Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
        
            
        
    
    
	
        
        28 črc 2007, 10:11
		
			
			cao, dovezl sem si skutra aprilia rally 50, rv 1996 a netusim co tankovat..
je tam zvlast nadrz na palivo a zvlast na olej..
V technicaku mam jako palivo napsano  BA 95 B.  to ma byt natural ? :] 
typek co mi ho dal do toho tankoval special...
diky :p
			
		
	 
	
        
        28 črc 2007, 10:51
		
			
			já do 2T lil vše kromě nafty,myslím si,že nejlepší bude asi Natural 95,já zkusil u Shell V-power a taky dobrý...
			
		
	 
	
        
        28 črc 2007, 11:43
		
			
			Ja liju v-power, nebo nejsakou 98, 100 oktanovku kdyz nejsem na shellce
			
		
	 
	
        
        28 črc 2007, 12:17
		
			
			a je to tu zase 

 podivej se do technicaku a tankuj co je tam napsano 

 a olej? nejakou polosyntetiku - pokud je to serie 
 
u 2T v serii nebo s lehkym tuningem je 95 a vic oktatu zbytecne. protoze jinak hori a muze to bejt jeste horsi nez s 95, ale jen rikam to co si o tom myslim.
neco jineho je kdyz mas na zadnim kolem pres 20koni a mas 70cc race valec tak potrebujes benzin kterej odolava samozapalum co ze je 98 a vic oktanu 
 
			
		 
	
        
        28 črc 2007, 12:26
		
			
			[quote=Miky]a je to tu zase 

 podivej se do technicaku a tankuj co je tam napsano 

[/quote] 
¨jop do technicaku sem se dival jen sem chtel vedet co je to to ba  95 b :]] 
diky panove
			
		
 
	
        
        28 črc 2007, 20:04
		
			
			Natural 95 (zelene oznacenie pistole ne benzinke) a olej polosyntetiku pre 2T motory, ak je to 4T, tak pre 4T - niektore maju aj speci oznacenie, ze su pre scoot
			
				
Naposledy upravil 
mrokar dne 28 črc 2007, 20:05, celkově upraveno 1
					
				
 
	
        
        29 črc 2007, 12:29
		
			
			Spešl a M2T to jistí,tak jaký pak copak  :cyclops: :cyclops: :rolleyes:
			
		
	 
	
        
        30 črc 2007, 20:21
		
			
			kazdej ti poradi co by tam dal ale jestli chces informace z prvni ruky tak zavolej na servis aprilie kde ti reknou o tom vse co te zajima.apon takto bych to resil ja.
			
		
	 
	
        
        31 črc 2007, 11:03
		
			
			[quote=Daelimek]Spešl a M2T to jistí,tak jaký pak copak  :cyclops: :cyclops: :rolleyes:[/quote]
Oleji M2 T se rika postrach 2 dobych motoru.Je to sracka,ktera spatne maze/byla vyvinuta pro stary Javy,ktery tocily pulku otacek,nez dneska toci scooty a mely podstatne nizssi kompresni pomer/zasira spalovaci prostor a vyfuk.Jak by rekl Smoljak-slepe strevo a olej M2T nebrat!
			
		
	 
	
        
        31 črc 2007, 14:28
		
			
			[quote=Patrik PADDOCK][quote=Daelimek]Spešl a M2T to jistí,tak jaký pak copak  :cyclops: :cyclops: :rolleyes:[/quote]
Oleji M2 T se rika postrach 2 dobych motoru.Je to sracka,ktera spatne maze/byla vyvinuta pro stary Javy,ktery tocily pulku otacek,nez dneska toci scooty a mely podstatne nizssi kompresni pomer/zasira spalovaci prostor a vyfuk.Jak by rekl Smoljak-slepe strevo a olej M2T nebrat![/quote]
Právě proto,myslel jsem to vtipem.. :rolleyes: 
 
			
		 
	
        
        31 črc 2007, 14:38
		
			
			Já do Yuki Rally 50 4T tankuju Shell V-power a jezdí líp jak na natural 95...
			
		
	 
	
        
        31 črc 2007, 15:00
		
			
			Taky leju do scoota Shell W-power, ale 95ku Shell W-power, aby si zase někdo nemyslel, že tam liju Shell W-power racing, páč ten má 100 oktanů, aspoň myslim a to tam lejt nechcu. Stačí 95ka  B) Navíc u nás v Kralupech Shell W-power racing stejně nemají.