Tuning Keihin karb on 125ccm skutr -jakou hlavni trysku

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Tuning Keihin karb on 125ccm skutr -jakou hlavni trysku

Příspěvekod Altoz » 17 zář 2023, 21:01

Je tady naky guru na karbec?
Rad bych zjistil zakladni setup karbecu na 125 ccm.
Jaka je uvodni stok velikost hlavni trysky (100, 105,110, 115 nebo vic?)

Stok motor 125, stok vyfuk, zadne upravy

Predem dekuji
Altoz

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 17 zář 2023, 12:24
Skútr / moto: GY6 125ccm

Re: Tuning Keihin karb on 125ccm skutr -jakou hlavni trysku

Příspěvekod Karlos 1 » 18 zář 2023, 12:55

Já měl z výroby trysku 110, ale byla velká spotřeba a výkonově nic moc. Postupnými experimenty jsem se dostal na trysku 100 a ta se mi osvědčila, lepší spotřeba i výkon. Na ní najeto cca 45 tis km bez problémů. Jo a ještě jsem spouštěl jehlu jinými podložkami tuším o 0,2 mm, to kvůli plynulejší akceleraci. Ale ty desetiny mm už se přesně nepamatuju
Karlos 1

250+
 
Reputace: 22
Příspěvky: 283
Registrován: 11 zář 2014, 09:22
Skútr / moto: Maxon Ardour 125

Re: Tuning Keihin karb on 125ccm skutr -jakou hlavni trysku

Příspěvekod Staton » 23 říj 2025, 15:31

Ahoj, väčšina 125ccm skútrov so sériovým Keihin karburátorom má hlavnú trysku medzi 95 až 105, často konkrétne 100. Závisí to však od modelu a výrobcu skútra. Ak máš úplne sériový motor aj výfuk, odporúčam začať s tryskou 100 a podľa chodu motora doladiť (bohatstvo zmesi, sviečka). Daj pozor na správne nastavenie voľnobehu aj ihly. Prajem veľa šťastia pri ladení!
Staton

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 02 črc 2025, 07:41

Re: Tuning Keihin karb on 125ccm skutr -jakou hlavni trysku

Příspěvekod OndraCB » 24 říj 2025, 14:02

Za ty dva roky už to snad odladil. Příště se Statone koukej, jak starý dotaz je.
OndraCB

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 29
Registrován: 13 srp 2021, 11:42
Skútr / moto: Piaggio Medley 125 E5

Re: Tuning Keihin karb on 125ccm skutr -jakou hlavni trysku

Příspěvekod Pražák21 » 24 říj 2025, 17:31

OndraCB
ahoj, já myslím, že Staton není skůtříkář, ale produkt umělé inteligence. Brousí tady napříč vlákny. A jeho rady jsou docela neosobní. Nevím, ale připadá mi to tak.
Pražák21

25+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 40
Registrován: 09 čer 2017, 03:41
Bydliště: Trubín u Berouna
Skútr / moto: skútr Honda Silver Wing 400 + Yamaha TDM 900
Tuning / úpravy: vše origo. jen deflektor na plexi

Re: Tuning Keihin karb on 125ccm skutr -jakou hlavni trysku

Příspěvekod kerim7 » 27 říj 2025, 09:11

Tak na druhou stranu to tu zas aspoň trochu žije. V zimě, té motoristické, nemyslím jen roční období, je tady mrtvo a každý příspěvek dobrý, ne? :-)
kerim7

500+
 
Reputace: 68
Příspěvky: 699
Registrován: 16 říj 2014, 08:18
Bydliště: Nymburk
Skútr / moto: Honda Vision, Honda CMX 500, byla Silvuška SW-T400
Tuning / úpravy: Obrysovky LED

Re: Tuning Keihin karb on 125ccm skutr -jakou hlavni trysku

Příspěvekod Pražák21 » 27 říj 2025, 23:41

No to máš pravdu, je to tu bez života. Zřejmě to všem drandí bez problémů a nikdo nic nepotřebuje.
Pražák21

25+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 40
Registrován: 09 čer 2017, 03:41
Bydliště: Trubín u Berouna
Skútr / moto: skútr Honda Silver Wing 400 + Yamaha TDM 900
Tuning / úpravy: vše origo. jen deflektor na plexi


Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 1 návštěvník