Tuning Keihin karb on 125ccm skutr -jakou hlavni trysku

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Tuning Keihin karb on 125ccm skutr -jakou hlavni trysku

Příspěvekod Altoz » 17 zář 2023, 21:01

Je tady naky guru na karbec?
Rad bych zjistil zakladni setup karbecu na 125 ccm.
Jaka je uvodni stok velikost hlavni trysky (100, 105,110, 115 nebo vic?)

Stok motor 125, stok vyfuk, zadne upravy

Predem dekuji
Altoz

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 17 zář 2023, 12:24
Skútr / moto: GY6 125ccm

Re: Tuning Keihin karb on 125ccm skutr -jakou hlavni trysku

Příspěvekod Karlos 1 » 18 zář 2023, 12:55

Já měl z výroby trysku 110, ale byla velká spotřeba a výkonově nic moc. Postupnými experimenty jsem se dostal na trysku 100 a ta se mi osvědčila, lepší spotřeba i výkon. Na ní najeto cca 45 tis km bez problémů. Jo a ještě jsem spouštěl jehlu jinými podložkami tuším o 0,2 mm, to kvůli plynulejší akceleraci. Ale ty desetiny mm už se přesně nepamatuju
Karlos 1

250+
 
Reputace: 22
Příspěvky: 283
Registrován: 11 zář 2014, 09:22
Skútr / moto: Maxon Ardour 125

Re: Tuning Keihin karb on 125ccm skutr -jakou hlavni trysku

Příspěvekod Staton » 23 říj 2025, 15:31

Ahoj, väčšina 125ccm skútrov so sériovým Keihin karburátorom má hlavnú trysku medzi 95 až 105, často konkrétne 100. Závisí to však od modelu a výrobcu skútra. Ak máš úplne sériový motor aj výfuk, odporúčam začať s tryskou 100 a podľa chodu motora doladiť (bohatstvo zmesi, sviečka). Daj pozor na správne nastavenie voľnobehu aj ihly. Prajem veľa šťastia pri ladení!
Staton

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 02 črc 2025, 07:41


Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 1 návštěvník