Nechápu jediný důvod toto měnit za lenivou X10 125ccm. Možná ten design, jinak je vše na S wingu lepší a trvanlivější. Mrkni se na spojku, vyměň kontrastku a spojk. pružinky (kup origo), vyčistit spojku a varec/nový řemen a je zase na dlouho klid...
Jsem rad, ze sis i na delsim vyletu overil kvalitu a pohodli S-WINGU. Ja jej budu mit za chvili rok a mam s nim najety necele 4 tisice a zatim maximalni spokojenost. Muzu doporucit pri vymene valecku dat misto nich slidery Dr. Pulley (ale o tom uz jsme si psali). Myslim si, ze pokud mas S-Winga v zachovalem stavu a ne nejakou stocenou olitanou vranu, pak nema clovek vlastne fakt duvod jej memit za jinou 125... Sam si asi nakonec ŘP rozsirim, ale chci to z duvodu, ze s otcem si obcas chceme vyjet na starych Jawach 250, na kterou ja momentalne nemam ridicak. S-Winga si ale planuju nechat, protoze za penize co bych svyho prodal stejne nic lepsiho nekoupim ... Jinak podle meho zjsteni S-Wing kontrolku na palivo nema a funkcnost kontrolky vymeny oleje je asi opravdu nastavena pouze na interval vymeny, ne na monozstvi... aspon jsem se o tom zatim nikde nedocetl
Nevíte kde by se daly koupit origo pružinky do spojky a kontrastka,ja kupoval vdy všechno na sccotlandu ale tam maji pružinky jedině celou sadu tři tvrdosti od Malosi a kontrasku taky malosi
Chlapci rozprodávám S winga na součástky.Kromě předního kola a vidlic je všechno. Motoricky super, sedlo dělané na zakázku, prošívané s nápisem S-wing.Fotky zkoukněte na S bazaru nebo Bazoš.na ceně se domluvíme.Tel.733197578
Pánové poraďte prosím. U mého S-Winga, kterého mám půl roku a na zadku od začátku novou gumu, tak v zatáčkách mi zadek hrozně plave, ujíždí mi jakoby pod zadkem. Když přifouknu gumu a tlumič nastavím na tvrdo, tak se to zlepší, ale stejně v zatáčce, když to trochu nakloním mi zadek jakoby úplně podjíždí. Nevím co zkontrolovat a co s tím. Ještě horší je to na vodě. To to plave hodně. Dík za každou radu.
Zkus chytit zadní kolo, když to máš na hl. stojanu a zavixluj kolem ze strany na stranu. Jaký je DOT té gumy? Na kolik foukáš? I Dunlop umí vyrobit zmetek.
No a pokud už nevíš, kde je jádro pudla, tak raději zajeď někam kde tomu rozuměj (servis), je to nakonec levnější a míň bolestivé, než se někde vymlátit.