Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
17 zář 2023, 21:01
Je tady naky guru na karbec?
Rad bych zjistil zakladni setup karbecu na 125 ccm.
Jaka je uvodni stok velikost hlavni trysky (100, 105,110, 115 nebo vic?)
Stok motor 125, stok vyfuk, zadne upravy
Predem dekuji
18 zář 2023, 12:55
Já měl z výroby trysku 110, ale byla velká spotřeba a výkonově nic moc. Postupnými experimenty jsem se dostal na trysku 100 a ta se mi osvědčila, lepší spotřeba i výkon. Na ní najeto cca 45 tis km bez problémů. Jo a ještě jsem spouštěl jehlu jinými podložkami tuším o 0,2 mm, to kvůli plynulejší akceleraci. Ale ty desetiny mm už se přesně nepamatuju
23 říj 2025, 15:31
Ahoj, väčšina 125ccm skútrov so sériovým Keihin karburátorom má hlavnú trysku medzi 95 až 105, často konkrétne 100. Závisí to však od modelu a výrobcu skútra. Ak máš úplne sériový motor aj výfuk, odporúčam začať s tryskou 100 a podľa chodu motora doladiť (bohatstvo zmesi, sviečka). Daj pozor na správne nastavenie voľnobehu aj ihly. Prajem veľa šťastia pri ladení!
24 říj 2025, 14:02
Za ty dva roky už to snad odladil. Příště se Statone koukej, jak starý dotaz je.
24 říj 2025, 17:31
OndraCB
ahoj, já myslím, že Staton není skůtříkář, ale produkt umělé inteligence. Brousí tady napříč vlákny. A jeho rady jsou docela neosobní. Nevím, ale připadá mi to tak.
27 říj 2025, 09:11
Tak na druhou stranu to tu zas aspoň trochu žije. V zimě, té motoristické, nemyslím jen roční období, je tady mrtvo a každý příspěvek dobrý, ne?
27 říj 2025, 23:41
No to máš pravdu, je to tu bez života. Zřejmě to všem drandí bez problémů a nikdo nic nepotřebuje.