Ten emisní nesmysl je recirkulace spalin. Když se podíváš na výfuk a půjdeš po něm jakoby směrem k válci je tam odbočka (slabší trubička než výfuk) asi po deseti centimetrech je příruba, kde se přepouští část spalin do sání. Tu přírubu rošrub (dva křížové šroubky), udělej si podle ní plíšek, který našroubíš mezi ni (tak aby to bylo neprůchodné). To znamená, že ti tam už ty spaliny nepůjdou. Doufám, že teď už to najdeš.
LukeOII píše:100oktan nedávat,hrozí zničení pístu!
Ahoj já tankuju V-power a zatim pohoda, ale žádnej znatelnej rozdíl v tom neni.
maslicko píše:Zdravim místní osazenctvo a přidávám se k vám

Maxe mám asi něco kolem 14 dní z toho jsem na něm lítal ani ne týden a najel jsem 450km dneska už mě to nedalo a musel jsem odpojit omezovač...Myslim že těch 450km už by mělo stačit a jde to hned znát...Ještě to moc teda netýrám ale na 80km podle radaru jsem se už dostal

Jak tu někdo zmínil ježdění těch dálek...Není problém...pr.... dostává solidní záhul ale přez 100km za den jde

a bez problémů...i v terénu si poradil

a to jsem ho 2x nešetřil.Akorát je dobrý kontrolovat a podotahovat šroubky atd. Hlavně řízení...Jediný problém co mám u svýho Maxe je že mě nejdou zamykat řidítka...zamknu je ale nevytáhnu klíček.Pak taky utržený zobáček na výčku od nádrže.To už jsem ale vyřešil že jsem vyměnil pouzdro uzávěru za jiný. Jinak bych se chtěl zeptat jak jste spokojený s výměnou variátoru za nějaký jiný sportovnější popřípadě přidání lehčích válečků. Buďte zdrávy a vítr ve vlasech

S tím zamykáním řidítek jsem měl ze začátka taky problém, ale chce to jen správnej grif. Musíš přijít na to jak správně natočit řidítka.