Přehmatávání při akceleraci

Diskuze o skútrech většího objemu.

Přehmatávání při akceleraci

Příspěvekod Roonin » 02 zář 2020, 17:18

Doufám, že to není hloupá otázka, ale mám nový skútr PCX asi pět dní, před tím jsem jen testoval krátce asi tři různé skútry, takže jsem naprostý začátečník. V posledních dnech jsem se snažil najít optimální způsob držení pravého gripu včetně použití dvou prstů na páčce přední brzdy. Čím víc si troufám jezdit rychle, tím víc se mi stává, že i když chytnu grip tak, že mám zápěstí co nejvíc nahoře, abych ho měl kam točit dolů, tak jak plynule akceleruju, už nemám kam zápěstí vykroutit, takže musím přehmátnout, čímž dojde k jakémusi falešnému přeřazení - otáčky na chvíli klesnou, jak pouštím grip, a opět přidávám otáčky potom, co jsem přehmátnul. Nezdá se mi, že by to byl běžný způsob ježdění na skútru. Co s tím?
Roonin

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 49
Registrován: 14 srp 2020, 16:55

Re: Přehmatávání při akceleraci

Příspěvekod JardaB » 02 zář 2020, 19:10

Jakou máš vůli na plynu ?
To, co popisuješ není vůbec potřeba ... nějak tomu nerozumím. Vypadá to, jako by jsi dával plyn na trvale maximum.
S hřbetem ruky lehce nahoru (15-30 stupňu) ten vergkl popadnu, s rukou +- vodorovně či lehce dolu (tak 15 stupňů) jedu a na plnej už musím trochu zabrat, ale to je vyjímka jen krátkodobě. Žádné přehmatávání není třeba.

Pokud jedu mimo město musím počáteční hmat udělat trochu s větším úhlovým "předstihem", po městě na to skoro nezáleží protože plynem hýbeš odhaduji tak do 1/3 celkového rozdahu pohybu rukojeti plynu ... rozsah od stolu odhaduji tak na 30 stupňů.
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1671
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Přehmatávání při akceleraci

Příspěvekod josuk » 02 zář 2020, 19:30