Nekvalitní Benzín

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Re: Nekvalitní Benzín

Příspěvekod scarabeo500 » 08 zář 2015, 12:33

Vlákno se jmenuje "nekvalitní benzín" Tak nám laskavě promiň, že meleme o palive. Asi by bylo vhodnější psát o pneumatikách.
Uživatelský avatar
scarabeo500

250+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 269
Registrován: 09 dub 2015, 07:08
Bydliště: okr. Třebíč
Skútr / moto: Scarabeo 500

Re: Nekvalitní Benzín

Příspěvekod BacaNR » 08 zář 2015, 21:35

to len zadavatel zle nazval temu , pokial viem riesi slabu kompresiu podla jeho prveho pripsevku :wink:
BacaNR

100+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 105
Registrován: 12 čer 2013, 21:59
Skútr / moto: Tmax 500i,Malaguti madison RS250 ,Keeway matrix 70

Re: Nekvalitní Benzín

Příspěvekod Valheru_KOKr » 08 zář 2015, 21:47

Jenže jí měří domněnkou a odhadem :/
Kája

Yuki CITY 125 - Nová čína, s jasnou historií a zcela nejasným osudem
Kokříkovi cesty
Nevidí mě! Neslyší mě! Nepředvídá mě! Nedává pozor! Nerespektuje mě, protože jsem na 2 kolech! Vím to, předpokládám to, a proto ještě jezdím a stále píši!
Uživatelský avatar
Valheru_KOKr

250+
 
Reputace: 33
Příspěvky: 394
Registrován: 29 čer 2015, 15:48
Bydliště: Praha 13
Skútr / moto: Yuki CITY 125
Tuning / úpravy: Ne

Re: Nekvalitní Benzín

Příspěvekod JardaB » 09 zář 2015, 09:54

forester píše:
Tondaxp píše:Zdravím. Může mít nekvalitní benzín vliv na Kompresi ?. Nemám kompres po natankování. ujel jsem asi 20 km a číňan ztratil kompresi. Myslíte někdo že to může být Kroužkama ?


Áno môže mať nekvalitný benzín vplyv na kompresiu t.j málo oktánov zlé horenie slabá rozťažnosť pri horení a tým pádom zlá kompresia.Mne sa to stalo pred nedávnom v Chorvátsku a skoro celú cestu domov mi to trhalo. Pomohol prípravok VIF- aditívum do benzínu.Vypusti nádrž, nalej iný benzín aby sa vylúčil alebo potvrdil problém sa benzínom.Kde si tankoval a čo?


=================================================

Tento příspěvek je myšlen ironicky ????? Pak je dobrý ... Jinak to jsou Staré pověsti české

Oktany mají vliv na vznik předzápalů - samozápalů. S kompresním poměrem souvisejí - motor s vyšším kompresním poměrem má obecně vyšší oktanový nárok. Tvrzení - málo oktanů - špatné hoření je zcela nesmyslné. Vysoko i nízko oktanový benzín shoří úplně stejně s vývinem stejného množství energie.

VIF do benzínu NEZVYŠUJE oktanové číslo (řeší mazivost, korozi a odstranění úsad viz popis výrobce... a to je vše. VIF u nafty řeší navíc cetanové číslo a pěnivost).

Problémy mohou vznikat pokud je benzín nekvalitní ve smyslu pančovaný, s obsahem vody, příliš starý (odpařily se těkavější složky), atd
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Ex auctoritae Dei omnipotentis, Patris, et Filii, et Spiritus Sacti, et sanctorum canonum, sanctaeque et intemeratae Virginis Dei genetricis Mariae. Atque omnium coelestium virtutum, angelorum, archangel, ... anathema sit.
Uživatelský avatar
JardaB

1000+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 1182
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Nekvalitní Benzín

Příspěvekod josuk » 09 zář 2015, 10:47

„motor s vyšším kompresním poměrem má obecně vyšší oktanový nárok“
ovšem také u motoru konstrukčně s vyšším kompresním poměrem dojde při zapálení a při práci pístu k většímu poklesu tlaku a tudíž většímu poklesu teploty(!!) spalin, které jdou do výfuku (teplota a tlak jsou přímo závislé).
Takže když se vysokoktanové benzíny (navíc bez biolihu- který méně topí) dávají do motoru s nižší kompresí, motor to na práci pístu stejně nedokáže využít, protože se „příliš“ brzo otevře výfukový ventil, a vysoká teplota spalin poškozuje právě třeba výfukové ventily a lambdu.. To je myslím taky dobrý tak nějak mít na paměti..
Uživatelský avatar
josuk

1000+
 
Reputace: 543
Příspěvky: 1304
Registrován: 14 pro 2012, 10:38
Bydliště: Praha
Skútr / moto: zimní X Max 250 a letní Xciting 400
Tuning / úpravy: na zimu deka a zimní gumy

Re: Nekvalitní Benzín

Příspěvekod Dusan14 » 09 zář 2015, 11:28

Vysie oktanove cislo zabranuje detonacnemu spalovaniu tj klepaniu
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1113
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Předchozí

Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 8 návštevníků