98oktanový benzín

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod wictor » 03 lis 2009, 00:12

Jeden čas jsem jezdil na Shlell V a rozdíl jsem nespozoroval, takže jsem se plynule vrátil k obyčejný 95 :P
Uživatelský avatar
wictor

Moderátor
 
Reputace: 43
Příspěvky: 3782
Registrován: 16 črc 2009, 21:00
Bydliště: Praha
Skútr / moto: HONDA SW-T 400

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod kraken.99 » 03 lis 2009, 00:16

když jsem jezdil na 50cc po asi dvou letech jsem tam dal vpower a bylo to znát jezdilo to o 5 km/h rychleji ale potom jsem dal normální a bylo to stejný tak se asi jen trochu vyčistily kanálky pak jsem to ještě zkoušel u 250cc ale tam už to poznat nebylo
tel.777 55 22 12 email:kraken.99@seznam.cz skype:kraken.99
Uživatelský avatar
kraken.99

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2887
Registrován: 28 dub 2007, 20:41
Bydliště: Chrustenice
Skútr / moto: Suzuki Burgman 650exe 08

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod Neos50 » 03 lis 2009, 08:53

teda vy jste se tu rozjeli :-D
já jsem zkoušel u babety kdysi jezdit speciál a naturál a tam rozdíl byl...asi 3 km/h v maximálce ve prospěch naturalu :) ale to jak ten motor zvonil to bylo hrozný to samí na Jawce..tam jsem taky jezdil jeden čas na naturál sice šel líp do otáček jel relativně líp ,ale byl i hlučnější jako by to prostě víc detonovalo.Kompresi nevim,ale motor jsem upravenej měl.
Na Banditu jsem zkoušel jak speciál a naturál a bez rozdílu. mám v TP předepsanej min 91 oktan a psali to na tyhle motory až do roku 2006..od 07 je vodník se stříkačkou a snímačem klepání a tam je vcelku jedno co se naleje i když má psáno 95 oktan
Uživatelský avatar
Neos50

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 618
Registrován: 20 lis 2007, 19:24
Skútr / moto: Piaggio Sfera 50 RST
Tuning / úpravy: Malossi multivar,Karbec Naraku 17,5 tvrdší spojkový pružinky,výfuk teprve bude :-D

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod FRAG » 03 lis 2009, 13:55

To se ani nedivim, ze to zvonilo...mas setsti ze to nedozvonilo, kdyz v Naturalu je podstatne mene olova....a jak kazdy vi olova maze. Proto se musi pro starsi motory pridavat nahrada za tetraetylolovo.
FRAG

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 275
Registrován: 23 bře 2009, 08:07
Skútr / moto: B650EXEK5
Tuning / úpravy: AA500-Prodano

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod Kamilus » 25 bře 2010, 11:28

Na skůtru jsem nic lepšího nepozoroval, krom vyčištění palivové soustavy a všeho, protože se mi zapral karbec. A to samé se mi stalo i v autě lepší naftou(palivový filtr).
Jo a ve Faforitu stříkačce výkon poznat šel, šel jinak do otáček, hezky zvonil a byl, jako by snědl viagru.
V Yarisu o obsahu 998 cm3, byl plyn velice citlivý a špatně se mi jezdilo na malou spotřebu(dle palubní pc). V těchto autech byl od novoty používán kvalitní benzín, tudíž se po užití 98octan. nic nezapralo. :mrgreen:
Kejši: Aprilia SR 50, rv.01, SR50 R, rv.10, SR 125, rv.99, PCX125 r.v.11
125ka Obrázek 150ka Obrázek
Uživatelský avatar
Kamilus

500+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 594
Registrován: 22 lis 2009, 20:09
Bydliště: Šumbark
Skútr / moto: Honda 150 PCX

Honda PCX

Příspěvekod PCXMaxim » 30 zář 2010, 20:24

a co rikate na V pover? na shellu ? uvazoval jsem ze ho budu brat ..
Uživatelský avatar
PCXMaxim

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 24
Registrován: 24 zář 2010, 19:12
Bydliště: Ostrava centrum
Skútr / moto: Honda pcx 125
Tuning / úpravy: Bílá perlet ,Monster nálepky :o))

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod sedli » 30 zář 2010, 20:42

Moje čerstvé poznatky o kvalitě benzínu :
Když jsem tankoval na Unicornu (levná benzínka kdo neví) tak mi scooter za studena chytnul bez problému (sytič) ale přidat plyn jsem mohl až po minutě, nebo chcípl. Bral jsem to jako normální věc stářím, 2T - i v servise mi řekl že je to starý a musí se to prostě chvilku nechat...tak jsem s tím žil a bral to za samozřejmost jako nasazení helmy. Poslední měsíc beru jen u OMW klasickej natural a po ránu si najednou začnu všímat...a hle, já jemně otočil a ono to nechtělo chcípnout ale zabralo? Teď když to vytáhnu ráno kdy je ještě 8°C nastartuju a můžu klidně okamžitě odjet(samože chvilku čekám a pak jedu uličkama schválně a piánko). Ale tím chci upozornit na tu změnu startů ! Bacha, něco na tom bude ! Spotřeba a výkon uplně beze změny o to nejde, ale jde uplně nádherně vidět jaký jsou v tom rozdíly.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod hagrid » 30 zář 2010, 20:46

Já když vezmu V-Power, tak nic. Jako klasika Natural. Teď tankuju Tesco, maj nějakej "lepčí" a dražší o třicetník. Rozdíl nula. Berete někdo Euroil plus? je v tom rozdíl? Mně se zdá, že ne.
MBK 300 Kilibre kilibre(kyselaryba)email.cz
Uživatelský avatar
hagrid

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 676
Registrován: 28 zář 2010, 22:00
Bydliště: Sezimák dvojka
Skútr / moto: MBK 300 Klilibre, Baotian Cyborg QT 50

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod PCXMaxim » 02 říj 2010, 19:48

me by prave zajimalo zda v power 95 kdyz ho budu lit od novoty tak to bude nejak poznat ...a uskodit by to nemelo :o)
Uživatelský avatar
PCXMaxim

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 24
Registrován: 24 zář 2010, 19:12
Bydliště: Ostrava centrum
Skútr / moto: Honda pcx 125
Tuning / úpravy: Bílá perlet ,Monster nálepky :o))

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod janon » 02 říj 2010, 21:21

PCXMaxim píše:...zda v power 95 kdyz ho budu lit od novoty tak to bude nejak poznat ...


Laik pozna podle mne kulovy a nez neco poznas, tak bude skutr mit pateho majitele.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod Dropped » 02 říj 2010, 21:24

janon píše:
PCXMaxim píše:...zda v power 95 kdyz ho budu lit od novoty tak to bude nejak poznat ...


Laik pozna podle mne kulovy a nez neco poznas, tak bude skutr mit pateho majitele.

Asi tak nějak. :D
Uživatelský avatar
Dropped

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 102
Registrován: 30 kvě 2009, 16:20
Bydliště: Semily
Skútr / moto: T-Max 530

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod PCXMaxim » 03 říj 2010, 09:42

Nooo to ne ja ho neprodam ..necham si ho co pojede :o) a co se tyce beninu ..nemam na mysli vykon ale motor by mel po takovem benzinu vic vydrzet ...nez nejaky z lkoilu nebo tesko atd..
Uživatelský avatar
PCXMaxim

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 24
Registrován: 24 zář 2010, 19:12
Bydliště: Ostrava centrum
Skútr / moto: Honda pcx 125
Tuning / úpravy: Bílá perlet ,Monster nálepky :o))

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod _Tom_ » 03 říj 2010, 16:34

podle mě když vynechám nějaké traktorky tak stačí tankovat normal 95ku a člověk stejně prd pozdá jestli to jezdilo na 95 nebo vervu 100. větší zásahy uvnitř motoru tomu dáš pokud budeš jezdit maxx na studený motor nebo s 50kou po dálnicích furt plnej. ale běžně poznat že jsi jezdil na 98 podle mě nedokáže ani sám majitel ani servis
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod Myschan » 04 říj 2010, 20:22

Známý tvrdí, že prý je ten benzín s přísadou poznat při rozdělání motoru. Prý je podstatně čistčí. Já to chci vyzkoušet v kombinaci s tou iridiovou svíčkou - teda jestli to v tomhle počasí ještě stihnu. Co se týče svíčky, mám pocit, že to líp startuje - možná :lol:
Lepší pozdě, nežli vůbec.
Uživatelský avatar
Myschan

1000+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 1187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda Forza 300 (2020)

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod novaka » 04 říj 2010, 20:58

[quote="g.man"][/quote]

Mám teď čerstvé zkušenosti s iridiovou svíčku z Hondy SH a proti těm běžným co doporučuje Honda do řekněme města a na zimu a pro časté ježdění při max. výkonu, no prostě teplá a studená, tak ve spotřebě prakticky žádný rozdíl. V čem je ale rozdíl, tak to je kultivovanost chodu motoru při max. otáčkách, dřív motor řval, že jsem ho raději nechal, teď to zní daleko lépe. Ani není třeba hudební sluch :-). No možná to bude mít vliv i na spotřebu to ježdění při max. výkonu. Jo a ani s více oktanovým BE žádná výrazně nižší spotřeba. Jde to ale lépe za plynem. No u 250 cc se to už asi tak neprojeví.
novaka

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 474
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Burgman 200

PředchozíDalší

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron