 .Já vždy vypnu motor klíčkem a ten červený knoflík na start/stop nepoužívám.
 .Já vždy vypnu motor klíčkem a ten červený knoflík na start/stop nepoužívám.llladys-díky za ,,manuál", zkusím to přes zimu vytvořit.
 .Já vždy vypnu motor klíčkem a ten červený knoflík na start/stop nepoužívám.
 .Já vždy vypnu motor klíčkem a ten červený knoflík na start/stop nepoužívám.

942004 píše:Jo jasný,já jenom,co kde odpojit,zapojit,přidat vypínač,atd...Určitě to musí jít udělat.Přes zimu budu přemýšlet,jak na to.



 nám elektroamatérům to bude trvat trochu dýl,ale nakonec to zvládneme a zapojíme
 nám elektroamatérům to bude trvat trochu dýl,ale nakonec to zvládneme a zapojíme 
 Hexina byla užší a šlo okolo ještě projít,ale ted,se okolo protahuju, jak hadí muž
 Hexina byla užší a šlo okolo ještě projít,ale ted,se okolo protahuju, jak hadí muž  Podstatný je,že se do garáže vleze a  nemusí stát venku
  Podstatný je,že se do garáže vleze a  nemusí stát venku 


llladys píše:ahoj, už si to moc nepamatuji, ale na řidítka jsem si přidal jednoduchý přepínač, který když je sepnutý, tak je podsvícený, abych ho nezapomínal vypnout, pak rozebrat přepínač světel na levé straně a snad nějaký plast kryt a nakonec jsem to cestou pokusů a omylů přepojil tak, ža když zapnu klíček, rozsvítí se mi jen obrysovky a po přepnutí přídavného spínače se rosvítí potkávačky, výhodou mimo jiné je, že když dám v noci dálkové, ty potkávačky svítí současně a to je ten správný světelný komfort, ale jinak pokud si na přepojení netroufáš, udělá ti to každý autoelektrikář, nevím jaký skůtr máš, ale pokud Piagiio, nemáš tam funkční intercoom? Llladys
 ?
 ?

 Mohu ti to jen doporučit.
 Mohu ti to jen doporučit.  
  Už at je po zimě a můžem jezdit
 Už at je po zimě a můžem jezdit 
Winterwolf píše:U Versity to bylo řešené chcípákem. Jakmile se chcípl motor tlačítkem tak svítí jen potkávačky. To jsi nezkoušel
 Dík za tip
 Dík za tip 





 Záleží hodně na kvalitě kufru,protože když jsem vybíral,tak je mezi nimi rozdíl v kvalitě.Každopádně,když koupíš Givi nebo Kappa,neuděláš chybu.
  Záleží hodně na kvalitě kufru,protože když jsem vybíral,tak je mezi nimi rozdíl v kvalitě.Každopádně,když koupíš Givi nebo Kappa,neuděláš chybu. 


942004 píše:Winterwolf píše:U Versity to bylo řešené chcípákem. Jakmile se chcípl motor tlačítkem tak svítí jen potkávačky. To jsi nezkoušel
Včera jsem to vyzkoušel a bohužel,žádná změnaDík za tip


 
   , to se hodí.Vypínač už jsem koupil a stane se ze mě elektrikář
 , to se hodí.Vypínač už jsem koupil a stane se ze mě elektrikář 
 
   Mladej přišel do garáže a vypadlo z něj-tatííí,seš v poho.....
 Mladej přišel do garáže a vypadlo z něj-tatííí,seš v poho.....  No nic,už at je po zimě.
  No nic,už at je po zimě.



 .Proto jsem je pořídil i na X8.Co se týká životnosti,tak na Hexině byly 4roky  a když jsem to letos prodával,tak pořád ok
 .Proto jsem je pořídil i na X8.Co se týká životnosti,tak na Hexině byly 4roky  a když jsem to letos prodával,tak pořád ok  .Za sebe můžu jen doporučit
 .Za sebe můžu jen doporučit 





942004 píše:Ještě detail k X8.Vetší moto už si kupovat nemůžu,protože do garáže by se mi to nevlezloHexina byla užší a šlo okolo ještě projít,ale ted,se okolo protahuju, jak hadí muž
Podstatný je,že se do garáže vleze a nemusí stát venku
 Já sem měl v jedné řadě X9 před ní motorku (je užší) a vedle toho stálo auto a před ním ještě číňan 50ka...
 Já sem měl v jedné řadě X9 před ní motorku (je užší) a vedle toho stálo auto a před ním ještě číňan 50ka... JJ vivat řadovým garážím
 JJ vivat řadovým garážím 


 ,tak to je ohledně zvýšení výkonu,točivého momentu motoru.Bude to mít nějaký ůčinek na motor
 ,tak to je ohledně zvýšení výkonu,točivého momentu motoru.Bude to mít nějaký ůčinek na motor  
  

 
  














Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník