Honda Vision 110

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Honda Vision 110 - přední tlumiče

Příspěvekod TomProchy » 05 kvě 2020, 13:33

igors píše:Ahoj,
jezdím po Praze s Vision z roku 2014 - přední vidle občas klepne "kov na kov". Koukal jsem na olej ve vidlích - bylo tam 32ccm, v manuálu je 62ccm. Doplnil jsem olej a je to tvrdé jak sviňa :-) řešil to někdo z vás?
Uložení a ložiska jsem skouknul - není to vymlácené.


Mně to taky špatně pruží (Vision 2012, 14" kolo), jel jsem na kamarádovým SH a ten to má super. Já vidlice rozebral, vyčistil, bylo tam tech cca 60ml v každé , já dal 50ml (10w) a je to v podstatě stejné..
TomProchy

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 16 říj 2017, 22:24

Re: Honda Vision 110 - přední tlumiče

Příspěvekod igors » 12 kvě 2020, 19:26

TomProchy píše:
igors píše:Ahoj,
jezdím po Praze s Vision z roku 2014 - přední vidle občas klepne "kov na kov". Koukal jsem na olej ve vidlích - bylo tam 32ccm, v manuálu je 62ccm. Doplnil jsem olej a je to tvrdé jak sviňa :-) řešil to někdo z vás?
Uložení a ložiska jsem skouknul - není to vymlácené.


Mně to taky špatně pruží (Vision 2012, 14" kolo), jel jsem na kamarádovým SH a ten to má super. Já vidlice rozebral, vyčistil, bylo tam tech cca 60ml v každé , já dal 50ml (10w) a je to v podstatě stejné..


Tak jsem tam při "jarní přípravě" dal 45ml, takový kompromis mezi tvrdým a měkkým.
A těch 50ml (co píše TomProchy) bude asi správný komfortní objem, 45ml mi při díře mi klepne zase "kov na kov" = dojedu na doraz předního tlumiče a pružiny. Takže to doleju a uvidíme.
igors

5+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 5
Registrován: 19 dub 2018, 22:05
Skútr / moto: Honda Vision 110
Tuning / úpravy: origo

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod mark » 11 čer 2020, 09:09

Ahoj, nevíte někdo utahovací moment na přední i zadní kolo - jsou to 14´.
díky
mark

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 18
Registrován: 17 pro 2009, 21:46
Skútr / moto: Honda Vision 110

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod padlos » 02 črc 2020, 21:54

Zdravim, řešil jste někdo na Visionu palivové čerpadlo. Mám ho asi 2,5roku najeto cca 10tis, a když se skůtr zahřeje nejde pak nastartova. Vyndalo jsem palivové čerpadlo a motorek se rozeběhne jen někdy a někde v něm jen škubne. Koukal jsem, že celá nová ta sranda stojí asi 9tis. Nemáte někdo nějaké levnější řešení?

Díky
padlos

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 02 črc 2020, 21:50
Skútr / moto: Honda Vision 110

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod moto.joker » 03 črc 2020, 08:40

Jedu a kochám se ...
Honda SCV Lead 100 (prodáno); Suzuki Burgman 250 (prodáno); Honda CB 900F Hornet (prodáno); Honda Dylan 125 (prodáno); Yamaha N-Max 125 (prodáno); Yamaha X-Max 250
Uživatelský avatar
moto.joker

1500+
 
Reputace: 302
Příspěvky: 1532
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Yamaha X-Max
Tuning / úpravy: Přídavná brzdová světla, vyšší plexi + deflektor

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Regulak » 04 črc 2020, 20:43

A je vadné čerpadlo anebo relé které čerpadlo ovládá? Připoj na něj voltmetr anebo jen malou žárovku na odzkoušení.
Regulak

5+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 7
Registrován: 08 lis 2017, 07:43
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod shushen » 24 črc 2020, 16:22

Ahojte chalani,

nepreluskal som vsetkych 90 stran diskusie, ale pripajam mojho Visiona.

Skutrik som kupoval minuly rok ako rocny (r.v. 2018) s 5000km, dnes po roku ma + 8000km.

Spotreba medzi 1,9 az 2,3l a som spokojny, taka novodoba Babetta.

Zavady nemam zatial ziadne, jedine co som si vsimol, ze ked idem 82kmh, tak prebehnu celou motorkou nejake vibracie ale v inych rychlostiach to neevidujem.

Maximalku mam tachometrovych 105km/h, vtedy zasiahne obmedzovac.

Moje miery 173cm, 77kg.

Kupil som ho vyslovene na dochadzanie do prace s tym, ze toto nebude skuter na vylety ale ked bolo po karantene a otvorili sa hranice, tak som sa s nim isiel pozriet na Grossglockner :D
Obrázek
shushen

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 20 zář 2012, 15:07
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Vision 110 2018
Tuning / úpravy: plexi

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Pajous » 29 črc 2020, 21:37

To teda respekt. Já letos moc nejezdim, korona, proměnlive pocasi a ani tak celkově není čas, nálada ani příležitost. Jisto jistě ale vím, že na GG bych nedojel. Už po 2 hod jízdy mě tak hrozně bolí ramena a trapezy, jsem celý ztuhlý z toho posedu, že musím zastavit, 15 min cvičit, než jsem schopen pokračovat. Pro mě max. pohoda při jízdě je tak do 1/2 hod, pak se to zhoršuje a zhoršuje.
Při zcela styjných mírách z toho ale 105 nevytahnu. U mě je to asi někde kolem 90 a už to je trápení stroje i mých uší. Tak na pohodu mi příjde 60-70, dál to netrápím.
Pajous

10+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 12
Registrován: 08 zář 2017, 20:52
Skútr / moto: Honda Vision (2017)

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod forester » 29 črc 2020, 23:11

Shushen: pekné, to sa mi páči. Nie je frajerina zdolávať Alpy na GS ale ísť tam z ovela slabším strojom. Vytrel si kocúra tým ktorý sa tam boja ísť aj zo silnejším skútrom.Ty si dôkaz že sa to dá a ja som tam videl aj slabšú kubatúru.To bude asi nejaká babeta ala Puch:
Je to návykové a verím že aj ty si tam nebol posledný krát :D

https://youtu.be/oBL169_EWJo

Dole kopcom to ide aj mne dobre :D
https://youtu.be/6xgViy_415Q
Naposledy upravil forester dne 29 črc 2020, 23:48, celkově upraveno 1
Honda PCX, 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250,2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300, 2018, 21 tis km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 490
Příspěvky: 4944
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod wictor » 29 črc 2020, 23:36

shushen: klobouk dolů!!! Musím říct, že i mě Vision zaujal při zkušebních jízdách na SP.cz Doporučil jsem ho několika známým a nikdo nelituje, ale je fakt, že nikdo nebyl tak daleko, takže za mě SUPER
Uživatelský avatar
wictor

Moderátor
 
Reputace: 43
Příspěvky: 3778
Registrován: 16 črc 2009, 21:00
Bydliště: Praha
Skútr / moto: HONDA SW-T 400

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Pajous » 02 srp 2020, 20:17

Něco k ukazateli paliva v nadrzi. Uz jsem si toho vsimal driv,ale ted jsem se na to zameril. Ukazuje to dost blbe. V patek jsem pri ukazateli, co zacinal lizat 0 (tedy skoro prazdna nadrz dle ukazatele), jsem na benzice nabral necele 3,0 l paliva (po ten spodni lem hrdla nadrze). Vic tam nedavam, pac to pak sploucha ven.
Dle papiru ma nadrz 5,2 l, ted pri ukazteli 0 tak zbyva jeste 2,2 l paliva. Coz je teda dost nepresne.
Pajous

10+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 12
Registrován: 08 zář 2017, 20:52
Skútr / moto: Honda Vision (2017)

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Haski » 01 říj 2020, 09:32

Včera jsem tankoval, kde palivoměr také lízal téměř nulu (resp. začátek tedy vlastně konec červeného pole) a natankoval jsem 4.4l.
Naposledy upravil Haski dne 11 lis 2020, 09:45, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Haski

10+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 20
Registrován: 26 dub 2019, 09:38
Skútr / moto: Honda Vison 110

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Haski » 03 lis 2020, 11:44

Tady ještě doplním pár obr. obecných informací ke skútrů z louis.de.
Např. Obsah oleje v tlumičích, volnoběžné otáčky.

Max krouťák je při 6500ot a výkon pri 8000ot. Novější modely 2017 a výš pak krouťák při 5500ot. a výkon při 7500ot.

Zkoušel jsem podle čínského nevhodného otáčkoměru (a pak ještě podle jednoho dražšího pro srovnání) zjistit otáčky při jízdě.
(toto berte jen orientačně, mám špatný variátor -na 13g válečky se rozjezd pohybuje okolo 5300 +- 200ot a to funguje zhruba do 60kmh tacho. Když jsem promazal válečky variátoru, otáčky na rozjezd jsou značně vyšší). Při tacho 70kmh to točí asi 5800ot, při 80kmh jsou otáčky okolo 6500ot. a při 110kmh (gps asi 100kmh) jsou cca. 8500ot a do omezovače to nemá daleko.
Volnoběh mám okolo 2000ot. tedy schválně dost vysoko, páč z nějakého důvodu mi to při nízkých přestávají blikat blinkry. Šteluje se to tím platovým regulačním šroubkem.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Haski

10+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 20
Registrován: 26 dub 2019, 09:38
Skútr / moto: Honda Vison 110

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 05 pro 2020, 02:06

jawa23 píše:---Snoopy--- tá fotodokumentácia nemá chybu...

-chlapík testoval nakopávačku - montáž pekne zdokumentovaná (popri tom pekná ukážka rozoberania variátora),bohužiaľ mu neche Vision štartovať za studena na páku ako som pochopil z jeho príspevkov na nemeckom fóre...


Reaguju na trošku starší příspěvěk (7 let :D ) Tak nakopávačku mám pár týdnů namontovanou a nastartuju to s ní i za studena - někdy víckrát šlápnu, když to dýl stojí, ale chytne vždy. Vůbec vlastně nechápu, jak můžou skútr, kterej z principu konstrukce nejde roztlačit, vyrábět BEZ nakopávačky (kde myslíte, že mi z ničeho nic klekla baterka? Uprostřed STK! :? doma jsem normálně nastartoval a na STK ani neotočila startérem. Dali mi to z milosti a ještě nastartovali pomocným zdrojem :) )

Nakopávačka mi přišla až z Taiwanu, je třeba objednat komplet s celým víkem (origo víko není pro díly nakopávačky obrobeno), objednával jsem zde - https://www.hood.de/i/honda-vision-110i ... 281926.htm - je třeba zvolit správnou verzi - před nebo po faceliftovou. Přišlo to za pár měsíců, dobře zabalené i setavené - jen jsem musel zaplatit clo + dopravu z centrály pošty domu - vše vyřídí pošta na základě plné moci, netřeba lítat po úřadech.

130092618_745286969672536_8409307164271148860_n.jpg

129231396_1015897742251049_5691755039140832773_n.jpg

129730882_200959738292974_5592811063681694366_n.jpg


!POZOR! - víko s nakopávačkou neni kompatibilní s tuningovým variátorem Multivar Malossi - ten je totiž o 2mm širší (chystám se ho upravit), mezi startovacím ozubcem a ozubenou podložkou na klice je v originálu mezera jen 1,7 mm, takže by se to potkalo - Italové tunili evropsko-americkou verzi bez nakopávačky, se kterou tudíž nepočítali.
______________________________
______________________________

Jinak - drazí spoluVisionáři :) nemáte někdo zkušenost nebo nevíte o někom, kdo má, s barevným krytem na kufr - konkrétně na SH29 červený?

Mám SVižníka 2012 červená metalíza, chystám se koupit kufr SHAD SH29 a sice mě ohromně láká si k němu koupit i červený kryt Shad D1B29E09 https://www.motonakup.cz/kryt-shad-d1b2 ... 29-cerveny - nevěřim ale příliš tomu, že by barva náhodu odpovídala nebo téměř odpovídala barvě skútříka. Zkušel jsem hledat fotky, videa, jestli někdo tuhle kombinaci Vision + SH29 nemá, ale našel jen bílé nebo černé verze. Stejně tak nevim o kamenné prodejně v dostatečné blízkosti (bydlim Staňkovice, okr Louny), kde by ho měli k porovnání. Možná nakonec vezmu stříbrnej, k stříbrnému nosiči, víku variátoru a vidlici už to nějak padne, a aspoň z toho v létě na slunci nebude pojízdná trouba :roll:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil Sir_Jarek dne 05 pro 2020, 13:36, celkově upraveno 1
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Julieta » 05 pro 2020, 04:02

Nakopávačku bych brala
Julieta

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 05 pro 2020, 03:59
Skútr / moto: Honda Vision

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků