
EDIT ČERVEN 2016:
vyměnil jsem: Dr.Pulley správného rozměru - 11,5gr. a a je to ještě o kousek lepší na rozjezdu a do kopce (místo 7t u originálu, 7500 u Pulley 12gr. teď jede na 8000ot. - dál už bych nešel) - už se obecně s otáčkami dá pohrávat s plynovou rukojetí - se standardními válečky prostě na max a jedu (funkce plynové rukojeti *0 - 1*
 Otáčky při různých rychlostech jsou +- na úrovni originálu.
 Otáčky při různých rychlostech jsou +- na úrovni originálu.původní zelená kontrastní pružina vyměněna za žlutou. Jestli válečky zlepšily "výkon" o 5-10% tak pružina je poznat tak o max. 2%, jen ve velkých rychlostech (má 125ka velkou rychlost?) a asi se zlepšily rozjezdy, bo se a zase asi trochu líp napíná řemen.
=====================================
Máš válečky nebo slidery ? Nic jiného si neměnil, ani spojku a i variátor ?
Nedal by sis to na dynamometr ve Scootland v Brně ? (tam by ti přesně řekli, kde jsou slabiny) A zveřejnit ho ? Je to jen 300 Kč ...
(prosim, prosim)
Já jsem měnil komplet jak je uvedeno výše (spojka, vari, slidery a kontrastka Pulley) . Vliv spojky Pulley je zásadní a kladný.
Bohužel slidery do Pulley variátoru jsem dal příliš těžké 12,5g - tak nepasovala ani dodaná konstrastka , museli dát silnější.
Jinak odspoda to jede jako drak a výkonové maximum v rychlosti 35-40 km se zvedlo z 8 na 9,5 kw na zadní kole což je totální bomba !!!
V rychlosti 20 km to má nárůst výkonu 2,25 kW !!! To mě ale moc netěší ... jak říkám , městský drak.
Bohužel jak originál tak i tento výsledek má propad výkonu mezi 50-90 km/hod (1-1,5 HP)
Očekávané zvýšení max speed je minimální, pokles otáček ve vyšších rychlostech tak 200 rpm - taky zanedbatelné - to ty těžké slidery.
Rozsah otáček motoru v jedné rychlosti při brzdění motorem a zrychlování se zvýšil, při ubrání plynu otáčky klesnou a méně to brzdí motorem. Například v rychlosti 60 km/hod. je pozoroval rozsah otáček motoru 5.000-7.500 rpm
Graf dynamometru sem dávat nebudu, protože je to mezifáze a bude se to měnit
Dělal jsem před nějaká měření zrychlení a pod. a až udělám druhé měření po dovo v červenci - šupnu to sem.
===
To be continue ...
26.8.16 Výsledky ladění http://www.skutrforum.cz/post303665.html#p303665 výkon stoupl o 38%





















 Jinak jízda mimo to klepání byla vpohodě, jen trochu línější a při jízdě to neklepalo-nebo jsem to jen neslyšel. Pružinky šly tedy pryč. Znova vše rozdělat-ted už to byla hračka a za pár minut jsem měl pružinky přehozeny zpátky a nechal jen kontrastku. Jízda se mi zdá být podobná, odspoda se to ale rozjíždí nepatrně pomalejc, ale např zátah při jízdě do kopce je zase nepatrně silnější-rychlejší a otáčky při rozjíždění jsou celkem o dost menší a pak se to rychlostí srovnává, jak jsem to měl minule. Možná ale jde jen o pocity a čekal jsem, jestli to něco neudělá zásadního..a spíš neudělalo. Ale šlo mi hlavně jen o výměnu za "opotřebované" věci a vyčistění vnitřku, což byl vevnitř teda svinčík. Trochu jsem se inspiroval i zde
  Jinak jízda mimo to klepání byla vpohodě, jen trochu línější a při jízdě to neklepalo-nebo jsem to jen neslyšel. Pružinky šly tedy pryč. Znova vše rozdělat-ted už to byla hračka a za pár minut jsem měl pružinky přehozeny zpátky a nechal jen kontrastku. Jízda se mi zdá být podobná, odspoda se to ale rozjíždí nepatrně pomalejc, ale např zátah při jízdě do kopce je zase nepatrně silnější-rychlejší a otáčky při rozjíždění jsou celkem o dost menší a pak se to rychlostí srovnává, jak jsem to měl minule. Možná ale jde jen o pocity a čekal jsem, jestli to něco neudělá zásadního..a spíš neudělalo. Ale šlo mi hlavně jen o výměnu za "opotřebované" věci a vyčistění vnitřku, což byl vevnitř teda svinčík. Trochu jsem se inspiroval i zde  Rozjezdy jsou docela dost agresivní, až se bojím dát hned na začátku za plný plyn a "agresivnější" je přidání plynu i při rychlosti. Nyní dosáhnu s přehledem 120 km/h i na rovince, což jsem předtím dal jen max z mírného kopečka. Takto si představuju "plnou" funkčnost tohohle skútra. Ale je fakt, že tam mám ted měněný i nový řemen. Jinak tedy nová konstrastka, vzducháč, olej, chladička..a samozřejmě Pulejáky
 Rozjezdy jsou docela dost agresivní, až se bojím dát hned na začátku za plný plyn a "agresivnější" je přidání plynu i při rychlosti. Nyní dosáhnu s přehledem 120 km/h i na rovince, což jsem předtím dal jen max z mírného kopečka. Takto si představuju "plnou" funkčnost tohohle skútra. Ale je fakt, že tam mám ted měněný i nový řemen. Jinak tedy nová konstrastka, vzducháč, olej, chladička..a samozřejmě Pulejáky   
 








