Honda adv 350

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Honda adv 350

Příspěvekod Dano » 05 úno 2022, 13:36

Bol som pozrieť v Honde v BA aj dnes,info od predajcu:
Prišli im 4 ks ADV 350,ešte v ten deň predali 3 ks,zostala posledná,tá kde tečie pravý zadný tlmič-je na predaj aj tá-tlmič je už v reklamácii.
Keď príde,vymenia ho na počkanie-ide ale o to,či je bezpečné jazdiť na skútri z jedným vytečeným tlmičom :?
Ďalšie prídu do leta,ale bude ich málo,cca 3 , 4 ks a hotovo-kto zaváha,nebude mať.
Ešte horšie je to z Forzou 350,vraj čoskoro prídu 2,potom do leta možno ešte ďalšie 2,to je všetko-no vyzerá to tak,že pre rok 2022 nebude čo predávať.
Sledujem jednu stránku v Taliansku,tam je to podobné-ADV 350 ako tak sú,ale F 350 majú dodaciu dobu 3 až 6 mesiacov,ale ani to nie je isté :roll:
Dano

500+
 
Reputace: 44
Příspěvky: 593
Registrován: 09 črc 2017, 18:13
Bydliště: BA-Rača
Skútr / moto: Yamaha X-max 300 matná čierna

Re: Honda adv 350

Příspěvekod HANZTD » 05 úno 2022, 15:12

Pokud bych ji chtěl (s vědomím , že kdo zaváhá LETOS nežere) , tak i s tim reklam. tlumičem jí v klidu koupim (natož s příslibem , že tlumič vyměněj) skusim nakou slevičku (počítá se cokoliv) , necham ji stat u nich na prodejně at maj výstavní kus do vyřešení reklamace a určitě na ní nejezdim , kor když sezoní počasí je ještě v dálce
stroj bych měl koupenej , uskladnění vyřešený a kompletaci taky 8)
z APRILIA SR 50ie na SRMAX 300ie nejnověji SR\/ 850 ;-) .. + DUCATI MULTISTRADA 1260 ENDURO

NEBREČIM , MÁM ITALKY .. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII 8)
Uživatelský avatar
HANZTD

500+
 
Reputace: 97
Příspěvky: 747
Registrován: 05 zář 2014, 22:33
Bydliště: ÚSTÍ NAD LABEM
Skútr / moto: APRILIA SR\/ 850 ABS,ATC sport r.v.12 BLACK
Tuning / úpravy: AKRAPOVIČ SR\/ , Led svit , Pozičky P+Z alá USA , Tourist plexi , Hot grip , Semtam polep trikolora-sport , Giwi 55L (nouzově)

Re: Honda adv 350

Příspěvekod goes » 05 úno 2022, 23:57

Ono bude asi celkove mazdec. Ja objednaval xadv uz v listopadu a mi jedinemu ji dodaji a dalsich 8 objednavek maji zatim bez naznaku terminu. Takze letos to bude asi jeste horsi nez loni.
ex Honda CB1000R, ex Piaggio MP3 500 LT Sport, ex Honda Forza 300, ex Kawasaki Versys 1000 SE GT, ex Honda Forza 300 atd :)
goes

1000+
 
Reputace: 60
Příspěvky: 1022
Registrován: 05 bře 2017, 14:26
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda X-ADV 2022 :)

Re: Honda adv 350

Příspěvekod Citelis » 07 úno 2022, 11:13

Citelis

100+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 183
Registrován: 20 bře 2019, 17:19
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda PCX 2015
Tuning / úpravy: Yamaha FZS 600 Fazer 2000

Re: Honda adv 350

Příspěvekod keto » 07 úno 2022, 14:04

Přečetl jsem si test na motorkářích a vyplynulo mi z toho, že pro mne by Forza s přední vidlicí od ADV byla tím správným a ideálním skútrem :mrgreen: .
Uživatelský avatar
keto

1000+
 
Reputace: 70
Příspěvky: 1141
Registrován: 24 zář 2010, 07:45
Bydliště: Ludgeřovice
Skútr / moto: Forza 350, NC 700X, SH 300i, Aprilia Scarabeo 200i

Re: Honda adv 350

Příspěvekod dejavu » 07 úno 2022, 19:18

keto píše:Přečetl jsem si test na motorkářích a vyplynulo mi z toho, že pro mne by Forza s přední vidlicí od ADV byla tím správným a ideálním skútrem :mrgreen: .


A to je přesně XMax :D
Uživatelský avatar
dejavu

250+
 
Reputace: 41
Příspěvky: 384
Registrován: 10 srp 2016, 08:59
Bydliště: Uherské Hradiště
Skútr / moto: X Max 300 IM
Tuning / úpravy: žádné

Re: Honda adv 350

Příspěvekod goes » 07 úno 2022, 19:24

Tak jsme se zasmali a jdem dal…
ex Honda CB1000R, ex Piaggio MP3 500 LT Sport, ex Honda Forza 300, ex Kawasaki Versys 1000 SE GT, ex Honda Forza 300 atd :)
goes

1000+
 
Reputace: 60
Příspěvky: 1022
Registrován: 05 bře 2017, 14:26
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda X-ADV 2022 :)

Re: Honda adv 350

Příspěvekod jozfab » 07 úno 2022, 19:43

Fajn recenzia... Uz takmer rok mam Forzu, ale odpruzenie ADV by urcite potesilo. Aj ked obcas zabludim na nejaku sotolinku (rybacky), nelutujem. Mne by chybal velky veterny stit (na forzu som dokupil este vacsi) a analogovy rychlomer. Ale inak je ADV paradna masinka.
Uživatelský avatar
jozfab

100+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 104
Registrován: 08 pro 2021, 11:11
Bydliště: Presov
Skútr / moto: Honda Forza 350

Re: Honda adv 350

Příspěvekod valsidalxam » 07 úno 2022, 19:53

Tak pánové, dnes musela spraviť moja PCXka prvej generácie miesto v garáži pre náhradníka.
Až sa hanbím povedať, že ja som až do tohto piatku netušil o existencii žiadnej ADV350. Napriek tomu, že po XADV slintám už od jej vzniku, že som závidel aziatom ich ADV 150, že už pár mesiacov obkukávam na nete 300kové skútre. Nechápem, ako som sa s ňou míňal.
No a teraz predvčerom som v cenníku Hondy zrazu zbadal ADV300. Pozerám, neverím vlastným očiam.
Guglim videá a recenzie a s každou dalšou sa utvrdzujem, že nejakí malí japonskí škriatkovia, čo sa mi museli do mozgu dostať zrejme jedine 5g vakcínou si listujú v mojich snoch , všetko čo našli poslali trochu väčším japonským inžinierikom, tí to presne podľa mojich fikcií nakreslili, vyrobili a zazvonili mi v hlave, nech si to všimnem.
Tak ked už som to zaregistroval, počítal smutné príspevky na forach od čakateľov s potvrdenými objednávkami (optimisti že duben, pesimisti že zárí ).
Len zo srandy kuknem na skladové zásoby v mojom rodnom meste a bume. Jedna tmavo sivá s kufrom, jedna červená s kufrom a jedna strieborná bez kufra.
Dnes som nabehol, nadšenie z pohľadu na ten motorkový dvojokulár prednej vidlice, takmer motokrosové široké riadidlá z poctivého kusu železa, pohodlné široké sedadlo, celkovo všetky industriálne detailíky, atd a hned moje 100 % presvedčenie o dokonalom stroji pre mňa stúplo na 150 %.
Potom ked som zistil, že napriek výške stroja mám obe nohy na zemi celým chodidlom (178 cm ), takže vycúvať z garáže okolo auta zas o tolko ťažšie ako s Peckou nebude to bolo ešte lepšie. No a ked som zistil, že pod sedadlo nedám len svoju zimnú integrálu s jetkou pre spolujazdca, ale do prednej časti dokážem dať aj svoju preklápačku, tak bolo rozhodnuté.
Nadšenie preveliké, chcel som skuter, čo pôjde dialničných 130km/h, dizajn XADV sa mi strašne páči (cena vôbec ), tak to mám menšie, bez trhania DSGčka, mastenia reľaze , využitelné aj 3 km denne do práce, toto všetko za polovičnú cenu. Momentálne mám fakt taký pocit, že keby som bol nejaký Bill G. s neobmädzeným badžetom, tak si v predjani, kde by mali všetky modely všetkých značiek vybral práve toto.
Jedné dve chybičky krásy som zatiaľ našiel. Tie šikminy na nohy vpredu nemuseli byť robené pre popolušku ,(radšej mohli byť trochu kratšie vodorovné stupačky ) a trochu obyčajné zadné svetlo. Nijaké X-ko, žiaden originálny svetelný podpis. Len taký beztvarý LEDlampášik.
Ale zvyšok motorky je fakt nádherný.

Prvé jazdy -asi počkám na suché cesty , nech nie je hned presolená jak chudák moja celoročne používaná PCXka (nech je k nej nový majiteľ ľahký ) sa pokúsim opísať, ale nejaké opisy škrtania stojana a výšku preskočeného obrubníka nech odo mňa nik nečaká.

Mimochodom, zábeh na takéto 350-ky aké odporúča tunajšie väčšinové osadenstvo ? (viem, že by som to aj tu na fore našiel, a idem hľadať, ale či sa nechce niekomu tak v skratke potvrdiť moje informácie . Ked to má maximálku 140, tak jazdiť tak do 90km/h, nie veľmi do kopcov, nie monotonne jazdy (že pridať - ubrať ), nie v dvojke ? Kolko kilometrov ? Do prvej výmeny oleja po 1000 km stačí ? To tak, ked prvá nová moto na staré kolená, aj Pecka mala tisic km, ked som ju kupoval, všetko ostatné predtým si takmer zaslúžilo veteránske značky :).
valsidalxam

500+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 520
Registrován: 07 úno 2022, 18:50
Skútr / moto: Honda ADV350,bolo Jawa,MZ,Kawasaki,Malaguti,PCX
Tuning / úpravy: Kufor, v zime deflektor a slonie uši Tucano

Re: Honda adv 350

Příspěvekod goes » 07 úno 2022, 20:49

Ja bych zabeh nehrotil. Proste nechat zahrat a jet. Asi bych vylozene nejel 100 km v omezovaci ale neni duvod s tim jezdit nejak zasadne jinak nez nasledne. Ale resit zda jet na 5000 nebo 7000 a nezrychlovat moc apod…
ex Honda CB1000R, ex Piaggio MP3 500 LT Sport, ex Honda Forza 300, ex Kawasaki Versys 1000 SE GT, ex Honda Forza 300 atd :)
goes

1000+
 
Reputace: 60
Příspěvky: 1022
Registrován: 05 bře 2017, 14:26
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda X-ADV 2022 :)

Re: Honda adv 350

Příspěvekod keto » 09 úno 2022, 13:59

Už jsem tu někde myslím psal, jak zajíždět, tak hledej, ale v kostce: rozhodně bych to neodflákl, dobře zajetá mašina se člověku odvděčí, doporučuji prvních 100 - 200 km úplně na pohodu klidně hlavně vesničky a 50km/h, samozřejmě to není dogma, ale není na škodu se toho primárně držet, měnit otáčky, klidně kopce, změna zátěže neškodí, klidně hrbolaté cesty, aby se rozchodil i podvozek čas od času pořádně zabrzdit, ať se zabrousí a sednou destičky, pak dalších 200 km už vyrazit na okrsky a jezdit do povolené 90, opět kopce nekopce, změna režimu, klidně kopcovité serpentiny a pak do 1000km a výměny už jezdit normálně, ale spíše defenzívně, protáhnout tu a tam na plný plyn co to dá, ale nedržet to na maximálce déle, zase ubrat. Po celou dobu do první garančky je dobré pracovat s plynem plynule, ne systémem on/off. Na první garančce vymění záběhový olej za normální a to znamená už otevřené pole pro plné využití stroje bez omezení.

-- 9. 2. 2022 13:11 --

dejavu píše:
keto píše:Přečetl jsem si test na motorkářích a vyplynulo mi z toho, že pro mne by Forza s přední vidlicí od ADV byla tím správným a ideálním skútrem :mrgreen: .


A to je přesně XMax :D


Jenže to má jednu vadu, není to Honda :mrgreen:
Uživatelský avatar
keto

1000+
 
Reputace: 70
Příspěvky: 1141
Registrován: 24 zář 2010, 07:45
Bydliště: Ludgeřovice
Skútr / moto: Forza 350, NC 700X, SH 300i, Aprilia Scarabeo 200i

Re: Honda adv 350

Příspěvekod valsidalxam » 09 úno 2022, 20:12

tak pánové , dnes u nás 12 stupňov, značka špz nahodená , takže prvých cca 40 km u nás po dedine nabehaných, a prvé dojmy v hlave.Koho zaujímajú, nech sa páči.
1. diery fakt človek skoro necíti. Na vjazde u nás na čerpačku je taký odvodňovací plytký kanálik, ked som do neho vletel na PCX ke, tak mi takmer buchol mozog o dekel lebky (asi nesprávna velkosť :) ), teraz som o ňom ani nevedel.
2.máme takú skratku pri potoku. Vysypaná je nejakým makadamom, alebo štrkom, či čo to je. Pred tým na Pecke som tadiaľ išiel krokom, jak sa to žiletkové kolo do toho zarezávalo a snažila sa so mnou ľahnúť. Teraz som tam vletel, prvotný pocit bol tiež nepríjemný, jak si to zaborené kolo nabralo svoj smer ako na kolajnici. Ale tie široké riadidlá to všetko vyriešia , človek ich uchopí pevnejšie a ide kam chce. Stres okamžite opadol. Neporovnatelné. Na pohodku.
3.veterný štít v najvyššej polohe napodiv funguje takmer dokonale. Nič som na tele, ani hlave necítil, nekonal sa žiaden poryv vetra nič. Na pohodku tiež . Oči presne nad ním, pekne vidno aj zkrz neho pred koleso (asi že nové a ešte sa ho nesnažili od mušiek nedokonale očistiť moje šmatlavé ruky :).
Pri dlhšej jazde terenom by som ale určite odporúčal dať štít do spodnej polohy, aby človek zretelne a neskreslene videl hned pred koleso. Chápem, prečo to spravili na dve ruky. Aby ma ani náhodou nenapadlo snažiť sa to dávať dole jednou rukou za jazdy.
K večeru mi ale začali mrznúť kolená a nohy (obyčajné rifle z Lidlu bez spodárov, lebo som si ja naivka myslel, že to bude krátka zoznamovačka na pumpu a späť). Začalo mi trochu byť ľúto za mojim Tucano Termoscudom z PCX (mimochodom ostal mi , kedže Pecka sa včera naložila, toto som dával dole. Je to na prvú generáciu, posuniem, kto chce ).
Takže asi ešte tieto chladnejšie mesiace si budem obliekať ten prenosný termoscud, čo vyzerá ako zástera a obliekam si to na seba. Tunel dostatočne nízky, že sa to používať dá. Ked v Tucane ušijú model priamo na ADV, tak asi kúpim, kedže jazdím celoročne.
4. Pri rýchlejšej jazde v terene som počul nejaké buchotíky aj zo zadu od kufra, aj spredu od prístrojovky (štítu ? ). Neviem presne definovať, nič strašné, ale zaujíma ma čo to je. Prieskum bude musieť počkať na teplo a testy bez helmy, alebo s nejakým skutr kokosom bez zakrytých uší na hlave.
5. Po prvom zastavení cca 2 km od domu na pumpe sa po zhasnutí motora dosť dymilo (skôr parilo ) z výfuku. Niečo sa vypalovalo, potom už to nerobilo.
6. Perfektne sa mi šlo aj postojačky. žiadne stupačky nie sú bezpodmienečne nutné.
7. Dosť wau efekt skuter robí. Aj u majiteľov KTMkovej adventúry a GS ka (čo som ich stretol , respektíve zabehol sa pochváliť )
8. Displej za svetla v pohode čitatelný (po tme som zatiaľ nešiel). Funkcií milion, a to som ešte nedopároval tú BT fajnotku. Appku do mobilu (volá sa to Honda RoadSync) som síce stiahol už včera, ale párovanie som dokončiť nevydržal ked som prišiel so značkou. Aj tá mala namále, že by šla na moto až po návrate z prvej jazdy.
Ked to spárované bude, tak sa trochu bojím čumákovania do displeja a večného lomcovania tým joistickom namiesto čumenia na cestu. Musím si dať na to pozor a používať to fakt len ked je to potrebné, nie na hrajkanie.
9.Bol som v tom, že to nemá merač vonkajšej teploty (sa mi zdá, že z nejakej recenzie som to zachytil. Tak chvalabohu má. Teplotu motora som nenašiel. Neviem, či som sa nedoklikal, alebo tam je len kontrolka vysokej teploty.
10.Za jazdy svietia aj predné smerovky . Niečo ako obrysovky. Pri odbočovaní začne bikať tá v smere odbočovania. Zadné sú zhasnuté a slúžia len ako smerovky.
11.sedadlo pohodlné, ale tak ako mi vadil legendárny bobek na PCXke, tak aj tu by som možno prijal tvar sedadla z jedného kusa (bez vyvýšenia v strede. Asi by bol menší podsedadlový priestor a horšie videl spolujazdec, ale väčší kus človeka by možno ocenil možnosť trochu sa sem tam posunúť do zadu.
12. poloha nôh pre mňa dokonalá. Uplne bez nutkania nejako ich prekladať, naťahovať , vystierať a tak.
13.Chrániče rúk fungujú aj ked vyzerajú úzko
14. Na hrazdu riadidiel neviem nahodiť držiak mobilu z Pecky. Oveľa širšie železo. Budem riešiť.
15.Zvuk perfektný. Určite nejdem riešiť žiaden výfuk. Ani kvôli zvuku, ani výkonu, ani výzoru. Možno keby mi ho v lete cestou na Istriu chcel silou mocou počas pauzy okolo Ivačnej Gorice na pumpe namontovať nejaký miestny Igor za 10 €. Velké peniaze by som ale asi za to nedával. Takto je to ok.
16. Jazda celkovo perfektná, som veľmi spokojný. Ešte viac som sa utvrdil v tom, že je to motorka presne pre mňa. Ked bude zajtra pekne a sucho, tak možno ju prebehnem aj po tme a dám vedieť ako to svieti. Aj svetlá, aj displej
17.Autá sa uhýbajú ako motorke. Započujú, uvidia, nepodceňujú. Všetko ok
18. Na moje dialničné pocity si ja aj každý koho by zaujímali bude musieť trochu počkať. Asi až po tej výmene oleja. Aká je maximálka, ako sa pri nej budem cítiť, ako so mnou budú hádzať výry tesne za kamionom, ako pri tom hučí helma. Sám som zvedavý kedy to bude. Slubujem , že sa posnažím :).
19.Ked nejaký ADV čakateľ má dotaz na niečo, rád pozriem (skúsim ) a odpoviem
valsidalxam

500+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 520
Registrován: 07 úno 2022, 18:50
Skútr / moto: Honda ADV350,bolo Jawa,MZ,Kawasaki,Malaguti,PCX
Tuning / úpravy: Kufor, v zime deflektor a slonie uši Tucano

Re: Honda adv 350

Příspěvekod Bekmen » 10 úno 2022, 23:16

Včera jsem byl s Forzou na servisu a při té příležitosti okouknul ADV 350: https://www.youtube.com/watch?v=RUlsBG9 ... YHPbbG2KKw
Uživatelský avatar
Bekmen

50+
 
Reputace: 33
Příspěvky: 58
Registrován: 05 bře 2018, 16:02
Skútr / moto: Forza300

Re: Honda adv 350

Příspěvekod valsidalxam » 12 úno 2022, 19:00

Prvý tunning.
Sadli mi totiž Handgripsy Tucano , čo som mal na PCX ke.. presne sa zmestili do priestoru vymedzeného platovými chráničmi.Sedia ešte lepšie, kedže z vonku to ten ADVčkový chránič drží, nepustí sa zošmyknúť a nemusí sa dávať taká gumová originál Tucano objímka .
A nerobí mi ani to čo na Pecke, že niekedy to podržalo plyn, aj ked som ho pustil . Práve kvôli tej obímke, ktorá sa trochu dotýkala aj pohyblivej časti heftu (taký nechcený tempomat :) )
Ten špeci bitík na tú skrutku závažia (sa mi zdá, že torx s dierkou ) som hodil k náradíčku pod sedadlo, nech ho dvakrát do roka nehľadám po garáži.
Sláva, zimné rukavice, s ktorými som spravil prvých 50 km idú do zabudnutia, na dnešných dalších 50 opäť stačili len letné. Okolo Košíc jar, aj som pár krát vyťahoval ľavú ruku z handgripu na pozdrav protiidúcich maniakálnych nedočkavcov.
Trochu som sem tam stresoval, a pri myšičkovaní som namiesto smerovky stlačil výstražný trojuholník :). Predsa ten palec cez ten zateplený molitan bez treningu ešte nie je taký presný.
Nevadí, aj tak v späťáku každý prišiel na to, že chcem ísť dopredu :)

No a další doplnok je kus elektrikárskej viazacej pásky. Prišiel som totiž na to, že dva bovdeny z mnohých, ktoré idú od pravej rukoväte sa dotýkajú spodku prístrojovej dosky a pri otáčaní riadidiel sa podľa mňa môžu vyšúchať o hranu. Ten vodiaci drôtik , čo to pod palubovkou vymedzuje som nechcel zohýnať bližšie ku okuláru.
Poviem im o tom pri prvej garnčke (ked sa počasie bude aspoň podobať dnešnému, tak do polky marca by mohol byť zábehový olej v K-motovom sude).
Prípadne, kto už máte ADV tiež doma, pozrite , či to máte rovnako. Aj ma to zaujíma, aj pre istotu, nech si nenarobíte šarapatu.

Písal so to aj do skupiny na Motorkárov, ale pre istotu som to zavesil aj sem, nech si ten káblik pozriete.

PS: Nadšenie z motorky pretrváva a ako ju chytám do ruky, tak som čím dalej vysmiatejší. Fantastický pomer velkosti a svižnosti .
Výhľad do späťákov fantastický.
valsidalxam

500+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 520
Registrován: 07 úno 2022, 18:50
Skútr / moto: Honda ADV350,bolo Jawa,MZ,Kawasaki,Malaguti,PCX
Tuning / úpravy: Kufor, v zime deflektor a slonie uši Tucano

Re: Honda adv 350

Příspěvekod aldav » 14 úno 2022, 23:59

Ahoj, kdyby jste měli info , že někde mají v dohledné době volnou stříbrnou s kufrem , dejte prosím vědět. V Brně nějaké volné mají, ale tuhle barvu ne. Dík

Odesláno z mého Fold3
Uživatelský avatar
aldav

500+
 
Reputace: 95
Příspěvky: 613
Registrován: 09 zář 2012, 01:19
Bydliště: Brno
Skútr / moto: X-MAX 300/2017/44.000 km, ADV 350/2022/14.000 km
Tuning / úpravy: Rychlé pruhy

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků