Piaggio X9 250 - zkušenosti, rady atd...

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio X9 250

Příspěvekod nem.pe » 27 črc 2010, 16:26

moje X9 EVO s motorem piaggio tam má gumový silentbloky ty jsou OK ale letos přes zimu jsem
dělal ,,přepákování'' kde jsou jehličkový ložiska jedno bylo v háji a byla načatá i osa(trubička je vnitřní kroužek ložiska a kurňa tvrdá)
když jsem s tim byl za soustružníkem tak odhadoval cenu mezi 700až 850kč (soustružení cementování broušení na rozměr) je to celkem rozumnej chlap když to viděl chytal se za hlavu proč tam ti Italský p.t.m.i nedaj kluzný z pořádnýho bronzu bylo by na věky ale cena za předělání zase cca. 900kč
v motoprestige sice za 3ýdny ale za 200 original odkaz v příspěvku nekde nahoře
skus to tam
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 250

Příspěvekod svobi9 » 19 srp 2010, 10:43

zdarec skútři, měl bych další dotaz, chystám se vyměnit těsnění pod vent. víkem, ale nevím co na mě vyskočí :?: , protože z boku víka jsou dva šrouby zřejmě na seřízení ventilů
Bylo : Yamaha Majesty 125, Piaggio X9 250 (Honda)
Piaggio X9 500 Evo najeto 31 000 km _______________________________________
skútr klub ústeckého kraje - http://www.skuk.cz
Uživatelský avatar
svobi9

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 223
Registrován: 25 bře 2009, 21:50
Bydliště: Krupka
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo
Tuning / úpravy: Variátor Multivar, Laďáček

Re: Piaggio X9 250

Příspěvekod svobi9 » 26 srp 2010, 09:26

takže těsnění je vyměněné, šrouby z boku jsou na seřízení ventilů, ale po výměně těsnění pěkně žacal cvakat :( , tak jsem se chtěl optat zda nevíte jaká vůle, při jaké teplotě atd. se mají ventily seřizovat
Bylo : Yamaha Majesty 125, Piaggio X9 250 (Honda)
Piaggio X9 500 Evo najeto 31 000 km _______________________________________
skútr klub ústeckého kraje - http://www.skuk.cz
Uživatelský avatar
svobi9

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 223
Registrován: 25 bře 2009, 21:50
Bydliště: Krupka
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo
Tuning / úpravy: Variátor Multivar, Laďáček

Piaggio X9 250 - tlak pneu

Příspěvekod palunka » 13 srp 2011, 13:02

Mám na svem maxikovi 13tky kola bez duse!muze nekdo dat zpravu na kolik je to nejidealnejsi nahustit??!!diky za odpoved

No jo no pořéd :roll: ,ja sem ted meril a byly tam 4atmosky ve predu a kdyz sem na ni zatlacil tak by jeste neco snesla tak nevim.resim dalsi problem!nejak mi to plave tak sleduju jestli mam nafoukany kolo.ale jak sem cetl na foru muze to byti kapalinou v tlumicich!asi by taky chtela vymenit!

14.8. edit:
Taky si myslim ze to moc!prave to je od te doby jak sem to odstavil kvuli tomu remenu jak me praskl.a po te vymene jak sem vyjel tak me to plave a nechapu proc pred odstavenim to tak nebylo!ja si myslim ze by to chtelo cely rozebrat a po vymene pulky skutru to zase postavit! :( jinak jak sme resily ten muj remen tak asi je tam fakt neco spatne,protoze se ozyvaji takovy divny zvuky z variatoru a po oddelani krytu se mi zda ze se moc trepe a ze tam ma vuli a mlati o spodek!je to mozny?muze to byt spatnym remenem?da se dyztak reklamovat u scootlandu?dik 8steve
Naposledy upravil KYBLOS dne 29 črc 2013, 16:29, celkově upraveno 3
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou. Téma bylo sloučeno s již existujícím tématem.
palunka

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 18 črc 2011, 12:56
Bydliště: Přerov
Skútr / moto: piaggio x9 250

Re: Piaggio X9 250

Příspěvekod fyluta » 14 srp 2011, 02:24

palunka: na kazde dusi je max. predepsany tlak.. 4atm jsem v zivote nevidel.. snad na kamionu :)
Obrázek Obrázek
Chorvatsko na skůtru 2011 - 1880km
Uživatelský avatar
fyluta

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 283
Registrován: 18 bře 2010, 08:37
Bydliště: Královéhradecký kraj
Skútr / moto: Yamaha Versity 300 r.v.2005
Tuning / úpravy: http://www.skutrforum.cz/viewtopic.php? ... 40#p137565

Re: Piaggio X9 250

Příspěvekod palunka » 15 srp 2011, 08:03

fyluta: Ale ja mam bezdušaky kola a manual zadnej nemam viš?a na kamionu je 8atm to vim jezdim snim :)
palunka

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 18 črc 2011, 12:56
Bydliště: Přerov
Skútr / moto: piaggio x9 250

Re: Piaggio X9 250

Příspěvekod fyluta » 15 srp 2011, 09:15

paluka: ps:bezdušáky ma dnes každej .. . :roll:
Obrázek Obrázek
Chorvatsko na skůtru 2011 - 1880km
Uživatelský avatar
fyluta

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 283
Registrován: 18 bře 2010, 08:37
Bydliště: Královéhradecký kraj
Skútr / moto: Yamaha Versity 300 r.v.2005
Tuning / úpravy: http://www.skutrforum.cz/viewtopic.php? ... 40#p137565

Re: Piaggio X9 250

Příspěvekod j3nda » 15 srp 2011, 09:25

paluka: 4atm jsou tak do horskyho kola, ty budes mit neco kolem dvou, ani se nedivim, ze ti to plave
Naposledy upravil j3nda dne 15 srp 2011, 09:26, celkově upraveno 1
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: Piaggio X9 250

Příspěvekod puppy » 15 srp 2011, 09:26

paluka: Já mám přední na 2 atm a zadní na 2,2 atm. Když jedu ve dvou, tak zadek přifouknu na 2,5 atm. Je to podle manualu. Nemáš špatnej tlakoměr? Ty 4 atm se mi zdá moc.
Uživatelský avatar
puppy

100+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 195
Registrován: 12 dub 2011, 14:03
Bydliště: Točná
Skútr / moto: honda sw-t400

Re: Piaggio X9 250

Příspěvekod palunka » 15 srp 2011, 15:57

puppy: Jj blbe me to merilo na pumpe!na druhe me to merilo dobre a potrebovala dofouknout zadni pneu proto mi to sem tam plavalo!
palunka

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 18 črc 2011, 12:56
Bydliště: Přerov
Skútr / moto: piaggio x9 250

Re: Piaggio X9 250 - zkušenosti, rady atd...

Příspěvekod benjaminsrobles » 19 srp 2020, 14:02

my X9 EVO with piaggio engine there has rubber silentblocks you are OK but this winter I
did "repacking" where the needle bearings were one was in the grove and the axle was also loaded (the tube is the inner ring of the bearing and the fuck hard)
when I s tim was behind the lathe, so he estimated the price between 700 to 850 CZK (turning cementation grinding to size) he's quite a reasonable guy when he saw it grabbing his head why the Italian ptmi do not give you a sliding of proper bronze would be forever, but the price for remodeling again approx. 900kč
in motoprestige for 3 weeks but for 200 original link in the post somewhere above
bite it there
Azerbaijan Electronic Visa Application.Complete the Online Visa Application form and get your visa for Azerbaijan instantly.
benjaminsrobles

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 19 srp 2020, 14:00
Skútr / moto: pakistan
Tuning / úpravy: yes

Předchozí

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků