Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

Příspěvekod monsterova » 01 bře 2015, 15:49

Ahojte
tak jsem dneska kontroloval čidlo teploty jelikož mi na přístrojovce budík nic neukazuje a najednou nemůžu nastartovat. Bliká Service a kontrolka imobilizéru taky nebliká. Nevíte co se stalo nebo jak to vymazat? :( díky moc
monsterova

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 24
Registrován: 01 bře 2015, 15:45
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

Příspěvekod Vratas » 01 bře 2015, 16:11

Zkus odpojit a zapojit baterku.
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

Příspěvekod monsterova » 01 bře 2015, 16:32

Hmm tak nic ještě k tomu svítí kontrolka vypnutého motoru. Nebliká ani ta pitomá kontrolka imma . Jestli není tam zakopaný pes :(

-- 01 bře 2015, 18:54 --

Jsem blbec. Zatáhnul jsem boční stojan a už to startuje a imo blíká. Akorát zůstal SERVIS ... ani předním RESET tlačítkem nepomůže vymazání :(
monsterova

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 24
Registrován: 01 bře 2015, 15:45
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

Příspěvekod ERka5 » 01 bře 2015, 20:21

Postup RESETu je portřeba udělat přesně, nepamatuji si to z hlavy, je to tady na foru popsáno, mě se to taky povedlo až na několikátý pokus...
Michal
Piaggio X9 200 EVOLUTION
Kawasaki ER5 '03
Uživatelský avatar
ERka5

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 120
Registrován: 30 črc 2010, 18:38
Skútr / moto: Piaggio X9 200 Evolution ´03

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

Příspěvekod bouska.t » 01 bře 2015, 21:03

Namáčkat reset. tak aby se neco vymazalo je pěknej oříšek. Pokaždé když jsem to delal jsem pekne nadával.
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

Příspěvekod monsterova » 04 čer 2015, 16:18

Ahojte
na co se mám zaměřit když chci zvednout otáčky při rozjezdu? Válečky, pružinky lamel spojky nebo hlavní pružinu variátoru? :( Točí mi to cca 4500 a chtěl bych točit cca 6500.... popř co vyměnit pro rychlejší rozjezd? Vše?
monsterova

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 24
Registrován: 01 bře 2015, 15:45
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

Příspěvekod bouska.t » 05 čer 2015, 06:14

Jestli chces aby se motor víc roztocil než se da do pohybu tak musíš dat tvrdší pruzinky do spojky, jestli chces zvednout otacky a zvisit zrychlení tak lehčí valecky, a jestli ti to malo točí nebo to nemá konstantní otacky při zrychleni tak tvrdší kontrastrku. Ja sem ted ledil moji x9 na městský provoz, dost slušně jsem srazil maximalku, ale zato to zrychluje jako blázen.
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

Příspěvekod TUNER » 05 čer 2015, 12:30

....a žere jako T-Max :mrgreen:
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

Příspěvekod bouska.t » 05 čer 2015, 15:56

No to je věc druhá :D tam klasicky x9kove nefungujou budíky takze to nelze změřit.
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

Příspěvekod TUNER » 06 čer 2015, 08:40

Stačí Sigma za 400 ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

Příspěvekod bouska.t » 06 čer 2015, 08:48

Co tim myslíš? Ro jsou čerpadla ne?
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

Příspěvekod TUNER » 07 čer 2015, 08:12

To taky a ještě objektivy... :mrgreen: ....ale ani jednim nezměříš kilometry,pokud se tady bavíme o budících ;-)

Měl jsem na mysli Sigmu BC - cyklocomputer. Já jezdim na Malagutce už x let základní model ke vší spokojenosti ;-)

http://www.bike-eshop.cz/computery/comp ... ma-bc-1009
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

Příspěvekod monsterova » 28 čer 2015, 13:06

Ahojte
tak mi dneska spadlo kolečko rozvodů z klikovky a nešly venily. Nevíte jestli se ohnou ventily nebo je tam místa dost? :( Myslím v horní úvrati pístu a v případě otevřených ventilů. Nastartovat nejde. Nechytne. :x
monsterova

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 24
Registrován: 01 bře 2015, 15:45
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

Příspěvekod TUNER » 29 čer 2015, 07:42

:?: :idea: :?:
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio X9 250 - vše o tomto stroji

Příspěvekod bouska.t » 30 čer 2015, 09:09

Jestli to dobre chápu tak za chodu motoru přestalo jet ventily? Samozřejmě že se to potká. Pakzize nejededou ventily tak logicky nenastartuješ... Nebo? :D po vcerejaku mam vyzkouseno ze na tmaxu idyz se výfuková vacka uskočí o pul otacky tak se to nepotka... Motor bezi a ke nejde natom jed. Neptejte se co jsem delal :D
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků