jsem koukal. Průměrná spotřeba 3,8 litru - což je stejné jako mam dlouhodobou po cca 2500 km. Cesta tam,průměr cca 70 km/h celkem napohodu jízda (skoro dle předpisů) a cestou zpět - trasa o délce 250 km průměrná rychlost 85 km/h (trochu více nad limity)....což je docela mazec,když vemu že jsem nejel ani kousek po dálnici. Trasa : Bystřice nad Pernštejnem - Žďár nad Sázavou - Havlíčkův Brod - Humpolec - Pelhřimov - Tábor - Rožmitál pod Třemšínem - Plzeň....proběhla bez sebemenšího problem s natankováním plné v Bystřici a pak někde u Tábora. Doba jízdy 3 hodiny je cca stejně dlouhá jako když jedu autem po dálnici dle předpisů ))) Max rychlost 128,2 km/h......u mě velká spokojenost se strojem.. ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod fpc » 02 říj 2011, 18:16

já budu nejspíš řemen řešit spolu s multivarem někdy v průběhu zimy tak se kdyžtak ozvu.
Mě konečně přišel ten plastík na madlo spolujezdce, taky sem obrousil a stříkl výfuk, protože byl rezavej...tak už to konečně vypadá trochu k světu.
Ex: CPI tuned, G.Runner 2OO
Malaguti Phantom Max 250
fpc

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 47
Registrován: 25 čer 2011, 09:20
Bydliště: Olomouc/Brno
Skútr / moto: Malaguti Phantom Max 250

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod TUNER » 02 říj 2011, 20:29

To je hezká cena...jen bych chtěl znát rozdíl toho co prodáváš a toho co tam mam asi origo,kterej má drážky z obou stran..... :roll: Zatim drží,tak uvidim přes zimu do čeho všeho se pustim....

a jedna fotečka z výletu :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod fpc » 08 říj 2011, 23:07

Nevíte čím může být způsobený náhlý zvětšení rozptylu otáček volnoběhu? Míval sem při zahřátým motoru 1200-1300 a teď 1000-1500, přičemž pod 1200 už to většinou chcípne...tím že trochu přídám na karbci volnoběhu tomu, počítám, moc nepomůžu, ne? Začalo to teďka jak se tak ochladilo..
Ex: CPI tuned, G.Runner 2OO
Malaguti Phantom Max 250
fpc

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 47
Registrován: 25 čer 2011, 09:20
Bydliště: Olomouc/Brno
Skútr / moto: Malaguti Phantom Max 250

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod TUNER » 09 říj 2011, 09:58

Asi bych to přikládal právě té zimě. Přidat pár otáček šroubkem na karbecu bych se nebál,já tam mam asi 1800 otáček.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod fpc » 09 říj 2011, 16:43

1800 bez sytiče? Já mám se sytičem max 1600..Ok trošku přidám :)
Ex: CPI tuned, G.Runner 2OO
Malaguti Phantom Max 250
fpc

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 47
Registrován: 25 čer 2011, 09:20
Bydliště: Olomouc/Brno
Skútr / moto: Malaguti Phantom Max 250

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod TUNER » 26 úno 2012, 22:17

Tož jsem připojil baterku a najednou koukam,místo km tam mam míle )))) Jsem si říkal že místo najetých 17*** km mi tam svítí 10*** mil... ))) Po připojení na začátku přeskakuje na display 125 - 200 - 250 a ještě mph / kmh.... Je potřeba nějak vybrat svůj model a ten potvrdit,nebo jak tam nastavím ty kilometry ? Když byla baterka připojená,tak nebyla žádná možnost nikde nic nastavit,ani v manuálu o tomhle nic nepíšou. Takže jsem baterku odpojil a příště zkusim druhej pokus ))) Jen kdyby někdo věděl,nebylo moc času si s tim hrát a nebo čekat až se to zase vyresetuje. Samotné chvilkové odpojení baterky nepomáhá,nějaká chvilková paměť tam bude. Ok,díky,tak nějak jsem si to představoval že by to mohlo být ;-)
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 črc 2013, 12:59, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Malaguti Phantom MAX 250

Příspěvekod fpc » 29 úno 2012, 14:46

já už to o víkendu nevydržel :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Ex: CPI tuned, G.Runner 2OO
Malaguti Phantom Max 250
fpc

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 47
Registrován: 25 čer 2011, 09:20
Bydliště: Olomouc/Brno
Skútr / moto: Malaguti Phantom Max 250

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků