Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod mzxy » 02 srp 2016, 21:48

vadná volnoběžka se pozná při startu, jsou to křupavé zvuky..já bych mu tu plečku okamžitě vrátil
Uživatelský avatar
mzxy

50+
 
Reputace: 34
Příspěvky: 94
Registrován: 06 úno 2012, 12:35
Bydliště: Příbram
Skútr / moto: B-207, Beverly 500 ie

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Winterwolf » 03 srp 2016, 09:01

Co je na te klikovce špatně? Vidim jen ohoblovanou predni poloremenici variatoru a ta stoji par korun.

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod scarabeo500 » 03 srp 2016, 10:04

Prostor variátoru na prostřední fotce vypadá tak divně. To jsou tam z něčeho špony? I ty hhavy šroubů jsou jaksi ohlodané. Nebo je to jen nekvalitní fotka?
Uživatelský avatar
scarabeo500

250+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 296
Registrován: 09 dub 2015, 07:08
Bydliště: okr. Třebíč
Skútr / moto: Scarabeo 500

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod srnka1010 » 03 srp 2016, 10:14

Čau RHON,čumel som na tie fotky a nezdá sa mi, že by to bola až taká katastrofa.Nevim, či tento skuter ide natočit bez variatora.Ak ano tak to natoč a budeš počut čistý chod motora.Ta kluka by mala byt v poho.Podla fotek som nezistil kolko tam bolo podložek.Maly by byt z oboch strán.Ak sa ti nepovolil variator,tak to podla fotek vypada na to, že to neposkladali tak ako je treba a pri malej vôli,hoci aj bez jednej podložky sa to vymláti za pár km.Skus to zistit podla servisného manualu.
Uživatelský avatar
srnka1010

750+
 
Reputace: 163
Příspěvky: 852
Registrován: 18 čer 2016, 20:37
Bydliště: Voderady
Skútr / moto: yamaha majesty 250 r.v 2000 / Honda Transalp 600

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod xPet » 03 srp 2016, 10:32

Ano, souhlas s Winterwolf, klika je OK. Kup novou polořemenici a dotáhni ji správně na tom drážkování. Nejlépe i správným momentem. Viděl bych to tak, že to nebylo správně dotaženo, matka se povolila a drážky v polořemenici se začaly vyžvejkávat.
Ale pak to udělej tím momenťákem, už jsem viděl pár stržených závitů na konci té hřídele od lidí co skákali po klíči a říkali, že to mají ve voku.
Válečky vypadají taky OK. Ale dal bych Dr.Pulley - o gram lehčí, s origo variátorem. Jestli plánuješ jízdy ve dvou a po horách, tak o 2g lehčí, než je váha ORIGO válečků.
Spotřeba: Obrázek
xPet

250+
 
Reputace: 51
Příspěvky: 254
Registrován: 14 črc 2016, 13:38
Bydliště: Ostopovice
Skútr / moto: Piaggio Beverly 350 (2012), Honda SH 125 (2015)

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod RHON » 03 srp 2016, 12:13

Na té fotce to není až tak poznat, ale u konce hřídele je to orvaný, tak že tam žádné drážkování není, natočit to nešlo, nebo respektive startér točil, ale nic se nedělo - už jsem to převážel na vozíku. Někdo se v tom podle servisáka hrabal.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod JRM66 » 03 srp 2016, 14:07

Podľa mňa asi bol slabo utiahnuty variator tak preto ta devastacia vareca a poloremenice, kľukovka nema v oblasti valca po ktorom beha variator plnohodnotne dražkovanie ako to je na začiatku pri guferu kľuky. Tie piloviny su jednoznačne z ozubenej poloremenice. :wink:
MOTO: BMW R 850R.95tkm, teraz 105tkm Piaggio Liberty 125 m.02 Maslová metla. cca. 45tkm teraz cca.65tkm Beverly 250 RST-ie 04 silver Italka.kauf.27tkm, aktuál 50tkm Dalšie BV250-300ie Tourer čierna z CZ teraz už white pearl 566. Viva Piaggio! BV 350 ST
JRM66

500+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 725
Registrován: 08 říj 2015, 18:22
Bydliště: Totalitna EU. v panelaku zatiaľ
Skútr / moto: BV RST 250ie BV-300 Tourer BV-350 ST
Tuning / úpravy: Vymenena pôvodna brzdova kvapalina!

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod Winterwolf » 03 srp 2016, 14:23

Me se to stalo na cine, kdyz jsem blbe utahl variator,ale vzhledem k tomu ze poloremenice je slitina hliniku a klika oceli je jasne z ceho ty piliny jsou. Kazdopadne drzim palce at se zadari.

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod srnka1010 » 03 srp 2016, 15:48

Natočit to nejde,lebo poloremenicu točí štrér. Ale na poloremenici a na prítlačnom tanieri máš zbrúsené zuby.Kluka by to mala vydržat ale to z fotky najde poznat.Najdôležitejšie su na kluke drážky pri gufere,tam je prítlačný tanier a na konci,kde je poloremenica.To je tam na pevno a tvorí záber. Ak sú tam tie drážky dobré,treba riešiť iba variátor.
Uživatelský avatar
srnka1010

750+
 
Reputace: 163
Příspěvky: 852
Registrován: 18 čer 2016, 20:37
Bydliště: Voderady
Skútr / moto: yamaha majesty 250 r.v 2000 / Honda Transalp 600

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod mzxy » 03 srp 2016, 18:15

souhasím s výše uvedenými názory, především je nutné ozubení hnací hřídele řádně očistil od hliníku a zkontroloval stav. Pokud ocel vydržela, musí se vyměnit jen variátor s plechovým krytem + vnější polořemenice
Pokud budou ocelové drážky na hřídelce částečně poškozeny, záleží na tom v jaké délce...pod vnější polořemenice se dávají podložky, se kterými se často laboruje...vyjmutím podložky se vnější polořemenice posune po uzubení hřídele dovnitř směrem k bloku, tím by se mohla dostat na "zdravou" část drážek, ale logicky to udělá težší převod, polořemenice pak drží řemen ve vyšší poloze a nedovolí mu klesnout ...pokud by šlo jen o cca ty tři milimetry. dalo by se vše nedokonale poladit laborováním s řemenem, který by mohl trochu užší, s tvrdší pružinou spojky a s jinou hmotností válečků, ale to bych nedělal
také nelze vyloučit že při montáži variátoru nebyly pod utahovací maticí správně naskládány podložky, originální matice je na přítlačné straně konusová stejně tak jak podložka pod ní, pokud se zamění poloha dvojice podložek, nedosedne konusová matice na rovnou podložku celou plochou a ani při správném utahovacím momentu a logicky variátor neudrží pohromadě a dojde k jeho uvolnění a pak k destrukci
JInak závit matice před utažením musí být suchý včetně závitu hřídele, na 500ccm motoru utahuji utahovacím momentem 165 Nm, je to střední hodnota doporučeného rozmezí a když si představíte , že šrouby kol na osobním autě se utahuje hodnotou např. 110 nebo 130 Nm , to skutečně síla...než momentový klíč konečně poprvé "cvakne", je to utahování psychicky náročné, představuji si přitom stržený závit a půlení motoru, spojené s neodmyslitelným odstrojováním plastů, které je skutečně zábavné

-- 3. 8. 2016 17:52 --

Aleš555 píše:Ahoj. Mooooc děkuji za rady. na hadičce sponky nebyly tak jsem je tam dal a je po problému. Moc jsi mě pomohl.

Blahopřeju, já se k tomu dokopával celou zimu, nevěděl jsem, zda bezpečně vyjmu to palivové čerpadlo bez poškození těch 4 plastových zobáčků
na USA-piaggio fóru uživatelé také mění těsnící kroužky pod vstřikem, které časem ztvrdnou a může zde docházet ke ztrátě tlaku,bohužel u nás jsem zatím požadovnaý rozměr v žádné nabídce neviděl...vstřik těsní, kontroloval jsem to ale upevněn je jen jedním šroubkem, podle mého názoru by se měl zasunout do bloku sání ještě cca 3 - 4 milimetry, ale celkové je to zkonstruováno tak, že když horní část vstřiku zasunu do držáku přívodu nadoraz, spodní část jde jen několik milimetrů a hodně záleží na stavu toho koužku
Navíc mám jisté pochybnosti také o dvojici hadiček které vedou
1.) z palivového čerpadla do vstřiku
2.) odvádí výpary z nádrže do sání - do tělesa škrtící klapky
Zatím je mám funkční ale domnívám se že vzhledem k jejich konstrukci bude lepší v případě jejich ztvrdnutí nahradit je dvojicí obyčejných ale kvalitních vyztužených hadiček, zajištěných kvalitními hadicovými sponkami..a vyjde to na pár korun
Uživatelský avatar
mzxy

50+
 
Reputace: 34
Příspěvky: 94
Registrován: 06 úno 2012, 12:35
Bydliště: Příbram
Skútr / moto: B-207, Beverly 500 ie

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod RHON » 09 srp 2016, 19:46

Tak hřídel je venku, konečně se začalo něco dít. Vyfotil jsem to ještě jednou, je v hajzlu i řetěz a nějaká napínací kladka, volnoběžka a ještě něco.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod srnka1010 » 09 srp 2016, 20:14

Tá kľuka je v čudu. To som ešte nevidel takto ju strhať prítlačným tanierom. Určite nemá 12000 km ako si písal.Alebo to nevidelo vôbec servis a brutus zaobchádzanie. Aj vedľa tej vydratej drážky je to nejaké strhané. Tam bolo asi ozubené kolo rozvodovej reťaze. Muselo to byť nejak bloknuté alebo zadreté, keď takto dorasovalo kľuku. Jak je na tom vačková hriadeľ,jej ozobené kolo, valec a piest? Mal som čínu a tá po 12000 km mala kľuku ako novú. Bývalý majiteľ by ti mal dať riadnu zľavu z ceny,alebo si to v krabici odniesť.
Uživatelský avatar
srnka1010

750+
 
Reputace: 163
Příspěvky: 852
Registrován: 18 čer 2016, 20:37
Bydliště: Voderady
Skútr / moto: yamaha majesty 250 r.v 2000 / Honda Transalp 600

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod mzxy » 09 srp 2016, 20:26

Uživatelský avatar
mzxy

50+
 
Reputace: 34
Příspěvky: 94
Registrován: 06 úno 2012, 12:35
Bydliště: Příbram
Skútr / moto: B-207, Beverly 500 ie

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod RHON » 11 srp 2016, 22:07

Měl to původně nějakej chachar v něměcku Reinhard Placke :mrgreen: (zemědělec), serviska poctivě vyplněná, tak si říkám, že když to není turek a je ze západu (Diepholz) tak to bude v poho, no nebyl bych to já, abych se nepřisral k něčemu co ani servis ještě neviděl. Minimálně to má 30000km už jen kvůli tomu stavu rozvodového řetězu, byl prý vytahaný jako prádelní šňůra :? Takže cena za náhr. díly je celkem 12700 kč a nějaké drobné (gufera, varec, polořemenice, klika, rozv. řetěz, sada těsnění, volnoběžka, olej, filtr, kapalina do chladiče). Ten co mi to prodal, přislíbil že mi pošle 1/2 celkové ceny za opravu, no až to budu mít na účtě, tak tomu budu teprve věřit.

Když jsem toho skútra viděl u doktora, tak jsem myslel, že upadnu do mdlob :shock: ptal jsem se, jestli bude ten skútr ještě někdy jezdit - s cuknutím jednoho koutku mi servisák povídá, ale jo to bude jezdit jako nový :mrgreen:

-- 11. 8. 2016 21:09 --

mzxy píše:http://www.skutrvrakoviste.cz/motorove-dily/klikove-hridele/klikova-hridel-piaggio-125-150-4takt-2956.html


díky moc za tip, už je objednaná nová :wink:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Příspěvekod srnka1010 » 11 srp 2016, 22:35

Tak to máš pekne rozkuchané. No keď to dáš dokopy a predávajúci splní, čo sľúbil, budeš mať skuta jak nového. Až na ty nervy. Tiež som kúpil taký zlepenec. Šťastie, že som riešil len výbrus,nový piest,krúžky a nejaké prkotiny, čo ma vyšlo 200 €. Potom nové pneu, brzdy, remeň, polka varca, staršia spojka a kerbec, no a ďalších 300 € zahučalo. Dúfam, že sa teraz budem dlhšie voziť, jak sa vtom vrtať. V sobotu idem pozrieť na JAWA ČZ streko, zaspomínať a pokochať sa krásou a jednoduchosťou týchto strojov. Držím palce, nech ti to čím skôr fičí.
Uživatelský avatar
srnka1010

750+
 
Reputace: 163
Příspěvky: 852
Registrován: 18 čer 2016, 20:37
Bydliště: Voderady
Skútr / moto: yamaha majesty 250 r.v 2000 / Honda Transalp 600

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků