Peugeot Satelis 125

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Peugeot Satelis 125

Příspěvekod Chong » 11 dub 2019, 06:56

HMI - koukal jsem na tu babetu. Bylo to k něčemu? Dělal jsem stejnou věc pro dvouválec veterána, kterým po mnoha desetiletích době nefunguje odstředivá regulace předstihu a nedá se to za rozumný prachy uvést do původního stavu. Byl to taky 2T. Ovšem měl jsem to jednodušší o to, že jsem křivku nějak extra nemusel ladit, ale okopíroval jsem původní. Tam to ale zřejmě od výrobce bylo jen na zklidnění volnoběhu a zlepšení běhu v nízkých otáčkách, protože předchozí předválečný model to neměl a měl stejný výkon. Taky je problém že do 2T nedáš lambda sondu, takže snaha o efektivní řízení je tak trochu naslepo :). Tak jsme se dál touto cestou pro jiné 2T motory nevydávali, ikdyž nás taky lákalo dát vstřiky ke klice. Prostě moc problémů a málo benefitu ale hlavně chceme jezdit :) V tom autě jsem měl dvě křivky a obě byly v CPU přepínatelný jumperem, rozhraní pro ladění přes PC se mi nechtělo dělat.. ale koukám že Ty jsi větší hračička, zahlédl jsem USB. Mě psát SW pro PC prostě nebaví..

Jak se ptáš na to zpoždění... no sice mám Geopolise, ale řídící jednotka a motor jsou stejný. Já nic takového u teplého motoru neregistruju. U toho studeného se to stává, ale to je spíš efekt dušení, než zpoždění. Hnusný je ale když zazlobí za jízdy na neprohřátém motoru, že to při ubrání plynu jde do volnoběhu a nereaguje pár vteřin na plyn. Ale to souvisí s tou závadou jak jsme si psali. Obcházím to tím, že na studeném motoru pokud možno prudce neubírám plyn.. no občas to v provozu není úplně košer jet víc na motor než na situaci :)
Chong

10+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 23
Registrován: 13 zář 2016, 10:54
Bydliště: Úvaly
Skútr / moto: Geopolis 125, Jawa 350 automatic, Jawa 23 Mustang
Tuning / úpravy: ne

Re: Peugeot Satelis 125

Příspěvekod Vindex » 24 dub 2019, 16:42

obiwanken píše:Hladal som dalej, Prisiel som az ku konektoru k ECU. Ked som snim zacal hybat tak motor samovolne pridaval, uberal a rozsvietila sa kontrolka EFI (porucha vstrekovania) a vybehlo niekolko poruch vsetko okolo vstrekovania. Takze som aj tento konektor odmastnil ale nepomohlo. Ked som sa nan pozrel z blizsia tak som zbadal v konektore samica "roztahane" vnutra. Tak som ich malym skrutkovacom stlacil. Vsetko som poskladal, vymazal chybove hlasenia a nastartoval. A VOILA motor ide tak ako chcem ja. Este som skusil hybat s ECU konektorom ale ziadna zmena v chode, vsetko OK.


Dobrý den, prosím který je to ECU konektor? Respektive odkud kam vede?
Mám tento problém, který se z ničehonic začal dít. https://www.youtube.com/watch?v=baqsn0OaQx8

Odletěl mi talířek variátoru (únava materiálu) a vyletěl ven. Po opravě a výměně snad všeho mi to občas hlásí EFI problém a samovolně si někdy navyšuje otáčky. Je to pokaždé jiné ale vždy podobné. Prosím o radu, nebo telefon - zavolám Vám.

Petr M.
Vindex

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 24 dub 2019, 16:37
Skútr / moto: Satelis 125 4T 2006
Tuning / úpravy: NE

Re: Peugeot Satelis 125

Příspěvekod mhi » 24 dub 2019, 17:26

ECU je umistena na prave strane nadrze (tzn. pravy plast u nohou). Nicmene to muze byt cokoliv, nejjednodussi je to vzit na diagnostiku a hned se uvidi co to je bez nutnosti badat.

Otacky to samovolne "pridava" kdyz nefunguje MAP nebo je rozkalibrovana skrtici klapka (moje zkusenost, ale muze to byt i vic veci, treba vadny vstrik, prisavany falesny vzduch, atd).
mhi

25+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 44
Registrován: 15 úno 2019, 15:14
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Peug JetForce 125, Satelis 125, Simson SR50

Re: Peugeot Satelis 125

Příspěvekod Vindex » 24 dub 2019, 17:37

Tak jestli někdo ví co to je, prosím poraďte.

https://www.youtube.com/watch?v=4PZPuS5Orfw

prý to může být vstřikováním.

-- 24 dub 2019, 17:47 --

mhi píše:ECU je umistena na prave strane nadrze (tzn. pravy plast u nohou). Nicmene to muze byt cokoliv, nejjednodussi je to vzit na diagnostiku a hned se uvidi co to je bez nutnosti badat.

Otacky to samovolne "pridava" kdyz nefunguje MAP nebo je rozkalibrovana skrtici klapka (moje zkusenost, ale muze to byt i vic veci, treba vadny vstrik, prisavany falesny vzduch, atd).


Škrtící klapka se kalibruje skrze šroubek nebo softwarově? Pokud skrze šroubek s tím jsem nehýbal. Střik jsem kontroloval do sklenice, ale jde to jen když startuji. Normálně se rozprašoval, ale nevím jak reaguje když přidávám plyn. Je možné že do motoru... přidává samovolně? Co je to prosím MAP? Falešný vzduch se tam nemá odkud dostat nebo má? Pokud ano, tak odkud prosím.
Vindex

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 24 dub 2019, 16:37
Skútr / moto: Satelis 125 4T 2006
Tuning / úpravy: NE

Re: Peugeot Satelis 125

Příspěvekod mhi » 24 dub 2019, 20:13

Sroubek na skrtici klapce neni, dela se to pres diagnostiku (softwarove). Tomu motoru se evidentne nechce do otacek, jako kdyby to netvorilo spravne smes. To nevypada uplne na to co jsem psal. Startuje to studene dobre?

Zkontroloval bych, jestli skrtici klapka dava spravna napeti, je tam tusim celkove 10kohm "potenciometr", takze u zavrene by to melo dat 10k, u otevrene neco blizko nuly, nebo tak neco. Da se to zmerit i tim nejlevnejsim multimetrem.

MAP = Mass air pressure, posledni senzor u airboxu (kombinovany s teplotou).

Bez diagnostiky to je dost zbytecne tapani, v merenych hodnotach by bylo hned videt co to kde meri a chyba by se hledala podstatne efektivneji.
mhi

25+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 44
Registrován: 15 úno 2019, 15:14
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Peug JetForce 125, Satelis 125, Simson SR50

Re: Peugeot Satelis 125

Příspěvekod Vindex » 25 dub 2019, 16:36

Dobrý den,

ano startuje dobře i při studeném startu.
Zvláštní je, že se chová pokaždé trochu jinak. Jednou tak jak na videu, při dalším startu začne po nějaké době zvedat otáčky sám a bliká u toho EFI.
Vždy ale při nastartování drží ty 2000 až po čase, až se asi rozvibruje nahodí 4000, někdy k 5ti.

Dnes jsem odpojil konektory a prozkoumal, jestli někde nejsou spálené kabely, nic jsem nenašel, ale na to bude lepší prozkoumat to tím multimetrem.
Vindex

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 24 dub 2019, 16:37
Skútr / moto: Satelis 125 4T 2006
Tuning / úpravy: NE

Re: Peugeot Satelis 125

Příspěvekod radiskp2 » 29 dub 2019, 15:01

Zdravím skútristi, od jesene som majitelom Satelisa 125 Compressor r.v.2010 a žiaľ je viac rozobratý ako na ceste. Stále nejaké drobné problémy. Ide ale o to, že skúter mi strašne dymí na čierno po prudšom pridaní plynu. Príde mi to ako moc bohatá zmes, dymí aj po zahriatý pri prudšej akceleracii. Vzducháč je nový, sviečka nová (odtrh správny) olej nemizne ani nič podobné. Kontroloval som senzory v saní, vybral lambdu (bolo menená pred 10000km) aj som ju skúsil odpojiť ale žiadna zmena. Motorka ide pekne, štartuje na brnk aj výkon super. Prezrel som aj všetky konektory a prečistil ich (ako som sa tu dočítal) aj na riadiacej jednotke ale stále to isté. Štartoval som aj bez vzducháča, či má dosť vzduchu a nič. Podotknem príde mi aj dosť vysoká spotreba a sviečka je úplne čierna od sadzí (pridám fotku) Ďakujem za rady
https://radiskp2.rajce.idnes.cz/nastenk ... 145804.jpg
radiskp2

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 29 dub 2019, 14:46
Skútr / moto: Peugeot Satelis 125 Compressor r.v.2010
Tuning / úpravy: vzduchový filter K%N

Re: Peugeot Satelis 125

Příspěvekod šotek » 01 kvě 2019, 07:09

Zdravím všechny milovníky skútrů.Neznáte někdo opravdu dobrý servis v okolí Ostravy?Potřeboval bych to napíchnout na diagnostiku.Mám Peugeot Satelis 125 compressor.
šotek

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 03 srp 2016, 06:56
Skútr / moto: Peugeot Satelis compressor

Re: Peugeot Satelis 125

Příspěvekod Vindex » 19 čer 2019, 09:23

Chong píše:Ahoj, no mě to taky dlouhou dobu koktalo při startech a tak jsem letos chtěl jít do nové lambda sondy. Ale začátkem zimy mi zazlobil motor že nešel nahodit a při čištění svíčky jsem jí prohodil za šuplíkovou co nezačína NGK9 ale NGK8 a najednou jsou starty čistý.. nechce se mi věřit že to bylo tím, ale funguje a tak neřeším. Taky moc nevěřím že po zimě může být dobré palivo s ohledem na babišovy sračky v benzínu. Párkrát jsem už zažil na jiných motorkách že po výměně starého paliva chytla. Chci sem ale napsat svojí další zkušenost. V tejdnu se mi zajízdy rozsvítila kontrolka mazání. Hned jsem tušil že motor je gut, tak jsem to risknul a těch pár kiláků dojel. Tedy jak jsem předpokládal došlo k destrukci tlakového snímače oleje. Jedná se v podstatě o konstrukční vadu motoru 125ccm motoru Peugeotí produkce. Tlakové čidlo je velmi blízko výfukového kolene a sálavé teplo uškvaří tělo tlakového snímače. Předchozí původní tlakový snímač se rozpadl tak, že praskl a přes něj vytékal olej z motoru. Frantíci se snaží tento defekt zmírnit tak že tlakový spínač zabalili do takové šprcky a přetáhly přes něj a také přes část přívodního kabelu opletenou chráničkou. Moc to nepomáhá, protože moje další čidlo vydrželo tak lehce přes 4500km. http://btelectronic.sweb.cz/geopolis/tl ... M_0306.JPG . Čidlo jsem vyměnil za nové (v pořadí i s původním už třetí). Bohužel to nejde udělat na motorce, takže jsem musel vycuknout motor ven ze skůtru, no spíše jsem odjel skůtrem z pohonné jednotky. Tenhle problém nelze nijak efektivně vyřešit, tak abych ulevil od tepla působící na čidlo, obalil jsem celou délku kolena termoizolační páskou na výfuky. No uvidíme jak dlouho nyní vydrží nové tlakové čidlo. Fakt mě nebaví co rok vyndyvat motor ze skůtru... Přikládám fotky pro inspiraci. http://btelectronic.sweb.cz/geopolis/tl ... M_0316.JPG , http://btelectronic.sweb.cz/geopolis/tl ... M_0317.JPG a http://btelectronic.sweb.cz/geopolis/tl ... M_0319.JPG .


Ahoj,

tak jsem velmi dlouho řešil co se s mým skútrem děje, až jsem na to s kolegou přišel. To tlakové čidlo je prasárna první ligy. Protože jsem se k tomu ještě nedostal, rád bych se tě zeptal na tvé zkušenosti. Co vše musím sundat, abych se k němu dostal? Dle hmatu jsem si všiml, že závit nejde vůbec dobře chytnout. Jak jsi to sundal? Jde to sundat rázovým utahovákem? Ještě bych tě poprosil o zaslání odkazu na to tlakové čidlo a případně i na kabel, který k němu vede. Vše se mi usmažilo. A poslední dotaz... jak zabralo omotání výfuku? Drží to? Co jsi na to použil? Děkuji za případné rady :-)

Dodatek. K tomuto čidlu jsem se dostal po dlouhodobém pátrání po problému s otáčkami. Při nastartování se mi stávalo, že volnoběh dosahoval vysokých otáček, kolem 4k. Vyměnil jsem všechno co se dalo (ono toho na satelisu zase tolik není). A až na závěr jsem přišel na to, že to tlakové čidlo je spečené a kabel drží jen na bužírce. Po propojení si zase drží volnoběžné otáčky 2k. A teď dotaz... je to možné? Kolega mi tvrdí, že je nemožné, aby tlakové čidlo oleje nějak korigovalo otáčky...
Vindex

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 24 dub 2019, 16:37
Skútr / moto: Satelis 125 4T 2006
Tuning / úpravy: NE

Re: Peugeot Satelis 125

Příspěvekod Chong » 19 čer 2019, 16:24

Ahoj Vindex,že ty jsi ten s videem na youtube jak se mu splaší na stojanu satík na 4000rpm? Zkusil jsem to vyfotit http://btelectronic.sweb.cz/geopolis/SAM_0908_m.jpg , ale není tam vidět, takže nemůžu sloužit jak to po roce intenzivního používání vypadá. Pocitově ale asi dobrý, pomohlo. I podle fotky vidíš že to na motorce nesundáš, prostě musíš vytáhnout motor ven. Počítám že máš Satelise, ale asi to bude podobný... zkrátka, motorka na hlavním stojanu, pak odpojím akumulátor, odpojím tlumiče od motoru, zadní brzdu od motoru, všechny hadice a kabely. Aby tohle bylo možný tak zadek odplastuju. Když je hotovo, tak vyndám šroub kyvky a zbytekem motorky "odjedu", nejlépe ve dvou, z motoru. Výsledek vypadá asi takto... http://btelectronic.sweb.cz/geopolis/tl ... M_0319.JPG . Co se týká tlakového čidla. Originál má myslím 21ku klíč, to se sundá jen trubkovým klíčem (žádnej úderák, ani nevím kam by se s ním mlátilo), tak málo místa tam je. Samozřejmě se musí nejprve sundat sychrovací imbus vedle. Originál čidla za už dnes trochu rozumnou cenu mají ve scootland.cz , lze použít i tlakové olejové čidlo z felicie, ale tu 24matku už nejde utáhnout ani trubkovým klíčem a je to trochu alchymie to rozumně utáhnout. Kabel jsem si musel opravit.. pod horním konektorem šmik, pak naletovanej novej drát, zaizolovanej smršťovačkou a na druhej konec faston samice, pak zpět do šprcky a omotávky. Táhnutý aby to bylo co nejdál od tepla kolene. Podle mě ale tlakové čidlo nemůže mít na chování motoru vliv. Někde jsem kdysi splašil schema zapojení a to tlakové čidlo vede jen na kontrolku palubky, ani do řídící jednotky od něj nic nevede. To splašení by mohlo být zarušením jednotky, nebo nedokonalou kostrou. Zkus si projít kostru k jednotce, plus dodatečně zablokovat +12V proti kostře nějakou větší kapacitou.. začal bych 2200uF. Nevím jak moc tepelně je namáhaná řídící jednotka v setelisovi, ale každej elektrolyt jednou vyschne a to určitě i ty uvnitř řídící jednotky. Tak proč nezkusit tomu pomoct zablokováním na napájecích vstupech EFi.
Chong

10+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 23
Registrován: 13 zář 2016, 10:54
Bydliště: Úvaly
Skútr / moto: Geopolis 125, Jawa 350 automatic, Jawa 23 Mustang
Tuning / úpravy: ne

Re: Peugeot Satelis 125

Příspěvekod Azy » 27 čer 2019, 19:18

Zdar všichni co rozumíte víc skůtru než já :-) jak jste již v jednom mojem vlákně mohli dočíst ztratil jsem klíče od satíka, svojí situaci a pokusy různých mechaniků vyčíst kod IMMo došel tak daleko že jednotka immo je totálně K.O. inu přistoupil jsem ke kroku koupit set spínačka s klíčem- jednotka immo -a škrtící klapka s jakousi jednotkou . Po tom co mi přišel balíček jsem s kámošem zalezl do garáže a začal satíka rozebíra , v tom máme praxi tak to šlo celkem dobře po tom co jsem zapojili jednotku immo jsem se vrhli na tu škrtící klapku a nastal problém v mojem satíku je totiž jiná a ta rozhodně nemá tu řídící jednotku. Tak jsem zkusili satíka nastartovat se starou klapkou ale bohužel jen stále točí a nechytá - soudím tedy že immo vede někam dál než jen do řídící jednotky ... tak se tady ptám jak to zprovoznit díky
Azy

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 15 srp 2018, 10:26
Bydliště: Sokolov, Karlovarský kraj
Skútr / moto: Peugeot Satelis 125

Re: Peugeot Satelis 125

Příspěvekod Chong » 28 čer 2019, 08:41

Ahoj Azy. "Škrtící klapka s jakousi jednotkou" ve mě evokuje řídící jednotku pro 250ccm verzi satíka, protože jinak si neumím vysvětlit proč byste měli v sadě dostat i škrtící klapku. U 125ccm verze je phillipsácká hliníková krabička řídící jednotky a k ní Magnetti Marelli IMMO. Aby bylo jasno bodla by fotka. Rozhodně ale platí že pokud je jiná řídící jednotka, tak to asi moc nepochodíš s výměnou :(
Chong

10+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 23
Registrován: 13 zář 2016, 10:54
Bydliště: Úvaly
Skútr / moto: Geopolis 125, Jawa 350 automatic, Jawa 23 Mustang
Tuning / úpravy: ne

Re: Peugeot Satelis 125

Příspěvekod Azy » 28 čer 2019, 09:11

Obrázek


Sent from my iPhone using Tapatalk
Azy

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 15 srp 2018, 10:26
Bydliště: Sokolov, Karlovarský kraj
Skútr / moto: Peugeot Satelis 125

Re: Peugeot Satelis 125

Příspěvekod Chong » 15 črc 2019, 20:01

Přikládám fotky pro inspiraci. Minulý týden se mi úplně propadla zadní brzda. Po rozborce brzdového válce se ukázalo že se rozpadla hlavní a dost i pomocná manžeta brzdové pístnice http://btelectronic.sweb.cz/geopolis/brzda/SAM_0974.JPG a http://btelectronic.sweb.cz/geopolis/brzda/SAM_0975.JPG. Jak se ukázalo, mám v geopolisu nekatalogově zadní brzdu AJP a podle všeho je to tatáž co se dává do Satelisů. Nevím zda to byla lidová tvořivost v Itálii kde původně jezdil, nebo výrobní odchylka. Koupi nové hlavní brzdy jsem pro její nelidovou cenu 4500kč odmítnul. Tedy řešení bylo buď sehnat nové manžety, nebo repasovou sadu od AJP, případně výroba vlastní pístnice s dostupnými manžetami. Pístnice je o průměru 12mm a ukázalo se, že v české kotlině momentálně není v současné chvíli k mání náhradní manžeta ani opravná sada než na systém 9.5mm. Tedy s ohledem na prázdninový režim mého soustružníka jsem zamítnul verzi s vlastní písnicí a manžetami TTU PU 6x12x4 (výkres ani nepřikládám), ale zajel jsem si do Prahy - Štěrbohol do ikonického "zeleného domečku" zda mi manžety vyrobí. Klaplo to a já si pro nové manžety za 6 dní (v sezoně ocením takovou rychlost) zaběhl a dokonce na pístnici vstřícně nasazené (bez rizika poškození při nasazování z mé strany). V bratru za 484kč s DPH http://btelectronic.sweb.cz/geopolis/brzda/SAM_1018.JPG . U manžet je vždy problém s nasazením do díry, s ohledem na "zvedlou" hranu manžety http://btelectronic.sweb.cz/geopolis/brzda/SAM_1020.JPG. Vzhledem k miniaturnosti celé sestavy mi nezbylo než po vzoru přípravku na nasazování pístů vyrobit podobný přípravek z ustřiženého, odhraněného plechu plechovky od piva a staženého úzkými kleštěmi http://btelectronic.sweb.cz/geopolis/brzda/SAM_1022.JPG. To celé sestavené s pružřinkou a namázlé brzdovkou skočilo do válce brzdiče jak do maminy a bez sebemenšího poškození manžet. Následně zajištěné pojistným kroužkem a namáznuté vazelinou pro čep páčky http://btelectronic.sweb.cz/geopolis/brzda/SAM_1024.JPG a dokompletoval http://btelectronic.sweb.cz/geopolis/brzda/SAM_1026.JPG a bylo připraveno k montáži zpět na motorku. Odvzdušení a natlačení DOT4 brzdovky byl trochu porod, protože u zadního brzdícího třmenu soudruzi dosti netradičně dali odvzdušňovák do osy benža a tak není v nejvyšším bodě http://btelectronic.sweb.cz/geopolis/brzda/SAM_1028.JPG. Vznikla tak malá vzduchová bublina, kvůli které to celé pružilo a které jsem se zbavil teprve až když jsem třmen sundal z kola, zajistil pístky a odvzdušňovák nastavil směrem k nebi aby vzduch mohl do světa :) . Během testu jestli je vše OK, jsem zjistil že mi nespíná spínač brzdového světla z druhé - přední brzdy. Nakonec pomohlo poněkud netradiční rozebrání spínače a oleštění napečených stříbrných kontaktů http://btelectronic.sweb.cz/geopolis/brzda/SAM_1032.JPG . No a teď mě čekají další výzvy...
Chong

10+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 23
Registrován: 13 zář 2016, 10:54
Bydliště: Úvaly
Skútr / moto: Geopolis 125, Jawa 350 automatic, Jawa 23 Mustang
Tuning / úpravy: ne

Re: Peugeot Satelis 125

Příspěvekod sinco » 15 črc 2019, 23:46

Přeji pěkný den všem. Chystám se koupit jety satelis, 2008, 26 000 km, dovoz Rakousko, je na českých dokladech za 35 tisíc českých. Má mít nové gripy, válečky, vodítka, řemen. Jak jsem to tady celé pročetl tak z toho začínám mít strach, hůře dostupné díly za ceny že by se člověk bál vyslovit je nahlas aby nedostal přes držku. Nevím zda raději hledat v jiných vodách. Bydlím v paneláku a když se něco podělá tak jedině servis. A jak to znám z auta tak najít dobrý servis je problém. Pokud práci odvedou dobře nemám problém s placením ale tak jednoduché to není. Mám auto s pyčou ve znaku, r.v 2003 a na rady známých abych se autu s tímto znakem vyhnul jsem nedal. A dobrý, 3 krát zaklepat a jít do kostela hodit bakšiš, pro jistotu. Jenomže mít dvakrát v krátkém čase štěstí se podařit nemusí-ale může. Skútr má mít potíže s klidným volnoběhem, a po vytočení plynu a uvolnění plynu se mu nechce spadnout na otáčky volnoběhu. Nechce se mě kupovat stroj s představou že první cesta povede do servisu kde nemám tucha co mě čeká. Pak jsem narazil na kšeftaře, slušně řečeno dovozce, kde mám strach že to "jen" doveze a se ziskem prodá bez velkého zájmu o stav. Hlavně když se točí kola ekonomiky. Zajistí i dovoz do Brna přes nějakou přepravní službu ale je to fest daleko a bez mé prvotní prohlídky před dovozem to přivézt nechci. Mám na to omezený rozpočet , rád bych se vlezl do 40 tisíc, ještě přilbu koupit....
Jako mám 50+, 189 cm a váhou okolo 115kg a tento skútr se mě zdá že by mohl být ten pravý. Mám B /A1/ Pohodlný, na svoje kW silný stroj který asi nemá přímou konkurenci.
sinco

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 67
Registrován: 15 črc 2019, 19:05
Bydliště: Brno
Skútr / moto: GTS JOYMAX 125i ABS + Start & Stop

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků