98oktanový benzín

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod TUNER » 13 čer 2012, 13:10

To je fakt,je to docela omezení,jezdit každejch 200-300 km tankovat. Kdyby měl skútr nádrž na 20 litrů,to by byla jiná )))
Já teď taky jel autem naloženej na závody za 4,1 což je se skútrem plně srovnatelné a i když má nádrž 60 litrů,tak i přes to budu řešit cenu,když je rozdíl klidně i 3 kč na litru a víc. ;-) Hlavně teď když máme naftu za 33,5 na Shellce,OMV i Benzině :) a po dálnici jsem se musel smát cenam kolem 37-38 kč... OMV 100 - 36,50 kč/l..... a na dálnici přes 40....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 201
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod radesed » 13 čer 2012, 13:14

tož přijeď k nám na Moravu, cena 38 Kč/l benzínu a 37 Kč/l nafty zcela běžné, hlavně na Shell nebo ÖMV
KEEWAY F-ACT 125, válec Airsal 150 ccm, variátor Naraku Maxi-Speed, 30 000 km
HONDA Forza 300, bez úprav, 3,6 l/100 km
Uživatelský avatar
radesed

50+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 95
Registrován: 10 dub 2010, 20:00
Bydliště: Brno / Židlochovice
Skútr / moto: KEEWAY F-ACT 125 - prodáno, HONDA Forza 300

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod nedory » 13 čer 2012, 14:02

nechápu, jak někdo může jezdit s autem za 4,1/100. Mám1,9 (88kW) a životní rekord mám do itálie, protože tchán se poflakoval po dálnici 120km/hod nejvíc. To jsem jel za 5,5l/100km. Běžně mám 6,3-7,5l/100km - nafty.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

500+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 727
Registrován: 27 pro 2010, 10:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod sedli » 13 čer 2012, 15:15

Tuner : Svatej to kraj, teď aktuálně když jsem do auta tankoval jeden z nejlevnějších benzínů v Brně, tak za 36.80, jinak do skútru na OMV za 38.20 a to jsem bral i za víc...a o pumpách na přivaděčích nemluvě...

Ale k tématu. Se starým skútrem ( karbenátek ) jsem zkoušel pokusy levný benzín a další nádrž nějaký ten V-power a rozdíl žádnej. Zkusím to schválně na svým pcx - natankovat jednou na unicornu, vyjezdit a nabrat V-power nebo co uvidím. Jestli bude nějekej rozdíl ve spotřebě, maximálce nebo výkonu , tak by se to u stříkačky mělo projevit spíš, ale udělám to je proto, že rozdíl bude pár kaček a abych mohl napsat že max.placebo efekt :-)
Live to Ride. Ride to Live.
Byl : Piaggio Hexagon LX 125- r.v.96, nyní Honda PCX 125- rv. 2012 - 1.generace, najeto 65.000 KM
Profil Motorkáři : http://www.motorkari.cz/profil/?uid=101912
Obrázek
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1941
Registrován: 27 črc 2009, 15:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod TUNER » 13 čer 2012, 15:25

Tady v Plzni je to ale spíš konkurenční boj. Nevim jestli znáte čerpačky TANK-ONO,tak ty mívají široko daleko nejnižší cenu,třeba o 2-3 kč na litr méně oproti ostatním a tak se zřejmě utvořil kartel a všechny (nebo alespoň OMV,Shell,Benzina) kolem kterých denodenně jezdim,utvořily kartel a šli na stejnou cenu jako ONO....lidi pak raději vemou u známé značky než u ONA....
Kousek za Plzní už jsou ale ceny stejné jako jinde,to znamená jak píšeš kolem 37-38 kč...na dálnici ještě víc.
Ty samé zprávy mam od kamaráda,který tankoval na Shellce u Vysokého Mýta,kde je také čerpací stanice TANK-ONO a také tam mají na Shellce naftu za 33,5...takže to bude nejspíš celoplošně po republice všechny benzinky v blízkosti ONA.........alespoň je vidět jaké mají marže,když mohou takto hýbat s cenama a dostat se na cenu neznačkové benzinky.

nedory - jedná se o Fiat Doblo 1,9 JTD - 100 koníků,takže pěkná krabice.. Naloženo skútrem,stanem,bednama s nářadím a dílama a tašky s hadrama + koberec ))) Do Prahy jsem jel po dálnici,ale jen tak kolem 110-120 a pak po okreskách až do Český Lípy normálka kolem 80-90,za Mělníkem to bylo pomalejší,tam se jelo pomaleji a nedalo se moc předjíždět. Moc jsem to nehonil,to je fakt,ale brzda provozu jsem taky nebyl (krom dálnice,tam jsem předjížděl tak kamiony a autobusy ))). Najeto 400 km,na začátku vynulováno a zpátky doma hlásil PC 24,2 km/l....ještě záleží jak hodně kecá palubák....ale dalo by se tomu i věřit. Kolem 4,5-5 s tim jezdí normálka dva lidi co znam. Tatík s tim jezdí na couračky kolem 5.....Jel jsem s tim poprvý,už mi nebavilo nakládat skútra do Volva na ležato ))) S Volvem jezdim za skoro 3x tolik.....naštěstí plynu :D
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 201
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod Dom999 » 13 čer 2012, 16:26

No zak kdyz jsme u toho dobla tak ja jezdim s tim dlouhym 1.9JTD 74kw a nejmin jsem se dostal na 4.5l/100km podle positace a k tomu si musis pripocist cca litr pritoze keca. Koukkni schvalne sem http://www.spritmonitor.de/en/detail/486216.html ale prumer je 6.5 real a to i s tim nejezdim brzda plyn ani jako strejka. Ikdyz obcas dalnici 150-160 ale to jen vyjimecne.
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 21:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod nedory » 13 čer 2012, 16:53

já mám Fiat Stilo, 1,9, 88kW...asi mám těžkou nohu.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

500+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 727
Registrován: 27 pro 2010, 10:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod sedli » 13 čer 2012, 18:31

Jel jsem kolem Agipu tak jsem to tam na poslední chvíli strhnul, svítila poslední čárka, tak jsem tam šlehnul nějakej super plus 98. Teď to hážu na spritmonitor a stál 39.90 L, na nádrži to udělá minimální rozdíl, ale myslím že to pojede stejně, uvidíme. Stejně mi nejvíc voní klasickej Nat.95 :-)
Live to Ride. Ride to Live.
Byl : Piaggio Hexagon LX 125- r.v.96, nyní Honda PCX 125- rv. 2012 - 1.generace, najeto 65.000 KM
Profil Motorkáři : http://www.motorkari.cz/profil/?uid=101912
Obrázek
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1941
Registrován: 27 črc 2009, 15:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod TUNER » 14 čer 2012, 05:48

Spritmonitor mam samo projetej. Možná to bude dost o stylu. Já když koukam na spotřebu svýho Volva,tak jezdim taky spíš podprůměrné hodnoty než ostatní. :) Nepředpokládam že by palubák kecal o litr. V každém případě je v plánu porovnání,až se teď bude tankovat. ;-)

Jinak malá změna. Ráno jedu kolem OMV a co to nevidím......nafta 32,9 a benzin 33,9 :D 100oktan 35,9....no,už to začíná lezt konečně krapet dolu :D Zřejmě opět reakce na ONO který srazilo ceny na ty samé hodnoty.....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 201
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod Dom999 » 14 čer 2012, 08:17

Tak u toho dobla keca o litr neomilne ale co mame jeste obytnak na ducatu 3.0 jtd tak tam keca obcas i o 2litry uoazuke 10 Le je to 12.
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 21:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod Blight28 » 14 čer 2012, 09:42

tuner : o tom kartelu jsem taky přesvědčenej... o víkendu jsem tankoval v Ústí nad Labem (kde je taky ONO) u Benziny za 34,90,- jinde tak laciný nejsou... Doufám že to ONO nezlikviduje, jinak už asi nikdo levný benzín prodávat nebude...
NEZÁLEŽÍ NA ČEM JEZDÍŠ, HLAVNĚ KDYŽ JEDEŠ,UŽÍVÁŠ SI A MÁŠ Z TOHO RADOST
21170 km,19370 km já
Uživatelský avatar
Blight28

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 147
Registrován: 05 úno 2012, 14:36
Bydliště: Praha 6 Bubeneč 607 273 454
Skútr / moto: Yamaha Xmax 250 2006

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod mickielli15 » 14 čer 2012, 10:16

no pokud budou mít úplně stejnou cenu, tak bude mít ONO minimálně nižší tržby. Pokud by zkrachovala, tak chlapci pak vesele zvednou a je po ptákách. Já k ONO nejezdím, navíc u mého bydliště naneštěstí žádná výrazně levná pumpa není, takže tu nemá ani nikdo z velkých společností důvod zlevňovat... škoda.
SH 300i najeto 70000km
Uživatelský avatar
mickielli15

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 572
Registrován: 05 dub 2012, 00:33
Bydliště: pár km od Brna na sever :-)
Skútr / moto: Honda SH 300i 2011
Tuning / úpravy: Nechci do toho Hondě fušovat :-))

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod sedli » 16 čer 2012, 16:02

Tak jsem vyjezdil plnou nádrž toho 98 oktanovýho od Agipu a žádná změna. Jediná věc, které jsem si všiml ( nebo se mi zdálo ), že po nastartování se míň třásly řídítka - zrcátka. Jak vytáhnu moto, nastartuju, nasadím rukavice, a při nasazování přilby čučím do zrcátka..no a dnes ráno jsem měl pocit, že se vidím " ostřeji " ..ale možná taky placebo effect, každopádně už tam leju zase klasickej Natural od OMV.
Live to Ride. Ride to Live.
Byl : Piaggio Hexagon LX 125- r.v.96, nyní Honda PCX 125- rv. 2012 - 1.generace, najeto 65.000 KM
Profil Motorkáři : http://www.motorkari.cz/profil/?uid=101912
Obrázek
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1941
Registrován: 27 črc 2009, 15:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod Panker » 16 čer 2012, 16:45

taky leju normalni natural (OMV, Shell), po tankovani na Unicronu jsem mel problem se startovanim :mrgreen: A jednou se mi po V-Poweru zdalo, ze to ma lepsi odezvu na plyn. :D Ale mozna to vazne bylo placebo :mrgreen:
Uživatelský avatar
Panker

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 79
Registrován: 04 srp 2011, 22:24
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Yamaha X-MAX 125i (2008)
Tuning / úpravy: bez úprav

Re: 98oktanový benzín

Příspěvekod Seti » 25 čer 2012, 09:07

Tak jsem si v pátek naběhl a zlákan dobrou cenou, jsem si pokusně natankoval plnou nádrž Maxxmotion 100 u plzeňské OMV. A dostavilo se velké zklamání - pokud jsem u 98 nepocítil rozdíl a jelo to tak nějak stejně, tak s tímhle se ta stříkačka vůbec nevyrovná, horší odezva za plynem a jelo to podstatně hůř. O víkednu jsem to celé odsál a dolil 95kou. Všechno se srovnalo a Maxxmotion 100 skončil v autě..
Gilera Runner 50 PureJet FL: Malossi multivar, U24ETR/Malossi Redsponge, 2,7L/100km
Uživatelský avatar
Seti

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 92
Registrován: 11 úno 2011, 11:14
Bydliště: Plzeňsko
Skútr / moto: Gilera Runner 50 PureJet

PředchozíDalší

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník