Honda SW-T 400

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod crhy_ » 06 srp 2020, 21:52

Tak jsem po dovolené také konečně zažehnal "absťák" 150km kolemkomínovkou :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
crhy_

250+
 
Reputace: 413
Příspěvky: 250
Registrován: 27 bře 2019, 12:00
Bydliště: Potkáme se u Roudnice
Skútr / moto: Honda Sh 300i, Yamaha Neos 2t

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod RADEK_SL » 06 srp 2020, 23:13

Vítku, nádherný panoramata a taky tvé SW-T :!: :!: :!: Máš to ty kluku pořád čistý a jako nový :shock: :shock: :shock:

Viktore, bílá k bílé bude krásně pasovat, k mé barvě se proužky moc nehodí. Na ex. X-MAXovi jsem měl proužky od Balva krásný svítivě zelený a k nim ještě zelený znaky. Bylo to moc hezký, ale už mi není osmnáct a ani se na osmnáct necítím. Barva kol na SW-T je tak skvělá, že se nemusejí vůbec pucovat a vypadají pořád čistě. Vyzdob si silvušku dle svých představ, mě se líbí stav co nejpodobnější originálu. K výhřevu řídítek bych dodal, že mám plexi Givi Airflow a jezdím do listopadu v letních rukavicích. Na ruce mi vůbec nefouká, tudíž mě ruce nezebou. Když se začne teplota blížit k 0, tak s ohledem na hmotnost stroje (250 kg) ukončuji sezonu 8) .
Minulost: Stadion S22,Jawa50/555,Jawa50/21,ČZ175/487,Jawa250/559,Jawa350/354,ČZ250/471,Honda CH125 Spacy,Suzuki Sixteen125,Yamaha X-Max250
Uživatelský avatar
RADEK_SL

500+
 
Reputace: 772
Příspěvky: 713
Registrován: 25 srp 2010, 12:49
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Korádo 216, Yamaha Neos 50 2T a Honda SW-T 400 ABS

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod vikino » 07 srp 2020, 06:59

Pekne, pekne....
Hold , GIVI Airflow a to rozšírenie na spodku je parádna a užitočná vec. Niekto sa kôli tomu aj vráti z nového na starší skutrik. ;-)
vikino

500+
 
Reputace: 132
Příspěvky: 675
Registrován: 09 kvě 2014, 10:53
Skútr / moto: YAMAHA Xmax 300 (2023)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod crhy_ » 07 srp 2020, 07:25

Nejen kvůli tomu, ale hlavně kvůli tomu, že skůtr jako SW-T už dnes opravdu nikdo nevyrobí. (pro mě je to top skůtr - materiály i kvalita, neopakovatelný motor). Kde při dobrém (vlastním) servisu není problém najet klidně 200.000 km jakož to má nyní Stefano.
Uživatelský avatar
crhy_

250+
 
Reputace: 413
Příspěvky: 250
Registrován: 27 bře 2019, 12:00
Bydliště: Potkáme se u Roudnice
Skútr / moto: Honda Sh 300i, Yamaha Neos 2t

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod D.Haba » 11 srp 2020, 19:34

Řešil někdo drnčící plexo? Při jízdě po nerovnostech to vydává děsný pazvuky. Když ho přidržím tak je klid. Všechny šrouby na plexu jsiu dotažený.
D.Haba

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 16 led 2020, 21:33
Skútr / moto: Honda SW-T400
Tuning / úpravy: Ne

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod RADEK_SL » 11 srp 2020, 23:15

D.Haba píše:Řešil někdo drnčící plexo? Při jízdě po nerovnostech to vydává děsný pazvuky. Když ho přidržím tak je klid. Všechny šrouby na plexu jsiu dotažený.

Origo či neorigo?
GIVI Airflow si ve spodní poloze občas klepne, ale není to žádná tragédie. Dá se to vymezit/eliminovat podložením kouskem molitanu, ale klepe to na žel. přejezdu a nebo při vjetí do větší díry. Neřešim a jezdim :wink: .
Minulost: Stadion S22,Jawa50/555,Jawa50/21,ČZ175/487,Jawa250/559,Jawa350/354,ČZ250/471,Honda CH125 Spacy,Suzuki Sixteen125,Yamaha X-Max250
Uživatelský avatar
RADEK_SL

500+
 
Reputace: 772
Příspěvky: 713
Registrován: 25 srp 2010, 12:49
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Korádo 216, Yamaha Neos 50 2T a Honda SW-T 400 ABS

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod D.Haba » 12 srp 2020, 14:28

RADEK_SL píše:
D.Haba píše:Řešil někdo drnčící plexo? Při jízdě po nerovnostech to vydává děsný pazvuky. Když ho přidržím tak je klid. Všechny šrouby na plexu jsiu dotažený.

Origo či neorigo?
GIVI Airflow si ve spodní poloze občas klepne, ale není to žádná tragédie. Dá se to vymezit/eliminovat podložením kouskem molitanu, ale klepe to na žel. přejezdu a nebo při vjetí do větší díry. Neřešim a jezdim :wink: .


Origo plexi. Klepe to na prejezdech, zalepenych dirach... Neresil bych to u cinsky 50, ale tady me to docela stve
D.Haba

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 16 led 2020, 21:33
Skútr / moto: Honda SW-T400
Tuning / úpravy: Ne

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod crhy_ » 12 srp 2020, 16:14

Dá se podlepit tenkostěným samolep. těsněním... (pokud je potřeba, tak i ze zhora).
Uživatelský avatar
crhy_

250+
 
Reputace: 413
Příspěvky: 250
Registrován: 27 bře 2019, 12:00
Bydliště: Potkáme se u Roudnice
Skútr / moto: Honda Sh 300i, Yamaha Neos 2t

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod D.Haba » 17 srp 2020, 21:29

Jezdí tu někdo na malossi variátoru?
D.Haba

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 16 led 2020, 21:33
Skútr / moto: Honda SW-T400
Tuning / úpravy: Ne

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod HANZTD » 17 srp 2020, 22:33

wictor

dobrej článek o koupi skutru :!:
prošel sem si stejnym martýriem ,když sem si usmyslel ,že si pořídim konkrétně SR\/ 850 trvalo mi to pouhopouhých 9 měsíců než sem sehnal :wink:
nicméně češka je doma a dělá jen a jen RADOST 8)
Takže vim jaký to je usmyslet si a upnout se na něco .. AT TAKY JEN DĚLÁ RADOST
z APRILIA SR 50ie na SRMAX 300ie nejnověji SR\/ 850 ;-) .. + DUCATI MULTISTRADA 1260 ENDURO

NEBREČIM , MÁM ITALKY .. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII 8)
Uživatelský avatar
HANZTD

500+
 
Reputace: 97
Příspěvky: 742
Registrován: 05 zář 2014, 22:33
Bydliště: ÚSTÍ NAD LABEM
Skútr / moto: APRILIA SR\/ 850 ABS,ATC sport r.v.12 BLACK
Tuning / úpravy: AKRAPOVIČ SR\/ , Led svit , Pozičky P+Z alá USA , Tourist plexi , Hot grip , Semtam polep trikolora-sport , Giwi 55L (nouzově)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod bajza » 25 srp 2020, 16:55

Tak mám přezuto komplet na City grip 2, tak pak napíši zkušenost. Servis v pohodě, byl jsem upozorněn na sjeté zadní destičky. A to jak klasické tak i ruční brzdy. Vydrželi cca 30 000 km. Ruční brzdy by měli být 06436MCT016 a klasické 06435MCT43. Nevíte někdo zda systém SWéčka používá při brzdění zadku obě brzdy?? Zadní klasické mají už jen cca 1 mm a zadní ruční brzdy o něco víc. Nejspíš bude lepší vyměnit oboje. Ptám se spíš ze zvědavosti. Nečekal bych, že i ruční brzdy se sjedou. Před 30 000 km jsem ale měnil jen zadní.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod crhy_ » 25 srp 2020, 19:57

Ruční brzda je zvláště, destičky ruční brzdy jsou tenčí už z výroby, taky proč by měli mít stejnou masu, když se používají pouze při parkování.
Ruční brzdu ovládá pouze lanko páky ruční brzdy, kdežto zadní brzdič je hydraulika...
Uživatelský avatar
crhy_

250+
 
Reputace: 413
Příspěvky: 250
Registrován: 27 bře 2019, 12:00
Bydliště: Potkáme se u Roudnice
Skútr / moto: Honda Sh 300i, Yamaha Neos 2t

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod bajza » 25 srp 2020, 20:39

Děkuji za info, skútr má lehce přes 60 000 km. Tak mne překvapilo, že by měli být také sjeté.Ale objednám je oboje, když se to bude dělat tak komplet.A kdyby to někoho zajímalo, dohledal jsem, že zadní destičky vydržely cca 32000 km. Ještě by měli vydržet cca 1000-2000 km.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod bajza » 24 zář 2020, 19:12

deska2.jpg
deska1.jpg
Tak zadní desky vyměněny, ještě by vydržely, tím že jsem měnil v loni vzadu kotouč i desky najednou, předpokládám, že by 50 000 daly. A vyměněny i přední, dělal jsem si předek sám, není to nic těžkého. Nové přední destičky se od starých trochu liší a to nejen tvarem vybráním třecích ploch, ale i drážkou v zámku zapadajícím do třmenu. Funkčně jsem žádný rozdíl nezaregistroval. Fotky předních přidávám.Už jsou celkem před smrtí.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod bajza » 14 říj 2020, 19:42

Tak letos už toho moc nenajezdím, díky covid a nařízenému volnu v létě jsem si stanovil nový osobák za sezonu a to v tuto chvíli 14850 km. Těch 150 asi ještě dám, jinak stále maximální spokojenost a nelituji koupě, pořád je to pro mne jeden z nejlepších maxíků co kdy vznikly. Vím že je tu Burgman, Tmax AK ale SW pro mne splňuje slušnou spotřebu (dlouhodobě jezdím za 3,763 l/100 km používám Fuelio) nejlepší spotřeba na nádrž 3,37 nejhorší 4,4. dále spolehlivost a pohodlí. Na jaře plánuji výměnu vodítek, řemene i válečků mají cca 25 000 km, nechtěl jsem na konci sezony už dělat, kvůli pár km přes interval výměny. A nejspíš mne čeká baterka, teď při těch chladných ránech už skůtr trochu hůř startuje, zvlášt když pár dní nejedu, nevím jak je stará, ale koupím nejspíš stejnou značku, protože za dva půl roku s ní nebyl problém a myslím že už ve stroji je delší dobu. Je to BS battery BTX14-BS.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

cron