Yamaha Majesty 250 - Tipy, údržba, návod

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod pariz.martin » 16 dub 2010, 10:23

Mě se hrozně líbí jak 8steve řeší přesnost tachometru. :D Jako by všichni ostatní jezdily podle navigace, nebo jim tachometry ukozovaly absolutně přesně. Vtip je ten, že to ukazuje blbě (tedy v toleranci) všem. Takže už tu neřeště jestli je 120 reál nebo ne. Rozhodně pokud bude mít Majda na tachometru 120 tak na normální silnici kde se má jezdit 90 brzdou nebudu. Tak nevím co tu pořád řešíš. :wink:
Jednou jsem slyšel, že se má stát pevně na zemi. Doplňuji jen několika slovami, že je to nejlepší při nulové rychlosti
Uživatelský avatar
pariz.martin

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 79
Registrován: 30 dub 2008, 12:00
Bydliště: Litoměřice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 250 DX - 1999
Tuning / úpravy: variátor J-Costa

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod rof-pisek » 16 dub 2010, 11:55

8steve, chápu to, toho přesně se bojím... že když pojedu s ostatníma autama, tak pojedu téměř na max... což skútru asi dvakrát neprospěje.... :(
na projíždky po okreskách je to ideál, do města je to ideál... ale venku... nenééééé....
prostě to bude 400. buď splaším prachy víc než mám... a bude majda. nebo nesplaším a budu se modlit, aby klapl b400... :(
přišel jsem. sedl jsem. nastartoval jsem. odjel jsem. boural jsem. a jezdím dál. AVE jáááááá :)))))
ICQ 209712473
Uživatelský avatar
rof-pisek

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 93
Registrován: 12 dub 2010, 04:58
Skútr / moto: Yamaha Tmax 500
Tuning / úpravy: nou tjuning, only základ :)

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod pariz.martin » 16 dub 2010, 12:31

je vidět, že ani jeden nevíte o čem mluvíte přesvědčovat resp přemlouvat lidi zvyklej nesem a ani to dělat nebudu. Pokud chceš tak tě svezu. Ale vysvětli mi proč všichni jezdí posde mýho tachometru mezi 90-100, a já těch 120 můžu jet bez problémů. A dál bych tě opravil v jedný věci, při 120 mě omezuje variátor a rozvodovka - výkon ne.
Jednou jsem slyšel, že se má stát pevně na zemi. Doplňuji jen několika slovami, že je to nejlepší při nulové rychlosti
Uživatelský avatar
pariz.martin

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 79
Registrován: 30 dub 2008, 12:00
Bydliště: Litoměřice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 250 DX - 1999
Tuning / úpravy: variátor J-Costa

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod rof-pisek » 16 dub 2010, 13:24

martine, jde o to, že se znám...:)
mně fakt ta 250 bude stačit. ale na začátek. pak bude situace, kdy rychlost 250 nebude stačit a už budu vytočenej, že nemám 400 a bude to pak horší a horší.... jak už poznal třeba pája, jsem neskutečnej rejpal do všeho.. :D
vím, že sám když pojedu 110km/h, tak brzda provozu nebudu. ale ve dvou už to bude horší. a i když budu ten, co se projížďkou kochá, stejně mi ve stovce bude štvát, že už tam moc rezervu na zrychlení nemám. a jak jsem viděl, od 90 do 110 to ještě jakžtakž jde, ale pak už do 120 to tam ten motor tlačí pomalu... bavím se o standard nastavení, ne jiném variátoru apod.
přišel jsem. sedl jsem. nastartoval jsem. odjel jsem. boural jsem. a jezdím dál. AVE jáááááá :)))))
ICQ 209712473
Uživatelský avatar
rof-pisek

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 93
Registrován: 12 dub 2010, 04:58
Skútr / moto: Yamaha Tmax 500
Tuning / úpravy: nou tjuning, only základ :)

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod pariz.martin » 16 dub 2010, 13:48

Njn pak už to není o normálním ježdění. Těch 110 pojedeš bez problémů a bez poklesu rychlosti i ve dvou. Větší rychlost je stejně pasé, silnice přecpaný autama a já nejsem takovej, že bych každýho předjížděl. Vyberu si vedoucí loutku, která mi před obcí nedupne na brzdu .......... a jsem spokojenej. Pokud ti civilní rychlosti nestačí, pak jdi asi opravdu rovnou do silnějšího.
Jednou jsem slyšel, že se má stát pevně na zemi. Doplňuji jen několika slovami, že je to nejlepší při nulové rychlosti
Uživatelský avatar
pariz.martin

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 79
Registrován: 30 dub 2008, 12:00
Bydliště: Litoměřice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 250 DX - 1999
Tuning / úpravy: variátor J-Costa

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod rof-pisek » 16 dub 2010, 15:22

mno to já nechci dělat rallye mezi autama. nehodlám kličkovat jak na lehně a čekat, kde to neodhadnu. hodlám si brumlat těch 110, ale jak jsem psal, tím nechci jet na 85% schopností toho skútru. pro silnější verzi je tahle rychlost dejme tomu 67% jejích schopností, tudíž myslím, že je to optimálnější...:)

[quote="8steve]VElky omyl. Vykonova rezerva je nutna pro bezpecnou jizdu, bezpecny predjizdeni. Obzvlast na motorce je mnohdy potreba z nebezpecnych situaci zmizet zatahnutim za plyn :| 250cc tuhle rezervu ma ve meste, ale ne mimo.[/quote]

souhlasím, jsem na stejné vlně jako 8steve. nehodlám se dostávat do nebezpečných situací, ale pro svůj klid tam tu rezervu radši budu mít. navíc teda, jak jsem pochopil, když pojedu 110 na 250tce, spotřeba je kolem 3.7 litru. když pojedu na 400vce 110, jedu za cca 3.8 litru. takže rozdíl ve spotřebě, pokud nebudu jezdit jak tro.... a nebudu za to tahat, bude naprosto žádnej či zanedbatelnej.
Naposledy upravil KYBLOS dne 03 říj 2013, 16:12, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
přišel jsem. sedl jsem. nastartoval jsem. odjel jsem. boural jsem. a jezdím dál. AVE jáááááá :)))))
ICQ 209712473
Uživatelský avatar
rof-pisek

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 93
Registrován: 12 dub 2010, 04:58
Skútr / moto: Yamaha Tmax 500
Tuning / úpravy: nou tjuning, only základ :)

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod pariz.martin » 16 dub 2010, 17:40

Končím s touhle debatou. Řekl jsem víc než jsem původně chtěl. Možná by mě tak zajímalo jak dlouho má 8steve papíry. Protože tam učej tu kravinu, že se před předjížděním musí podřadit, atd. Variátor je věc nastavení, výkonu je dost na to aby ta 250 letěla a mimo dálnice stejně nemá člověk co jezdit víc než 90 na předjíždění mi stačí těch 110 a pokud potřebuješ ještě k tomu další rezervy, tak si okamžik na předjetí neumíš připravit tzn. raději nepředjížděj. Tím tuhle nepodstatnou a zbytečnou debatu ukončuji, jelikož původně to vzniklo na otázku, zda postačí 250ccm na 4km do práce a výlety předpokládám nějakých 200km ve dvou a to je absolutně bez problémů.
Jednou jsem slyšel, že se má stát pevně na zemi. Doplňuji jen několika slovami, že je to nejlepší při nulové rychlosti
Uživatelský avatar
pariz.martin

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 79
Registrován: 30 dub 2008, 12:00
Bydliště: Litoměřice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 250 DX - 1999
Tuning / úpravy: variátor J-Costa

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod Paja.oni » 16 dub 2010, 17:44

Nečil se hned.Já se bavím a myslím,že i ostatní :mrgreen:
ALEA JACTA EST
Uživatelský avatar
Paja.oni

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 152
Registrován: 27 pro 2007, 02:23
Bydliště: Česká Lipa
Skútr / moto: Kawasaki ZZR 1100,JONWAY Explorer 125
Tuning / úpravy: NIC to STAČIT

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod rof-pisek » 16 dub 2010, 18:13

pariz.martin píše:Končím s touhle debatou. Řekl jsem víc než jsem původně chtěl. Možná by mě tak zajímalo jak dlouho má 8steve papíry. Protože tam učej tu kravinu, že se před předjížděním musí podřadit, atd. Variátor je věc nastavení, výkonu je dost na to aby ta 250 letěla a mimo dálnice stejně nemá člověk co jezdit víc než 90 na předjíždění mi stačí těch 110 a pokud potřebuješ ještě k tomu další rezervy, tak si okamžik na předjetí neumíš připravit tzn. raději nepředjížděj. Tím tuhle nepodstatnou a zbytečnou debatu ukončuji, jelikož původně to vzniklo na otázku, zda postačí 250ccm na 4km do práce a výlety předpokládám nějakých 200km ve dvou a to je absolutně bez problémů.

výkonu je možná z 250 dost, ale kde je????? :D je z 0-80km/h, co jsem viděl. z 80-110 je ho jakžtakž řekl bych.
a ano, rozsekls to dobře. člověk stejně nemá jezdit víc než 90km/h. a jak víme, 99% obyvatelstva toho hlavně na tazích 1. třídy dodržuje. :D
a ano, vše je o přípravě předjetí. jenže asi nejsem člověk, co si předjetí bude připravovat 3km na ten jeden úsek... a hele, zrovna proti jedou auta a jsem v háji a čekají mi další 3 km příprav na druhej úsek... néééééééééé, bude to 400... :D
přišel jsem. sedl jsem. nastartoval jsem. odjel jsem. boural jsem. a jezdím dál. AVE jáááááá :)))))
ICQ 209712473
Uživatelský avatar
rof-pisek

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 93
Registrován: 12 dub 2010, 04:58
Skútr / moto: Yamaha Tmax 500
Tuning / úpravy: nou tjuning, only základ :)

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod balcin » 16 dub 2010, 21:18

ROF-PISEK:Nejsme somalci ja mam poctivych 93kg muj batoch 67kg a mel jsi nas videt jak jsme pelasili na x-maxu 250i po dalnici na vybornej sraz do Slapanic.Opravdu frci to i ve dvouch akorat jak rikam pri predjizdeni musi premyslet jestli to tam pustit a nebo ne.Vetsi divoceni si muzes dovolit na na tech T-Maxech,tam zatahnes a jses v trapu.Ale me to staci na cem jezdim. :wink:
Uživatelský avatar
balcin

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 592
Registrován: 27 úno 2010, 01:21
Bydliště: Přerov
Skútr / moto: YAMAHA X-MAX 250 i, HONDA Lead 100

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod rof-pisek » 17 dub 2010, 01:09

8steve píše:JSem rad, ze se na to divas realne a ne pres ruzovy bryle jak nekteri. Ja te od 250 nezrazuju, jen ti rikam popravde jak to je a co od toho cekat :wink:

nechci jet tak, jak mi stroj dovolí. chci, aby stroj jel tak, jak já potřebuju.
a já jsem holt takovej, že, jak jsem pochopil, by mi 250 nestačila. ve městě maximální spokojenost, v jednom spokojenost i na výletě. ale ve dvou už ne e, obávám se.
přišel jsem. sedl jsem. nastartoval jsem. odjel jsem. boural jsem. a jezdím dál. AVE jáááááá :)))))
ICQ 209712473
Uživatelský avatar
rof-pisek

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 93
Registrován: 12 dub 2010, 04:58
Skútr / moto: Yamaha Tmax 500
Tuning / úpravy: nou tjuning, only základ :)

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod SPECNAZ » 03 kvě 2010, 22:28

ty procenta ze strany 81 mě dostala. Těch 67% , no to je žůůůžo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . Já to počítal a vychází to něco kolem 65,8% - 68,2%. :shock: Tak takhle drsnou teorií jsem uchvácen. Takže se může taky stát že s M250 vážící 168kg projedeš 49stupňovou zatáčku 53,2 kmh, ale s M400 tuto zatáčku jen 49,8 kmh. Pač ta M400 váží o něco víc.
No nic, méně teorie a více praxe pls.
SPECNAZ

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 78
Registrován: 14 čer 2009, 21:45
Skútr / moto: Yamaha Majesty 250/ Honda CRF 450,CRF 250

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod rof-pisek » 04 kvě 2010, 18:50

mno jako teď nevím, co tím myslíš... když má ta majda max rychlost nějakejch 130 a já budu pořád jezdit 110-115, tak stále bude držená blízko maximálky... a podle mě tohle neudělá dobře žádnému motoru. kdežto když ten větší objem má maxku někde u 150, pak logicky při 110-115 má nižší otáčky a ten motor se tolik neničí. tolik má myšlenka. a nemyslím ,že se v tomhle mýlím...
přišel jsem. sedl jsem. nastartoval jsem. odjel jsem. boural jsem. a jezdím dál. AVE jáááááá :)))))
ICQ 209712473
Uživatelský avatar
rof-pisek

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 93
Registrován: 12 dub 2010, 04:58
Skútr / moto: Yamaha Tmax 500
Tuning / úpravy: nou tjuning, only základ :)

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod SPECNAZ » 05 kvě 2010, 21:50

takhle,,, chceš opravdu odpovědět?? Mám opravdu věnovat tu energii a napsat ti opravdu tak jak to je?? pořád si myslím že si tu z nás asi děláš legraci a tak jsem reagoval jen zcela sporadicky, protože to je taková teorie až mě to ničí. třeba s tím že se motor ničí a skůtr trpí. Má majesty má 54 000 km tachomerových a kdo ví kolik je realita??? Třeba 80tkm nebo 100tkm??? nevím ale jedno vím určitě, že ji každej honil na hranici totálního maximálního výkonu a já ji honím jako xxxxx a víš ty co?? Ona stále jezdí, a olej nežere a jezdí a jezdí. budu reagovat klidně dál ale jen opravdu jen jesli si tu z nás neděláš kozičky.
Více praxe PLS

edit: příspěvek upraven dle pravidel SF. Pro přirovnání příště použij jiné výrazy. Wictor
SPECNAZ

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 78
Registrován: 14 čer 2009, 21:45
Skútr / moto: Yamaha Majesty 250/ Honda CRF 450,CRF 250

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod Paja.oni » 05 kvě 2010, 23:08

To opravdu trápíš těch 15kW takovým stylem :?: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ALEA JACTA EST
Uživatelský avatar
Paja.oni

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 152
Registrován: 27 pro 2007, 02:23
Bydliště: Česká Lipa
Skútr / moto: Kawasaki ZZR 1100,JONWAY Explorer 125
Tuning / úpravy: NIC to STAČIT

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků