Honda S-Wing 125

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Honda S-Wing 125

Příspěvekod crhy » 30 črc 2017, 10:59

Nechápu jediný důvod toto měnit za lenivou X10 125ccm. Možná ten design, jinak je vše na S wingu lepší a trvanlivější.
Mrkni se na spojku, vyměň kontrastku a spojk. pružinky (kup origo), vyčistit spojku a varec/nový řemen a je zase na dlouho klid...
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 462
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 19:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda S-Wing 125

Příspěvekod Sharanista » 30 črc 2017, 12:04

To Focus67

Jsem rad, ze sis i na delsim vyletu overil kvalitu a pohodli S-WINGU. Ja jej budu mit za chvili rok a mam s nim najety necele 4 tisice a zatim maximalni spokojenost. Muzu doporucit pri vymene valecku dat misto nich slidery Dr. Pulley (ale o tom uz jsme si psali). Myslim si, ze pokud mas S-Winga v zachovalem stavu a ne nejakou stocenou olitanou vranu, pak nema clovek vlastne fakt duvod jej memit za jinou 125... Sam si asi nakonec ŘP rozsirim, ale chci to z duvodu, ze s otcem si obcas chceme vyjet na starych Jawach 250, na kterou ja momentalne nemam ridicak. S-Winga si ale planuju nechat, protoze za penize co bych svyho prodal stejne nic lepsiho nekoupim ... Jinak podle meho zjsteni S-Wing kontrolku na palivo nema a funkcnost kontrolky vymeny oleje je asi opravdu nastavena pouze na interval vymeny, ne na monozstvi... aspon jsem se o tom zatim nikde nedocetl
Uživatelský avatar
Sharanista

50+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 58
Registrován: 24 bře 2013, 02:54
Bydliště: Brno
Skútr / moto: HONDA FORZA 300 ABS, r.v.2014
Tuning / úpravy: originální TOPCASE Honda 48 lt, vyhřívané gripy, origo variátor + válečky Malossi (6 x 21,2 gr - upraveno z 22gr.), deflektor na plexi, nastavitelné CNC páčky FORZA

Re: Honda S-Wing 125

Příspěvekod Focus67 » 30 črc 2017, 17:50

Nevíte kde by se daly koupit origo pružinky do spojky a kontrastka,ja kupoval vdy všechno na sccotlandu ale tam maji pružinky jedině celou sadu tři tvrdosti od Malosi a kontrasku taky malosi
Uživatelský avatar
Focus67

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 92
Registrován: 15 čer 2016, 21:47
Bydliště: Jižní Čechy,,České Velenice,, jinak pocházím z Jižní Moravy
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring Black Sport r.v.2013
Tuning / úpravy: Navigace ,radio s repro,kufr

Re: Honda S-Wing 125

Příspěvekod Sharanista » 30 črc 2017, 20:58

Me napada jedine Partsdepot nebo poslat dotaz primo do Hondy... Tak bych to asi resil ja
Uživatelský avatar
Sharanista

50+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 58
Registrován: 24 bře 2013, 02:54
Bydliště: Brno
Skútr / moto: HONDA FORZA 300 ABS, r.v.2014
Tuning / úpravy: originální TOPCASE Honda 48 lt, vyhřívané gripy, origo variátor + válečky Malossi (6 x 21,2 gr - upraveno z 22gr.), deflektor na plexi, nastavitelné CNC páčky FORZA

Re: Honda S-Wing 125

Příspěvekod cibuk » 05 zář 2017, 16:13

Chlapci rozprodávám S winga na součástky.Kromě předního kola a vidlic je všechno. Motoricky super, sedlo dělané na zakázku, prošívané s nápisem S-wing.Fotky zkoukněte na S bazaru nebo Bazoš.na ceně se domluvíme.Tel.733197578
cibuk

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 15 říj 2013, 15:31
Skútr / moto: skutr
Tuning / úpravy: bez

Re: Honda S-Wing 125

Příspěvekod tonda0 » 27 zář 2017, 19:00

Pánové poraďte prosím. U mého S-Winga, kterého mám půl roku a na zadku od začátku novou gumu, tak v zatáčkách mi zadek hrozně plave, ujíždí mi jakoby pod zadkem. Když přifouknu gumu a tlumič nastavím na tvrdo, tak se to zlepší, ale stejně v zatáčce, když to trochu nakloním mi zadek jakoby úplně podjíždí. Nevím co zkontrolovat a co s tím. Ještě horší je to na vodě. To to plave hodně. Dík za každou radu.
Uživatelský avatar
tonda0

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 04 čer 2017, 10:44
Bydliště: Žerčice (Mladoboleslavsko)
Skútr / moto: Honda S-Wing 125 + Honda Silver Wing 600
Tuning / úpravy: 125 - Dr.Pulley lehčí válečky, vyšší plexi.

Re: Honda S-Wing 125

Příspěvekod crhy » 27 zář 2017, 19:21

Co tam máš za bačkoru? (gumu). Počítám, že nemáš vůli v zadním uložení a na hřídeli z převodů nemáš axiální vůli.
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 462
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 19:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda S-Wing 125

Příspěvekod tonda0 » 27 zář 2017, 19:54

Guma Dunlop GT 301 najeto asi 2000 km. Zkoušel jsem hýbat zadním kolem ve vzduchu a nepřijde mi, že se kýve. Jak to prověřím?
Uživatelský avatar
tonda0

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 04 čer 2017, 10:44
Bydliště: Žerčice (Mladoboleslavsko)
Skútr / moto: Honda S-Wing 125 + Honda Silver Wing 600
Tuning / úpravy: 125 - Dr.Pulley lehčí válečky, vyšší plexi.

Re: Honda S-Wing 125

Příspěvekod crhy » 27 zář 2017, 20:05

Zkus chytit zadní kolo, když to máš na hl. stojanu a zavixluj kolem ze strany na stranu. Jaký je DOT té gumy? Na kolik foukáš? I Dunlop umí vyrobit zmetek.
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 462
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 19:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda S-Wing 125

Příspěvekod tonda0 » 27 zář 2017, 20:10

DOT H3 69, foukám na cca 30 psi, na moto doporučeno foukat 29 jeden, 35 dva.
Uživatelský avatar
tonda0

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 04 čer 2017, 10:44
Bydliště: Žerčice (Mladoboleslavsko)
Skútr / moto: Honda S-Wing 125 + Honda Silver Wing 600
Tuning / úpravy: 125 - Dr.Pulley lehčí válečky, vyšší plexi.

Re: Honda S-Wing 125

Příspěvekod crhy » 27 zář 2017, 20:23

No a tvoje váha (zhruba)? Ten DOT má být ve tvaru např. 2410 tzn. Vyrobeno 24.týden roku 2010. Najdi si to na netu, kde to najdeš přesně na gumě.
Naposledy upravil crhy dne 27 zář 2017, 20:24, celkově upraveno 1
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 462
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 19:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda S-Wing 125

Příspěvekod tonda0 » 27 zář 2017, 20:24

jo tydle vidle :-) vážím 78kg a vyrobeno polovina roku 2016
Uživatelský avatar
tonda0

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 04 čer 2017, 10:44
Bydliště: Žerčice (Mladoboleslavsko)
Skútr / moto: Honda S-Wing 125 + Honda Silver Wing 600
Tuning / úpravy: 125 - Dr.Pulley lehčí válečky, vyšší plexi.

Re: Honda S-Wing 125

Příspěvekod crhy » 27 zář 2017, 20:29

Tak to je poměrně nová guma. I tak by jsem zkusil jinou gumu. Tlak je OK. Možná by jsem zkusil malinko přihustit (o 0,2bar)
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 462
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 19:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda S-Wing 125

Příspěvekod RADEK_SL » 27 zář 2017, 22:06

Podívej se jestli nemáš vůli v krku řízení. To by mohlo v náklonech taky dělat to co popisuješ...
Stadion S22, Jawa 50/555, Jawa 50/21, ČZ 175/487, Jawa 250/559, Jawa 350/354, ČZ 250/471, Honda CH125 Spacy, Suzuki Sixteen 125, Yamaha X-Max 250.
Uživatelský avatar
RADEK_SL

500+
 
Reputace: 698
Příspěvky: 596
Registrován: 25 srp 2010, 11:49
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Korádo 216, Babettu ­­­210 a Hondu SW-T 400 ABS
Tuning / úpravy: Korádo v sérii, na Babettě 12tý výbrus a karbec dellorto, na SW-T Givi AF a tři zásuvky :-D

Re: Honda S-Wing 125

Příspěvekod crhy » 28 zář 2017, 03:51

No a pokud už nevíš, kde je jádro pudla, tak raději zajeď někam kde tomu rozuměj (servis), je to nakonec levnější a míň bolestivé, než se někde vymlátit. :-D
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 462
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 19:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků