od Mr.Voza » 07 srp 2015, 21:28
Painter: S AMkem můžeš řídit skůtra do 50ccm, kterej má v TP psanou max rychlost do 45km/h. To, co čteš v těch inzerátech, že to má 70tkový válce, to jsou všechno tuningový díly, takže při silniční kontrole to nikdo nepozná. Ani na STK to nepoznaj. Je pravda, že v zahraničí na to maj motorový brzdy, kterejma jsou schopný zjistit, že skůtr má větší výkon nebo maximálku, než je v TP. Ale to bys měl problém i na pouze odblokovaným sériovým skůtru, protože místo 45km/h uvedenejch v TP to jede 65-70km/h. Ale to se bavíme třeba o Německu, nebo Rakousku. Tady takový vybavení nemaj.
Gilera vs. SYM? Podle mě jednoznačně Gilera. Když nekoupíš uplně olítanou jebku, nejlevnější co seženeš, nemáš se vůbec čeho bát. Maj kvalitní vodou chlazený spolehlivý motory Piaggio. Akorát pozor, jak jsem teď pročítal inzeráty, jeden tam psal, že mu kape vodní pumpa - u tohohle motoru je potřeba kvůli repasu vodní pumpy vyndat a rozpůlit motor - takže kdybys šel do skůtra s tímhle motorem a takovouhle závadou, tak je potřeba s tím počítat - cca den práce.
edit: než jsem to dopsal, přibyl tady příspěvek od Miruse. Stačí se trochu zamyslet - proč se asi i několik let starý skůtry značek Aprilia, Piaggio, Gilera, Yamaha... prodávaj za stejnou, nebo i vyšší cenu, než novej SYM? No, proč? Protože jsou to neskutečný kostitřasy, který nemaj hodnotu pěrikoruny, jak píšeš? Tak to asi nebude, viď? Za málo peněz, málo muziky.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP