Nekvalitní Benzín

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Re: Nekvalitní Benzín

Příspěvekod Valheru_KOKr » 06 zář 2015, 15:45

začal bych kontrolou palivového filtru, karbecem a pak teprve motorem. Je možný, že to s tankováním vůbec nesouvisí a je to jen shoda okolností, ale kontrola cesty paliva je nejjednodušší co lze udělat
Kája

Yuki CITY 125 - Nová čína, s jasnou historií a zcela nejasným osudem
Kokříkovi cesty
Nevidí mě! Neslyší mě! Nepředvídá mě! Nedává pozor! Nerespektuje mě, protože jsem na 2 kolech! Vím to, předpokládám to, a proto ještě jezdím a stále píši!
Uživatelský avatar
Valheru_KOKr

250+
 
Reputace: 33
Příspěvky: 394
Registrován: 29 čer 2015, 14:48
Bydliště: Praha 13
Skútr / moto: Yuki CITY 125
Tuning / úpravy: Ne

Re: Nekvalitní Benzín

Příspěvekod Tondaxp » 06 zář 2015, 15:46

Natural 95 - Agip - Ostrava

-- 6. 9. 2015 16:47 --

forester píše:Aký benzín si tankoval a kde?

Natural 95 - Agip - Ostrava

-- 6. 9. 2015 16:49 --

forester píše:Aký benzín si tankoval a kde?

Natural 95 - Agip - Ostrava
Kingway Koyot 50 ccm
Kingway Mosquito 50 ccm
Uživatelský avatar
Tondaxp

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 33
Registrován: 03 črc 2009, 17:18
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kingway Koyot

Re: Nekvalitní Benzín

Příspěvekod forester » 06 zář 2015, 15:57

Valheru_KOKr píše:začal bych kontrolou palivového filtru, karbecem a pak teprve motorem. Je možný, že to s tankováním vůbec nesouvisí a je to jen shoda okolností, ale kontrola cesty paliva je nejjednodušší co lze udělat


Asi máš pravdu len on nemá karbec je to 4takt a palivový filter tiež nie ale dodávkou paliva to asi bude.

Agip N95 je v pohode len bordel tam mohol byť aj tak.
Honda PCX, 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,39 tis km
Yamaha X-Max 250,2012,75 tis km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 418
Příspěvky: 4290
Registrován: 14 čer 2010, 15:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Nekvalitní Benzín

Příspěvekod Valheru_KOKr » 06 zář 2015, 16:05

jako že má čínskou 50ccm se stříkačkou? Palivový filtr netuším, já ho na číně mám tak to beru, že čína dělá přes kopírák :)

moje 152BMQ má nádrž, sítko v nádrži, cestou palivový filtr, nějaký ten podtlakem ovládaný kohout přívodu paliva, karburátor a motor :)
Kája

Yuki CITY 125 - Nová čína, s jasnou historií a zcela nejasným osudem
Kokříkovi cesty
Nevidí mě! Neslyší mě! Nepředvídá mě! Nedává pozor! Nerespektuje mě, protože jsem na 2 kolech! Vím to, předpokládám to, a proto ještě jezdím a stále píši!
Uživatelský avatar
Valheru_KOKr

250+
 
Reputace: 33
Příspěvky: 394
Registrován: 29 čer 2015, 14:48
Bydliště: Praha 13
Skútr / moto: Yuki CITY 125
Tuning / úpravy: Ne

Re: Nekvalitní Benzín

Příspěvekod Baharis » 06 zář 2015, 16:51

forester píše:Áno môže mať nekvalitný benzín vplyv na kompresiu t.j málo oktánov zlé horenie slabá rozťažnosť pri horení a tým pádom zlá kompresia.

Nechci se zapojovat do diskuze a jak jsem už napsal - provádět "gynekologickou operaci po telefóně". Běžte k obvoďákovi kterému sebrali fonendoskop a tlakoměr s tím, aby vás kvalitně vyšetřil.... :mrgreen:
Tyto závady podle mě chtějí dílnu a mechanika. Ale kvůli tomu nepíši. Když už o tom debatíte, nepopírám že od toho zde fórum je, nepište prosím bludy. Resp. pište pouze to co víte nabeton.

Promiň Forestere, nezlob se, ale blud je třeba tvá citace výše. Komprese je tlak který se změří ve spalovacím prostoru, kdy vzduch/směs (je to jedno) je stlačován z dolní úvrati do horní, kvalita paliva je v tomto případě irelevantní. Je to čistá mechanika. Nasaju něco, zavřu ventily a stlačím to. Výsledný tlak se zove ta komprese.
mmch: komprese se měří otvorem pro svíčku, svíčka zde absentuje a k žádnému zahoření tedy nemůže dojít. U benzínu. U nafty víme že k zahoření dochází samovznícením od rozžhaveného vzduchu, že? .... :wink:
Uživatelský avatar
Baharis

100+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 138
Registrován: 08 črc 2015, 17:31
Bydliště: Lužice u Hodonína
Skútr / moto: PIAGGIO Beverly 200
Tuning / úpravy: Variátor Malossi, laděno na brzdě, vysoký plexi štít, komplet LED,

Re: Nekvalitní Benzín

Příspěvekod sedli » 06 zář 2015, 18:27

Vůbec jsi nepopsal pořádně problém a potřebný informace kolem. Klídně to může bejt jen sytič a věci kolem komprese jsou úplně mimo mísu. Tady vážně nejsou jasnovidci co podle popisu bez začátku a konce podají vysvětlení a radu jak to opravit :)
Live to Ride. Ride to Live.
Byl : Piaggio Hexagon LX 125- r.v.96, nyní Honda PCX 125- rv. 2012 - 1.generace, najeto 65.000 KM
Profil Motorkáři : http://www.motorkari.cz/profil/?uid=101912
Obrázek
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1941
Registrován: 27 črc 2009, 15:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Nekvalitní Benzín

Příspěvekod janon » 07 zář 2015, 12:08

Proste v tom motoru klidne neco mohlo odejit do vecnych lovist, nezavisle na natankovani. To, ze se zavada projevila zrovna po natankovani, muze mit souvislost, ale taky vubec nemusi. Pri cetnosti zavad u techto stroju, bych se tomu nedivil.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
nyni je Honda Silver Wing 600 najeto 105 000 km (ja 87 000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 189
Příspěvky: 2729
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Bydliště: Praha

Re: Nekvalitní Benzín

Příspěvekod scarabeo500 » 07 zář 2015, 12:35

forester píše:
Valheru_KOKr píše:začal bych kontrolou palivového filtru, karbecem a pak teprve motorem. Je možný, že to s tankováním vůbec nesouvisí a je to jen shoda okolností, ale kontrola cesty paliva je nejjednodušší co lze udělat


Asi máš pravdu len on nemá karbec je to 4takt a palivový filter tiež nie ale dodávkou paliva to asi bude.

Agip N95 je v pohode len bordel tam mohol byť aj tak.

Čtyřtakty nemají karbec?
Uživatelský avatar
scarabeo500

250+
 
Reputace: 17
Příspěvky: 262
Registrován: 09 dub 2015, 06:08
Bydliště: okr. Třebíč
Skútr / moto: Scarabeo 500

Re: Nekvalitní Benzín

Příspěvekod forester » 07 zář 2015, 14:01

Majú jasné že majú,došlo k omylu ospravedlňujem sa za kačicu :D ,poňal som to že vstrek,hanbím sa ako jedno hovado :D už ani nemôžem napísať že mám výučny list ako automechanik :D Máš u mňa pivo scarabeo500 :D
Honda PCX, 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,39 tis km
Yamaha X-Max 250,2012,75 tis km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 418
Příspěvky: 4290
Registrován: 14 čer 2010, 15:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Nekvalitní Benzín

Příspěvekod Baharis » 07 zář 2015, 15:16

forester píše:... už ani nemôžem napísať že mám výučny list ako automechanik...
Zdravím tě kolegáčku :lol:.
Taky, taky, jen jsem k tomu ještě přidal ve stejném oboru tu "zkoušku dospělosti".
Ale co chci. To se tedy omlouvám za přednášku nahoře. To jsou věci které zajisté znáš, o tom nepochybuji. Snad pouze nedorozumění, či špatné vyjádření. Jako bych nic neřek... :wink:
Uživatelský avatar
Baharis

100+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 138
Registrován: 08 črc 2015, 17:31
Bydliště: Lužice u Hodonína
Skútr / moto: PIAGGIO Beverly 200
Tuning / úpravy: Variátor Malossi, laděno na brzdě, vysoký plexi štít, komplet LED,

Re: Nekvalitní Benzín

Příspěvekod forester » 07 zář 2015, 20:28

Ok berem, bolo ti odpustené :D Len nič múdre ma nenapadlo o plachatniciach čím by som ti podkúril, to ma najviac štvalo :D
Honda PCX, 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,39 tis km
Yamaha X-Max 250,2012,75 tis km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 418
Příspěvky: 4290
Registrován: 14 čer 2010, 15:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Nekvalitní Benzín

Příspěvekod Mr.Voza » 07 zář 2015, 21:09

Ty voe, to je zas téma. Fofola v motoru, nízká komprese způsobená sjetejma válečkama, 4takt bez karburátoru a palivovýho filtru, co se tady člověk ješte nedozví :lol:

Ale taď vážně, jak už tady někteří psali, vůbec to nemusí souviset s tím tankováním, prostě se někde něco vysralo. Zaměř se na základní věcy, jako je svíčka, kabel, fajfka, karbec rozebrat a pořádně vyčistit, zkontrolovat sytič, zkontrolovat dodávku paliva do karbecu, podtlakovej kohout v nádrži, těsnost všech hadiček a hlavně těsnost příruby karburátoru, příruby vzduchovýho filtru, filtr samotnej (vyčistit/vyměnit)... a až pak bych se zaměřil na motor samotnej.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1269
Registrován: 05 říj 2011, 20:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Nekvalitní Benzín

Příspěvekod sedli » 08 zář 2015, 09:30

Mr.Voza : Sranda musí bejt, i kdyby komprese nebyla ! :mrgreen:

A teď vážně : Radu nemám, chce to pořádně popsat probém, projevy a vše kolem :) :) Jestli to nebude změnou tlaku...:) :mrgreen:
Live to Ride. Ride to Live.
Byl : Piaggio Hexagon LX 125- r.v.96, nyní Honda PCX 125- rv. 2012 - 1.generace, najeto 65.000 KM
Profil Motorkáři : http://www.motorkari.cz/profil/?uid=101912
Obrázek
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1941
Registrován: 27 črc 2009, 15:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Nekvalitní Benzín

Příspěvekod scarabeo500 » 08 zář 2015, 09:59

O konkrétním skůtru nic nevím. Jestli má nakopávačku nebo startér nebo obojí, ale zadavatel tam někde píše, že by to mohl startovat rukou jak malou to má kompresi. Tak s tím asi nějak zkoušel rukou točit. I když padesátka se dá rukou za nakopávačku taky určitě nastartovat. Je to celé hodně zmatené. Ale nedovedu si představit jaké abrasivo by v tom bezinu muselo být aby to dokázalo během pár km tak vydřít motor aby ztratil kompresi.
Uživatelský avatar
scarabeo500

250+
 
Reputace: 17
Příspěvky: 262
Registrován: 09 dub 2015, 06:08
Bydliště: okr. Třebíč
Skútr / moto: Scarabeo 500

Re: Nekvalitní Benzín

Příspěvekod BacaNR » 08 zář 2015, 10:57

nechapem co tu vsetci melete o palive a elektrike ked on sam pise ze to nema kompresiu :roll: Podla mna ma podpalene ventili za chvilu mu to uz nenastartuje vobec , na tych motoroch je to bezna vec tak zhod hlavu prebrus ich alebo vymen celu hlavu a jazdi :D
BacaNR

100+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 105
Registrován: 12 čer 2013, 20:59
Skútr / moto: Tmax 500i,Malaguti madison RS250 ,Keeway matrix 70

PředchozíDalší

Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků