Yuki Matrix 50

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Yuki Matrix 50

Příspěvekod klif » 12 kvě 2011, 23:13

Ešte ho máš v záruke? Aká to bola závada, podľa toho čo popisuješ tak to vyzerá ako by sa Ti zlomila kľuka... :(
Yuki new speedy s kufríkom AT moto
Uživatelský avatar
klif

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 236
Registrován: 14 zář 2010, 11:05
Bydliště: Zvolen
Skútr / moto: Yuki New Speedy
Tuning / úpravy: Kontra Malosi biela, 5g valčeky,tvrdšie pružinky

Re: Yuki Matrix 50

Příspěvekod airtransit » 16 kvě 2011, 18:22

V záruce není, neboť jsem ze začátku překročil km kvůli tomu, že neměli čas v servisu a já potřeboval jezdit. Ale výměny olejů a servisy se na něm nešidily, proto mě to docela naštvalo, že se to poondilo ve 4tis. Ještě jsem to neviděl , ale prej přeskočil řetěz a tím pádem hotovo. Odnesla to i klikovka takže tak abych sehnal novej motor.To už snad abych nechal udělat přestavbu nějakým tím kitem o větším výkonu ne? když už do toho člověk nas... peníze. Je to hodně znát?Má s tím někdo zkušenost. Normálně bych do toho nešel neboť na 50 4T jsem považoval jedinou šanci jak ho zrychlit zhubnout 20kilo, no ale když už se zadařilo tak nad tím uvažuji.
Uživatelský avatar
airtransit

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 09 zář 2009, 09:48
Bydliště: Praha 7
Skútr / moto: Yuki Matrix 50 4T
Tuning / úpravy: bez úprav

Re: Yuki Matrix 50

Příspěvekod tatík » 16 kvě 2011, 19:29

ahoj,jsem rád,že jsem narazil na tohle vlákno.Mám Matrixe od 14.3.2011,kupoval jsem ho v Pruhonicích.První garančku jsem dělal v K.Hoře u autorizovanýho servisu,to mi řekli v Praze,že je jedno kde to udělám.Platil jsem 960 kč,ale taky jsem to měl přejetý a to o víc než 300 km,protože neměl čas a doba na objednání byla 14 dní,tak přece to nenechám dva tejdny stát.Ofotil si ale servisku s počtem najetých kilometru,prej by to Yuki chtěli,kdyby nějaká závada,tak si myslím,že už jsem záruku stejně pros.....,tak na druhou už asi nepujdu,škoda peněz.Zrovna dneska jsem ho tam dával,nějak se mi to hltí,když uberu plyn před zatáčkou a pak přidám,to je doba,než to znova zabere,říkal něco o trysce a že zkusí dát větší.Mám tam asi 2300 km a přestalo mi to startovat,vybitá baterka.Mám podezření,že to dobíjí málo,na to,že tam je tolik světel a to jezdím delší trasy,že by se to dobít mělo.Že prý to změří a kdyby to bylo špatný,tak by vyměnil v rámci záruky dobíjecí modul,no at si s tím poradí.Nechal jsem to tam.Jinak,zatím dobrý,jezdí to slušně,tachometricky až přes 70 a to mám 104 kg,kopce jsou ale bída.Žádný upravy na tom nechci,myslím si,že kdo chce lítat 100 nekoupí si čínu s výkonem 2,2 kW,nebo kolik to má.Jinak sem se ptal na ty restrikce a Matrix prý žádný nemá,k tomu bych se taky přikláněl,protože mi to celkem jede.Možná tak ta jehla,že by se nechala přendat a jestli to má nějaký menší sání,to fakt netuším,já se v tom ještě vubec nehrabal.Celkem teda zatím dobrý za ty peníze,dal jsem za něj 19000.A prilia stojí 56,včera sem na ni koukal,takže ta kvalita musí být jinde,když je to třikrát dražší.Osobně bych za to ty peníze nedal,za to už se dá koupit slušný ojetý auto,sám sem si dal limit do 20,pořád je to jen padina,lepší babeta.

21.5. edit:
tak jsem byl s tím dobíjením,a byla to blbost,uvolněnej konektor ve svorkovnici,takže to chvílema nedobíjelo.Jelikož to nemá žádnou kontrolku,tak jsem to poznal,až když přestal jít startér.Cena opravy nula,bylo to na záruku.Jeden kamarád mi vyhodil ze sání tu mřížku,dal mi tam o něco větší trysku a seřídil karbec,ted to jede jak má,nekucká,nehltí se,nestřílí do vejfuku,nic.Akorát se mi zdá,že předtím měl trochu větší max.otáčky a ted se mu do nich nechceDal mi tam težšíí válečky,puvodní byly 5,5 g a ted tam mám 6,2.Výsledek za 135 kč je ten,že ted se to rozjíždí daleko rychleji a při optimálních otáčkách,motor se tolik nevytáčí,jako před tím.Ve čtvrtek večer jsem na tom jel domu,ale jen asi 12 km,takže jsem to pořádně nevyzkoušel,ale ted jde asi nejlíp,co kdy chodil,zatím radost a spokojenost.,Na rovině mi to dá i s mýma 106 kg tachometrických až 65,z kopce odhadem přes 70,cestovní trvalé tempo je 55-60,nijak moc ho nešetřím,takže více méně pořád pod plným plynem,spotřeba pře 3 litry určitě,poslední výpočet na dlouhou trasu byl dokonce 3,3 l
Naposledy upravil KYBLOS dne 17 říj 2013, 20:48, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1450
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: Honda Forza 300/2019 najeto 10473 km
Tuning / úpravy: originální stav

Re: Yuki Matrix 50

Příspěvekod klif » 21 kvě 2011, 22:15

To Airtransit: tak aké sú predbežné škody, už si to spočítal? :?: :?:
Yuki new speedy s kufríkom AT moto
Uživatelský avatar
klif

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 236
Registrován: 14 zář 2010, 11:05
Bydliště: Zvolen
Skútr / moto: Yuki New Speedy
Tuning / úpravy: Kontra Malosi biela, 5g valčeky,tvrdšie pružinky

Re: Yuki Matrix 50

Příspěvekod tatík » 24 kvě 2011, 03:29

tak jsem dopadl podobně,akorát ještě dřív jak Ty.Ve 2500 km rána a hotovo.Já to mám ještě v záruce,naštěstí,tak jsem jim to tam odvezl a čekám,co z nich vyleze.Žádný upravy sem tam zatím neměl,jen sem zkusil větší trysku a vyhodili jsme restrikci ze sání.To už nejelo vubec,tak jsem to tam dal zpátky(jeden šroubek a je to vlastně plastová poklička s dírkama)Byl jsem s tím v Yuki a hle,měli tam toho stejnýho co mám já,prej ho předělali na 80 ccm.Nabídl mi to vyzkoušet,objel jsem na tom blok a dojmy jsou teda nic extra.V porovnání s mým to sice je znát na rozjezd,to zabere určitě víc,ale to je tak všechno.Do padesáti to celkem jede,pak už ani prd,s bídou to vylezlo k 60.To mě jde teda až na 70.Museli k tomu dát težší válečky,ale zbytek je puvodní.Aby to jelo i rychleji,musel by se vyměnit celej variátor a to jsou docela prachy.A ted se podrž,když jsem se ptal na cenu,tak pouze výměna kitu,trysky a válečku za 5900 kč,netuším,co by stála teda výměna variátoru.Navíc nikdo prý netuší,jak dlouho to pojede,jestli to vydřží klika,takže bezva.Někdo koupí za 25 skutra,dalších třeba 12 do něj dá a za pár kiláku se mu to rozpadne.Uvidím,co mi řeknou,že s tím mám já,ale první garanci mám v servisce od nich,tak at na mě nezkoušejí,že bych něco platil,olej tam byl a trysku jsem tam vrátil tu puvodní.Jediná změna byla výměna čínský svíčky za nějakou lepší,což ale nakonec vlastně taky dělali oni při garančce a vlastně mi to i doporučili.Ted jedu na tejden služebně pryč,tak at se snažejí,ale v žádným případě do toho žádnej kit za ty prachy dávat nebudu,jak jsem o tom puvodně uvažoval,myslím,že bych si za ty prachy moc nepolepšil a navíc bych tomu podtrhnul zdraví dřív než se to rozpadá obvykle.Nečekal jsem o číny žádnej zázrak,ale že se to podstatně podělá už po 2500 km,to je teda děs.Jestli si někdy v budoucnu koupím něco většího,už nikdy to nebude Čína,padesátka za pár korun,co sem koupil holce před třema rokama maká furt a nic tomu není,myslel jsem,že tohle bude trochu lepší.U vidím co z toho vyleze a zeptám se,kolik by stála oprava,kdybych to musel platit.
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1450
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: Honda Forza 300/2019 najeto 10473 km
Tuning / úpravy: originální stav

Re: Yuki Matrix 50

Příspěvekod airtransit » 24 kvě 2011, 23:38

Tak to napiš co ti tam objevili. Mě přeskočil řetěz takže válec, hlava špatný a kliková hřídel už taky není stoprocentní takže jí nechám taky vyměnit. Jelikož to nemám v záruce tak zvažuji, že když už to budu kupovat tak skusím ten 80kit. Nečekám zrychlení, ale prej jsou ty náhradní kitový díly mnohem kvalitnější než origo čínský /má s tím někdo zkušenost/ a krom toho co jsem počítal vyjdou levněji než originály od yuki. Uvidím za kolik kde co pořídím, ale odhaduji to zatím na 8tisíc Kč.V tom tedy i kliková hřídel která by se akutně nemusela měnit, ale když už to je rozebraný. Rovněž řemen variátoru už je třeba ale to je při mé váze a provozu po Praze asi normální. Každopádně čínskej 4T 50 bych z vlastní zkušenosti osobně moc nedoporučil.Tedy vůbec.
Uživatelský avatar
airtransit

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 09 zář 2009, 09:48
Bydliště: Praha 7
Skútr / moto: Yuki Matrix 50 4T
Tuning / úpravy: bez úprav

Re: Yuki Matrix 50

Příspěvekod klif » 25 kvě 2011, 10:23

to tatik: no tak to je teda "des", pri štýle tvojej jazdy ako pozorujem, som sám prekvapený, že sa ti to nevysypalo skôr, zábeh žiadny alebo skoro žiadny, spanilé 300km jazdy na full knedl,laborovanie s tryskou na nezabehnutom skútri,atd... :roll:. Keď si prečítaš manuál ako sa má zabehávať skúter a hlavne na čo je určený, prišiel by si na to, že maximálna rýchlosť aj po zábehu by nemala presiahnuť 50 km a že že tento skútrik nie je určený na dlhšie trvajúcu záťaž pod plným výkonom... :wink: tak potom nebuď prekvapený, že tá blbá čína nič nevydrží a rozpadne sa po pár kilákoch. Iste poruchovosť závisí to aj na aký kus natrafíš, ale v tvojom prípade by to bolo asi jedno. Keď čítam vlákna rhoňákov, maxoňákov a pod . tak veľa užívateľov očakáva od čínskych 50 -tok viac ako sú schopné poskytnúť, tu to platí dvojnásobne "za málo peňazí málo muziky". Potom nastáva to nešťastné kitovanie a hrabanie sa v črevách na nezabehnutých skútroch s možným výsledkom - nejede a verdiktom tu blbú čínu si už v živote nikdy nekúpim... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
Yuki new speedy s kufríkom AT moto
Uživatelský avatar
klif

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 236
Registrován: 14 zář 2010, 11:05
Bydliště: Zvolen
Skútr / moto: Yuki New Speedy
Tuning / úpravy: Kontra Malosi biela, 5g valčeky,tvrdšie pružinky

Re: Yuki Matrix 50

Příspěvekod Winterwolf » 25 kvě 2011, 11:53

To airtransit : ja jsem daval 72ccm http://www.scootland.cz/zbozi/baotian-valec-72ccm-q4t/ kdyz mel skutrik necele 2000km dneska jsem preskocil 8000km a pohodicka 8)

To klif : ono to vazne bude kus od kusu , ja jezdim 100km denne nekdy i ve dvou a plyn ubiram jen kdyz je cervena , jinak porad plnej. Zabeh moturku probihal tak ze jsem si odpoledne vyzvedl skutr z dilny a jeli jsme na chatu 70km ve dvou a 2 cestovni tasky hadru a jidla takze taky stale plnej :mrgreen: a ohledne ceny mne skutrik stal 13 000,- kdyz nepocitam spotrebni material tak jsem do nej neinvestoval vic jak 7000,- takze za 20 000,- je opravdu hodne muziky 8)
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Yuki Matrix 50

Příspěvekod klif » 25 kvě 2011, 21:43

Tak buď rád, že patríš k vyvoleným kusovkárom.... 8) alebo výnimka potvrdzuje pravidlo... :wink: alebo (nechcem byť sviňa)"Lomikare, lomikare do roka i do dne".... :mrgreen:
Yuki new speedy s kufríkom AT moto
Uživatelský avatar
klif

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 236
Registrován: 14 zář 2010, 11:05
Bydliště: Zvolen
Skútr / moto: Yuki New Speedy
Tuning / úpravy: Kontra Malosi biela, 5g valčeky,tvrdšie pružinky

Re: Yuki Matrix 50

Příspěvekod airtransit » 25 kvě 2011, 23:08

To Winterwolf: A je u těch 72ccm znát trochu.Nemyslím, že to poletí pořád to bude slaboch ale jestli se to trochu sklidnilo, zesílilo při rozjezdech a do kopce třeba nebo ten rozdíl je neznatelný?
Uživatelský avatar
airtransit

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 09 zář 2009, 09:48
Bydliště: Praha 7
Skútr / moto: Yuki Matrix 50 4T
Tuning / úpravy: bez úprav

Re: Yuki Matrix 50

Příspěvekod Winterwolf » 26 kvě 2011, 08:18

To klif : uz je to pres rok a den :twisted:

To airtransit : jsem denne na praze 4 tak se muzeme nekde sejit a muzes vyzkouset rozdily :wink:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Yuki Matrix 50

Příspěvekod tatík » 28 kvě 2011, 20:31

To klif,já tu padesátku zajížděl poměrně poctivě,leč u nás je taky dost kopcu a dost dobře nejde jezdit pořád na čtvrt plynu 20 km/hod.Nejvíc kilometru jsem najezdil,když bylo ještě dost chladno aby nezajetý motor netrpěl přehřátím a pokud má motor to co potřebuje,tedy chlazení a mazání,je jedno,jestli jedeš v kuse třeba 300 km.Co se týká výměny svíčky,opět píšu,že mi ji vyměnil autorizovaný servis na jejich doporučení při první garanční prohlídce,mám na to i doklad.Trysku jsem si tam dal větší při 2200 km,ujel jsem s ní 12 km a když se žádná změna k lepšímu neprojevila,dal jsem tam zpátky tu puvodní.Vyšroubování plastový mřížky ze sání a když to nejelo vubec,motor prostě nešel nad volnoběžný otáčky,takže z touto upravou sem zkončil ihned a našrouboval jsem ji zpátky aniž bych se vubec rozjel,tím jsem taky motoru neublížil.Nastavení bohatosti je základní a naprosto standartní postup,aby motor dobře startoval a nedusil se(což mě před seřízením dělal)to není žádný tuning,ale běžná udržba.Cestovní rychlost kterou jsem ponejvíce jezdil byla podle tachometru 50-55 ,což je právě těch 45-50 skutečných a to mu ještě fandím.A že jsem to občas z kopce pustil přes 60 s větrem v zádech,to je možná hřích,ale kdybych tušil,že ani toto ten motor krátkodobě nezvládne,asi bych si to nekoupil.Zatím nevím,co se v motoru přesně stalo,jsem ted mimo ČR,ale po 2500 km se zřejmě rozsypaly rozvody a to se mi zdá na slova chvály a spokojenosti málo i na čínu.
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1450
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: Honda Forza 300/2019 najeto 10473 km
Tuning / úpravy: originální stav

Předchozí

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron