Suzuki Burgman 400 - zimní údržba

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Re: Suzuki Burgman 400 - zimní údržba

Příspěvekod Kiwi » 09 lis 2008, 09:40

No myslím, že rady v auto moto revue pochází z dob budování socialismu, kdy lidi neměli co na práci, tak chatařili,zahrádkařili a vymejšleli blbosti. Taky jsem kdysi vymontoval svíčku,stříkl olej do válce a podobný pitomosti. Souhlas jen s dobitím akumulátoru,pokud někdo nejezdí v zimě a když už nedrží VYHODIT. Za ty problémy na cestách to pak nestojí,ušetřených pár korun za novou baterku. Já dobíjím jízdou, když se v zimě trochu oteplí. Po umístění do garáže utřu do sucha,to je asi tak vše. A po téměř dvou letech provozu vypadá jako novej. Prostě nic se nemá přehánět :)
.....sovy nejsou, čím se zdají být.....

jsem momentálně ve skupině "untermensch" ......tzn bez scoota....
Kiwi

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1518
Registrován: 24 črc 2007, 19:51
Bydliště: Brno
Skútr / moto: v prenatálním stadiu :-(

Re: Suzuki Burgman 400 - zimní údržba

Příspěvekod rick » 09 lis 2008, 11:59

No nezvodnatí-já třeba,když u sekačky nevyjedu benzín,tak na jaře nemám šanci nastartovat,hoši v MOUNT.mi řekli,že je to třeba,a od tý doby bez probl.Ale ta nemá startér.U traktůrku to chvíli trápim a jde to.
Ale ještě k baterce.Jelikož jsem v tomhle úplnej laik,tak by mě zajímalo,jak poznám gelovku.Včera sem jí vyndal a je tam napsaný:method charging
STD 0,9A x 5-10h-chápu,Pak ještě PB SUPER MF Valve regulated lead acid batery.Tak nevim.Předpokládám,že to je gelovka,je to novej stroj.Díky za odp.
Já mám tu japonku prostě rááád.t.602163350
Uživatelský avatar
rick

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 352
Registrován: 08 srp 2008, 06:29
Bydliště: Soběslav
Skútr / moto: Suz.Bandit 650

Re: Suzuki Burgman 400 - zimní údržba

Příspěvekod Tony » 10 lis 2008, 17:09

Už jsem to tady v nějakém fóru psal, ale zeptám se i tady. Neví někdo o krytech na řídítka na Burgmana 400. Z bouračky, nebo nějaké levnější.
Informátorovi předem díky. :D
Uživatelský avatar
Tony

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 03 lis 2008, 20:24
Bydliště: okres Hodonín a Břeclav
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400

Re: Suzuki Burgman 400 - zimní údržba

Příspěvekod MP » 10 lis 2008, 17:34

Nevím jaký kryty na řidítka myslíš . Snad bys nechtěl něco takovýho :
http://novelmoto.cz/katalog_DO-enatvchrr.htm
... to tak na endurko , ale viděl jsem i na Burgmanovi :o

Pokud je ti zima na ruce tak bych volil :
http://novelmoto.cz/katalog_DO-gripyvyhrivane.htm ... např
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Suzuki Burgman 400 - zimní údržba

Příspěvekod Paul » 10 lis 2008, 22:58

[quote=rick]No nezvodnatí-já třeba,když u sekačky nevyjedu benzín,tak na jaře nemám šanci nastartovat,hoši v MOUNT.mi řekli,že je to třeba,a od tý doby bez probl.Ale ta nemá startér.U traktůrku to chvíli trápim a jde to.
Ale ještě k baterce.Jelikož jsem v tomhle úplnej laik,tak by mě zajímalo,jak poznám gelovku.Včera sem jí vyndal a je tam napsaný:method charging
STD 0,9A x 5-10h-chápu,Pak ještě PB SUPER MF Valve regulated lead acid batery.Tak nevim.Předpokládám,že to je gelovka,je to novej stroj.Díky za odp.[/quote]

Nejsem odborník, ale z AJ: "lead acide batery" by snad měla být : olovo -kyselina, ne? tak asi ne gelovka, fachmani -poraďte!
Když do pekla - tak na pěkným koni !
m: 605 41 48 43
Uživatelský avatar
Paul

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 501
Registrován: 03 úno 2008, 02:02
Bydliště: Praha 4 - Braník
Skútr / moto: *Gilera GP800*3 kufry GIVI*tnkvk*GPS*PMR Alan777*
Tuning / úpravy: * vyšší plégo GIVI * brzdové/koncové světlo na topcase * přední bílé stroboskopy *

Re: Suzuki Burgman 400 - zimní údržba

Příspěvekod Kiwi » 10 lis 2008, 23:34

no ještěže stále znamená lead olovo....představa, že by se má Honda Lead měla jmenovat Honda Gel.... :cyclops: :cyclops:
.....sovy nejsou, čím se zdají být.....

jsem momentálně ve skupině "untermensch" ......tzn bez scoota....
Kiwi

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1518
Registrován: 24 črc 2007, 19:51
Bydliště: Brno
Skútr / moto: v prenatálním stadiu :-(

Re: Suzuki Burgman 400 - zimní údržba

Příspěvekod Tony » 10 lis 2008, 23:41

jj, díky za info. To je přesně co jsem měl na mysli. No ikdyž to zrovna nevypadá esteticky, ty vyhřívané rukojeti taky nejsou špatné... :p
Uživatelský avatar
Tony

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 03 lis 2008, 20:24
Bydliště: okres Hodonín a Břeclav
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400

Re: Suzuki Burgman 400 - zimní údržba

Příspěvekod Neos50 » 11 lis 2008, 09:09

[quote=rick]No nezvodnatí-já třeba,když u sekačky nevyjedu benzín,tak na jaře nemám šanci nastartovat,hoši v MOUNT.mi řekli,že je to třeba,a od tý doby bez probl.Ale ta nemá startér.U traktůrku to chvíli trápim a jde to.
Ale ještě k baterce.Jelikož jsem v tomhle úplnej laik,tak by mě zajímalo,jak poznám gelovku.Včera sem jí vyndal a je tam napsaný:method charging
STD 0,9A x 5-10h-chápu,Pak ještě PB SUPER MF Valve regulated lead acid batery.Tak nevim.Předpokládám,že to je gelovka,je to novej stroj.Díky za odp.[/quote]
gelovka je uplně stejná jako klasika...taky se tam leje elektrolit jako do normální taky obsahuje olovo jako normální.Jedinej rozdíl je v tom,že je tam ten elektrolit nasáklej v nějaký tkanině a baterka nemá odvětrání tudíš může bejt v jakýkoliv poloze.další trošku problém je v nabíjení..tím ,že nemá odvětrání tak se musí při dobíjení hlídat aby se moc nepřehrála.Pak to totiž začne plynovat a jak to nemá kam utíkat tak může v extrémním připadě až bouchnout ,ale to spíš dřív vystřelí ten gumovej pásek kterym je zavřená.
Tady jsou fotky,ale hlásilo mi to nějakou chybu tak to snad půjde otevřít. http://www.suzukibandit.cz/openforum/vi ... hp?id=4088
Uživatelský avatar
Neos50

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 618
Registrován: 20 lis 2007, 19:24
Skútr / moto: Piaggio Sfera 50 RST
Tuning / úpravy: Malossi multivar,Karbec Naraku 17,5 tvrdší spojkový pružinky,výfuk teprve bude :-D

Re: Suzuki Burgman 400 - zimní údržba

Příspěvekod generic » 11 lis 2008, 20:50

to je chyba ale docela zásadní.:-)je tam troják
New speedy 80ccm
Uživatelský avatar
generic

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 190
Registrován: 18 říj 2008, 19:57
Bydliště: Jarov, kousek od Plzně
Skútr / moto: YUKI NewSpeedy80 4T
Tuning / úpravy: Malossi multivar, větší tryska Naraku, svíčka NGK CR7HSA, řemen Malossi X-kevlar, válec Naraku 80ccm... to vše asi 4kW

Re: Suzuki Burgman 400 - zimní údržba

Příspěvekod jel.en » 12 lis 2008, 12:32

MP: čoveče ty jsi snad takovej ten, ktereho když se na něco zeptám, tak odpovíš: STRUČNĚ JASNĚ A PŘESVĚDŠIVJE :) Jednoduše řečeno až budu něco potřebovat, vědět tak pošlu PM ;) :D :D :D :D

Ty hefty sou zajímavá věc, ale nevěřim tomu, že by mi to prohřálo rukavice z kůže a ještě ruce :)
Jsem despota a ignorant...
Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-D :-p
jel.en

1500+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 1928
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Re: Suzuki Burgman 400 - zimní údržba

Příspěvekod Neos50 » 12 lis 2008, 14:07

Ty hefty sou zajímavá věc, ale nevěřim tomu, že by mi to prohřálo rukavice z kůže a ještě ruce :)[/quote]
nevim jaký hefty myslíš,ale měl ty obyč od Saita a ty prohřejou zimní kožený rukavice na motorku a poměrně slušně.Oxfordy nebo Daytona atd. fungujou ještě líp.

[quote=generic]to je chyba ale docela zásadní.:-)je tam troják[/quote]

už jsem to tam řešil s adminem.
Naposledy upravil KYBLOS dne 08 úno 2014, 14:06, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku. Sloučeny dva příspěvky pod sebou.
Uživatelský avatar
Neos50

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 618
Registrován: 20 lis 2007, 19:24
Skútr / moto: Piaggio Sfera 50 RST
Tuning / úpravy: Malossi multivar,Karbec Naraku 17,5 tvrdší spojkový pružinky,výfuk teprve bude :-D

Re: Suzuki Burgman 400 - zimní údržba

Příspěvekod MP » 12 lis 2008, 14:21

[quote=jel.en]MP: čoveče ty jsi snad takovej ten, ktereho když se na něco zeptám, tak odpovíš: STRUČNĚ JASNĚ A PŘESVĚDŠIVJE :) Jednoduše řečeno až budu něco potřebovat, vědět tak pošlu PM ;) :D :D :D :D

Ty hefty sou zajímavá věc, ale nevěřim tomu, že by mi to prohřálo rukavice z kůže a ještě ruce :)[/quote]

No , pokud vím , tak pomůžu a poradím ...
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Předchozí

Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 3 návštevníků