to je fakt ja si nevšiml že je tam na kyvce ulomený uchyt na tlumič tim se oprava dostane hrubě nad 10000.ebay mi připada na díly pro burgoše dost drahý u nás sem sehnal díly o hodně levněji a to nepočítam cenu za dopravu.
Zdravim chlapi,potřebuju poradit...chci si koupit B650,ale lidi mi říkají,že si ho kupovat nemam,že je lepší 400...chci ale 650....co mi poradíte vy?...díky za odpověď
ja osobně když něco chci tak po tom jdu a neposlouchám ostatní,nevím proč ti lidi ti ho nedoporučujou asi možná ze závisti ale ja ti ho klidně doporučím jen třeba dávat pozor co koupíš ne všechny co vypadají dobře jsou v pohodě.
Roman S. píše:...myslim ze oprava by nevyšla na hodně do 5000 určitě...
Nebud naivni, podle mne pujde oprava do desitek tisic (odhad 30-40t). Nehlede na to, ze to vypada na velkou ranu na zadni kolo a tim padem muze byt v haji cokoliv, vcetne ramu a pak si s cenou opravy tuplem nekde jinde.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000) bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000) bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000) nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
bertík82 píše:a na co přesně si mam dát pozor?...samozřejmě že na první pohled msí vypadat hezky,ale co motorově?
to máš těžko,nikdy nevíš puvod,jak se majitel staral,jestli nejsou utočené kilometry,čím novější tím máš větší jistotu že bude ok,dal bych si bacha na to jestli všechno sedí myslim plasty atd.je to jen muj nazor na co bych si dal pozor ja.
Je pravda,že na fotkách to vždycky vypadá dobře a pak to člověk vidí a je to hrůza....koukal jsem tak na rok 03 a 04 a pohybují se okolo 70 až 90 tisíc....já jen jesli nejsou u tohoto roku ty motory problémový nebo něco okolo motoru.
Jediny problem tam byl Diesel-effect...ktery se pak u novejsich odstranil... Nejhorsi problem je tech stav, jak pisou kluci...odchazeji loziska, remen v CVT, atd...pak cena leze hodne hore chce to vybrat dobrej kousek, nebo si priplatit za novejsi s "jistejsi" historii