Benelli Velvet 150 - dušení při jízdě

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Re: Benelli Velvet 150 - dušení při jízdě

Příspěvekod venca1124 » 26 říj 2006, 21:52

:(Ahoj pri volnobehu mi to strili do vyfuku,kolisaj otacky a po case to chcipne mam podezreni ze mam ucpanou volnobeznou trysku ale nejsem si jistej,nebo mam malou hladinu v karbeci,protoze ktiz ho dam na bocni stojanek tak se trochu pridaj otacky ale jen na chvili pak zase zdechne B) B) B)
SUZUKI BURGMAN AN650 RV2003
venca1124

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 117
Registrován: 04 říj 2006, 22:01
Bydliště: Chomutov

Re: Benelli Velvet 150 - dušení při jízdě

Příspěvekod Pilot » 27 říj 2006, 08:48

Ahoj lidi,
děkuju Dědkasovi za upřesnění a lepší podání problematiky směsí, popsal jsi to o 100% lépe než já :rolleyes: Že se ještě vracím k těm průsakům, to se prostě nesmí stát, tam je fakt něco blbě a není to až tak o oleji. Přehřátá hlava se může zkroutit, rupnout a pokud se ti dostane chladící médium do oleje, nezachrání to ani Castrol GTX a motor se kousne. Neznám konstrukci tohohle motoru, ale pumpa, je nejpravděpodobnější, termostat to asi nemá...? Psal jsi, že ti dělali GO motoru. Já na tvém místě už bych asi škrtil mechanika. U karburátoru záleží jestli máš klasický, kde je šoupě plynu ovládáno lankem přímo, nebo podtlakový, což má valná většina dnešních mašin, kde lankem ovládáš klapku a šoupě se hýbe díky podtlaku, který vzniká nasáváním do válce, docela rozumně je to popsáno třeba na těhle stránkách:
http://www.faann.net/page.php?menu=teor ... lanek&id=6
Každopádně nejlepší je kouknout se do manuálu ke konkrétnímu stroji, měl by tam být popis nastavení a kde je který šroubek na co a pokud si nejsi jistý, tak to svěřit mechanikovi, správné naladění chvilku zabere.
No, zdar tvému dílu a držím palce ať to všechno opravíš ;)
Daelim NS II, výfuk Don Chrochtallo, filtr Green, karburátor Keihin, odlehčená klika, Garfield na nosiči :-)
Uživatelský avatar
Pilot

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 42
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Daelim NS 125 II

Re: Benelli Velvet 150 - dušení při jízdě

Příspěvekod venca1124 » 28 říj 2006, 22:34

tak sem na to prisel je derava gumova trubka mezy karburatorem a valcem tak sem to zatim zalepil silikonem a vsechno je v poradku B) B) B)
SUZUKI BURGMAN AN650 RV2003
venca1124

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 117
Registrován: 04 říj 2006, 22:01
Bydliště: Chomutov

Re: Benelli Velvet 150 - dušení při jízdě

Příspěvekod Pilot » 30 říj 2006, 08:52

Gratuluju :D
Daelim NS II, výfuk Don Chrochtallo, filtr Green, karburátor Keihin, odlehčená klika, Garfield na nosiči :-)
Uživatelský avatar
Pilot

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 42
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Daelim NS 125 II

Re: Benelli Velvet 150 - dušení při jízdě

Příspěvekod skopi » 21 úno 2007, 12:43

Cest vsem,
tak mam na ceste - komplet trubicky, filtry, novou pumpu, karburator po pretesneni, vycisteni, nova svicka bude, civka s kabelem. Zacnu to davat dohromady popristi tyden, tak snad to pujde?

Kdo ma zkusenosti se serizovanim karburatoru??

Dik S.
skopi

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 177
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň - Radčice
Skútr / moto: Benelli Velvet 150

Re: Benelli Velvet 150 - dušení při jízdě

Příspěvekod KYBLOS » 21 úno 2007, 13:12

Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Benelli Velvet 150 - dušení při jízdě

Příspěvekod skopi » 06 bře 2007, 13:09

Panove, podrzte se!! Zahada vyresena!

Tedy jenom teoreticky...mam komplet novou palivovou soustavu, karburator po GO, nove "jiskriste" i se svickou. Vse OK, musi to proste jet!

Tohle bych resil dost dlouho a jeste stesti, ze sem to nedal do servisu!!!
Byl to problem nahradniho dilu. Kupoval sem si nove kolinko sani (mezi karbem a valcem) a nevsiml jsem si, ze puvodni vyvod na benzinovou pumpu byl asi tak 2,5 mensi nez original!!! Tudiz sel mensi tlak na pumpu, slo mene benzinu do karbu, delal se vitr v komore a nasledne smes sla do chude a tim padem se mi to sekalo - bud to bylo smesi anebo proste dosel benzin v karbu.

At se Vam tohle nestane!

27.4. edit:
Spatne nastaveni jehly karburatoru! Vzdusnikem si jen doregulovavate!!! Smes se jinak nastavuje pres jehlu!!! Cest S.
Naposledy upravil KYBLOS dne 09 úno 2014, 14:36, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
skopi

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 177
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň - Radčice
Skútr / moto: Benelli Velvet 150

Předchozí

Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků