Peugeot Satelis 250

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Peugeot Satelis 250

Příspěvekod K0LL » 13 kvě 2013, 19:20

jen poznámečka. satelis se dělá i ve verzi 400 proč jsi nešel do něj?
Uživatelský avatar
K0LL

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 269
Registrován: 22 bře 2013, 20:36
Bydliště: Loštice, Olomoucký kraj
Skútr / moto: Yamaha X max 125 / MBK SkyCruiser

Peugeot Satelis 250

Příspěvekod Travex » 13 kvě 2013, 21:52

Potrebuju jezdit ve meste v hustem provozu a 400 nebo 500 verze uz je ponekud tezkopadna v nizkych rychlostech a tezka na manipulaci ve stisnenem prostoru. Navic je pomerne obtizne regulovat vykon velkeho jednovalce v nizkych otackach - aspon tenhle dojem jsem mel, kdyz jsem si 500ku pujcil. Spotreba taky neni v mestskem provozu u 500ky nejnizsi, zatimco moje 250 jezdi za 3,2 litru tak 500ka brla pres 5 litru a to jsem na ni nejezdil ve dvou..... Jedine misto, kde lituju toho, ze mam jen 250 je dalnice mimo mesto.
Peugeot Satelis 250RS
bylo: Peugeot JetForce TSDI 70ccm

Servis skutru, specializace na Peugeot TSDI a EFI, programovani ECU a imobilizeru (Peugeot, Piaggio, Aprilia, Gilera), kodovani MASTER klice pri ztrate.
Travex

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 16
Registrován: 13 kvě 2013, 10:11
Skútr / moto: Satelis 250RS
Tuning / úpravy: nejsou potreba

Re: Peugeot Satelis 250

Příspěvekod K0LL » 14 kvě 2013, 07:04

Jo tak to určitě :) ono vždy záleží na co to člověk má :). Když jsem si kupoval já stroj byl jsem omezen řidičákem, ale přesto jsem chtěl 125cc už jen kvůli spotřebě a též, že nepotřebuji dosahovat vyšších rychlostí, jelikož i v autě nejezdím moc rychle ..kolem té stovky což 80-90 hravě zvládne i Max se spotřebou kolem 2.5 - 3 litrů :). Občas tomu dám a vytáhnu z toho víc, ale to jen na spestření nebo když potřebuji předjet kamion :D. 25 mi bohatě stačí, ale možná v budoucnu až našetřím bych šel do X-maxe 400 co ted vyšel.
Uživatelský avatar
K0LL

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 269
Registrován: 22 bře 2013, 20:36
Bydliště: Loštice, Olomoucký kraj
Skútr / moto: Yamaha X max 125 / MBK SkyCruiser

Peugeot Satelis 250

Příspěvekod Travex » 29 čer 2013, 20:29

Tak mam za sebou uz par tisic a taky servisku: zavady zatim prakticky zadny (vadnej brzdovej spinac), potrapil jsem se s predni brzdou (rozebrani, vycisteni a nadvakrat odvzdusneni) a ted uz ma packa krasne sametovej krok.

jinak jen oleje filtry, vse ostatni OK. Zahodil jsemty strasidelne ztvrdly michelinky a hned mam dojem, ze mam upne jinyho scoota. Po dlouhym vahani jsem se rozhod pro dva kusy lisovany tmy pirelli. Novy klouzaly jak mejdlo, ale uz si to sedlo.

Dotaz nakonec: netusite nekdo, kde schrastit nastavitelny packy na nissinacky brzdy na sat-u?
Peugeot Satelis 250RS
bylo: Peugeot JetForce TSDI 70ccm

Servis skutru, specializace na Peugeot TSDI a EFI, programovani ECU a imobilizeru (Peugeot, Piaggio, Aprilia, Gilera), kodovani MASTER klice pri ztrate.
Travex

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 16
Registrován: 13 kvě 2013, 10:11
Skútr / moto: Satelis 250RS
Tuning / úpravy: nejsou potreba

Re: Peugeot Satelis 250

Příspěvekod prt » 14 zář 2013, 19:28

Tak už mám najeto 5000 a zatím spokojen. Závada žádná provoz bez problémů.spotřeba něco přes 3 litry a to jezdím většinou ve dvou . Samozřejmě nějaký konik navíc by neškodilo ale jede to docela svižně. Ato jezdím se zátěží (jsem tlustém a velký).maximální rychlost přes 130, trošku bych uvítal delší a vyšší sedlo ale je to mými nestandardními rozměry na majesty jsem se nevešel za ty prachy dobrý
skůtr, plechovka a ješte pár benzínových hraček, minulost peugeot satelis 250
prt

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 08 pro 2012, 20:16
Skútr / moto: Honda SW-t600
Tuning / úpravy: není

Re: Peugeot Satelis 250

Příspěvekod prt » 08 črc 2014, 11:08

Tak jsem úspěšně překročil 10000, nazul jsem nové gumy a proběhl servis, spotřeba pořád stejná cca 3,2 l/100. Přechodem na nové gumy michelin city grip a přeštelováním zadních pruži na nejměkší, se skůtr ochotněji pokládá do zatáček a tolik nekope na hrubých nerovnostech. Zatím žádná závada, jen dotáhnout všechny spoje.
skůtr, plechovka a ješte pár benzínových hraček, minulost peugeot satelis 250
prt

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 08 pro 2012, 20:16
Skútr / moto: Honda SW-t600
Tuning / úpravy: není

Re: Peugeot Satelis 250

Příspěvekod Travex » 04 srp 2014, 09:23

Dalsi pravidelny servis za mnou - valecky, remen, olej filtry, brzdovka... proste klasika. Stroj poctive slouzi tak jak ma... ale pujde do sveta. Po meste uz jezdim na SRXku a posilhavam po cestovni motce.

Necituj poslední příspěvek viz. pravidlo číslo 4. Díky Kyblos.
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 črc 2015, 17:44, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku.
Peugeot Satelis 250RS
bylo: Peugeot JetForce TSDI 70ccm

Servis skutru, specializace na Peugeot TSDI a EFI, programovani ECU a imobilizeru (Peugeot, Piaggio, Aprilia, Gilera), kodovani MASTER klice pri ztrate.
Travex

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 16
Registrován: 13 kvě 2013, 10:11
Skútr / moto: Satelis 250RS
Tuning / úpravy: nejsou potreba

Re: Peugeot Satelis 250

Příspěvekod prt » 09 úno 2015, 09:24

Loučím se s Vámi, peugeot už je pryč, teď přišla po zadek skoro nová rejže. Budu na satelise vzpomínat se slzou v oku, sloužil spolehlivě a do roztrhání pneumatik. Za cenu co jsem ho koupil, jsem byl velmi spokojený. Kdyby někteří řidiči nejezdili jako ....., tak bych si ho možná nechal. Teď mám pod sebou 50 koní tak doufám, že se mi podaří zmizet případným ovládačům volantů, kteří to podle mě moc nepochopili a do mírné zatáčky brzdí na 50, aby po následnou rovinku, kde se dá předjet, akcelerovali s nohou na podlaze na svých 90 a další zatáčku to opět zašlápli a tak pořád dokola.
skůtr, plechovka a ješte pár benzínových hraček, minulost peugeot satelis 250
prt

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 08 pro 2012, 20:16
Skútr / moto: Honda SW-t600
Tuning / úpravy: není

Re: Peugeot Satelis 250

Příspěvekod Pavel 72 » 27 črc 2017, 16:38

Zdravím. Moc se nikde o tomto stroji nepíše. Pokud můžu poprosit po kolika km se mění olej v motoru ? Po kolika km se děla servis variátoru ? Již třetí den mi po studenem startu na volnoběh motor s chcípne. Jakoby byl sytič vypnut. Pomůže pouze nastartováni pod plynem a hned se rozjedu. Po chvilce už motor na volnoběžné otáčky běží normálně. Setkal se stím nějaký majitel , tohoto skútru. Jak zprovoznit sytič , aby fungoval na 100 %. Za jakékoliv informace předem děkuji.
Uživatelský avatar
Pavel 72

50+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 70
Registrován: 26 zář 2014, 09:22
Skútr / moto: Honda SW400T , Yamaha XJ 900 , Kawasaki ZX-7R

Re: Peugeot Satelis 250

Příspěvekod Pavel 72 » 17 srp 2017, 16:54

Startováni jsem vyřešil. Bylo to starou a slabou baterkou. Koupena nova vše funguje jak ma.
Uživatelský avatar
Pavel 72

50+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 70
Registrován: 26 zář 2014, 09:22
Skútr / moto: Honda SW400T , Yamaha XJ 900 , Kawasaki ZX-7R

Předchozí

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 2 návštevníků