No to je jednoduché, tahle možnost mě prostě ani nenapadla...
Spíš těd řeším jinou věc... Nebyl by někdo tak hodný a nezměřil by průměr toho automatického sytiče v tom místě co se nasazuje do karburace abych to mohl porovnat? Mám docela vybavenou dílnu a zajímalo by mě, jestli by ten automat. sytič z dellorta nešel nějak předělat ...
Lidi nevíte o nějakém zastoupení (dealer,servis) značky piaggio z okresu Kutná Hora nebo Kolín? Předem děkuji...
Jednou sám vidět je lepší, než stokrát slyšet.... ------ Řekni mi a já zapomenu. Ukaž mi a já si zapamatuji. Nech mne to dělat, a já pochopím... -----------------------------------
Jednou sám vidět je lepší, než stokrát slyšet.... ------ Řekni mi a já zapomenu. Ukaž mi a já si zapamatuji. Nech mne to dělat, a já pochopím... -----------------------------------
Zdravým.Mám Takový problém.Budu dávat laděný výfuk a rozdělal jsem karburátor z důvodu zjištění velikosti hlavní trysky.Když jsem jí tedy vytáhl tak na ní bylo vyražena velikost 56.Obědnal jsem tedy trysku 58 a 60.Dnes když jsem je rozbalil a kouknu na ně jakou mají v sobě dirku tak jsem nakonec zjistil,že ta moje tryska s označením 56 musí být převrtaná aspoň na 150ku.Musím tedy dodat,že když jsem skůtra kupoval tak byla a pořád je udělaná díra v sání cca 15mm na 80mm.Asi jako díra v poštovní chránce.Bývalý majitel mi řekl,že mu to takhle odškrtily v sevisu.Je tedy zajímavé,že skůtr jede uplně normálně a nijak necuká.Svíčka taky na sobě nedá znát že je bohatá směs a jehla je na posledním zářezu,aby byla co nejníže.Akorát mi tedy příjde,že jestli jedu na půl plynu a nebo na plnej plyn tak to jede stejně.Jen se změní zvůk při plném plynu v sání jako když máte otevřený filtr. Teď teda nevím co stím.Mám někde sehnat origo filtr kde tato díra není?Nebo jak to máte kdyžtak udělaný? Děkuji za pomoc. #-o
edit: téma sloučena! Před založením nového tématu použij lištu HLEDEJ! Wictor
Dobrý den, měl bych takový dotaz. Nedávnou jsem si koupil skútr značky Piaggio NRG 50 r.v. 2005, vše v originálním stavu žádné úpravy nebyly dělány. Najel jsem na tomto skútru něco přes 300 km a měl bych dotaz. Dnes jak jsem jel asi rychlostí 60 km/h do kopce mi najednou motor vynechával, vůbec nereagoval na plyn. Musel jsem zastavit a poté skútr opět jel. Chytl na první nakopnutí. Toto se mi během těch 300 km stalo dvakrát, vždy to bylo když jsem jel okolo 55 - 70 km/h. Je to velice nepříjemné v případě pokud jedete v městě. A proto se vás ptám. Nevíte čím může být to občasné vynechávání způsobeno? Velmi děkuji za odpověď.
jakou mas svicku ,kdyz nekam dojedes. Nebo spis, rekl bych ze to je svickou, ale nevim jak jinak to zjistit nez ze ji vymenis, a ono to prestane
nebo to je blbost to by cukalo, zkontroluj jestli nemas vyklepanou fajfku na svicce, a pak nekde ucpanej privod paliva... Starej benzin to nebude, to bys musel mit obrnadrz... Co teplota motoru v momente projeveni chcipnuti?
Na tu svíčku se podívám, ale vždy se toto stalo když jsem tam měl méně benzínu, ale nebylo ho zase tolik málo okolo 2-3 l. Taky to vždy bylo když jsem skútra nešetřil, vždycky než se to stalo tak jsem jel poslední 3-4 km téměř na plný plyn, ale nevím jestli to má s tím něco společného. A skútr nechcípl ale ztratil výkon, po zastavení a rozjetí se, jel opět normálně. Tak nevím. Teplotu motoru nevím, také to bylo vždy v teplejší den. Myslíš, že by se to špatně chladilo? Je to vzduchem chlazené.
zatim to vypada na zanesenej palivovej system, mas na tom benzinovej filtr? Nebo vede hadicka od pretlakace rovnou do karburatoru. Pokud vpohode fajfka tak to budes asi muset vycistit.