Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
31 kvě 2011, 21:54
tak si o tom pročti ve vedlejším tematu Rhon,však klidně na to jzdi,ja to tom jezdit nebudu,ptz od ty doby se to chova jinak.
01 čer 2011, 10:52
150 kg. To moc nejede ne? Tím odemčení myslíš jen rozepnutej ten kabel u baterky jo? Prej se má ucpat jeste neoc emisního ale nikdo mi neodkazal pořadně napsat kde ho najdu.
Já mám 77 kg. Po rovince taky těch "80" jedu ( 60 km) ale do kopečka sotva jede. nevim kdyby sem nekoho vezl jestli by to vubec vyjelo
Chci koupit variator co koupil Míra Jeřábek prej je to znát mě každej tvrdí že to takřka znát neni tak se nemužu furt rozhoupat.
Ten emisní nesmysl je recirkulace spalin. Když se podíváš na výfuk a půjdeš po něm jakoby směrem k válci je tam odbočka (slabší trubička než výfuk) asi po deseti centimetrech je příruba, kde se přepouští část spalin do sání. Tu přírubu rošrub (dva křížové šroubky), udělej si podle ní plíšek, který našroubíš mezi ni (tak aby to bylo neprůchodné). To znamená, že ti tam už ty spaliny nepůjdou. Doufám, že teď už to najdeš.
150 kg je uz dost, vyhybame se prudkym kopcum a rozjezdum do kopce po meste. Takze jezdime do prace po mestskem obchvatu, tam je kopec nejmirnejsi a 45-50 na tachometru Maxon udela. Ano - odemceni = kabel.
Na variator prdim, sem asi linej a nemam na to cas to rozdelavat a pak zase skaldat, kdyz to funguje (spis dokud to funguje)..
A ten emisni nesmysl bych asi mohl taky zkusit, kdyz nam to Jose tak pekne popsal

Dik
"No a vice oktanovy benzin - asi neco bude na tom, ze to ma jine teploty a vlastnosti horeni. Ale na vykonu to zde nebude poznat" - muj nazor
01 čer 2011, 11:22
podle me nemá cenu do toho skutru vrážet,ani za variátor.kup lehčí válečky,dej jinou kontrastku a budeš mít lepší rozjzdy a jízdu do kopce.rozpojil sem ele.restrikci a zacpal ten emisní nesmysl a to je vše.50ka víc jezdit nebude.po rovince ted max 80km a rozjezdy sou dobrý.jen z 50-80km se to díky těm válečkům rozjíždí pomaleji,ale co.zas nemůžete chtít,aby to jezdilo jako značkový skůtry za desetitisíce.
01 čer 2011, 12:25
Nezdá se mi, že by značkový skůtry jezdily o moc líp. Soused měl asi před 6 rokoma peugeota a jelo to max 90km/h. Dal za něj tenkrát kolem 80 000Kč. To aby se vyplatilo tak na tom skůtru musíš najezdit aspoň 80 000km. Já jsem dal za Maxona 12 000Kč takže jestli najezdí 12 000km jsem tam za 1Kč na 1km a jestli značka jede o 10km/h víc by mě fakt netrápilo. Jinak já mám 80kg a když se přikrčim tak z toho po rovince tahám okolo 90km/h podle tachometru. To je podle mě dostačující, řekl bych až nebezpečné na takových strojích.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 11 dub 2013, 04:19, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
01 čer 2011, 15:00
90km/h?možná podle tacho,ale reál 75

.pokud si nejel nalepšim skutru,tak proste nevíš no.ale mě tohle bohatě stačí,nehodlám dávat šílený love za značkovej,navic,když mi ho můžou šlohnout a mam to jen na jednu sezonu.
01 čer 2011, 18:07
LukeOII píše:podle me nemá cenu do toho skutru vrážet,ani za variátor.kup lehčí válečky,dej jinou kontrastku a budeš mít lepší rozjzdy a jízdu do kopce..............
Ty jsi dal jiné válečky? a kontrastku? jakou?
01 čer 2011, 21:46
zdravim paani, citam tu o nejakom emisnom nezmysle

myslite ze to pomoze nieco ked upcham tu odbocku ??
01 čer 2011, 22:10
Chod motoru bude o něco lepší. Teoreticky i spotřeba by měla být o něco malinko menší.
Edit: Necituj předchozí příspěvky. Tom
01 čer 2011, 22:30
aha ok a inak aj vy mate taku velku spotrebu ?? ja som na jednu nadrz (5 litrov) urobil 70km neviete preco je to tak ?? a stale mi to zdochyna ked zastavim tak pochvilke to chcipne.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 11 dub 2013, 04:19, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
01 čer 2011, 22:47
Já mám spotřebu okolo 3l na 100km. Možná máš zaseklej sytič to už se tu myslim někomu stalo. Taky můžeš mít špatně seštelovanej karbec.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 11 dub 2013, 04:19, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
01 čer 2011, 22:49
Já mám spotřebu okolo 3l na 100km. Možná máš zaseklej sytič to už se tu myslim někomu stalo. Taky můžeš mít špatně seštelovanej karbec.[/quote]
hmm no je to mozne sak pojdem na garancku tak im povim nech to pozru a to zdochynanie sa tu tiez riesilo tak sa mi zda ze nieco z tou pokrievkou na nadrz len neviem ci to bolo koli zdochynaniu
02 čer 2011, 16:57
Dubak551 píše:Jose píše:Dubak551 píše:zdravim paani, citam tu o nejakom emisnom nezmysle

myslite ze to pomoze nieco ked upcham tu odbocku ??
Chod motoru bude o něco lepší. Teoreticky i spotřeba by měla být o něco malinko menší.
aha ok a inak aj vy mate taku velku spotrebu ?? ja som na jednu nadrz (5 litrov) urobil 70km neviete preco je to tak ?? a stale mi to zdochyna ked zastavim tak pochvilke to chcipne.
mel jsem to stejny spotreba 6l v ramci zaruky vymenily karbec a spotreba 3,1 l a už ani nechcipa reklamovat nic jineho nevymyslej
09 čer 2011, 06:38
Zdravím , hlásím se do klubu šťastných majitelů stroje Maxon. Mám letošní verzi Matador. Potřebuji poradit s drobbným problémem mého stroje. Najeto nyní 160km - záběh. Studené starty na cvrnknutí , teplé s drobounko přidaným plynem. Jde mi o rozjezdy. Studený jak střela , ale jakmile se řahřeje tak se né a né rozjet. Motor se dusí v nízkých otáčkách a stroj se rozjíždí krokem. Při přidání plynu tak na půl se motor ještě víc dusí. Pak cca po třech vteřinách se otáčky zvednou a konečně se to rozjede. Spotřeba zatím 2,9. Může to být nastavením směsi ?
09 čer 2011, 17:45
Zdrvaim.Mám dotaza..Mam najeto přes 500 km. a zítra jedu na garanční prohlídku,jenže sem se cápka zapoměl zeptat na kolik to vyjde. Vy to určitě budete vědět kolik to tak stojí?
Maxon žádné problémy nemá tudíž vymění asi jen olej? cca.cena?
09 čer 2011, 17:56
hmm první garančka by měla být v 300km a ne až v 500km,nevim jestli ti uznaj záruku pak.