Problém je v snímači na CVT, pravdepodobne vypadáva napájení z řídící jednotky ECM.
Podle manuálu to může být uvolněný nebo špatný kontakt na spojení mezi regulátorem a CVT ECM. Zkontroluj konektory na obou koncích, čisté a zapojené. Pokud budou dobré, pak se bude muset zkontrolovat napětí na drátu. Změř napětí mezi tmavě hnědém vodiči a zemnícím vodiči na konci CVT vodič je stále připojen k regulátoru. Měly by mít více než 7 voltů. Pokud ne, snímač je špatný a bude nutné jej vyměnit. Pokud bude více než 7 V, pak je ECM je špatný a bude nutné ji vyměnit.
ECM najdeš uložen mezi světlomety ...
EDIT: \ještě aby jsem dokončil feedback

olej v tlumičích je super..mám ten nejtěžší a rozhodně to má něco do sebe...přední kolo se zklidnilo už nekoskakuje jako kozel na nerovnostech i v zatáčkách je stabilní a lépe žehlí nerovnosti...žádné bouchání na dorazy
