Yamaha Majesty 250 - Tipy, údržba, návod

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod balcin » 13 dub 2010, 20:00

Ale vzdyt on to nebude met oveseny kuframa a brasnama.On pojede s igelitkou a s 50kilovym batuzkem,a to bude frkot. :D
Uživatelský avatar
balcin

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 592
Registrován: 27 úno 2010, 01:21
Bydliště: Přerov
Skútr / moto: YAMAHA X-MAX 250 i, HONDA Lead 100

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod Paja.oni » 13 dub 2010, 20:41

No to právě nevim.Prostě říkám že silnější lepší.Ale je to jen můj názor.Prostě a sprostě na cestování 250 neni
ALEA JACTA EST
Uživatelský avatar
Paja.oni

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 152
Registrován: 27 pro 2007, 02:23
Bydliště: Česká Lipa
Skútr / moto: Kawasaki ZZR 1100,JONWAY Explorer 125
Tuning / úpravy: NIC to STAČIT

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod rof-pisek » 13 dub 2010, 21:50

Paja.oni píše:
balcin píše:Prosim te naco budes kupovat takovou vlajkovou lod na 4km tam a 4km zpet,obcas v sobotu na vylet.Ja mam maxe 18km tam 18km zpet obcas v sobotu na vylet a jsem zpokojeny.Ty budes taky kdyz koupis 250.Na to tvoje jezdeni to bude uplne stacit.Za malo penez krasne svezeni. :D

No ono jde o to čemu říkáš výlet a jestli sám nebo ve dvou.Kufry nebo brašny dělaj hodně atd...Je problém v tom,že potkáš kamion dostaneš se do pytle a je to v pytli.Do toho města s vámi plně souhlasím to nemá konkurenci,ale ty vyjížďky.....

ano, budu jezdit ve dvou na výlety, oba máme těch 160kg dohromady, k tomu chci dozadu jeden kufr, aby se tam daly dát dvě helmy nebo bundy... víc nic potřebovat nebudu... takže naloženej věcma rozhodně jezdit nebudu.
ale přesně Pájo, teď jsi to trefil... bojím se, že ve dvou dojedu kamion, co pojede do kopce 80, z kopce a po rovině 100 a že prostě ta 250 nebude mít sílu ho předjet....:(
přišel jsem. sedl jsem. nastartoval jsem. odjel jsem. boural jsem. a jezdím dál. AVE jáááááá :)))))
ICQ 209712473
Uživatelský avatar
rof-pisek

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 93
Registrován: 12 dub 2010, 04:58
Skútr / moto: Yamaha Tmax 500
Tuning / úpravy: nou tjuning, only základ :)

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod Paja.oni » 13 dub 2010, 22:03

No a samo nemá.Sám jsem to zažil cestou na slovač a i do Příbrami atd...Ale už jsem psal zkus si to sám aspoň tu projížďku a nedej na první dojem.Nesmí v tom nic chcrastit ,zvonit a podobné nepřiměřené zvuky a jít pěkně za plynem bez děr ve výkonech.Nevim takových rad je tuna,ale to jistě znáš už.
ALEA JACTA EST
Uživatelský avatar
Paja.oni

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 152
Registrován: 27 pro 2007, 02:23
Bydliště: Česká Lipa
Skútr / moto: Kawasaki ZZR 1100,JONWAY Explorer 125
Tuning / úpravy: NIC to STAČIT

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod rof-pisek » 13 dub 2010, 22:28

hej, steve, ty mi děsíš??? to jako myslíš vážně nebo si děláš srandu???
přišel jsem. sedl jsem. nastartoval jsem. odjel jsem. boural jsem. a jezdím dál. AVE jáááááá :)))))
ICQ 209712473
Uživatelský avatar
rof-pisek

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 93
Registrován: 12 dub 2010, 04:58
Skútr / moto: Yamaha Tmax 500
Tuning / úpravy: nou tjuning, only základ :)

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod Paja.oni » 13 dub 2010, 22:37

Standartně klasicky 110 na rovině a podle příkrosti kopce 80-100 samozřejmě bavim se ve dvou a bez zbytečné zátěže.Ale zjistim více až příjde nový varec a polořemenice. :D
ALEA JACTA EST
Uživatelský avatar
Paja.oni

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 152
Registrován: 27 pro 2007, 02:23
Bydliště: Česká Lipa
Skútr / moto: Kawasaki ZZR 1100,JONWAY Explorer 125
Tuning / úpravy: NIC to STAČIT

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod Míra » 13 dub 2010, 22:57

Ahoj,mám 250 Yamahu a jediný co mi trochu vadí jsou malá kola :( .Na ty hrozný silnice by bylo lepší mít větší průměr.S výkonem jsem spokojenej.Má to najeto 24000 km,je to z Itálie ,koupený v bazaru.Měl jsem na výběr nádhernou Majesty150 leštěnku,a trochu obouchanýho Skylinera 250.Po 50ti mertech to bylo naprosto jasný :D .Jinak jezdíme s manželkou na výlety ,dohromady máme těch 150 kilo a v pohodě to frčí 120 kilásků po rovině.Mám pak sice trochu obouchaný záda ,ale to je taky v pohodě :-)). Nedovedu si představit dělat na tom třeba Španělsko ,což bych rád...na dálnice to moc není,ale normální ježdění je v pohodě.Přeju šťasnou ruku při výběru.
" Nikdo není bez chyby, i hovno má své mouchy."
Uživatelský avatar
Míra

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 03 dub 2010, 22:17
Bydliště: Česká Lípa
Skútr / moto: Yamaha MBK 250 Skyliner, Honda CX500c

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod pariz.martin » 14 dub 2010, 08:14

rof-pisek píše:hej, steve, ty mi děsíš??? to jako myslíš vážně nebo si děláš srandu???

To víš že si dělá srandu, moje Meg jezdí předpisově těch 90 kamkoli. Jedinej kopec kterej to touhle rychlostí nedá je ten, do kterýho se musíš vyloženě rozjíždět a pár nepřehlídnutelných promile má. Předjíždění není o výkonu ale o přemejšlení a rozdílu rychlosti. Se seriovým variátorem jsem byl schopnej jet těch papírovejch 120 jen z mírnýho kopce, s J-costou po rovince bez problémů (vše tachometrově). Zmínil ses o tom, že dálnice chceš vynechávat a mimo dálnice se má jezdit 90km/h pokud se nepletu. Samo, že reál je někde do 110. Z toho si myslím, že ti 250ccm stačí alespoň pro začátek.
Poslední radu kterou ti dám. Pokud máš v ruce 70 000,- nekupuj skutra za 65k,- takže počítej s případnýma investicema. Já na Meg jezdím přes dva roky a investice do náhradních dílů jsou někde na 10k,- + spotřební díly (gumy, oleje) 3k,- To je jen pro orientaci s tím, že mi motor nepapá ani kapku oleje.
Jednou jsem slyšel, že se má stát pevně na zemi. Doplňuji jen několika slovami, že je to nejlepší při nulové rychlosti
Uživatelský avatar
pariz.martin

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 79
Registrován: 30 dub 2008, 12:00
Bydliště: Litoměřice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 250 DX - 1999
Tuning / úpravy: variátor J-Costa

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod zdjl » 14 dub 2010, 10:14

Ahoj kluci konečně sem se dostal do servisu kde sem nechal přezout až na vybitou baterku a gumičky pod brzdovejma válečkama sem přežil zimu v pořádku shaním ted nějáke větsí plexi našel sem na Scotlednu dvě od Givi a Isotta muže mi někdo poradit nebo napsat jakou máte zkušenosti do čeho jít nebo naopak co nekupovat dík
zdjl

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 12 zář 2009, 19:31
Skútr / moto: Yamaha Majesty 250

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod rof-pisek » 14 dub 2010, 10:41

martine, nebudu závodník, prioritou je městskej provoz. ale když už přítelkyni vyvezu ven, nechci bejt brzdou provozu. nejsem závodník, ale taky nejsem důchodce-čepičkář. :)))
dálnice chci vynechávat z toho důvodu, že s 250 bych tam byl v háji. :))) ale samozřejmě, jet z jižních čech třeba na mácháč by bylo pohodlnější po dálnici než bloudit po státovkách kolem prahy...:)
ale je pravdou, že chci koupit skútra a jezdit, ne strkat díly do tuningovejch dílů. mam vyladěnýho speedfighta a stačí, příště chci čistou sériovku a varec bych kupovat pouze ve chvíli, kdy původní odejde...

na dálnici s nima klidně pojedu v pravým. ale na státovkách se za nima nebudu chtít tahat, to bude problém.:( nesnáším to i v autě, jet za čímkoli velkým, pak nevidím, co se vepředu před ním děje a jsem nervózní...:(

prostě to bude 250 beez výkonu, protože na 400 nebude penízek.:(((
Naposledy upravil KYBLOS dne 03 říj 2013, 16:09, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny 3 příspěvky pod sebou
přišel jsem. sedl jsem. nastartoval jsem. odjel jsem. boural jsem. a jezdím dál. AVE jáááááá :)))))
ICQ 209712473
Uživatelský avatar
rof-pisek

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 93
Registrován: 12 dub 2010, 04:58
Skútr / moto: Yamaha Tmax 500
Tuning / úpravy: nou tjuning, only základ :)

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod pariz.martin » 14 dub 2010, 13:24

Abych ti řek přesně pocity: porovnával jsem Majdu 250 s dvutaktem 125 a výsledek? na tý 125 si člověk připadá jak na kole. Ani ne výkonem, ale váhou. Podle mě ideál do malýho města. Meg je proti tomu v začátku zátahu stejná, jen neochabuje, ale u 50-60 ožívá. Pokud bych měl spojenej pojem cestování s plnou bagáží, tak by to chtělo něco silnějšího, ale na projížďky po ČR plně vyhovuje. Po dálnicích jsem s ní jel taky. Co se týká obav z kamiónů, tak ty jsou bezpředmětný. Mý zkušenosti s rychlostma na dálnicích, jsou takový, že se řidiči dají rozdělit. Kamión má jet 80, ale dle nepsanýho pravidla jim odpouštěj 90 což pro nás problém není. Autobusy jedou 100 a osobáky jedou buď do 110 (normální lidi a auta s vlekama). Zbytek osobáků pořád někam pospíchá, ale většinou jim zase ostatní ujedou, jakmile se někde mihne pumpa, nebo McDonald. Výsledkem je, že vklidu kamión dojedeš, necháš předjet spěcháčky a jedeš vesele dál cca tou 110tkou.

Já v současný chvíli nemám důvod měnit a ročně na Meg přibývá těch 10-12t km.
Jednou jsem slyšel, že se má stát pevně na zemi. Doplňuji jen několika slovami, že je to nejlepší při nulové rychlosti
Uživatelský avatar
pariz.martin

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 79
Registrován: 30 dub 2008, 12:00
Bydliště: Litoměřice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 250 DX - 1999
Tuning / úpravy: variátor J-Costa

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod Marťas33 » 14 dub 2010, 13:46

No já jsem byl s Majdou spokojený až do chvíle kdy jsme začali podnikat delší cesty ve dvou a všichni okolo začali přesedlávat na vyšší obsah.mám tam variátor Malossi a můžu říct že pokud jedu sám kopce nekopce tak si držím svou cestovní rychlost 90-100 km/h (tachometrových) docela v pohodě.Jinak do kopce z 50-ti na 90 km/hod je tam za chvilku.Můj osobní názor je že pokud dojíždíš do práce 4 km tam a 4 km zpět a na občasné výlety stačí 250 ccm.Já jsem na ní jezdil a jezdím do práce 28 km tam a to samé zpět a můžu říct že v pohodě..18 km z toho po dálnici :D Nicméně je lepší se projet na 250 a i na 400.Možná nakonec zjistíš že 250ccm je málo a že ti to stačit nebude a půjdeš rovnou do většího obsahu. :wink:
Uživatelský avatar
Marťas33

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 581
Registrován: 06 úno 2008, 20:20
Bydliště: Řepiště
Skútr / moto: Honda Deauville NT 700V

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod rof-pisek » 14 dub 2010, 14:33

martas, sám vím, že pojedu na 250 v pohodě, včetně pojezdů do práce a zpět. ale budu taky cestovat ve dvou s pár věcma pod sedačkou a pak bude lepší 400... povahou sice nejsem závodník, ale je lepší cítit tu rezervu ve výkonu.
a když jsem četl tu spotřebu skútrů, tak začínám víc uvažovat o 400. rezerva na předjetí velká, akcelerace dobrá z křižovatek. a spotřeba je rozdíl řekněme 0.6 litru. takže žádné peníze.
přišel jsem. sedl jsem. nastartoval jsem. odjel jsem. boural jsem. a jezdím dál. AVE jáááááá :)))))
ICQ 209712473
Uživatelský avatar
rof-pisek

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 93
Registrován: 12 dub 2010, 04:58
Skútr / moto: Yamaha Tmax 500
Tuning / úpravy: nou tjuning, only základ :)

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod Paja.oni » 14 dub 2010, 15:18

Tak na tenhle verdikt jsem zvědavej. :D :D
ALEA JACTA EST
Uživatelský avatar
Paja.oni

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 152
Registrován: 27 pro 2007, 02:23
Bydliště: Česká Lipa
Skútr / moto: Kawasaki ZZR 1100,JONWAY Explorer 125
Tuning / úpravy: NIC to STAČIT

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod rof-pisek » 14 dub 2010, 16:06

a už mám další novinku... jsem limitovanej finančně, cca 39 000. a majesty 400 se dělají prej od roku 2003 a je prakticky nemožné se na tu cenu dostat....:((((
takže teď buď udržím majesty a holt se budu ploužit pomalu.... nebo emigruju ke konkurenci a koupím burgmana... a jsem zase v háji...

a o hodku a něco je rozhodnuto.... přítelkyně rozhodla "Beze mě ti na jěždění bude stačit 250. když pojedeš se mnou, tak stejně rychle nepojedeš, nechci se zabít. a majesty je hezčí než burgman. tak koukej na co máš a nevymejšlej kraviny... koukej na Martase a pariz.martina, myslím, že co píšou stačí za vše."

:DDD a je hotovo.
přišel jsem. sedl jsem. nastartoval jsem. odjel jsem. boural jsem. a jezdím dál. AVE jáááááá :)))))
ICQ 209712473
Uživatelský avatar
rof-pisek

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 93
Registrován: 12 dub 2010, 04:58
Skútr / moto: Yamaha Tmax 500
Tuning / úpravy: nou tjuning, only základ :)

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků