Honda adv 350

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Honda adv 350

Příspěvekod HANZTD » 05 čer 2022, 19:12

přesně , taky to sem nepatří , ale když už je tu ta debata , tak ja si jezdim tak jak si běžně jezdim a to za 5,5 - 6 l/100 :twisted:

zas , ale se to dá vrátit k tématu a to tak , že v porovnání SR\/ 850 s adv 350 je to v průměru o 2,5 - 3 l/100 :mrgreen: :mrgreen:
Naposledy upravil HANZTD dne 05 čer 2022, 19:22, celkově upraveno 3
z APRILIA SR 50ie na SRMAX 300ie nejnověji SR\/ 850 ;-) .. + DUCATI MULTISTRADA 1260 ENDURO

NEBREČIM , MÁM ITALKY .. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII 8)
Uživatelský avatar
HANZTD

500+
 
Reputace: 97
Příspěvky: 747
Registrován: 05 zář 2014, 22:33
Bydliště: ÚSTÍ NAD LABEM
Skútr / moto: APRILIA SR\/ 850 ABS,ATC sport r.v.12 BLACK
Tuning / úpravy: AKRAPOVIČ SR\/ , Led svit , Pozičky P+Z alá USA , Tourist plexi , Hot grip , Semtam polep trikolora-sport , Giwi 55L (nouzově)

Re: Honda adv 350

Příspěvekod forester » 05 čer 2022, 19:15

Ty si to ale môźeš dovoliť keď to vytiahneš za sezónu aj 3x. Nás by to pri nájazde 12000 km za sezónu pri tvojej spotrebe aj zožralo :mrgreen:
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 659
Příspěvky: 5482
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Honda adv 350

Příspěvekod HANZTD » 05 čer 2022, 19:19

forester si pobavil , ale trefa :!: :lol: :lol:

letos už nalítáno rovnejch 90km :mrgreen: :mrgreen:
z APRILIA SR 50ie na SRMAX 300ie nejnověji SR\/ 850 ;-) .. + DUCATI MULTISTRADA 1260 ENDURO

NEBREČIM , MÁM ITALKY .. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII 8)
Uživatelský avatar
HANZTD

500+
 
Reputace: 97
Příspěvky: 747
Registrován: 05 zář 2014, 22:33
Bydliště: ÚSTÍ NAD LABEM
Skútr / moto: APRILIA SR\/ 850 ABS,ATC sport r.v.12 BLACK
Tuning / úpravy: AKRAPOVIČ SR\/ , Led svit , Pozičky P+Z alá USA , Tourist plexi , Hot grip , Semtam polep trikolora-sport , Giwi 55L (nouzově)

Re: Honda adv 350

Příspěvekod valsidalxam » 05 čer 2022, 19:28

goes.

Tak s tým Scoutom veľmi nesúhlasím, Fabia, či Octavia, všetko jedno. Nejde len o nejaké plasty a pár milimetrov svetlej výšky navyše.
Zabudol si na najdôležitejší rozdiel ADV vs Forza . Ten kvôli ktorému hlavne ADVčku mám. A to je obrátená, zdvojená, motorková vidlica. To nie sú rádoby "OF ROAD " plasty, to je na tej Fabii navyše viacprvková zadná náprava , vpredu lepšie tlmiče aj stabilizátory.
Rozdiel jazdy na podobných motorkách s Upside -Down , respektíve obyč bicyklovou vidlou rozozná každý, aj amatérsky jazdec. V terene ti to nevytrhne z ruky a neskruti každá diera, či kameň, na hladkom asfalte v náklone drží tiež lepšie. Možno by si si to ani neuvedomil, ale je to skrátka tak.
Upsidy majú väčšiu pevnosť v krute, menšiu neodpruženú hmotnosť, ťažšie ich ohneš pri bežnom náraze. Zas nevýhoda je, že ked je náraz taký, že už by sa ohnúť chceli, tak je možné, že to neodnesú len vidly, ale aj uchytenie, nedajbože celý rám. A vtedy je cena opravy celkom inde.
Samozrejme aj samotná cena vidlice je inde, zrejme to dorovnalo cenu toho chýbajúceho elektropohonu Forzáckeho plexi. Zadné Showy zrejme ohľadne ceny už tú ADV celkom znevýhodnili o tých 200 €. Aj ked zrejme aj to že je to novinka tomu pridalo v rámci marketingu.

Normálne by som si dal zo srandy taký betl s nejakým majiteľom Forzy (samozrejme dúfam, že by to nebol Trevis Pastrana ), či by sme došli na miesto, kadiaľ by som ešte ja išiel a on už nie. Alebo či by som bežnú poľňačku prešiel v rámci bezpečnej jazdy citeľne rýchlejšie ako on.
Osobne takto Forzu vyskúšanú nemám, ale s PCXkou porovnávať môžem, a napriek výhode 40 kg dole som sa na niektorých miestach tak rýchlo ísť neodvážil. Viem, zrejme veľa robili aj tie žiletkové kolesá, ale pocit je teraz skrátka úplne inde.

Do bezpečnosti investujeme stovky eur. Helmy, oblečenie, airbagy . Tak prečo nie aj do bezpečnejšej vidlice ? Nedá sa určiť, kedy práve vyššia stabilita motorky prehupne krízovku na šťastnú stranu , kde to dopadne dobre, respektíve smolnú, kde nie. U mňa je toto vyššia veličina ako nejaký vietor na kolenách.

-- 05 čer 2022, 19:31 --

jaj no a tá moja spotreba furt cez 4 litre. Konkretne 4,2. Som spokojný , na PCX som mal 3,5 :)
valsidalxam

500+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 526
Registrován: 07 úno 2022, 18:50
Skútr / moto: Honda ADV350,bolo Jawa,MZ,Kawasaki,Malaguti,PCX
Tuning / úpravy: Kufor, v zime deflektor a slonie uši Tucano

Re: Honda adv 350

Příspěvekod dejavu » 05 čer 2022, 19:32

Právě proto jsem ti hodil rovnou tip ;)



Já teď pořídil tady tuto, vypadá to hodně povedeně. A že to neumí 4k? Hmmm, tak neumí :D Kdo by se s tím stříhal :D :D
Uživatelský avatar
dejavu

250+
 
Reputace: 41
Příspěvky: 384
Registrován: 10 srp 2016, 08:59
Bydliště: Uherské Hradiště
Skútr / moto: X Max 300 IM
Tuning / úpravy: žádné

Re: Honda adv 350

Příspěvekod valsidalxam » 05 čer 2022, 19:34

mám niekde doma jednu 360 kameru (výhra vo firemnej christmas tombole ). Všelijaké držiaky tam sú. Vyskúšam najprv to, ked ju nájdem
valsidalxam

500+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 526
Registrován: 07 úno 2022, 18:50
Skútr / moto: Honda ADV350,bolo Jawa,MZ,Kawasaki,Malaguti,PCX
Tuning / úpravy: Kufor, v zime deflektor a slonie uši Tucano

Re: Honda adv 350

Příspěvekod keto » 05 čer 2022, 19:46

Já spotřebu u jednostopých až tak neřeším, je to prostě zábava a ta něco stojí, ale na druhou stranu si myslím, že motory, které umí při střídmém užívání plynové rukojeti jezdit pod 3 litry, ale zároveň se umí probudit k slušnému výkonu při spotřebě 5 litrů jsou přesně těmi motory, které se mi líbí, protože v případě kochačky zároveň šetřím a když si chci více zablbnout, tak není problém. Co si budeme nalhávat, ve většině z nás je Dr. Jekyll a Mr. Hyde :mrgreen: .
Uživatelský avatar
keto

1000+
 
Reputace: 70
Příspěvky: 1141
Registrován: 24 zář 2010, 07:45
Bydliště: Ludgeřovice
Skútr / moto: Forza 350, NC 700X, SH 300i, Aprilia Scarabeo 200i

Re: Honda adv 350

Příspěvekod goes » 05 čer 2022, 21:05

valsidalxam píše:goes.

Tak s tým Scoutom veľmi nesúhlasím, Fabia, či Octavia, všetko jedno. Nejde len o nejaké plasty a pár milimetrov svetlej výšky navyše.
Zabudol si na najdôležitejší rozdiel ADV vs Forza . Ten kvôli ktorému hlavne ADVčku mám. A to je obrátená, zdvojená, motorková vidlica. To nie sú rádoby "OF ROAD " plasty, to je na tej Fabii navyše viacprvková zadná náprava , vpredu lepšie tlmiče aj stabilizátory.
Rozdiel jazdy na podobných motorkách s Upside -Down , respektíve obyč bicyklovou vidlou rozozná každý, aj amatérsky jazdec. V terene ti to nevytrhne z ruky a neskruti každá diera, či kameň, na hladkom asfalte v náklone drží tiež lepšie. Možno by si si to ani neuvedomil, ale je to skrátka tak.
Upsidy majú väčšiu pevnosť v krute, menšiu neodpruženú hmotnosť, ťažšie ich ohneš pri bežnom náraze. Zas nevýhoda je, že ked je náraz taký, že už by sa ohnúť chceli, tak je možné, že to neodnesú len vidly, ale aj uchytenie, nedajbože celý rám. A vtedy je cena opravy celkom inde.
Samozrejme aj samotná cena vidlice je inde, zrejme to dorovnalo cenu toho chýbajúceho elektropohonu Forzáckeho plexi. Zadné Showy zrejme ohľadne ceny už tú ADV celkom znevýhodnili o tých 200 €. Aj ked zrejme aj to že je to novinka tomu pridalo v rámci marketingu.

Normálne by som si dal zo srandy taký betl s nejakým majiteľom Forzy (samozrejme dúfam, že by to nebol Trevis Pastrana ), či by sme došli na miesto, kadiaľ by som ešte ja išiel a on už nie. Alebo či by som bežnú poľňačku prešiel v rámci bezpečnej jazdy citeľne rýchlejšie ako on.
Osobne takto Forzu vyskúšanú nemám, ale s PCXkou porovnávať môžem, a napriek výhode 40 kg dole som sa na niektorých miestach tak rýchlo ísť neodvážil. Viem, zrejme veľa robili aj tie žiletkové kolesá, ale pocit je teraz skrátka úplne inde.

Do bezpečnosti investujeme stovky eur. Helmy, oblečenie, airbagy . Tak prečo nie aj do bezpečnejšej vidlice ? Nedá sa určiť, kedy práve vyššia stabilita motorky prehupne krízovku na šťastnú stranu , kde to dopadne dobre, respektíve smolnú, kde nie. U mňa je toto vyššia veličina ako nejaký vietor na kolenách.

-- 05 čer 2022, 19:31 --

jaj no a tá moja spotreba furt cez 4 litre. Konkretne 4,2. Som spokojný , na PCX som mal 3,5 :)


Ten pouzitiy podvozek u adv z nej nedela ale enduro. Je lepsi, ale v podstate rozdil bude znatelny na silnici. Ty zdvihy (ktere jsou alfou a omegou adventure stroju) jsou pro adventure komicke a jsou komikce i na vetsi xadv. Vzdy jsou na urovni cestovnich motorek. Takze ano je to lepsi stroj v rmaci podvozku, ale neni to adventure technicky, ale jen vzhledem.
Dojezd v terenu bude spise dan zkusenosti odvahou a pneumatikami. Ono i tkovy Land cruiser na letnich dojede mene jak Kodiak na off road pneu (nadsazka).

Ale samozrejme, pokud z toho ma clovek pri zdvizich cestnovi motorky pocit adventure, pak je to dobre, ostatne pro ten pocit to u Hondy marketing vymyslel ;) A plati to i pro vetsi xadv. Proste Fabie s par plasty a zvedlym povozkem. Omlouvam se za uprimnost.
ex Honda CB1000R, ex Piaggio MP3 500 LT Sport, ex Honda Forza 300, ex Kawasaki Versys 1000 SE GT, ex Honda Forza 300 atd :)
goes

1000+
 
Reputace: 61
Příspěvky: 1024
Registrován: 05 bře 2017, 14:26
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda X-ADV 2022 :)

Re: Honda adv 350

Příspěvekod valsidalxam » 05 čer 2022, 21:11

dúfam, že je nám obom jasné, že ja od začiatku neporovnávam ADV s nejakými Endurami (tobôž ho nedávam na ich úroveň ), ale s Forzou a inými skútrami. A tam skrátka je tá vidla ten rozdiel. Tolko k tomu odo mňa, lebo sa zbytočne začíname opakovať.
valsidalxam

500+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 526
Registrován: 07 úno 2022, 18:50
Skútr / moto: Honda ADV350,bolo Jawa,MZ,Kawasaki,Malaguti,PCX
Tuning / úpravy: Kufor, v zime deflektor a slonie uši Tucano

Re: Honda adv 350

Příspěvekod goes » 05 čer 2022, 21:18

Ano, to pisu ovsem take, ze podvozek je lepsi, nicmene svou konstrukci lepsi v ramci silnicniho provozu. Tou zmenou proste adv neziskalo nejake jine adventrue schopnosti, nez bezna fozra. Tech 115 vs 130 mm zdvihu je opravdu kosmetika. a je to rozmezi co maji silnicni motorky, resp. ty mivaji i vice. Takze ano, adv jako takovy by mel mit lepsi komfort jizdy diky sofistikovanejsimu podvozku, ale neni tam nic, co by mu umoznilo lepsi schopnosti mimo silnici. To je vse.
ex Honda CB1000R, ex Piaggio MP3 500 LT Sport, ex Honda Forza 300, ex Kawasaki Versys 1000 SE GT, ex Honda Forza 300 atd :)
goes

1000+
 
Reputace: 61
Příspěvky: 1024
Registrován: 05 bře 2017, 14:26
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda X-ADV 2022 :)

Re: Honda adv 350

Příspěvekod valsidalxam » 05 čer 2022, 21:35

Takže podľa tvojho názoru nemá upside vidla ( a uchytená v dvoch okulároch ) vplyv na lepšie jazdné vlastnosti v terene ? Na takmer identických strojoch , čo ADV a Forza sú ?
Videl si , čo majú vpredu lepšie zjazdové horské bicykle ? Podľa teba zbytočne ?

https://www.mtbiker.sk/bazar/bicykle/ho ... cykel.html
valsidalxam

500+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 526
Registrován: 07 úno 2022, 18:50
Skútr / moto: Honda ADV350,bolo Jawa,MZ,Kawasaki,Malaguti,PCX
Tuning / úpravy: Kufor, v zime deflektor a slonie uši Tucano

Re: Honda adv 350

Příspěvekod goes » 06 čer 2022, 08:40

OMG... neprekrucuj a nepodsouvej co pisu...

Ten podvozek ADV opravdu neni adventure podvozek. Ten rozdil je opravdu jen kosmeticky a s ohledem na extremne silnicni zdvihy bude prinos mimo silnici naprosto marginalni. Navic uprimne jen pouziti urcite t echnologie neznamena, ze je to lepsi, casto jde i o marketing a nedelejme si iluze, ze tam dali to nejlepsi s ohledem na cenu adv.

UPV vidli je nespocet a kazda funguje jinak, takze zbytecne nejsou, ale pokud si das na horak nejakou se zdvihy 80 mm, tak ti to asi taky moc nepomuze ze... resp. k cemu ti to bude.

To co tim projedes urci daleko vice nez zmena podvozku u adv svetla vyska a pouzite pneu, ktere budou dost limitujici. A prinos podvozku oceni clovek hlavne na silnici. Pri zdvihach 130 mm opravdu nelze o adv mluvit realne jako o adventure stroji. To nejde ani u 150 mm u xadv. Oboji je vice marketing a "olepena oktavka plastami ve verzi scout" nez realita.
ex Honda CB1000R, ex Piaggio MP3 500 LT Sport, ex Honda Forza 300, ex Kawasaki Versys 1000 SE GT, ex Honda Forza 300 atd :)
goes

1000+
 
Reputace: 61
Příspěvky: 1024
Registrován: 05 bře 2017, 14:26
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda X-ADV 2022 :)

Re: Honda adv 350

Příspěvekod aldav » 06 čer 2022, 10:11

@neutralne : Kdyz se hadas s blbcem dele jak 1 minutu, uz se hadaji 2 blbci :D
Uživatelský avatar
aldav

500+
 
Reputace: 95
Příspěvky: 617
Registrován: 09 zář 2012, 01:19
Bydliště: Brno
Skútr / moto: X-MAX 300/2017/44.000 km, ADV 350/2022/14.000 km
Tuning / úpravy: Rychlé pruhy

Re: Honda adv 350

Příspěvekod Medvěd » 06 čer 2022, 18:24

aldav píše:@neutralne : Kdyz se hadas s blbcem dele jak 1 minutu, uz se hadaji 2 blbci :D


Ale fuj.

Pánové jsou jenom přesvědčení o svojí pravdě. Akorát by se museli dohadovat v klidu u píva, a ne písmenkama na fóru. Hlavně by to chtělo reálně otestovat, a ne jenom "myslet".

Spousta lidí v komentářích na ADV plive, protože je to mírně odlišný skútr. Asi si neuvědomují, že ne každý chce mít to stejné co mají ostatní, a také že různí lidé mají různé priority. Při mojí výšce 196 cm mě na Forze vysloveně zavazí ovladač na levé spodní straně řídítek. Jelikož ze zdravotních důvodů sesedám z motorky, tak motocyklová řídítka prostě CHCI. Ze stejného důvodu absolutně neřeším, že táhne na kolena. Bo mám v gatích z motorky chrániče... V recenzích opakovaně zmiňované mírně lepší jízdní vlastnosti a odpružení (oproti Forze) jsou příjemným bonusem. Do terénu se, ze zdravotních důvodů, moc nechystám. Tudíž skutečnost, že jde pouze o "marketing" mne nechává zcela chladným. Prioritně mi jde o dojíždění 27 km/cesta, z toho 10 po městě. Na což má být super.

Já čekám svůj ADV v dohledné době, tento týden ho mají expedovat. Až něco najedu, podělím se. Zejména se spotřebou :wink:
Uživatelský avatar
Medvěd

100+
 
Reputace: 17
Příspěvky: 176
Registrován: 06 čer 2022, 16:30
Bydliště: Brno
Skútr / moto: ADV350 a 4 další krásky

Re: Honda adv 350

Příspěvekod goes » 06 čer 2022, 20:19

Jsou zde ruzne nazory a pocity ale nevsiml jsem si ze by nekdo na adv plival. To bude asi nekde jinde.

Kazdopadne nejsem rossi abych delal nejake mega zavery, nicmene forzu jsem mel doposud. Xadv mam ted. A adv jsem si nakonec i projel. Pro porovnani mi to vcelu staci.

Tak uzivej.
ex Honda CB1000R, ex Piaggio MP3 500 LT Sport, ex Honda Forza 300, ex Kawasaki Versys 1000 SE GT, ex Honda Forza 300 atd :)
goes

1000+
 
Reputace: 61
Příspěvky: 1024
Registrován: 05 bře 2017, 14:26
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda X-ADV 2022 :)

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků