



 . Jen se trochu bojím, abych nenalítl a nekoupil vrak. Mám svoje Sh v perfektním stavu, ekoupeno v Česku, zatím poctivých 20 000, variátor Malossi a mám pocit, že jede jak z praku. Ale přece jen si mi Beverlyna vzhledově líbí víc, předpokládám, že z ní budu mít víc pocit, jako že jedu na klasické motorce, než na skůtru. Možná je to taky tím že na Sh jsem si už zvykl a už z něj moc nemám ten původní respekt. Na druhé straně je mi líto se ho zbavit, dva skůtry živit nehodlám, a takový Sh už asi znovu nekoupím.
 . Jen se trochu bojím, abych nenalítl a nekoupil vrak. Mám svoje Sh v perfektním stavu, ekoupeno v Česku, zatím poctivých 20 000, variátor Malossi a mám pocit, že jede jak z praku. Ale přece jen si mi Beverlyna vzhledově líbí víc, předpokládám, že z ní budu mít víc pocit, jako že jedu na klasické motorce, než na skůtru. Možná je to taky tím že na Sh jsem si už zvykl a už z něj moc nemám ten původní respekt. Na druhé straně je mi líto se ho zbavit, dva skůtry živit nehodlám, a takový Sh už asi znovu nekoupím.

 a když nemáš děngi,tak  si nech ještě chvíli sh a došetři a budeš spokojený.
 a když nemáš děngi,tak  si nech ještě chvíli sh a došetři a budeš spokojený. 







Myschan píše:Faktem je že dělat ....


 .
 . 





 
  
 

 .
.

 .....říkal jsem si že to asi nebude normální.....a taky že ne. Na posledních závodech jsem se svezl na T-Maxu na kterym tam kamarád závodí a to byl přesně ten T-Max jak jsem si ho představoval.
 .....říkal jsem si že to asi nebude normální.....a taky že ne. Na posledních závodech jsem se svezl na T-Maxu na kterym tam kamarád závodí a to byl přesně ten T-Max jak jsem si ho představoval.  Plnej plyn - zátah a na pár metrech plynule 120,pak hned na brzdy...paráda....
 Plnej plyn - zátah a na pár metrech plynule 120,pak hned na brzdy...paráda....  Takže asi tak i když zkušenost s jinym strojem.
 Takže asi tak i když zkušenost s jinym strojem.

 Ale několik IT desítek tis. rozhodně.
  Ale několik IT desítek tis. rozhodně.
 Ohledně brzd. Kamarád má ten starší s jedním kotoučem vepředu a brzdy vydrží tak tak ten jeden závod. Dozadu musel ještě dělat "úpravu" chlazení kdy na zadní třmen musel přivést více vzduchu aby se lépe chladil,jinak ho během závodu utavil a byl bez zadní brzdy....každopádně je mi jasný že se na silnici takhle extremní podmínky nejspíš nedosáhnou a brzdy budou OK....
 Ohledně brzd. Kamarád má ten starší s jedním kotoučem vepředu a brzdy vydrží tak tak ten jeden závod. Dozadu musel ještě dělat "úpravu" chlazení kdy na zadní třmen musel přivést více vzduchu aby se lépe chladil,jinak ho během závodu utavil a byl bez zadní brzdy....každopádně je mi jasný že se na silnici takhle extremní podmínky nejspíš nedosáhnou a brzdy budou OK.... 













Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků