Piaggio NRG 50

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Re: PIAGGIO NRG 50

Příspěvekod smates » 12 led 2011, 08:09

Proc si neobednal celej novej DO karbec?Vysel by minimalne o 1000Kc levneji.
Yamaha Aerox/Slušně vytuněnej --- Yamaha X-City 125
smates

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 214
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Usti n.Labem
Skútr / moto: Yamaha X-City 125

Re: PIAGGIO NRG 50

Příspěvekod Losob » 12 led 2011, 12:42

No to je jednoduché, tahle možnost mě prostě ani nenapadla...

Spíš těd řeším jinou věc... Nebyl by někdo tak hodný a nezměřil by průměr toho automatického sytiče v tom místě co se nasazuje do karburace abych to mohl porovnat? Mám docela vybavenou dílnu a zajímalo by mě, jestli by ten automat. sytič z dellorta nešel nějak předělat ...
Losob

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 23 lis 2010, 23:26
Skútr / moto: Piaggio NRG

Re: PIAGGIO NRG 50

Příspěvekod denfro » 26 bře 2011, 12:36

Tak ho mám doma. :D Nikde se mi ale nepodařilo najít žádnej manuál. Kdyby někdo měl buď v češtině nebo v angličtině, byl bych moc rád... Předem díky.
Uživatelský avatar
denfro

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 20 bře 2011, 21:14
Skútr / moto: Piaggio NRG Power DD LC
Tuning / úpravy: něco málo toho je

Re: PIAGGIO NRG 50

Příspěvekod Ekim » 29 bře 2011, 11:05

ma nekdo zkusenosti jak po vybrusu? Kolik oleje? Jestli i naka uprava karbose, pretriskovat? A tak...
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: PIAGGIO NRG 50

Příspěvekod Vargas » 02 dub 2011, 15:54

Lidi nevíte o nějakém zastoupení (dealer,servis) značky piaggio z okresu Kutná Hora nebo Kolín? :?: :?:
Předem děkuji... :oops:
Jednou sám vidět je lepší, než stokrát slyšet....
------
Řekni mi a já zapomenu.
Ukaž mi a já si zapamatuji.
Nech mne to dělat, a já pochopím...
-----------------------------------
Obrázek
Uživatelský avatar
Vargas

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 371
Registrován: 26 bře 2011, 12:17
Bydliště: Čáslav, okres Kutná Hora, Středočeský kraj
Skútr / moto: zatím bez skútra
Tuning / úpravy: bez tuningu

Re: PIAGGIO NRG 50

Příspěvekod denfro » 03 dub 2011, 00:05

Uživatelský avatar
denfro

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 20 bře 2011, 21:14
Skútr / moto: Piaggio NRG Power DD LC
Tuning / úpravy: něco málo toho je

Re: PIAGGIO NRG 50

Příspěvekod Vargas » 04 dub 2011, 15:33

Denfro děkuji ti
Jednou sám vidět je lepší, než stokrát slyšet....
------
Řekni mi a já zapomenu.
Ukaž mi a já si zapamatuji.
Nech mne to dělat, a já pochopím...
-----------------------------------
Obrázek
Uživatelský avatar
Vargas

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 371
Registrován: 26 bře 2011, 12:17
Bydliště: Čáslav, okres Kutná Hora, Středočeský kraj
Skútr / moto: zatím bez skútra
Tuning / úpravy: bez tuningu

Re: PIAGGIO NRG 50

Příspěvekod dr.dzusik » 14 dub 2011, 20:16

Zdravým.Mám Takový problém.Budu dávat laděný výfuk a rozdělal jsem karburátor z důvodu zjištění velikosti hlavní trysky.Když jsem jí tedy vytáhl tak na ní bylo vyražena velikost 56.Obědnal jsem tedy trysku 58 a 60.Dnes když jsem je rozbalil a kouknu na ně jakou mají v sobě dirku tak jsem nakonec zjistil,že ta moje tryska s označením 56 musí být převrtaná aspoň na 150ku.Musím tedy dodat,že když jsem skůtra kupoval tak byla a pořád je udělaná díra v sání cca 15mm na 80mm.Asi jako díra v poštovní chránce.Bývalý majitel mi řekl,že mu to takhle odškrtily v sevisu.Je tedy zajímavé,že skůtr jede uplně normálně a nijak necuká.Svíčka taky na sobě nedá znát že je bohatá směs a jehla je na posledním zářezu,aby byla co nejníže.Akorát mi tedy příjde,že jestli jedu na půl plynu a nebo na plnej plyn tak to jede stejně.Jen se změní zvůk při plném plynu v sání jako když máte otevřený filtr. Teď teda nevím co stím.Mám někde sehnat origo filtr kde tato díra není?Nebo jak to máte kdyžtak udělaný?
Děkuji za pomoc. #-o

edit: téma sloučena! Před založením nového tématu použij lištu HLEDEJ! Wictor
dr.dzusik

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 20 zář 2010, 09:28
Skútr / moto: Piaggio NRG

Re: PIAGGIO NRG 50

Příspěvekod Ekim » 17 kvě 2011, 11:46

Možná to nebude nikoho zajímat, a jelikož mi tu nikdo dvakrát neporadil, tak nezbylo než na to přijít sám, byl to vejfuk... zatracenej ucpanej vejfuk :wink:

Náhodu netuší někdo jakej je rozdíl mezi olejovim čerpadlem pro ac a lc ?
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: PIAGGIO NRG 50

Příspěvekod Ferwin » 26 kvě 2011, 21:36

Dobrý den, měl bych takový dotaz. Nedávnou jsem si koupil skútr značky Piaggio NRG 50 r.v. 2005, vše v originálním stavu žádné úpravy nebyly dělány. Najel jsem na tomto skútru něco přes 300 km a měl bych dotaz. Dnes jak jsem jel asi rychlostí 60 km/h do kopce mi najednou motor vynechával, vůbec nereagoval na plyn. Musel jsem zastavit a poté skútr opět jel. Chytl na první nakopnutí. Toto se mi během těch 300 km stalo dvakrát, vždy to bylo když jsem jel okolo 55 - 70 km/h. Je to velice nepříjemné v případě pokud jedete v městě. A proto se vás ptám. Nevíte čím může být to občasné vynechávání způsobeno? Velmi děkuji za odpověď.
Ferwin

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 16 dub 2011, 20:30
Skútr / moto: Piaggio NRG 50 Power DT

Re: PIAGGIO NRG 50

Příspěvekod Ekim » 27 kvě 2011, 04:45

Ferwin: a celkově má najeto kolik?
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: PIAGGIO NRG 50

Příspěvekod Ferwin » 27 kvě 2011, 07:05

Celkově má najeto okolo 13 500 km.
Ferwin

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 16 dub 2011, 20:30
Skútr / moto: Piaggio NRG 50 Power DT

Re: PIAGGIO NRG 50

Příspěvekod Ekim » 27 kvě 2011, 12:18

jakou mas svicku ,kdyz nekam dojedes. Nebo spis, rekl bych ze to je svickou, ale nevim jak jinak to zjistit nez ze ji vymenis, a ono to prestane :-)

nebo to je blbost to by cukalo, zkontroluj jestli nemas vyklepanou fajfku na svicce, a pak nekde ucpanej privod paliva...
Starej benzin to nebude, to bys musel mit obrnadrz...
Co teplota motoru v momente projeveni chcipnuti?
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: PIAGGIO NRG 50

Příspěvekod Ferwin » 27 kvě 2011, 13:29

Na tu svíčku se podívám, ale vždy se toto stalo když jsem tam měl méně benzínu, ale nebylo ho zase tolik málo okolo 2-3 l. Taky to vždy bylo když jsem skútra nešetřil, vždycky než se to stalo tak jsem jel poslední 3-4 km téměř na plný plyn, ale nevím jestli to má s tím něco společného. A skútr nechcípl ale ztratil výkon, po zastavení a rozjetí se, jel opět normálně. Tak nevím. Teplotu motoru nevím, také to bylo vždy v teplejší den. Myslíš, že by se to špatně chladilo? Je to vzduchem chlazené.
Ferwin

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 16 dub 2011, 20:30
Skútr / moto: Piaggio NRG 50 Power DT

Re: PIAGGIO NRG 50

Příspěvekod Ekim » 27 kvě 2011, 13:58

zatim to vypada na zanesenej palivovej system, mas na tom benzinovej filtr? Nebo vede hadicka od pretlakace rovnou do karburatoru. Pokud vpohode fajfka tak to budes asi muset vycistit.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

PředchozíDalší

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků